Nintendo had one weakness
Created on: November 10th, 2005
Nintendo had one weakness

Add a comment

Please login or register to comment.
November 10th, 2005
(1)
I would have shot my parents if they bought that.
April 30th, 2007
(0)
I woulda just bought an industrial laser.
November 10th, 2005
(1)
ROFFLMFAOOL!!!! XD I would've killed my parents t00
November 10th, 2005
(0)
My parents would've loved that
November 10th, 2005
(0)
NOOOOOOOOES!!!!
November 10th, 2005
(0)
lolol
November 10th, 2005
(0)
ROFL
November 10th, 2005
(0)
MUTINY!
November 10th, 2005
(0)
holy crud, that's a weird invention
November 10th, 2005
(0)
O_O;;
November 10th, 2005
(0)
Well Played.
November 10th, 2005
(0)
I actually remember the existence of this thing. Maybe it was from a news report. Thank goodness I didn't know of it first hand, or I'd still be doing time for double murder.
November 10th, 2005
(0)
I'm glad my parents never saw that.
November 10th, 2005
(0)
That would suck for a kid, but you gotta admit it's a clever idea.
November 10th, 2005
(0)
I love the 'helps ensure saved games are not erased'. So does that mean the game could still be in the system and played?
November 10th, 2005
(0)
Didn't need one in our house; we weren't allowed to touch the Nintendo. Only dad could load games and turn it on.
November 10th, 2005
(0)
I saw that before as a rumor on an NES site, i didn't know they existed.
November 10th, 2005
(0)
what a horrible invention
November 11th, 2005
(0)
I would have destroyed the lock if my parents used one, If I wasn't able to do that, Yeah.. My parents would have been dead. lol
November 11th, 2005
(0)
Was expecting another bad Revolution controller joke, but this was hiariously unexpected :P
November 11th, 2005
(0)
How unfair.
November 11th, 2005
(0)
I'd take it off and beat my parents with it
November 11th, 2005
(0)
Wow. How easy it was to block games back then.:p
November 11th, 2005
(0)
Heh.
November 11th, 2005
(0)
I wish they had one of those for Ragnarok Online... or the computer...
November 11th, 2005
(0)
Wow, if my parents had bought that I would've been put away for a looong time.
November 11th, 2005
(0)
No...it can't be!!! SATAN REINCARNATED!!!!
November 11th, 2005
(1)
yet nobody ever thought of taking the controller away instead
November 11th, 2005
(-1)
1'd for not using original music.
July 18th, 2007
(0)
he used a variation of the music you dumbass...
November 11th, 2005
(0)
I would've cut through my nintendo to remove it... But DAMN how evil is that!
November 12th, 2005
(0)
Back in the day I would have put one on one of my friends NES when he wasnt looking.
November 12th, 2005
(0)
"yet nobody ever thought of taking the controller away instead" Why didin't I think of that....
November 14th, 2005
(0)
lol my best friends' brother invented this, my friend was on the news segment promoting it
November 14th, 2005
(0)
Great find.
November 15th, 2005
(0)
A soccer mom's wet dream.
November 16th, 2005
(0)
I remember reading about that and praying my parents didn't discover it.
November 16th, 2005
(0)
LOL
November 16th, 2005
(0)
LOL FKU CODY
November 16th, 2005
(0)
Evil invention. I have never even heard of it.
November 17th, 2005
(-2)
Worst. Invention. Ever. Since the Gilluotine from France.
September 20th, 2007
(0)
Hey man! don't down vote. I didn't invent the f*cking thing! lol
November 21st, 2005
(0)
WTF IS THAT THING? XD good thing my parents didnt know about those.
November 25th, 2005
(0)
WTF?! Locking your gaming console?? That so f*cking retarded! Lol!
December 1st, 2005
(0)
A+
December 12th, 2005
(0)
So Satan Does own Master Lock
December 15th, 2005
(0)
ZOMG
December 20th, 2005
(0)
Wow, the NES got owned
December 22nd, 2005
(0)
I would've sat there for hours just to figure out the combo
December 24th, 2005
(0)
Wait, you mean those things actually exist!? I'm so glad I never had one for my NES
December 25th, 2005
(0)
Burn it!
