The No's Of Star Wars
Created on: September 18th, 2005
The No's Of Star Wars

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.31) 1,031 124 196

View metrics:

today yesterday this week this month all time
3 2 0 25 150,147

Inbound links:

views url
891 http://www.giantitp.com/forums/showthread.php?t=313797&page=4
269 http://blogs.starwars.com/bonniegrrl/40
131 https://www.google.com/
96 http://www.reddit.com/r/StarWars/comments/1qf6d7/can_someone_cre
88 http://search.daum.net/

Add a comment

Please login or register to comment.
October 5th, 2005
(0)
Laf.
December 14th, 2008
(0)
YESYES
December 14th, 2008
(-1)
I'm hungry for you're poo, dont make me starve!!!
December 15th, 2008
(0)
made my day
December 15th, 2008
(0)
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
December 15th, 2008
(1)
i guess they all hated their xmass presents lol.
November 4th, 2005
(-2)
Im a SW fan and find this Brill! love the droid's "NO" at the end: stroke of brilliance! There's a few other Nooooo'S Though that I can think of which is retricting me from givin ya a 5 :(
December 14th, 2008
(0)
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!..... thats a four.
November 8th, 2005
(-1)
I can't figure out why this has so few views...this is one of my top 5 very sites, well done 5/5
November 18th, 2005
(0)
Hahaha. Great idea.
November 23rd, 2005
(0)
Spiffy.
November 26th, 2005
(-1)
Lucas with no food in his refrigerator. NNNNOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooo..............
December 4th, 2005
(0)
Good. Goooooooooooood.
December 4th, 2005
(0)
you win Good Job!! 5'd
December 4th, 2005
(0)
I had this exact same idea yesterday.
December 4th, 2005
(0)
I personally prefer Obi Wan followed closely by Palpatine and then NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoo
December 4th, 2005
(0)
LOL this is GREAT.
December 4th, 2005
(0)
lol n1
December 4th, 2005
(0)
5'd for something new. and funny.
December 4th, 2005
(1)
5 for the tortured droid at the end.
December 4th, 2005
(0)
lol
December 4th, 2005
(0)
LEGENDARY YTMND RIGHT HERE
December 4th, 2005
(0)
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!
December 4th, 2005
(0)
Good show!
December 4th, 2005
(0)
You missed a "Nooooo" from Yoda.
December 4th, 2005
(0)
Oh but yes
December 4th, 2005
(0)
XD @ TURTLE DROID!!!
December 4th, 2005
(0)
George Lucas = Genius!
December 4th, 2005
(0)
NOOOOOOOOOOOOOO LOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!! :D
December 4th, 2005
(0)
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!! Well Played.
December 4th, 2005
(0)
haha
December 4th, 2005
(0)
Amazing. XD
December 4th, 2005
(0)
Yes!! YESSSS!!!!!!
December 4th, 2005
(0)
Droid > Obi Wan > Luke > Palpatine > Bail Organa >>>>> Human feces >>>>>>> Vader
December 4th, 2005
(0)
5 for hi res Vader NOOOOOOOOOOOOO for a change
December 4th, 2005
(0)
YEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSS
December 4th, 2005
(0)
LOLOL!! This is it!! This is the one to rule the intarnets! You win Sire!
December 4th, 2005
(0)
If I could vote, I'd give this a 5/5!
(0)
Noooooooooooo! Awesome compilation of no's.
December 4th, 2005
(0)
Weren't there more no's? Still funny as fook.
December 4th, 2005
(0)
no!
December 4th, 2005
(0)
Anakin and Luke both have impressive nos. I guess it runs in the family.
December 4th, 2005
(0)
Oh, YES!
December 5th, 2005
(0)
You win at the interweb.
December 5th, 2005
(0)
You forgot "DO NOT WAAAAANT!"
December 5th, 2005
(0)
best Nooooo YTMND ever
December 5th, 2005
(0)
Well done sir.
December 5th, 2005
(0)
Nice job.
December 5th, 2005
(0)
Find some more SW "no"s to throw in there. I know they exist.
December 5th, 2005
(0)
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO! AUTO 5!
December 5th, 2005
(0)
This is true ownage
December 5th, 2005
(0)
The ending droid no was the greatest
December 5th, 2005
(0)
I'm wondering... where was the "noooo" in Episode II AOTC?
December 5th, 2005
(0)
Hehe
December 5th, 2005
(0)
Yeah Liam Neeson's ghost yelled Noooo in Episode II. I'm gonna update it.
December 5th, 2005
(0)
Nice.
December 5th, 2005
(0)
December 5th, 2005
(0)
Could somebody please take this and use it to create a parody of those I SHOULDA WORKED AT CAPITAL ONE commercials, because that would make my day.
December 5th, 2005
(0)
Great, but you missed Qui-Gon in Episode 2.
December 5th, 2005
(0)
