YTMNDers make great Neighbors (V.1.6)
Created on: January 16th, 2006
YTMNDers make great Neighbors (V.1.6)
I can't believe how many times I've heard that part, and only that part, of Simple Plan - Untitled.... I don't know any of the rest of that song! Page updated to include voices and laughter as per request. Apologies for the NSFW remark before

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.42) 2,865 201 637

View metrics:

today yesterday this week this month all time
6 4 0 16 150,664

Inbound links:

views url
29 http://ytmnsfw.com/search?q=nsfw
25 http://www.ytmnsfw.com/search?q=nsfw&x=0&y=0
25 http://www.reddit.com/r/gaming/comments/1t1t1o/i_made_this_graph
20 http://ytmnsfw.com/search?q=nsfw&x=0&y=0
16 http://www.ytmnsfw.com/search?q=nsfw

Add a comment

Please login or register to comment.
<< 1 2 3 >>
January 16th, 2006
(1)
I love this YTMND
January 16th, 2006
(0)
Awesome!
January 16th, 2006
(0)
now THIS is funny
January 16th, 2006
(0)
HAHAHAHAHAHAHAHAHA this is absolutely HILARIOUS. Guarantee you will see this on the top 15 for days.
January 16th, 2006
(0)
WINNAH
January 16th, 2006
(1)
For anyone who doesn't realize that the sound continues, let it play. I can see most people closing out after the second "Facial Expressions" song
January 16th, 2006
(3)
This must be how my neighbors feel.
January 16th, 2006
(0)
Awsome
January 16th, 2006
(0)
nicely done
January 16th, 2006
(-1)
YES I was just thinking about this the other day...this and killing myself and talking about it on myspace.
January 16th, 2006
(0)
win! this is gonna be a classic
January 16th, 2006
(0)
Hahaha hilarious, I think we can relate.
January 16th, 2006
(0)
very nice
January 16th, 2006
(0)
LOL. You should have her eyes opening and closing at the start of each song. LOL.
January 16th, 2006
(0)
XFD
January 16th, 2006
(-2)
I got it after a awhile. But who opens up more than one page at a time and lets the music play over each other?
January 16th, 2006
(1)
I demand Franz Ferdinand's Take Me Out (It's Not A Defect...) to be added, for great justice.
January 16th, 2006
(0)
I was going for the left channel and right channel neighbor... gets kinda confusing sometimes to hear who's playing which from different directions... If I could I would have a top and bottom too
January 16th, 2006
(0)
I response to Solid snake. there are 2 neighbors. One to the left and right. Hence your speakers. DER!
January 16th, 2006
(0)
k
January 16th, 2006
(0)
to stop the confusion, find a better image with both walls (left and right), maybe have a picture hanging on the wall shaking slightly or something
January 16th, 2006
(0)
1:26 am
January 16th, 2006
(0)
Ok now I get it!!! 5'D!!!!!
January 16th, 2006
(0)
This f*cking rocks. 5 all the way dude.
January 16th, 2006
(0)
soooooo true!!
January 16th, 2006
(0)
XD! WHERE IS MY NEIGHBOR'S GOD NOW?
January 16th, 2006
(0)
best
January 16th, 2006
(0)
Golden
January 16th, 2006
(0)
Looks exactly like my dog (a black Great Dane)
July 18th, 2007
(0)
Same here.
January 16th, 2006
(0)
there
January 16th, 2006
(0)
XD!! I live in rez and I'm sure that's what my neighbours hear every night.
January 16th, 2006
(0)
So true. I've always wondered what my neighbors think when I play Tarzan Boy at full blast. They must think I constantly host gay dance orgies.
January 16th, 2006
(1)
ROFL, I use headphones.
January 16th, 2006
(0)
Oh yeah, suggestions for future updates: Running in the Ninties (The LOL, Internet song), Japan Break Industries (Catch that man!/Steal that YTMND!) and Speedy Speed Boy (Butt Racing YTMNDs)
January 16th, 2006
(0)
lawl
January 16th, 2006
(0)
Oh yeah, and Tarzan Boy by Baltimora (Gay Fuel theme), the Picard Song, Chacaron (Ualelualeua...whatever) and maybe some "KHAAAAN"s or "NOOOO!"s for good measure.
