Holy crap, a snowman!
Created on: September 22nd, 2006
Holy crap, a snowman!
Did it work?

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(3.56) 156 4 67

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 1 0 0 6,753

Inbound links:

views url
No one has linked to this site. ( ._.)

Add a comment

Please login or register to comment.
September 22nd, 2006
(0)
yes, quite...
September 22nd, 2006
(0)
I see a snowman, but it's floating in the trees : >
September 22nd, 2006
(0)
That's not TSO.. >.
September 22nd, 2006
(0)
well done, lad, well done.
September 22nd, 2006
(0)
ah, I see it's fixed now.
September 22nd, 2006
(0)
lol, no
September 22nd, 2006
(0)
Nice...
September 22nd, 2006
(0)
holy crap there's a unicode character for a snowman?
September 22nd, 2006
(0)
i see a box
September 22nd, 2006
(0)
Set encoding to UTF.
September 22nd, 2006
(0)
?
September 22nd, 2006
(0)
It didn't seem to work. are you trying to use a wingdings font, or some ascii code or what?
September 22nd, 2006
(0)
Nice
September 22nd, 2006
(0)
i see a ?
September 22nd, 2006
(0)
It's supposed to be U+2603 Snowman.
September 22nd, 2006
(0)
3 because I had no idea there was a snowman unicode character
September 22nd, 2006
(0)
One Star
September 22nd, 2006
(0)
lol, i just saw your comment. Hmm, i had my utf already set in my broswer but still a box.. i'll up my vote anyways, just cos you're clever.
September 22nd, 2006
(0)
I see a ? what font is it?
September 22nd, 2006
(0)
Any unicode font
September 22nd, 2006
(0)
Excellent
September 23rd, 2006
(0)
5 because I had no idea there was a snowman unicode character
September 23rd, 2006
(0)
3 because I had no idea there was a snowman unicode character
September 23rd, 2006
(0)
brings back memories. i love the song
September 24th, 2006
(0)
LMFAO
September 24th, 2006
(0)
I only see a question mark.
September 24th, 2006
(0)
LOL!??!?!
September 24th, 2006
(0)
P.S. the preview fails xD
September 26th, 2006
(0)
Eh, the preview rarely works properly.
November 19th, 2006
(0)
WHY IS THERE A SNOWMAN CHARACTER?
December 7th, 2006
(0)
please please please add the keyword "Christmas" to this site
December 8th, 2006
(0)
a question mark is not a snowman
December 8th, 2006
(0)
How'd you do that? Webdings ftw?
December 8th, 2006
(0)
O.O OMGWTF
December 8th, 2006
(0)
that snowman's goin really fast
December 8th, 2006
(0)
meteor music with xmas editing would have been better
December 8th, 2006
(0)
☃LOL awesome...
December 8th, 2006
(0)
I see a square... ('_')
December 8th, 2006
(0)
December 8th, 2006
(0)
Question marks do not look like snowmen.
December 8th, 2006
(0)
A 3D SNOWMAN!!!
December 8th, 2006
(0)
square
December 8th, 2006
(0)
☃ snowman
December 8th, 2006
(0)
I see a box
December 9th, 2006
(0)
My mind is blown. Congrats.
December 9th, 2006
(0)
☃ Hail Satan!
December 9th, 2006
(0)
December 9th, 2006
(0)
The emporer isn't wearing any clothes!!!!
December 9th, 2006
(0)
December 9th, 2006
(0)
lmao great
December 9th, 2006
(0)
December 9th, 2006
(0)
☃☃☃☃☃☃ awesome
December 9th, 2006
(0)
U+2603
December 9th, 2006
(0)
Looks like a square to me
December 9th, 2006
(0)
I see it ☃ ☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃
December 9th, 2006
(0)
☝ this can come in handy
December 9th, 2006
(0)
How did you do that? Wtf.
December 9th, 2006
(0)
no it didnt
December 9th, 2006
(0)
Please mock and ridicule me. Shun me from society.
December 12th, 2006
(0)
Eh, why the hell not. 5'd
December 13th, 2006
(0)
December 13th, 2006
(0)
How the f*ck? Holy sh*t dude.
December 13th, 2006
(0)
chafenhime, that's what it shows when I open up Explorer...but this is what it looks like in Firefox... http://i9.photobucket.com/albums/a70/Ichron/snowman.jpg
December 13th, 2006
(0)
Yes, they use different unicode fonts, I guess.
December 15th, 2006
(0)
sh*t
December 28th, 2006
(0)
Your failure disgust me
February 20th, 2007
(0)
☃ ☃ ☃ ☃