New Wario Ware Minigame!
Created on: November 25th, 2006
New Wario Ware Minigame!

Add a comment

Please login or register to comment.
November 25th, 2006
(0)
loooooooooooooooooooooooooooooooool
November 25th, 2006
(0)
mother f*cking win
November 25th, 2006
(0)
kek
November 25th, 2006
(0)
Whats going on?
November 25th, 2006
(0)
lol, i think thats what u gotta do to be one of the warioware developers
November 25th, 2006
(0)
Always knew Jimmy had drug problems. He thinks it's still the 70's, why do you think his family has fro's?
November 25th, 2006
(0)
lol kek bur
November 25th, 2006
(1)
NO IT SHOULDNT, GET WITH THE TERMS
November 25th, 2006
(0)
oh. my. god. f*cking. brilliant.
November 25th, 2006
(0)
O_O
November 25th, 2006
(0)
OMFG THIS IS FANTASTIC
November 25th, 2006
(0)
Win win win
November 25th, 2006
(1)
You can hold down the "B" button for continuous firing.
November 25th, 2006
(-1)
Minnie Driver: "A toilet!" (buzzer) Alex Trebek: "That is awful."
November 25th, 2006
(-2)
lol harder levels would include extra long lines. If you ever played warioware, this is a treat.
November 25th, 2006
(0)
A popsicle!
November 25th, 2006
(0)
cocain is great to deal with stocks
November 25th, 2006
(0)
Oh yeah!
November 25th, 2006
(0)
lol, drugs
November 25th, 2006
(0)
headshotsfacialexpressions.ytmnd.com
November 25th, 2006
(-1)
it should say snort. also replace straw with a dolalr bill for MASSIVE DAMAGE
November 25th, 2006
(-1)
blow....? -2 l2snort
November 25th, 2006
(-1)
Fix the sync
November 25th, 2006
(1)
it's CALLED blow... jesus christ people are stupid...
November 26th, 2006
(0)
Speed up!
November 26th, 2006
(0)
awesomecakes
November 26th, 2006
(0)
sa?
November 26th, 2006
(0)
LMAO
November 26th, 2006
(0)
WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN
November 26th, 2006
(0)
brilliant! lol jimmy t.
November 26th, 2006
(0)
Interesting.
November 26th, 2006
(0)
This is made of win.
November 26th, 2006
(0)
Hahahahaha, so clever. I love it.
November 26th, 2006
(0)
Genius. Sorry for all the 1 stars from idiots. :(
November 26th, 2006
(0)
Why haven't we had a Wario Ware fad?
November 26th, 2006
(0)
win
November 26th, 2006
(0)
F*CK F*CK WIN.
November 26th, 2006
(0)
You win the internets.
November 26th, 2006
(0)
Warioware must be a fad indeed
November 26th, 2006
(0)
wario!
November 26th, 2006
(0)
O_O O_O O_O O_O O_O XD XD XD XD XD
November 26th, 2006
(0)
This would be a five and FAV if the sync was good.
November 26th, 2006
(0)
cute.
November 26th, 2006
(0)
except its snort
November 26th, 2006
(0)
omg is this reaL!?
November 26th, 2006
(0)
Change "minigame" to "microgame" >_>
November 26th, 2006
(0)
lol
November 26th, 2006
(0)
during the 70's, cocaine was often reffered to as "blow"
November 26th, 2006
(0)
Witty!
November 26th, 2006
(0)
Hahahahaha!
November 26th, 2006
(0)
Rate 5!
November 26th, 2006
(0)
Good, but it could have been better. I would have liked to see it go faster.
November 26th, 2006
(0)
http://forums.somethingawful.com/showthread.php?s=&threadid=2193266 So unless can prove that you're the OP from that topic, you have some explaining to do.
November 26th, 2006
(0)
dude.... :D
November 26th, 2006
(0)
Should'nt that say "Snort!"?
November 26th, 2006
(0)
HURRY UP
November 26th, 2006
(0)
Snort
November 26th, 2006
(0)
Speed Up! Oh Yeah!
November 26th, 2006
(0)
YES!!!!!!! :)
November 26th, 2006
(0)
It says "blow" because you blow into the freaking micraphone on the Nintendo DS to play the freaking game.
November 26th, 2006
(0)
November 26th, 2006
(0)
oh yeah
November 26th, 2006
(0)
lol'd
November 26th, 2006
(0)
Wario Ware ftw.
November 26th, 2006
(0)
hahaha, that game is so awesome.
November 26th, 2006
(0)
great game too!
November 26th, 2006
(0)
whats nintendo?
November 26th, 2006
(0)
I f*cking love that game.
November 26th, 2006
(0)
shinobiwar you are dumb. This ytmnd was made on Nov 25. The topic was made on Nov 26
November 26th, 2006
(0)
lol!
November 26th, 2006
(0)
Stolen =( ..link above is right...
November 26th, 2006
(0)
Classy.
November 26th, 2006
(0)
LoL AT THE F*CKING JEWB N*GG*RS who nsfw'd this? get a life f*ggots
November 26th, 2006
(0)
hilarious 5 if I could
November 26th, 2006
(0)
lol
November 26th, 2006
(0)
Amazed the amount of people who don't get 'Blow'
November 26th, 2006
(0)
Donkeymullet you fuc*king tard.
November 26th, 2006
(0)
http://forums.somethingawful.com/showthread.php?s=&threadid=2193266 http://forums.somethingawful.com/showthread.php?s=&threadid=2193266 http://forums.somethingawful.com/showthread.php?s=&threadid=2193266 http://forums.somethingawful.com/showthread.php?s=&threadid=2193266 http://forums.somethingawful.com/showthread.php?s=&threadid=2193266 http://forums.somethingawful.com/showthread.php?s=&threadid=2193266 http://forums.somethingawful.com/showthread.php?s=&threadid=2193266
November 26th, 2006
(0)
you got robbed. and that guy drops an ugly line, what an amateur
November 26th, 2006
(0)
'blowing' cocaine = new fad
November 26th, 2006
(0)
this ytmnd was a 4 until i saw 12 year olds not know what cocaine is. +1 for justice.
November 27th, 2006
(0)
Wario Ware FTW
November 27th, 2006
(0)
That's just great.
November 27th, 2006
(1)
I always knew Wario loved drugs.
November 27th, 2006
(0)
somehow my vote for this site is not going through. i'm hoping that by commenting and voting simultaneously it will.
November 28th, 2006
(0)
November 28th, 2006
(0)
c'mon c'mon, oh yeah!
November 29th, 2006
(0)
Wow, way to take credit for someone else's work.
January 24th, 2007
(1)
F*cking win. And I say you're innocent until proven guilty, so 5
May 20th, 2007
(0)
LOL
August 10th, 2008
(0)
gay
July 17th, 2009
(0)
BLOW!
January 11th, 2011
(0)
Still not as good as the WarioWare Shoveitupyoownassgame