January 16th, 2006
(-2)
[ comment is below rating threshold and has been hidden ]
(-2)
WHERES PICARD SONG???
January 16th, 2006
(0)
You win for having awesome stereo sound. I just got some new surround sound speakers, so that just added to the effect. GOOD JOB.
January 16th, 2006
(0)
5 stars will be given when I'm on a non-mac computer. But for now could you maybe add the Bill Nye most annoying loop from http://annoyingbillnye.ytmnd.com/, and the "lol, internet", and possibly "lol, enterprise" sounds. That would make this YTMND that m
January 16th, 2006
(0)
LOL
January 16th, 2006
(0)
I really want these guys as my neighbors...
January 16th, 2006
(0)
Why does "Call on me" start and stop three times at the beginning? I think this would funnier if you just made it "Call on me"
January 16th, 2006
(0)
Goddamn this is incredibly awesome
January 16th, 2006
(-3)
You're going to include flash in the pan fads like Future Conan and Pi and yet no Gay Fuel? What the f*ck, man.
January 16th, 2006
(0)
would be funnier if her eyes opened and closed, also, i like how the first song stops and starts 3 times, it's realistic lol
January 16th, 2006
(0)
you've met my roommates???
January 16th, 2006
(0)
YES! Sounds pretty good, too, like it was coming from my neighbors.
January 16th, 2006
(0)
XD
January 16th, 2006
(0)
You win. Good day sir.
January 16th, 2006
(0)
as someone that lives in an apartment this is true. I had a stereo war with last *sshole that lived next to me. His choice of music was R.E.M. f*g.
January 16th, 2006
(0)
NICE! the gaps in 'call on me' almost threw me off though
January 16th, 2006
(0)
YES.
January 16th, 2006
(-1)
you're a legend.
January 16th, 2006
(0)
OMG!, I cried, this is awesome!
January 16th, 2006
(-3)
Needs Picard Song
January 16th, 2006
(0)
lieked... 5
January 16th, 2006
(-1)
This is instant classic. The sound was outstanding. I put the headphones on to get the full effect. Don't Lucas with it; it's perfect as is. May all your posts be belong to the Top 15
January 16th, 2006
(0)
Pure greatness
January 16th, 2006
(0)
This is my housemate right here. 5
January 16th, 2006
(0)
I tip my hat to you sir
January 16th, 2006
(0)
so YOUR the guy doing that!@?@!:!@?@?!?21/21/2!/2/ meh...5'ed
January 16th, 2006
(0)
Whee great job using just left or right channel
January 16th, 2006
(0)
holy sh*t my ears just got assraped. :)
January 16th, 2006
(0)
Yes! Victory!
January 16th, 2006
(0)
I love it. And I love that you gave the sound that loud but distant effect. Four for you, good sir.
January 16th, 2006
(0)
Genius *golf clap*
January 16th, 2006
(0)
I'm so glad I was wearing headphones for this one. Perfect. It's so realistic. One of my top 5 ytmnd's of all time.
January 16th, 2006
(0)
Whatever you do, don't have her open and close her eyes, that would just be freaky. It would have been better if she had her eyes wide open, teeming with hate, but this works.
January 16th, 2006
(0)
This is the best we have seen in quite a while. And no Ebaum to boot.
January 16th, 2006
(0)
You win for adding the Pi song
January 16th, 2006
(0)
5! That was fun. But I recommend remove the second "Call On Me" clip at the beginning, because I was about to stop viewing it because I thought I was over!
January 16th, 2006
(0)
whole thing came from my sub, awesome
January 16th, 2006
(0)
Raw amazing, keep this ytmnd updated.
January 16th, 2006
(0)
The Robots have taken me. Please send help.
January 16th, 2006
(0)
I'd have set the dog on them already.
January 16th, 2006
(0)
LOL. my neighboor came over and told me to shut the f*ck up. i called him a noob, and slamed the door. LOL OWNED. great ytmnd, hope it stays up top. 5 stars.
January 16th, 2006
(0)
Yes.
