Butterfly Kisses... WTF???
Created on: September 18th, 2006
Butterfly Kisses... WTF???
pedophila is NO GOOD!

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(3.71) 119 5 80

View metrics:

today yesterday this week this month all time
1 0 0 0 7,441

Inbound links:

views url
5 http://www.google.com/search?sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=wtf+is+a+butterfly+kiss
2 https://www.google.com/
1 http://www.google.com/search?hl=en&rls=com.microsoft:en-US&q=butterflykisses&start=90&sa=N
1 http://www.google.com/search
1 http://www.google.com/

Add a comment

Please login or register to comment.
September 18th, 2006
(0)
o.o
September 18th, 2006
(0)
:(
September 18th, 2006
(0)
these things freak me out. where the hell are the funny PETA ones we saw last week?
September 18th, 2006
(0)
you left out the part where her mom helped her use it. 3'd until further notice.
September 18th, 2006
(0)
Strange. Either the Site is Down. Or you gave the Inncorrect link
September 18th, 2006
(0)
got the mom part and the incorrect link fixed. wooooo hoo, horray for bk
September 18th, 2006
(0)
lol wtf?
September 18th, 2006
(0)
Doesn't that seem a bit too well typed for a 10 year old? Nearly flawless punctuation and spelling...
September 18th, 2006
(1)
1'd for fake. This was written by a thirty year old male pedophile who wears women's underwear and writes nasty sh*t for his forum buddies pretending to be a ten year old. Have you ever spoken with a ten year old? Now, have you ever read something one of the little bastards wrote? It's NO GOOD!
September 18th, 2006
(0)
THAT SITE IS RUN BY SATAN
September 18th, 2006
(0)
wow
September 18th, 2006
(0)
liek omg a 10 year old did NOT write dat!
September 18th, 2006
(0)
... and i dont believe thats real at all
September 18th, 2006
(0)
bk girls love
September 18th, 2006
(0)
I realy, realy, hope thats fake, praying that this is some how a hoex
September 18th, 2006
(0)
its not fake and forever disturbed.
September 18th, 2006
(0)
ARE YOU SERIOUS?!?!?!
September 18th, 2006
(0)
To the people who think its fake: Maybe its a 10 year old from a country where they have a proper education system? Like, outside the USA?
September 18th, 2006
(0)
"Like, outside the USA?" HAHHA OH SNAP.
September 18th, 2006
(0)
Heh, insane.... Maybe fake, who cares... Now im... Well.. I don't know if I should type that in school... Ill probably get introuble for this... Lol... Who cares...
September 18th, 2006
(0)
O_O
September 18th, 2006
(0)
This is f*ck win
September 18th, 2006
(0)
Lawl, Bizarro-world NAMBLA...
September 18th, 2006
(0)
I smell two distinct odors... FIrst I smell a fad, secondly I smell a flame war on par with LiveJasmin
September 18th, 2006
(0)
LOL, like a buncha pedos could deal with uberhax. Their internet is OURS.
September 18th, 2006
(0)
O.O
September 18th, 2006
(0)
I doubt that website is even still running
September 18th, 2006
(0)
whats this wrold comeing to
September 18th, 2006
(0)
5 for funny, -2 for pedophilia, +1.5 for good spelling, +0.5 for the odds that it's a fake.
September 18th, 2006
(0)
0_0 Thats messed up
September 18th, 2006
(0)
great loop
September 18th, 2006
(0)
0_o
September 18th, 2006
(0)
ew ie 5 minus 2 for ie
September 18th, 2006
(0)
◄It's like NAMBLA is YTMND and BKGIRLS is PTKFGS lol. What's next, YESYES Zoophelia?►
September 18th, 2006
(0)
@(O_o)@ Princess Leia says, 'WTF?'
September 18th, 2006
(0)
http://www.bkgirls.org/girlsexuality/sweetcheeks1.html
September 18th, 2006
(0)
Jee. Sus. F*ck. -2 for pedos. Don't get me wrong, it doesn't suck. Just.... ffffffff*ck.
September 18th, 2006
(0)
