Senator Webb descent into madness
Created on: January 27th, 2007
Senator Webb descent into madness
think outside the fad

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.22) 337 17 72

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 0 0 0 5,948

Inbound links:

views url
1 http://www.ytmnsfw.com/keywords/Senator%20Webb
1 http://ytmnsfw.com/users/fearcondom/sites/top_rated
1 http://www.google.com/search

Add a comment

Please login or register to comment.
January 27th, 2007
(0)
Whatcha gonna do brother??!
January 27th, 2007
(0)
Yeah, although I'm pretty sick of all the Webb YTMs already, I thought this one was pretty good.
January 27th, 2007
(0)
har
January 27th, 2007
(0)
Irishy like drinking before noon.
January 27th, 2007
(0)
heh lol 5'd! 5 my site plz http://adf*ckingsuck.ytmnd.com/
January 27th, 2007
(0)
wow..
January 27th, 2007
(0)
I am utterly speechless... How did you....wow.
January 27th, 2007
(0)
What the hell.
January 27th, 2007
(0)
I was gonna 4 this... then he pulled out the fiddle.
January 27th, 2007
(0)
only good one outside the original.
January 27th, 2007
(0)
Five for the keywords and fearcondom.
January 27th, 2007
(0)
wow
January 27th, 2007
(0)
that was very creative. seriously.
January 27th, 2007
(0)
LOl nice
January 27th, 2007
(0)
lol
January 27th, 2007
(0)
January 27th, 2007
(0)
That was...... different. You are a madman.
January 27th, 2007
(0)
outstanding , made me lol
January 27th, 2007
(0)
COOKIE 4 U ^_^
January 27th, 2007
(0)
lol wtf? well fear your back on top in my book great last few ytmnds.
January 27th, 2007
(0)
I was hoping you would say that, I have nothing left to prove
(0)
Dude....I.....I think I love you.
January 27th, 2007
(0)
^ I was hoping you would say that, I have nothing left to prove
January 27th, 2007
(0)
OMG WIN!
January 27th, 2007
(0)
The fiddle just sealed epic winnery.
January 27th, 2007
(0)
^I was hoping you would say that, I have nothing left to prove
January 27th, 2007
(0)
a winrar is you
January 27th, 2007
(0)
pure Peruvian blow
January 27th, 2007
(0)
crazy liberals!
January 27th, 2007
(0)
forced fad
January 27th, 2007
(0)
this should end it, hopefully
January 27th, 2007
(0)
wtf
January 27th, 2007
(0)
January 27th, 2007
(0)
prove that you can do it again.
January 27th, 2007
(0)
rofl awesome
January 27th, 2007
(0)
best one so far! also blocks █ █ █ █ █
January 27th, 2007
(0)
lol u f*cking guy
January 27th, 2007
(0)
yep thats absurdity at its best
January 27th, 2007
(0)
you earned it f*g! =D
January 27th, 2007
(0)
what is the url to the original??/ does anybody know
January 27th, 2007
(0)
Huh?
January 27th, 2007
(0)
..Its...so...BEAUTIFUL
January 27th, 2007
(0)
i'm touched!
January 27th, 2007
(0)
Do you not have a freaking job.....everyday it's a new and funny YTMND with you!!!!
January 27th, 2007
(0)
You thought outside the fad. :)
January 27th, 2007
(0)
this is so good
January 27th, 2007
(0)
Randomness gets 5.
January 27th, 2007
(0)
I'm fiving this because it's a great edit and this fad is still pretty fresh, but the site title is lacking in grammar. "Webb's" or "descends" or even "Webb:" would work fine. Oh also c*cks.
January 27th, 2007
(0)
i no speaky good
January 27th, 2007
(0)
I worked the polls for Webb. He did great on the democratic response.
January 27th, 2007
(0)
Epic!!
January 27th, 2007
(0)
heh. i only liked the spontan fiddle & the fact that you call it a fiddle
January 27th, 2007
(0)
TAKE A BITE OUT OF CRIME!
January 27th, 2007
(0)
I didnt think it was that funny but it was fairly well done so... *4'd*
January 27th, 2007
(0)
Bizarre as hell, and it works.
January 27th, 2007
(0)
absolutely f*cking crazy sh*t
January 27th, 2007
(0)
wait wut?
January 27th, 2007
(0)
I was gonna say this fad is pretty much replaying the "NickleBack/Look at this Photograph" Fad of last year..... but this went in a different direction.... Very Terry Gilliam, by the way.....
January 27th, 2007
(0)
yeah, the eye anim is monty python style
January 27th, 2007
(0)
perfect
January 27th, 2007
(0)
I'd give you 20 for Violin
January 27th, 2007
(0)
unexpected
January 27th, 2007
(0)
I heard myself snoring this morning. It woke me up. I was dreaming that I had a sh*tload of snot in my noise and as hard as I tried, I couldn't blow it out. Then I got up and blew my nose (I have a sh*tty cold and have used up more than half of a box of Kleenex today). Before that I was dreaming that I was a player with the Detroit Pistons and I was throwing down some dunks against the Boston Celtics. And I don't know why I'm sharing personal information with you, I haven't even told anyone about this yet.
January 27th, 2007
(0)
so mad that it earns my 5
January 27th, 2007
(0)
Make it a fiddle made of pure gold for 5!
January 27th, 2007
(0)
yes
January 27th, 2007
(0)
That Devil sound is from Little Nicky. Good movie.
January 28th, 2007
(0)
holy crap.. nicely done, dude!!1one!
January 28th, 2007
(0)
five. as opposed to four, which is what i usually give your sites
January 28th, 2007
(0)
Lol...
January 28th, 2007
(0)
July 9th, 2007
(0)
lol