My God!?! Is that a...
Created on: November 27th, 2005
NSFW image hider
Why God!?!?! WHY!?!!!?

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(3.54) 190 0 59

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 0 0 0 40,569

Inbound links:

views url
3 http://ytmnsfw.com/keywords/blowjob/2
1 http://squishypeach.livejournal.com/friends
1 http://squishypeach.livejournal.com/profile
1 http://www.trickery.net/vb/showthread.php?t=31104
1 http://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=treecock%20ytmnd&source=w

Add a comment

Please login or register to comment.
November 27th, 2005
(0)
lol 5'd for the domain name.
November 27th, 2005
(0)
'nother fad
November 27th, 2005
(0)
TOO f*ckING LOUD.
November 27th, 2005
(0)
dude... that looks like my ex
November 27th, 2005
(0)
Move the text down to the second or third line so we can actually see said cock.
November 27th, 2005
(0)
that made me laugh
November 27th, 2005
(0)
WTF!!!!!?????
November 27th, 2005
(0)
heh
November 27th, 2005
(0)
NAAAAAAAAAAAAAAAAH!
November 27th, 2005
(0)
....ewwwwwwwww.............
November 27th, 2005
(0)
He Got Wood!
November 27th, 2005
(0)
its a treenis.
November 27th, 2005
(0)
Ewwwwwwwwwwwwwwwww.
November 27th, 2005
(0)
For christ sake, there's a million mp3's and sound effects available online, a free audio editor (audacity.sourceforge.net)... put forth a little bit of effort and make / use a sound file that's never been used before, rather than just being the 1000th
November 27th, 2005
(0)
person to reuse the exact same sound from another ytmnd fad site. 1'd for sound.
November 27th, 2005
(0)
Stop Whining bitch. "1 for the sound i'm such a ytmnd whore" f*ck you. 5'd
November 27th, 2005
(0)
4 until you use a more original sound
November 27th, 2005
(0)
Still the worst sound ever.
November 27th, 2005
(0)
Sound has nothing to do with the ytmnd. How is this dramatic?
November 27th, 2005
(0)
hahahahah funny as hell, and also the music is the sh*t
November 27th, 2005
(0)
So that's how Merry and Pippin got Treebeard to help. /geek
November 27th, 2005
(0)
dont put that in your mouth, you dont know where thats been
November 27th, 2005
(0)
small
November 27th, 2005
(0)
I agree, the music is getting old. But the picture is funny as heck. XD
November 27th, 2005
(0)
That is so wrong... wow...
November 27th, 2005
(0)
that tree has it very small for its size proportion! hoax
November 27th, 2005
(0)
Hawt. Torrent plz?
November 27th, 2005
(0)
For once, that music is appropriate. Still, disturbing ._.
November 27th, 2005
(0)
OMGWTFBBQ
November 27th, 2005
(0)
that's funny as hell but it is nws.
November 27th, 2005
(0)
LMAO!
November 27th, 2005
(0)
oh.my.god.
November 27th, 2005
(0)
YES!
November 27th, 2005
(0)
-3 For sound... It's pretty loud and doesn't add to the site at all / -1 For gross factor / - 1 For off-centeredness / +1 for funny domain name
November 27th, 2005
(0)
Ent porn?
November 27th, 2005
(0)
lol.
November 27th, 2005
(0)
"-3 For sound... It's pretty loud and doesn't add to the site at all / -1 For gross factor / - 1 For off-centeredness / +1 for funny domain name" That adds up to a total of 1, but your rating is 2 >_>
November 27th, 2005
(0)
If it makes me laugh it gets a 5. -1 for the loud, out of place sound. Have an automated voice be like, "Treeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeecock! Treecock treecock treeecock!" or something.
November 27th, 2005
(0)
Wow wtf, it's not letting me vote >.
November 27th, 2005
(0)
mother nature is a man! or a dickgirl XD
November 27th, 2005
(0)
whahahahaah
November 27th, 2005
(0)
-2 for unoriginal sound
November 27th, 2005
(0)
Holy sh*t. That's crazy.
November 27th, 2005
(0)
Hah!
November 27th, 2005
(0)
Are they still coming out with outtakes from LotR?
November 27th, 2005
(0)
I believe thats called a Woody LMAO
November 28th, 2005
(0)
I can understand not using original sound every time you make a site... but when it makes the daily top 15, there's no excuse not to change it.
November 28th, 2005
(0)
treeee cccooooccck.
November 28th, 2005
(0)
treecock!
November 28th, 2005
(0)
LOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!!!! LoL Tree!
November 28th, 2005
(0)
why hasnt my stuff made the top 15?? *CRAWWWWLIIING*
November 28th, 2005
(0)
lol
November 28th, 2005
(0)
looks more like the tree shat and it's going to fall into his mouth.
November 28th, 2005
(0)
5, -1 for music. Honestly, that music has been used 1000 times, and you could definitely think of something more original than that for a YTMND like this.
November 28th, 2005
(0)
Congratulations, your YTMND gave me a sudden urge to vomit. That deserves at least a 3.
November 28th, 2005
(0)
haha treecock!
November 28th, 2005
(0)
lol, tree penis.
November 28th, 2005
(0)
a winner is you
November 29th, 2005
(0)
NNNNNOOOOOOOOOOOOOOO DON'T DO IT!!!