December 30th, 2005
(0)
LOL! good ol' NES days
January 7th, 2006
(0)
NOOOOOOOO!!!
January 25th, 2006
(0)
When I was a kid I wrote my own video games (yeah yeah walked up hill both ways) as a result if we had that lock I'd have the key to keep my mother off the Nintendo
January 25th, 2006
(0)
When I was a kid I wrote my own video games (yeah yeah walked up hill both ways) as a result if we had that lock I'd have the key to keep my mother off the Nintendo
January 29th, 2006
(0)
The people who actually made that thing must have had a death wish.
February 8th, 2006
(0)
BEST YTMND OF THIS FAD!!!! XD x 100 Brings me back, except my dad used to just smash mine into the wall if I had a bad report card... no lock.
February 8th, 2006
(0)
I've been playing the NES since I was 4 or 5 years old, so this would have been my worse enemy. LOL.
February 9th, 2006
(0)
Worst product evar.
February 10th, 2006
(0)
i shouldve had that....
March 14th, 2006
(0)
Im sorry but if that happened I would of shot my parents LOL
March 19th, 2006
(0)
March 25th, 2006
(0)
That is the worst thing I have seen in my life.
April 1st, 2006
(0)
I am so glad we dont have stuff liek that now.
April 8th, 2006
(0)
Wow, this can't be real. I'm sure it'd be better to simply UNPLUG the system and hide it in the closet or something.
May 5th, 2006
(0)
XD
May 19th, 2006
(0)
HAHAH! genius.
May 21st, 2006
(0)
OH NOES!
May 22nd, 2006
(0)
HoLy sh*t that things scary...
May 23rd, 2006
(0)
rofl, awesome
June 16th, 2006
(0)
lawl
June 18th, 2006
(0)
no F@cking way this can't be real lol although it's pretty enticing...wow Nintendo is such a wh@re with accessories and addons :p
July 18th, 2007
(0)
actually it was made by the CCTM (Council for Childrens Television and Media), so yeah you can blame them.
June 20th, 2006
(0)
lol im sure it wasnt sponsored by nintendo
June 24th, 2006
(0)
NOOOOO!!!!!!!
June 24th, 2006
(0)
wath crap is that, and what is that music?
June 24th, 2006
(0)
LOL WTF! I'm glad my parents never knew that existed when I had my Nintendo!! XDDDD
June 26th, 2006
(0)
yeah, my parents had one of these. i hated it with a passion.
July 18th, 2007
(0)
lol, own3d :P
June 27th, 2006
(0)
Wow... dodged a bullet and didn't even know it. Lucky most of our parents didn't hear about this one. Good stuff though.
June 28th, 2006
(0)
holy sh*t! im glad my mom didnt know about that lol
June 30th, 2006
(0)
i have one DAMN YOU LOCK
July 4th, 2006
(0)
NOOOOO! T_T
July 6th, 2006
(0)
I remember the thing. They sold it at WalMart I believe.
July 12th, 2006
(0)
that's immensely gay
July 18th, 2006
(0)
Homework First? More like Hacksaw First!
July 22nd, 2006
(0)
lolz that is soo funny - it would be so much easier and cheaper to just take the controllers...like my parents did...
July 22nd, 2006
(-1)
1 for music. expand your horizons.
September 20th, 2007
(0)
how about suck my balls hows that for expand my horizons you don't even have half the views i do so don't criticize my site im doing something right that you're not.
July 22nd, 2006
(0)
That's some cruel sh*t right there.
July 25th, 2006
(0)
got homework'd
July 26th, 2006
(0)
i am so glad they still dont make those... especially for pc's
July 26th, 2006
(0)
rofl
August 1st, 2006
(0)
Surely a device forged in the fires of hell.
August 1st, 2006
(0)
LOL!
