Conan is... A CHILD ABUSER!
Created on: August 22nd, 2005
Conan is... A CHILD ABUSER!
I'm so lonely and stuffz.

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(3.89) 179 1 18

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 1 0 0 13,881

Inbound links:

views url
3 http://www.cracked.com/forums/topic/16832/ytmnd/0
3 http://www.stumbleupon.com/su/
1 http://www.ytmnsfw.com/search?q=child%20abuse
1 http://www.cracked.com/forums/topic/16832/ytmnd

Add a comment

Please login or register to comment.
August 22nd, 2005
(1)
Put Brian Peppers' head on Conan for 6.
August 22nd, 2005
(0)
Ok, I got rid of the audio with the screaming baby. And Tom2610, putting Biran Pepper's face on it would sorta wreck the concept of it being Conan... or maybe I'm just saying this cuz I'm too lazy to edit it XD
August 22nd, 2005
(1)
Child abuse my ass! That's just good ol fashion discipline!
August 22nd, 2005
(0)
yes!
August 22nd, 2005
(1)
Some call it child abuse. I call it time travel.
August 22nd, 2005
(1)
True that it might not EXACTLY be child abuse, but saying something like "Conan is... A DISCIPLINER!" or something probably wouldn't be the appropriate title.
December 16th, 2008
(0)
Conan is a Spanker
August 26th, 2005
(0)
Conan is....A 5 for Kingy.
August 27th, 2005
(0)
Har har har
August 28th, 2005
(0)
I refuse to believe that Conan is a child abuser... he's too nice a guy!!!
April 16th, 2007
(0)
Take that american standards on child discipline!
April 23rd, 2007
(0)
Lol conan is a nice guy according to that guy who said he isnt an abuser, but if he is, then how did this REAL footage of conan get made? HMMMMM?
April 25th, 2007
(0)
that's pretty lol.
May 8th, 2007
(0)
rofl
May 8th, 2007
(0)
HAHAHA!!!!
May 10th, 2007
(0)
that's not child abuse. the kid just needed a good spanking
January 10th, 2009
(0)
Thank you for binging back classic YTMND. Remember when YTMND was good?
December 13th, 2009
(0)
Google "wwasp" for something even worse than this!