lol internet
December 5th, 2005
(0)
The final robot no wins.
December 5th, 2005
(0)
You get, a pizza trophy!
December 5th, 2005
(0)
Ahahaha!!
December 5th, 2005
(0)
Dude, that's great, lol.
December 5th, 2005
(0)
perfect
December 5th, 2005
(0)
YYYYEEEEESSSS
December 5th, 2005
(0)
Wiener.
December 5th, 2005
(0)
Add the ROTJ droid being branded for the extra star
December 5th, 2005
(0)
And by that I mean the picture
December 5th, 2005
(0)
Nothing else to say, 5'd
December 5th, 2005
(0)
i think they disagree.
December 5th, 2005
(0)
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLL!!!
December 5th, 2005
(0)
NOOOOOOOOooooooooooooooo
December 5th, 2005
(0)
You left out the one where Luke gets pissed in Jedi and hacks off Vader's hand. But other than that was pretty damn good!
December 5th, 2005
(0)
I like it a lot but cannot 5 it until there's a pic of Yoda on it to go along with his sound. =/
December 5th, 2005
(0)
get a goddamn life jesus christ 5'd
December 5th, 2005
(0)
Noooooooooooooo!
December 5th, 2005
(0)
Nooooo, I must vote 5!!
December 5th, 2005
(0)
4? NOOOO! 5'd
December 5th, 2005
(0)
You win YTMND.
December 5th, 2005
(0)
A winner is you
December 5th, 2005
(0)
Holonet win!
December 5th, 2005
(0)
nooooo
December 5th, 2005
(0)
That's quite clever and funny.
December 5th, 2005
(0)
Gotta love the droid's no at the end.
December 5th, 2005
(0)
so good
December 5th, 2005
(0)
NOOOOOOOO!!
December 5th, 2005
(0)
No!! I mean yes.
December 5th, 2005
(0)
=]=]=]
December 5th, 2005
(0)
December 5th, 2005
(0)
Awesome.
December 5th, 2005
(0)
thats great!!!!! thats soo funny!!! haahaa lol
December 5th, 2005
(0)
you just beat lucas in an army wrestling tournament. Obi-wans Nooo in episode 1 is the best cause he's the only good actor besides palpatine.
December 5th, 2005
(0)
James Earl Jones is good, too. Just not doing the noooo.
December 5th, 2005
(0)
LOL! Man, there are some epic NOOOO!'s in this series, it's great!
December 5th, 2005
(0)
ROFL
December 5th, 2005
(0)
thats a lot of no
December 5th, 2005
(0)
Awesome
December 5th, 2005
(0)
Man, Mark Hamill is the only convincing screamer.
December 5th, 2005
(0)
Kids, just say NOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
December 5th, 2005
(0)
I give it a 5
December 5th, 2005
(0)
NOOOOOOOOOOOoooooooooooOOOOOOOOOoooooooooOOOOOOOOOOOoooooooo
December 5th, 2005
(0)
Brilliant.
December 5th, 2005
(0)
Very nice - this one was bound to come into existance sooner or later. ^_^
December 5th, 2005
(0)
finally some tributes to the lesser known "no's". Someone shoudl make and "engage" star trek version, with all captain of each series. NOW!
December 6th, 2005
(0)
LMAO. AWESOME!!
December 6th, 2005
(0)
George Lucas loves his no's.
December 6th, 2005
(0)
The second "no", not pictured, is from Attack of the Clones...when Anakin is dreaming or when Yoda is meditating, I believe. Anyone know which one? Better yeat, anyone know who is saying it?
December 6th, 2005
(0)
Pretty good
December 6th, 2005
(0)
So good.
December 7th, 2005
(0)
Yoda's nooooooooooo makes this a million/5
December 17th, 2005
(0)
The second one is supposed to be the spirit of Qui-Gon Jinn trying to call out to Anakin and make him stop killing Sand People. Yoda hears it while he's meditating.
January 5th, 2006
(0)
Seeing this YTMND brings warm feelings to my heart! Perfect!
January 6th, 2006
(0)
Funny as hell. Could someone make a list of all the "No's"? I don't recognize some of them...
(0)
Do I like this? NOOOOOOOOOOOOOOOO! No! Er...I-I mean yes I do.
January 6th, 2006
(0)
"Mark Hamill is the only convincing screamer." iawtc.
January 6th, 2006
(0)
yoda "no no no" ftw!
January 7th, 2006
(0)
I recognize all those no's. Very nice work.
January 14th, 2006
(0)
x3 i always loved that little droid. Poor thing. =3 this is great though. YOU GETS A FIVE STARDED. =3 *Five star'd*
February 1st, 2006
(0)
Being a huge SW nerd...I love this!
February 11th, 2006
(0)
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
February 11th, 2006
(0)
Well done.
March 10th, 2006
(0)
I lol'd at the last one
March 11th, 2006
(0)
Sweet, just missing Luke's no in ROTJ in the final duel bit.
March 11th, 2006
(0)
I'm pretty sure he screams "NEVER!"
March 28th, 2006
(0)
This is why I love Star Wars.
March 30th, 2006
(0)
NOOOOOOOOOO!!!
(0)
Cool.
May 20th, 2006
(0)
I like the last one LOL
June 17th, 2006
(0)
