OMG, Secret Nazi BBQ Sauce !! ($1.85)
Created on: October 16th, 2005
OMG, Secret Nazi BBQ Sauce !! ($1.85)
Heh, a parody of one of my favorites

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(3.68) 143 2 31

View metrics:

today yesterday this week this month all time
1 0 0 0 12,775

Inbound links:

views url
6 https://www.google.com/
3 http://uselectionatlas.org/FORUM/index.php?topic=176468.msg38042
2 https://www.google.co.uk/
2 http://uselectionatlas.org/FORUM/index.php?topic=176468.msg38041
2 https://www.google.ca/

Add a comment

Please login or register to comment.
October 16th, 2005
(0)
Yeeek final solution to your dinner...
October 16th, 2005
(0)
first WW2 and now this.
October 16th, 2005
(0)
brilliant
October 16th, 2005
(0)
http://swastikagood.ytmnd.com/
October 16th, 2005
(0)
lol id buy it 5'd
October 16th, 2005
(0)
Lol!
October 16th, 2005
(0)
Any other sauce is inferior and should be subjugated.
October 16th, 2005
(0)
88
October 16th, 2005
(0)
Swastika is other side f*cking kike zog bitches
October 16th, 2005
(0)
4. Intent is funny, but it's the manji, a symbol existing long before the Nazi swastika.
October 16th, 2005
(0)
Its magnificence brings me to tears
October 16th, 2005
(0)
pwner shut the hell up you douche
October 16th, 2005
(0)
Psst, EffectMan, read the text.. =)
October 16th, 2005
(0)
Final solution to your dinner plans!
October 16th, 2005
(0)
Japanese can...
October 16th, 2005
(0)
best spinoff of the original
October 16th, 2005
(0)
Freaking funnier
October 16th, 2005
(0)
Guys, guys, I know the swastika is backwards. ITS IN THE TEXT ON THE SITE. LOLZ! read plz.
October 16th, 2005
(0)
http://lonelycosby.ytmnd.com/
October 17th, 2005
(0)
TEH AW3SOM3
October 17th, 2005
(0)
Lol, this is almost as good as the original.
October 22nd, 2005
(0)
Yay.
October 23rd, 2005
(0)
"Yeeek final solution to your dinner..." I loled more at that then the YTMND
November 10th, 2005
(0)
lolzers
November 23rd, 2005
(0)
that aint not no swastika
February 24th, 2006
(0)
Thats not a swastika, dumbass :P
April 21st, 2006
(0)
No kidding golbez9, its in the gif you stupid f*ck.
(0)
LMAO
August 17th, 2006
(0)
for all the secret nazi makers MAKE THE SWASTIKA THE RIGHT WAY F*CK JEWS THAT ONE MEANS HOPE!!!
August 31st, 2006
(0)
Yeah, it's not a secret nazi thing unless it's the actual swastika, no matter how you avoid the fact. Putting "backwards swastika" brand doesn't change the fact that it isn't a -real- secret nazi... 2'd for potentially funny + secret nazi - common screw up
March 8th, 2007
(0)
Hey retard, I'm not avoiding any fact. Everyone knows it's not a swastika. I did not edit the can image.