January 16th, 2006
(0)
5
January 16th, 2006
(-3)
[ comment is below rating threshold and has been hidden ]
(-3)
why is this top 5.................
January 16th, 2006
(0)
hahaha classic, hope this stays up the top where it belongs
January 16th, 2006
(0)
You forgot the gay song.
January 16th, 2006
(0)
Baltimora's Tarzan Boy!
January 16th, 2006
(0)
Also, someone did this during the Gay Fuel fad with a soldier trying to sleep next to a Gay Fuel party. In this case, I'm not holding it against you.
January 16th, 2006
(0)
5 just for the panning effects. Nicely executed.
January 16th, 2006
(0)
f*ckING WIN!!! Needs the "summons a fire spirit" song though.
January 16th, 2006
(0)
BRILLIANTLY done sound editting!
January 16th, 2006
(0)
What we have here is a genuine pwned ytmnd. 5 stars for you. It's like wonderbread, except better....almost
January 16th, 2006
(0)
Sliced bread has found its successor, and it is this.
January 16th, 2006
(0)
i dont get it.. lame
January 16th, 2006
(0)
What a great idea. Kudos to you.
January 16th, 2006
(0)
I only log in to 5 things
January 16th, 2006
(0)
f*cken hilarious. you win teh internets.
January 16th, 2006
(0)
Add on to this please. It's awesome!
January 16th, 2006
(0)
funny 5
January 16th, 2006
(0)
amazing idea
January 16th, 2006
(0)
ahahaha
January 16th, 2006
(0)
it would be a crime for a long-time ytmnd viewer to NOT give this a 5
January 16th, 2006
(0)
At first I didn't understand. Then I turned the volume up. =)
January 16th, 2006
(0)
Im one of those neighbors
January 16th, 2006
(0)
Man! You gotta listen this ytmnd with headphones! Sounds awesome! :D
January 16th, 2006
(0)
I LOL'd, many times.
January 16th, 2006
(0)
:D:D:D:D:D:D
January 16th, 2006
(0)
logged in to 5 this, great job, i lol'ed a sh*t load :P
January 16th, 2006
(0)
you lose just one point for a bad loop.
January 16th, 2006
(0)
callonmeeeeeee, callonme callonmeeeeeee, callonme
January 16th, 2006
(0)
You need the sound of some retard laughing at every ytmnd
January 16th, 2006
(0)
original nice
January 16th, 2006
(0)
lol you BROKE my secret NAZI pi that was obeying Conan.
January 16th, 2006
(0)
I swear I think thats what my nieghbor lady in the next apartment over hears when I am on this GODAMN site.
January 16th, 2006
(0)
o lol I just got it. Nice idea.
January 16th, 2006
(0)
lollercopter
January 16th, 2006
(0)
Have my children.
January 16th, 2006
(0)
I want to give it a 3 or 4 for lack of Picard song, but, Im a softie I guess. 5!
January 16th, 2006
(0)
Awww, you poor thing.
January 16th, 2006
(0)
Toxikator, did you listen to the whole thing? It's more than "Call on me". Also, this is quite a brilliant piece of work.
January 16th, 2006
(0)
llolool
January 16th, 2006
(0)
Haha!
January 16th, 2006
(0)
HOLY sh*t that's HILARIOUS XD And it's SO TRUE!
January 16th, 2006
(0)
YOU HAVE TO LISTEN TO THIS IN STEREO! Excellent concept! Note: I shut this off pretty quick, and then went to comments. Without reading comments I would have missed out!
January 16th, 2006
(0)
and adding random laughing/cackaling would be funny too!
January 16th, 2006
(0)
Brill
January 16th, 2006
(0)
XD sh*t like that is exactly why my family thinks I'm insane.
January 16th, 2006
(0)
:D
January 16th, 2006
(0)
Needs Picard...definitely needs picard.
January 16th, 2006
(0)
Needs that god song, that'd be funny.
January 16th, 2006
(0)
LOL. Thats all I have to say.
January 16th, 2006
(0)
Absolutely true. 5'd
January 16th, 2006
(0)
very inventive, we need more original ytmnds like this 5/5.
January 16th, 2006
(0)
Is that a real recording?If so,now I know how my neighbors feel!