August 1st, 2006
(0)
noooooooooooooooooooo
August 1st, 2006
(0)
Dude... I'm curious. Does that thing even work?!
August 2nd, 2006
(0)
The funny thing is nowadays they say playing video games acutally makes kids smarter....
July 18th, 2007
(0)
Yeah but it depends on the video game.
August 10th, 2006
(0)
this is kinda sad seeing as after 20 years. mine finally broke
August 10th, 2006
(0)
Thank God that sh*t never caught on.
August 11th, 2006
(0)
how could such a thing exist
August 11th, 2006
(0)
NNNNNNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!
August 15th, 2006
(0)
you know, I probably would've spent the time trying every combination from 0000 to 9999 rather than doing my homework.
August 21st, 2006
(-2)
[ comment (and 1 replies) is below rating threshold and has been hidden ]
(-2)
you fail, please try again ^_^
August 21st, 2006
(0)
LOL
August 22nd, 2006
(0)
That's funny, my brother found one of those same ones still in the package at a yard sale a couple years ago.
August 23rd, 2006
(0)
Cruel, cruel indeed..
August 25th, 2006
(0)
Can you say, "double homicide?" >_
August 25th, 2006
(0)
nize
August 25th, 2006
(0)
Interesting, but lame in way.
August 25th, 2006
(0)
rofl
August 25th, 2006
(0)
Lmfao. Ironically made by a guy named Scientology.
August 25th, 2006
(0)
Homework First - The Nintendo Lock. No-no.... This must discourage robbers from stealing it... :)
August 25th, 2006
(0)
For parents who are too busy to parent.
August 25th, 2006
(0)
the bastards..
August 25th, 2006
(0)
My parents would just hit me...it was cheaper...
August 25th, 2006
(0)
we gots us an old one rite hur
August 25th, 2006
(0)
ROLFROLFROL
August 25th, 2006
(-1)
Hmm..I'd give it an upvote and a nice comment..if it wasn't already done...with different music....1'd.
September 20th, 2007
(0)
show me wheres its done with different music... n00b thats the "had one weakness" trend theme music jeez
August 25th, 2006
(0)
No wai!
August 25th, 2006
(0)
hahahahaha
August 25th, 2006
(0)
this is old, I'm confused....
August 25th, 2006
(0)
The makers of "The Club" must've gotten bored. 5'd for keeping this fad going...and making me panic about a potential loss of Tecmo Super Bowl time. :-)
August 25th, 2006
(0)
great find
August 25th, 2006
(0)
This looks like it could've just been pulled off...doesn't seem very secure. 5 for wacky useless inventions! -2 for blocking Nintendo... :'-(
August 25th, 2006
(0)
5'd for greatness.
August 25th, 2006
(1)
This Site was stolen from me... But that's okay, yours is better!
August 25th, 2006
(0)
!! SCIENTOLOGY!
August 25th, 2006
(0)
1 BECAUSE YOUR NAME IS SCIENTOLOGY... SICK FREAK
September 20th, 2007
(0)
SCIENTOLOGY WILL STEAL UR TAX MONEYS
August 25th, 2006
(0)
Never knew something like this existed. Good thing my parents never heard of it!
August 25th, 2006
(0)
I was afraid it was a console wars ytmnd. But I was wrong. Win.
August 25th, 2006
(0)
rofl, only 9999 possible combinations, just go through them until you find the one they set.
August 25th, 2006
(0)
errr, I mean 10,000 if you count 0000 (which I guess you should).
August 25th, 2006
(0)
LOL
August 25th, 2006
(0)
Old
September 20th, 2007
(0)
no sh*t its old its for the nintendo entertainment system DUUR
August 25th, 2006
(0)
That is an EVIL device.
August 25th, 2006
(0)
Yeah, lets ruin the nintendo by leaving the door thingy open so dust can make it all icky. Like Nintendos weren't already easy to break.
August 28th, 2006
(0)
HOLY SH*T OWNED!