this is so sexy
June 18th, 2006
(0)
Droid "no" makes this an instant 5.
June 18th, 2006
(0)
no ewoks ever said no?
June 23rd, 2006
(0)
Looks like you tossed in Obi-Wan in Episode II and the Ewoks in ROTJ. Well done.
June 24th, 2006
(0)
yeah the droid's no definitely makes the ytmnd, thanks for this
June 24th, 2006
(0)
getting a hard-on
June 24th, 2006
(0)
Poor little droid. :(
June 26th, 2006
(0)
no
June 29th, 2006
(0)
The droid one was a great touch.
June 30th, 2006
(0)
lol NUOOOOO NOOOO NOOOOO!!!!
July 1st, 2006
(0)
YEEEESS!
July 7th, 2006
(0)
Yoda Noonoono FTFive
July 10th, 2006
(0)
Little droid = win!
July 14th, 2006
(0)
lol, denial
July 18th, 2006
(0)
Nice!!
July 18th, 2006
(0)
I LMFAO at Yoda's no's!
July 19th, 2006
(0)
I don't remember that droid in the pic ever being in Star Wars. Maybe it was episode 2. I slept through that one.
July 20th, 2006
(0)
Awesome. This falls in line with my flagship YTMND & also my very next one. (which is actually also Star Wars - not the bad feeling btw) I love the repeating movie quotes.
(0)
I like Yoda's "no"s
July 26th, 2006
(0)
lol Vader wins
July 26th, 2006
(0)
Amazing.
(0)
lol... i had this same idea, but i suck :)
(0)
are there two droid nos? because you should seperate those so they don't sound like the same thing
July 26th, 2006
(0)
5'd for Sidious NOOOO
July 27th, 2006
(0)
"are there two droid nos?" No.
July 29th, 2006
(0)
this ytmnd is the stuff of legends, also yodas "NO" is the best
August 1st, 2006
(0)
My fave is Obi-Wan's.Mmmm
(0)
xDD I loved the short "No! D:
August 12th, 2006
(0)
lawl
August 14th, 2006
(0)
No
August 18th, 2006
(0)
f*cking win
August 21st, 2006
(0)
heh cool
August 30th, 2006
(0)
5'd for branding droid "no"
August 30th, 2006
(0)
YOU did the screaming AND starred in the films? Sheesh, that's incredible!
September 4th, 2006
(0)
They heard about the news about the Croc Hunter.
September 4th, 2006
(-2)
you fail, please try again ^_^
December 14th, 2008
(0)
NO... No. NOOOOOOOOOO! -.-
September 5th, 2006
(0)
Noooooo
September 10th, 2006
(0)
I could match the ones up there up! Cookie please!
September 12th, 2006
(0)
lol noooooooooooooooooo
September 15th, 2006
(0)
OMG u sir are a god, this is great hahaha
September 16th, 2006
(0)
lol 3 for the idea, 2 for the sound..
September 27th, 2006
(0)
You are winner!
September 28th, 2006
(0)
haha. nice find.
September 29th, 2006
(0)
You've put all other sound collections to shame. Especially my lame @$$ Batman one. WELL DONE, SIR!!! 5/5
September 30th, 2006
(0)
love it! the tortured droid "no" is a nice touch. star wars ftw
October 2nd, 2006
(0)
XD It can't exactly say 'me' in the sources, after all, it came from all 6 episodes.
October 6th, 2006
(0)
lol
October 8th, 2006
(0)
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!
November 8th, 2006
(0)
Ever gonna update with the EP 2 noooo?
November 8th, 2006
(0)
The Episode II No's have been in for a long time. They are the second and third No's featured, Qui-Gon's ghost and mullet Obi-Wan yelling.
November 10th, 2006
(0)
Intercut this with a bunch of "YES!" and you win big.
February 25th, 2007
(0)
haha yes! you included the droid 'NO!' you win the internet.
April 26th, 2007
(0)
would have been better as synced slides but good job
June 3rd, 2007
(0)
why haven't more people made 'nooo's from the tortured droid?!
June 22nd, 2007
(0)
the gonk droid at the end stole the show
December 14th, 2008
(0)
Granted this is amusing but why is it top 15 again, years later?
December 14th, 2008
(0)
SNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW!
December 15th, 2008
(0)
I would love to see an ear rape version of this site with all the no's mixed together. Someone do it.
December 15th, 2008
(0)
On a side note, half the top viewed sites today are 3 years old and have to do with stars.
December 15th, 2008
(0)
yes.. i mean NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
December 15th, 2008
(0)
Obi Wan Was The Bestest NOOOOOOOOOOOOOOo
December 15th, 2008
(0)
not as good as this one: http://noooohx.ytmnd.com/
December 15th, 2008
(0)
I never relized how many times they said it....great catch
December 15th, 2008
(0)
I never relized how many times they said it....great catch
December 15th, 2008
(0)
Yes! The droid on the end is a laugh riot. That's the best of all.
September 28th, 2011
(0)
Needs to be updated with Darth Vader in Episode VI...