January 16th, 2006
(0)
For great justice.
January 16th, 2006
(0)
Very original
January 16th, 2006
(0)
Excellent use of stereo.
January 16th, 2006
(0)
fantastic!!!
January 16th, 2006
(0)
I love it
January 16th, 2006
(0)
its the occasional background laughing that makes this so great.
January 16th, 2006
(0)
so true. (raises hand) I'm guilty.
January 16th, 2006
(0)
hahaha
January 16th, 2006
(0)
OMFG AO f*ckING FUNNEY
January 16th, 2006
(0)
Win.
January 16th, 2006
(0)
LMAO i can understand the neighbors i my litle bro did that to me a couple of times
January 16th, 2006
(0)
At best, this is a 2.5... in stereo :)
January 16th, 2006
(0)
WOW I NEVER THOT OF THAT LOL FUNNY
January 16th, 2006
(0)
g0000d stuff. But why is this NSFW?
January 16th, 2006
(0)
PIE!!!
January 16th, 2006
(0)
XD owned
January 16th, 2006
(0)
I'm wondering how/why this is nsfw...?
January 16th, 2006
(0)
Hey, it's way better than BET at 2.00 in the morning.
January 16th, 2006
(0)
Muhahahahahahaahahahaha!
January 16th, 2006
(0)
why is this nsfw?
January 16th, 2006
(0)
i shouldnt ask that. i've had numerous sites go nsfw for no good reason whatsoever... sometimes i think theres a couple mods who are enforcing their taste or just messing with people...
January 16th, 2006
(0)
Splitting is awesome
January 16th, 2006
(0)
wha? nsfw? we need to start pressing that WS button =(
January 16th, 2006
(0)
Brilliant AND original! I love the expression on the dog's face.
January 16th, 2006
(0)
5 because you bothered to use the left and right channels. No-one ever does that anymore! Go you!
January 16th, 2006
(-1)
You know the unwritten law of YTMND - if you do a fad-conglomerate of ANY kind, you're expected to include ALL of them or you FAIL XD
January 16th, 2006
(0)
Well... I preferred it without the background laughter, but whatever. I think you got modded for that "That's a load of sh*t" comment in the middle, so you may want to take that out.
January 16th, 2006
(0)
Pretty funny
January 16th, 2006
(0)
didnt notice the swearing... half to listen closer next time...
January 16th, 2006
(0)
...Oh I get it! Took me too long though...
January 16th, 2006
(0)
Great idea.
January 16th, 2006
(0)
Why is this marked NSFW?
January 16th, 2006
(0)
Oh, so THIS is how my roommate feels...
January 16th, 2006
(0)
This is exactly what my RA hears nightly since her room is next to mine.
January 16th, 2006
(0)
oops forgot to vote.
January 16th, 2006
(0)
It only comes out of one speaker! BRILLIANCE!
January 16th, 2006
(0)
January 16th, 2006
(0)
The added laughter was a great touch.
January 16th, 2006
(0)
lmfao! this is funny stuff! 5d
January 16th, 2006
(0)
Nice job making it comeout of only one speaker
January 16th, 2006
(0)
lol, so true
January 16th, 2006
(0)
Voted 5 because that's me, next door. :P
January 16th, 2006
(0)
Headphones FTW
January 16th, 2006
(0)
This is the best ever!
January 16th, 2006
(0)
Hah. It's so true. Whenever "Call on Me" comes on, my dad yells, "TURN THAT DAMN PORNO MUSIC DOWN!" Wtf?
January 16th, 2006
(0)
haha
January 16th, 2006
(0)
Sorry about that. I'll use headphones from now on. ;) Truly awesome.
January 16th, 2006
(0)
ROFLMAO
January 16th, 2006
(0)
what the f*ck is this supposed to mean? i don't understand at all.
January 16th, 2006
(0)
It's the look on the dog's face that does it for me. "I swear to God, I'm going to bite that kid's nuts off next time I see him."
January 16th, 2006
(0)
I would suggest adding a few seconds of the Micheal Moore "Where's my Burrito?!" clip.
January 16th, 2006
(0)
This YTMND doesn't change facial expressions...and yes I love it.
