Al Stole FutureTimTaylor's Binford™6100 Monkey Wrench

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.39) 459 35 102

View metrics:

today yesterday this week this month all time
1 5 6 0 11,431

Inbound links:

views url
8 http://www.google.com
5 http://gettermario.dynamicforum.net/t4741-mcfly-ytmnd
5 https://www.facebook.com/
4 http://darth-vader1.livejournal.com/2010/04/06/
4 http://darth-vader1.livejournal.com/2010/01/09/

Add a comment

Please login or register to comment.
April 4th, 2007
(5)
lol sitsu sites
(5)
exactly
April 4th, 2007
(4)
3rd
April 4th, 2007
(3)
this is good reminds me of http://polandimprovementvote5.ytmnd.com/
April 4th, 2007
(2)
haha
April 4th, 2007
(2)
The incredible editing does wonders for this site.
April 4th, 2007
(1)
agreed
April 4th, 2007
(2)
lulz
April 4th, 2007
(3)
u should ended it with i don think so tim
April 4th, 2007
(1)
Again, how do you come up with this sh*t?
April 4th, 2007
(4)
it couldn't have anything to do with the fact it's just a current fad (tooltime) stuck in an old fad (mcfly stole). i mean really, that's impossible. how DOES he think of this stuff?
April 4th, 2007
(2)
MOAR PAOUR! AGHAGHAGH
April 4th, 2007
(2)
i didn't laugh, but ill still give it a 4?
April 4th, 2007
(1)
We need to do a "Hidy Ho Tim!" fad.
April 4th, 2007
(2)
we don't need to "do" any fads, you f*ckwit
(2)
Holy crap!
April 4th, 2007
(2)
ErrAugh?
April 4th, 2007
(0)
augh augh augh!
April 4th, 2007
(5)
Add "I don't think so, Tim" for a 5
April 6th, 2007
(0)
Clever girl
April 4th, 2007
(2)
L O-f*cking L
April 4th, 2007
(2)
yes this is better
April 4th, 2007
(2)
Nice
April 4th, 2007
(2)
sweet
April 4th, 2007
(2)
STAY CLASSY
April 4th, 2007
(2)
borlen is so happy
(2)
more TIM TAYLOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
April 4th, 2007
(0)
[ comment is below rating threshold and has been hidden ]
(0)
i don't know how many times this thing can be redone. too many, that's for sure.
April 4th, 2007
(-3)
[ comment (and 5 replies) is below rating threshold and has been hidden ]
(-3)
Stop trying to play with the cool kids.
April 4th, 2007
(2)
Just as the fad was starting to suck you saved it. Also, classical reference.
April 4th, 2007
(2)
Insta 5 for Tim and Al!
April 4th, 2007
(2)
5 for unNARV-ish fad. Don't use it too much though, or some might figure it out.
April 4th, 2007
(2)
vote changed to 5
April 4th, 2007
(2)
lol mik3m gray stars
April 4th, 2007
(2)
hmm well despite the edits and the sound and the fact this f*cking rocked i would have to give this a 6
April 4th, 2007
(2)
So what's this have to do with Battlestar Galactica?
April 4th, 2007
(0)
first, it should be sinc'd so tim is doing the UGHhhhhhhhhh and the bearded retarded f*ck is saying, "i dont think so tim" and then cite Michael J Fox for the hoverboard.
April 4th, 2007
(0)
DONT YOU EVER TALK ABOUT AL BORLAND LIKE THAT AGAIN
April 4th, 2007
(1)
You make it look so easy.
April 4th, 2007
(1)
I'm growing an Al Borland beard...
April 4th, 2007
(1)
Nice to see this fad is back
April 4th, 2007
(1)
I do think so, Tim!
April 4th, 2007
(1)
Do I smell gold?
April 4th, 2007
(-3)
[ comment is below rating threshold and has been hidden ]
(-3)
F, Old fad, not funny anymore. soz.
April 4th, 2007
(1)
music sucks, image almost made me roll my eyes. good photoshopping and sound editing can't make everything funny.
April 4th, 2007
(1)
I don't think I can say anything other than "LMAO!"
April 4th, 2007
(1)
goddamn sitsu, you just keep cranking out that gourmet sh*t
April 4th, 2007
(2)
I don't think so Tim.
April 4th, 2007
(1)
no shout outs to ghcghcghc?
April 4th, 2007
(1)
My bad, ghcX3 didn't start these.. I renig my previous statement
April 4th, 2007
(0)
http://polandimprovementvote5.ytmnd.com/
April 4th, 2007
(2)
sweet domain grab
April 4th, 2007
(1)
Hey, nice site.
April 4th, 2007
(2)
i hope jill doesnt find out
April 4th, 2007
(0)
sweet u added it
April 4th, 2007
(0)
my god. time bandits + home improvement + back to the future + a monkey wrench.
April 4th, 2007
(0)
um, holy sh*t.
April 4th, 2007
(0)
A
April 4th, 2007
(0)
lol at the title
April 4th, 2007
(0)
i like it!!!
(0)
Holy sh*t.
April 4th, 2007
(0)
amazing lol
April 4th, 2007
(0)
i dont think so tim
April 4th, 2007
(1)
Extra points for motion blurring Al.
April 4th, 2007
(0)
rofl, nice job
April 4th, 2007
(0)
I dont think so Tim.
April 4th, 2007
(0)
Auto fav'd for Chemical Brothers!
April 4th, 2007
(0)
lol Sitsu getting on on the Tim Taylor
April 4th, 2007
(2)
Aueghh??, Agh Agh Agh
April 4th, 2007
(0)
Man, you don't make anything worthy of less than 5. Great job, once again!
April 4th, 2007
(0)
dammit... its good
April 4th, 2007
(0)
lol
April 4th, 2007
(0)
I F%$&ing hate tim allen.
April 4th, 2007
(0)
Obviously you know this is great.
April 4th, 2007
(0)
April 4th, 2007
(0)
HAHAHAHAHA
April 4th, 2007
(0)
tooltime1.ytmnd.com
April 4th, 2007
(0)
I thought about it, and you're right...If only everyone took the time to reply to my quick first glance drunk comments.
April 4th, 2007
(0)
nice. I haven't done a Toolman site because I thought they had to have crappy editing (tim head crop) and I think that's stupid. You made it work with good editing though... but of course you did, you're syncan. I mean MasterSitsu
April 4th, 2007
(0)
Lmfao
April 4th, 2007
(0)
April 4th, 2007
(0)
April 4th, 2007
(0)
R R R R RRRR. FIVE'D!!!
April 4th, 2007
(0)
.....Well done.
April 4th, 2007
(0)
CHANGE U & C vote limit to 400...500 would be ok with me.
April 6th, 2007
(0)
well dun but cut n paste
April 5th, 2007
(0)
MasterSitsu this is hypnotic.
April 5th, 2007
(0)
lol, sweet
April 8th, 2007
(0)
Ha, very nice. I was watching that show in Poland just a few days ago.
April 8th, 2007
(0)
Chemical Brothers = 5.
April 13th, 2007
(0)
After I passed out I realized you are playing Chemical Brothers. Tim Allen EYUGHHH + Chemi Bros = you win
April 16th, 2007
(0)
On closer inpsection, it appears that Al enjoys stealing the tool
April 18th, 2007
(0)
(0)
not genius
June 11th, 2007
(0)
i dont know why i bother viewing other peoples ytmnd's .. your are always the best. 5'ed
June 30th, 2007
(0)
rofl hot edits
September 5th, 2008
(0)
excellent