this bk thing is like....a f*cking HAVEN for YTMNDs. I think I'm going insane.
September 18th, 2006
(0)
WTF sums it up quite nicely.
September 18th, 2006
(0)
go to that sight if your bulimic. it will make you throw up everything you've ever eaten...
September 18th, 2006
(0)
That is so damn wrong. 5'd for raping me of my innocence.
September 18th, 2006
(0)
what... the... f*ck.
September 18th, 2006
(0)
Mom. MOM. MOOOM! WHY DID YOU DO THIS TO ME!!!!1!
September 18th, 2006
(0)
Tsk Tsk. Not Even Doom Music would make this funny.
September 18th, 2006
(0)
wait a minute.....her dad wanted her to write this? Methinks this girl-mom thing is a front for pedophiles......
September 18th, 2006
(0)
September 18th, 2006
(0)
haahahahahaha a 10 year old masturbating! your soooooo funy!
September 18th, 2006
(0)
It says on the front page that its a site for women who are attracted to little girls
September 18th, 2006
(0)
This is like f*cking Nambla for chicks.
September 18th, 2006
(0)
bad music ;o
September 18th, 2006
(0)
my pants are now very tight
September 18th, 2006
(0)
That was most disturbing. 5 stars.
September 18th, 2006
(0)
THAT SITE IS RUN BY SATAN.
September 18th, 2006
(0)
lol a 10 year old would never write like that, and besides lol.. I jacked it when I was 3 seriously.. so not sure why it would be different for the opposite sex.
September 18th, 2006
(0)
LMAO theres no way thats real, cause if it was, my head would f*cking explode!
September 18th, 2006
(0)
And exactly how do we know that this is real?
September 18th, 2006
(0)
theres no way this is real no ten year old think likes that
September 18th, 2006
(0)
I'm sure it's fake, but still.....what the f*ck.....
September 18th, 2006
(0)
o.O
September 18th, 2006
(0)
Do people have a hard time beleiving this could happen INSIDE the US?
September 18th, 2006
(0)
IT'S FUNNY BECAUSE SOMEONE POSTED ON A BOARD PRETENDING TO BE A 10 YEAR OLD GIRL WITH A VIBRATOR WITH THE FUNNY PARTS HIGHLITED
September 18th, 2006
(0)
whether its real or not (and, how I wish it is fake) its still some pretty f*cked up sh*t.
September 18th, 2006
(0)
RAID. R-A-I-D. lets do it.
September 18th, 2006
(0)
Fake.
September 18th, 2006
(0)
umm wtf kinky
September 18th, 2006
(0)
I agree. We should raid. This site and all its members need to be taken down.
September 18th, 2006
(0)
That's f*cked up Comrade devinorange, the Party is ready to raid.
September 18th, 2006
(0)
jesuchristo i hope that is fake. wtf? indeed.
September 18th, 2006
(0)
yeah im thinking this site is just a way for old pedos to get off reading stories instead of getting caught with kiddy porn
September 18th, 2006
(0)
raid raid raid raid raid raid raid!!! i smell a raid ????
September 18th, 2006
(0)
If that's the worst thing you found on that site... you only must have looked at that one story. Jesus what is this world comming to... is this a fake shock site or something?
September 18th, 2006
(0)
WTF INDEED!! Someone needs to puch people like that into on coming traffic!
September 18th, 2006
(0)
There's no goddamn way this is real. Most 10 year olds can't/don't actually type, either.
September 18th, 2006
(0)
ZOMG REVERSE NAMBLA O_O 5'd purely because of the awesome track, this had better appear on the next YTMND soundtrack
September 18th, 2006
(0)
WHAT THE FUKIN SH*T IS THIS!!!
September 18th, 2006
(0)
this is f*cking bullsh*t. god damn human race... disgusting.
September 18th, 2006
(0)
0 for brian peppers
September 29th, 2006
(0)
AGGGGG OMG!! Please of please not be real. I just don't understand why this exsists.
October 18th, 2006
(0)
whoa
March 21st, 2007
(0)
I think I'll go boil my eyeballs now.