Super Mario is an ANGRY NAZI?!
Created on: August 11th, 2005
NSFW image hider
super mario is an angry nazi!

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(3.99) 276 20 59

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 3 0 5 35,617

Inbound links:

views url
271 http://t.co/Kjk9DyDQ
61 http://www.reddit.com/r/NotTimAndEric/comments/1ptcpx/do_the_mar
30 http://spelutveckling.sendboard.com/allmant-f11/dagens-lol-t410-945.htm
27 http://murobbs.plaza.fi/yleista-keskustelua/420755-hauskasti-kuullut-laulujensanat-3.html
27 http://www.stumbleupon.com/toolbar/litebar.php?device=chromebar&

Add a comment

Please login or register to comment.
August 11th, 2005
(0)
would be better with that one pick of hitler in bondage
August 11th, 2005
(0)
WIN
August 11th, 2005
(0)
absolutely unreal.
August 11th, 2005
(0)
"Ya'll so gay!" teh winnar
August 11th, 2005
(0)
ROFL!!!!!
August 11th, 2005
(0)
Way better than the one on the front page.
August 11th, 2005
(0)
oh no guy man!
August 11th, 2005
(0)
SDFSD BEST
August 11th, 2005
(0)
yall so gay=pwnage
August 11th, 2005
(0)
Best interpretation ever.
August 11th, 2005
(0)
i can clearly hear him saying gehts.
August 11th, 2005
(0)
^^ f*ckin ruined the "5 chain"
August 11th, 2005
(0)
That is so awesome
August 11th, 2005
(0)
FIFEN!
August 11th, 2005
(0)
Mach den Mario! Schwing die Arme auf und ab, setzt euch jetzt in Trab, Super Mario! Ein Schritt vor und noch einmal, ich tanz den Mario! Meine Freunde, ja! So geht's! Das ist der Mario! Mach den Mario! Schwing die Arme auf und ab, setzt euch jetzt in Tra
August 11th, 2005
(0)
wow every vote has been a 5...
August 11th, 2005
(0)
Phail. Stop making it a fad, THEY ALL SUCK.
August 11th, 2005
(0)
Sex? oh, yes!
August 11th, 2005
(0)
I can't get over the Ya'll So Gay part... It gets me weak!
August 11th, 2005
(0)
NAZI
August 11th, 2005
(0)
HAHAHAHA VOTE CHEAT
August 11th, 2005
(0)
haters much?
August 11th, 2005
(0)
Better than Aronikka.
August 11th, 2005
(0)
lol
August 11th, 2005
(0)
LOL 5/5
August 11th, 2005
(0)
The only good foreign theme song "translation"
August 11th, 2005
(0)
*smack* I can smell another fad from a mile away. This one is good though, so you get five.
August 11th, 2005
(0)
roflcopter taking off
August 11th, 2005
(0)
Stupid. Super Mario is awesome!
August 11th, 2005
(0)
"Oh no guy man." LOL
August 11th, 2005
(0)
haha it actually sounds the way you wrote it!
August 11th, 2005
(0)
For once it actually sounds like what is written
August 11th, 2005
(0)
Make it less nazish, and it's a f*cking win.
August 11th, 2005
(0)
ya'll so gay.. hillarious.
August 11th, 2005
(0)
Lol, I love it :)
August 12th, 2005
(0)
Why do all Germans have to shout when they talk?
August 14th, 2005
(0)
best ever. I'M sh*t, FOUR! I sh*t YOU A FIVE =D
August 22nd, 2005
(0)
You suck D*cks.
August 27th, 2005
(0)
HAHAHA INTERPRETATION
September 2nd, 2005
(0)
ddddaaaannnniiiiyyyyeeeellllggggaaaarrrrcccciiiiaaaa is the sh*t... oooohhhh yyyyeeeeaaaahhhh!!
September 3rd, 2005
(0)
haha
September 6th, 2005
(0)
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! so funny! lol
September 13th, 2005
(0)
Best "interpretation" EVER! I listen to this for hours.
September 24th, 2005
(0)
Funniest thing I have ever seen.
October 1st, 2005
(0)
sounds like he says he touched the mario instead of captain mario
October 6th, 2005
(0)
OMFG!!! XD! XD! XD! Nazi's rule
October 11th, 2005
(0)
I hate that song now...
December 23rd, 2005
(0)
suck it, that is the mario!
December 24th, 2005
(0)
Best since taco nazi.
December 26th, 2005
(0)
Just because it's German doesn't make it Nazi
January 13th, 2006
(0)
To above poster... Since when?
January 13th, 2006
(0)
That's damn funny.
January 13th, 2006
(0)
(0)
truly hilarious
July 25th, 2006
(0)
Love
January 19th, 2007
(0)
Actually, "Das ist der Mario" literally translates to "That is the Mario".
March 21st, 2007
(0)
Mach den mario! Schwing die Arme auf und ab setzt euch jetzt in Trab, Super Mario! Ein Schritt vor und noch einmal, ich tanz den Mario! Meine Freunde, ja! Das ist der Mario!
December 7th, 2008
(0)
Mine a fault? You seriously want to start a f*cking earthquake?
January 28th, 2012
(0)
suck it