huh hmm ahahahas (Remix)
Created on: December 6th, 2008
huh hmm ahahahas (Remix)
It's like live-action anime.

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.41) 400 87 73

View metrics:

today yesterday this week this month all time
3 0 0 0 19,511

Inbound links:

views url
9 http://forumserver.twoplustwo.com/76/laughs-links/great-ytmnds-1301/index3.html
8 http://forumserver.twoplustwo.com/76/laughs-links/great-ytmnds-1301/index2.html
5 http://www.reddit.com/r/funny/comments/etj0g/huh_hmmahahaha_ytmnd/
4 http://www.stumbleupon.com/su/
2 https://www.google.com/

Add a comment

Please login or register to comment.
December 6th, 2008
(2)
MrSinistar! (sweet)
December 6th, 2008
(3)
Wait. I just noticed you aren't featured. Wtf?
December 6th, 2008
(2)
Yeah, I just noticed too.
December 6th, 2008
(5)
i also got revoked. i think i deserved it though.
December 6th, 2008
(0)
Ah Ah AH!!! Diplomatic Immunity!! Just been revoked! Gunshot noise.
December 6th, 2008
(0)
i'll have what she's having
December 6th, 2008
(0)
Yay!
December 6th, 2008
(11)
Mrsinistar is hereby judged to be too funny and creative to remain a featured user
December 6th, 2008
(0)
AON
December 12th, 2008
(0)
looks like he has a swastika band on his arm
December 6th, 2008
(3)
Listen All The Way Through, Trust Me
December 6th, 2008
(0)
+1 for the ending
December 6th, 2008
(-1)
Hmm leveling approaching CRITICAL MASS! *ASPLOSION*
December 6th, 2008
(0)
How can i not five this
December 6th, 2008
(5)
+11 for the fact that it is still in sync when the music loops
December 6th, 2008
(0)
I got this same fl release if you get my drift.
December 6th, 2008
(0)
Toxic Biohazard 5SEQ RAPTURE II.
December 6th, 2008
(1)
huh
December 6th, 2008
(2)
Is this one of those comments to become some kind of combo? hmm...
December 6th, 2008
(-2)
[ comment is below rating threshold and has been hidden ]
(-2)
___________________________________________________________________ _________________________________ _________________________________ ___________________________________ ___________________________________ _______________________________________________________________________
December 6th, 2008
(2)
Like that could ever happen. ahahaha!
December 6th, 2008
(4)
___________________________________________________________________ _________________________________ _________________________________ ___________________________________ ___________________________________ _______________________________________________________________________
December 6th, 2008
(1)
gotta love the sinistar remixes :D
December 6th, 2008
(3)
I had all but given up hope on ytmnd but this site and the original have brought me back.
December 6th, 2008
(0)
The best part about this is it syncs the whole way through! Just magnificent.
December 6th, 2008
(1)
Who's he talking to on that phone?
December 8th, 2008
(0)
(Which is your mom's number.)
December 10th, 2008
(0)
To hear a duck quack, press 7! We appreciate your call and we do look forward to serving you promptly. (huh?) QUACK QUACK QUACK QUACK QUACK QUACK (hmm. ahahaha)
December 6th, 2008
(1)
Nice. I think we all knew this remix was coming
December 6th, 2008
(1)
as long as you enjoyed making it
December 6th, 2008
(0)
this is beautiful
December 6th, 2008
(2)
huh?
December 6th, 2008
(2)
hmm.
December 6th, 2008
(3)
ahahaha
December 7th, 2008
(3)
ugh...Didn't we do this enough on the comments of the original site? nevermind.__huh?
December 7th, 2008
(2)
hmm
December 7th, 2008
(3)
ahahaha
December 8th, 2008
(1)
DENNAL PLAN
(3)
LISA NEEDS BRACES
December 6th, 2008
(0)
It was bound to happen. Also, huh?
December 8th, 2008
(0)
hmm
December 10th, 2008
(0)
ahahaha!
December 6th, 2008
(0)
love your stuff
December 6th, 2008
(-1)
5 just for the Pole Position Keyword
December 6th, 2008
(0)
decent, but it goes nowhere after the acid part
December 6th, 2008
(0)
I didn't like the acid/303 part at the beginning, honestly, but the second half was great. +1 for how the gif matches up so well.
December 6th, 2008
(0)
epic winz
December 6th, 2008
(-1)
I really "dropped" to this beat :)
December 6th, 2008
(4)
Yet everything remains sync... h4x
December 6th, 2008
(2)
The sync is the most impressive thing about the site. Even after 100 "huh hmm ahaha"s, it's still great and the picture fits with the song.
December 6th, 2008
(0)
LOL'd
December 6th, 2008
(0)
December 6th, 2008
(10)
a welcome change from keaton's sh*tty remixes. 5'd
December 7th, 2008
(0)
o snap. i havent even seen the 1st one
December 7th, 2008
(0)
It looks like the guy from Grace Under Fire and The Model Rick Martel
December 7th, 2008
(1)
This remix is absolutely fabulous.
December 7th, 2008
(1)
You stole this from SynaMax! HOW DARE YOU
December 7th, 2008
(1)
I literally LMAO when I read that.
December 7th, 2008
(1)
Underrated.
December 7th, 2008
(0)
haha so glad this is taking off. Am I the only person who thinks the guy on the couch looks like the dad from growing pains?
December 8th, 2008
(0)
re: remix: Refreshing!
December 8th, 2008
(1)
DROPPING LOADS ON RANDOM COMBINATIONS OF H M AND A!!!!!
December 9th, 2008
(0)
huh
December 9th, 2008
(0)
SO MUCH WITH SO LITTLE!!!
December 10th, 2008
(0)
that guy lied about not having a date, he's talkin to her on the phone and GETS CAUGHT
December 10th, 2008
(0)
ha ha ha
December 11th, 2008
(0)
-1 because that sound I can only describe as "laser crickets" has never been appealing to me
December 13th, 2008
(2)
live-action anime.