August 28th, 2006
(0)
^ What he said
August 28th, 2006
(0)
Fact. Nintendo has about twenty weaknesses
August 28th, 2006
(0)
Blurry pic, but great still.
August 28th, 2006
(0)
lol, overkill.
August 28th, 2006
(0)
im glad my parents never saw that
August 28th, 2006
(0)
There's nothing a pair of bolt cutters can't fix.
August 28th, 2006
(0)
just f*cking take away the controller!
August 28th, 2006
(0)
who would be that cruel? :(
August 28th, 2006
(0)
lol @ this, and lol at your name!
August 28th, 2006
(0)
It looks like you could still play if the parents didn't know enough to take the game cartridge out first. Which is something I wouldn't put past the average parent of that time.
August 28th, 2006
(0)
5 because at first i thought this was just another f*g xbox fanboy, but actually turned out to be funny
August 28th, 2006
(0)
now if they built one for those damn wii fans.
August 28th, 2006
(0)
wow... i never knew that thing existed
August 28th, 2006
(0)
that is an amazing product
August 28th, 2006
(0)
Good game.
August 28th, 2006
(0)
I get really depressed when I see these.
August 28th, 2006
(0)
I think I saw this right about when it was created...it's cool but what's it doing back up here? lol
August 28th, 2006
(0)
Destroy!
August 28th, 2006
(0)
Heh, my parents could have tried that, but they never could take away late night Beavis and Butthead, Liquid Television, and blurry channel 99 porn. Ah, youth!
August 28th, 2006
(0)
wow, that's really stupid on so many levels....fav!
August 28th, 2006
(0)
LOL, that pic is stolen from my site, and that's my homework first lock. It is VERY real, and I paid a little too much for it.
August 28th, 2006
(0)
The original site has a rough bandwidth cap (http://schwillz.com/ccdebt), but Flickr has taken up the slack a bit. http://www.flickr.com/photos/schwillz/
August 28th, 2006
(0)
BWAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
August 28th, 2006
(0)
but mom, its the last level!
September 4th, 2006
(0)
A child's worst nightmare, heh
September 6th, 2006
(0)
Would have been better with darth vader's NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1one
September 12th, 2006
(0)
I'm gonna have nightmares for the next few days.
September 13th, 2006
(0)
I woulda just shot myself if I had no nintendo.
September 16th, 2006
(0)
rofl
September 21st, 2006
(0)
THATS SO GAY
July 21st, 2008
(0)
F*GGOT!?
October 14th, 2006
(0)
oi!
October 24th, 2006
(0)
wTTFZZ LOL I RULZ KEEKEKEKKEKEKE
November 9th, 2006
(0)
Rofl
February 8th, 2007
(0)
I'm not upvoting because this is horrible, and I won't be able to sleep for months... I'm not downvoting because I'm cool like that.
February 21st, 2007
(0)
O_O ...OMG.
March 20th, 2007
(0)
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111 one one
April 2nd, 2007
(0)
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
April 25th, 2007
(0)
MY GOD THATS JUST SICK
May 30th, 2007
(0)
Holy crap,evilness!!!
June 11th, 2007
(0)
how would that thing work?
July 18th, 2007
(0)
Lol, some of you nerdz are hillarious. The way some of you say that this is "evil" or "created from hell" and that you'd kill your parents over it if they bought it just literally makes me laugh my *ss off XD. I mean, as much as I dislike this thing, I wouldn't kill anybody over it. I'd probably just use a lockpick to disarm the damn thing.
August 31st, 2007
(1)
Your lockpicking skill failz.
September 20th, 2007
(0)
you can't use a lockpick its a codelock like one of those cheapy bike locks with a 4 digit code.
November 15th, 2007
(0)
(1)
thank god they don hav those for 360 PS3 and wii
May 2nd, 2009
(-1)
I like how it doesn't block the power button at all.
April 15th, 2010
(0)
Well how do you propose you play it without being able to put a cartridge in?
October 28th, 2010
(0)
............., I just had the controllers taken away from me. So I guess this is for kids who really need it?