Don't Break Picard's Heart ! (refresh)
Created on: January 10th, 2006
Don't Break Picard's Heart !  (refresh)
Picard sings an emotional plea to the counciller. She responds empathically. apologies to ottervomit. (audio is from CHICKEN LITTLE... BTW both PATRICK STEWART -A N D- ADAM WEST provide voices for it!)

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.06) 470 10 40

View metrics:

today yesterday this week this month all time
1 2 1 0 17,141

Inbound links:

views url
4 http://my.spill.com/group/TheCaptain/forum/topics/picard-ytmnds
4 https://www.google.co.uk/
2 http://suckstoyourblog.tumblr.com/
1 http://nfwebmail.netfirms.com:8000/src/read_body.php?mailbox=INBOX&passed_id=912&startMessage=1
1 http://manchfreepress.com/

Add a comment

Please login or register to comment.
January 10th, 2006
(0)
EXCELLENT
January 10th, 2006
(0)
rėne nooooo!!!!
January 10th, 2006
(0)
Well done, Picard, well done.
January 10th, 2006
(0)
this will take the top 15 by storm. weel, it defenitely should. btw the last keyword is kinda gay, don't you think?
January 10th, 2006
(0)
100% pure awesome
January 10th, 2006
(0)
i just checked ur profile, wtf do you want more, you got several top15 hits???
January 10th, 2006
(0)
BUT IN THE ONE EPISODE Q GAVE HIM A REAL HEART AND AND AND
January 10th, 2006
(0)
bwahaha
January 10th, 2006
(0)
great!
(0)
Nice find on the audio. Also... Star Trek: Generations is a good, underrated movie.
January 10th, 2006
(0)
hooray!
January 10th, 2006
(0)
January 10th, 2006
(0)
hahaha, it syncs up perfectly!
January 10th, 2006
(0)
WIN.
January 10th, 2006
(0)
catchy
January 10th, 2006
(0)
Poor Picard... :'(
January 10th, 2006
(0)
me smell potential fad, me liky this site
January 10th, 2006
(0)
Humor, I love it. Wheeeee!
January 10th, 2006
(0)
nice find.
January 11th, 2006
(2)
The most amazing comment I've ever made on a YTMND to date: ...
January 13th, 2006
(0)
wtf
January 20th, 2006
(0)
hahah
January 23rd, 2006
(0)
piss
January 26th, 2006
(0)
5'd for alluding to Picard's artificial heart
January 30th, 2006
(0)
he's one cold motherf*cker. he laughed when he got stabbed!
February 6th, 2006
(0)
The Robots have taken me. Please send help.
June 4th, 2007
(0)
All the copy dudes now aren't nearly as cool as you were man. VinnyWeapons YTMNDs ftw
(1)
I heart your sites!
May 17th, 2006
(0)
(0)
hahah dude thats awsome!!1
May 28th, 2006
(0)
I have too many Star Trek ytmnd's in my favorites... I just can't help it this time, you have created a masterpiece.
(0)
Faved for the "after all it's plastic"
July 5th, 2006
(0)
5 Since you actually know about Picard's heart!
June 4th, 2007
(0)
lol whos this f*ggot.
July 8th, 2006
(0)
This deserves a much higher rating
July 23rd, 2006
(0)
Woot.
August 18th, 2006
(0)
5 for trek trivia
May 28th, 2007
(0)
haha plastic
June 4th, 2007
(0)
Oh sh*t, i remember this one. I remember reading the part about how it's plastic and thinking "oh wow, this dude's cool. He actually knows" then i felt like a geek for knowing picard's heart is fake. lawl.
December 7th, 2009
(0)
outstanding