lotto23's recent comments:

April 23rd, 2007
On on the site ?Fatty Feels Left Out
lmao
March 31st, 2007
oh thank the various gods
December 14th, 2006
wins the internets
December 9th, 2006
better believe she loves horse dick lmao
November 28th, 2006
grossest thing i;v ever seen in my f*cking life lmfao
November 27th, 2006
lmfao this wins the internets
November 27th, 2006
what nin song is this
November 26th, 2006
4 cause I like it...you don't get 5 cause of that bald chick..seriously wtf?
November 24th, 2006
I love it
November 24th, 2006
On on the site ?2:33 AM
one of my all time fav ytmnds
November 24th, 2006
Trigun ftw
November 24th, 2006
freakin. Awesome.
November 19th, 2006
What the hell is horsedick from?
November 10th, 2006
pretty good..but then I think you actually voice overed the last line and...no. Just no.
November 10th, 2006
I love the over 9000 fad but your voice doesn't fit...nor did you hold the THOUSANDDD long enough...you should of played the clip when she asked or something to make it better.
October 26th, 2006
On on the site ?Dante Will Cry
LIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHTTTTTTTTTT
October 25th, 2006
awesome/5
October 15th, 2006
holy sh*t...FTMFW!!! 555555/555555
October 9th, 2006
god damn at the start I had no idea that wasn't the original voice at all..that is some amazing voice work lmao and great lyrics 5/5
September 24th, 2006
On on the site ?The Price is Kaz
easily top 3 greatest ytmnds ever
September 22nd, 2006
haha very good
September 12th, 2006
what...the...f*ck...so unexpected...
September 12th, 2006
On on the site ?Flyin Asian
flying asians..? I love life
August 21st, 2006
On on the site ?
ow
August 21st, 2006
I got the 7 8 and 1...O_o
August 17th, 2006
i KNEZZ IT!
August 16th, 2006
So f*ckin true I hated that while playing on SNES..worst.noise.ever
August 16th, 2006
On on the site ?(nsfw) 4 Non Blondes
"I guess since I am not a horny guy lol" ^ f*cks the matter with you? lol
August 16th, 2006
On on the site ?(nsfw) 4 Non Blondes
women...AND anime women? you win teh internets