January 16th, 2006
(0)
looooool
January 16th, 2006
(0)
This is probably the most innovative YTMND ever. Great job! :)
January 16th, 2006
(0)
should've had picard song and ualualauae to appease all the little clicks on this site.
(0)
I laughed hard when "Pi" started to play.
January 16th, 2006
(0)
looks like you bought the official ytmnd sound track...
January 16th, 2006
(0)
The laughter is a nice touch, you should fix the beginning with the Call on Me cutup though.
January 16th, 2006
(0)
I think the pauses are the song dling for the neighbor. For me if a song file is really big it plays a little bit of the song, then stops because it's still downloading it, then continues again when its fully downloaded.
January 16th, 2006
(0)
yea i get a lot of complaints...
January 16th, 2006
(0)
Now I know how my sister in the next room over feels
January 16th, 2006
(0)
As if all those songs aren't horribly overplayed, XD. Awesome idea.
January 16th, 2006
(0)
LOOOOOOOVVVVVEEEEE IT!
January 16th, 2006
(0)
Been done before with a picture of a soldier or something
January 16th, 2006
(0)
XDDDDD
January 16th, 2006
(0)
What would really be annoying is "BILL BILL BILL BILL" and blueball machine! If it's already in, sorry for forgetting it. 5!
January 16th, 2006
(0)
wow excellent sound editing
January 16th, 2006
(0)
it needs PICARD though!!!!
January 16th, 2006
(0)
oh sh*t, i wonder if i do this to my neighbors XD
January 16th, 2006
(0)
Would have been fived if you had used Fury of the storm.
January 16th, 2006
(0)
Great concept. And its probably what my neighbors hear at 2-3 in the morning
January 16th, 2006
(0)
This would suck SO badly. Also, it NEEDS FSCKING PICARD!!!!!
January 16th, 2006
(0)
Wow, very creative.
January 16th, 2006
(0)
Haha know what you mean! Except I don't think people would be viewing 3 sites at a time!! Good work though!
January 16th, 2006
(0)
Don't get me wrong, it's good. I downvote because it's not as good as some top 5 competitiors.
January 16th, 2006
(0)
My mistake you have two neighbours!!!
January 16th, 2006
(0)
That is amazing!!!!!!
January 16th, 2006
(0)
I tried to karaoke to Untitled and realized I didn't know anyhthing but the chorus.
January 16th, 2006
(0)
AHHH! I GET IT!
January 16th, 2006
(0)
5'd because I know up upstairs neighbors HATE me ^_^. Of course, now I use head phones, because they're out of town.
January 16th, 2006
(0)
5/5 for actually making it sound like it's coming from everywhere.
January 16th, 2006
(0)
Perfect. yu0=w1n.
January 16th, 2006
(0)
Hahahahaha.
January 16th, 2006
(0)
dog = pwned
January 16th, 2006
(0)
That dog. That freaking dog. XD
January 16th, 2006
(0)
lol that is how my neighbor downstairs feels XD
January 16th, 2006
(0)
Well done with that sound :D
January 16th, 2006
(0)
It took me way too long to get, and its still not all that funny.
January 16th, 2006
(0)
Trebek/Connery FTW!
January 16th, 2006
(0)
Good stuff.
January 16th, 2006
(0)
Add Hassan FTW
January 16th, 2006
(0)
f*ck YEAH GRANDMA!
January 16th, 2006
(0)
The dog seems utterly annoyed. You win!
January 16th, 2006
(0)
hahahahaha!!! thats prolly true
January 16th, 2006
(0)
Ohh I just got it after like 2 minutes of trying to figure it out.
January 16th, 2006
(0)
Great sound mixing with speakers and all.
January 16th, 2006
(0)
Add the Katamari theme! Still 5'd though ^_^
January 16th, 2006
(0)
You gotta add the "ONE weakness" music in there too. That's so annoying.
January 16th, 2006
(0)
Fricking the mutts nutts
January 16th, 2006
(0)
moskau
January 16th, 2006
(0)
lol
January 16th, 2006
(0)
Haha, all my housemates ever hear is this and "CRRPTNN JRRNLRRC PRRCRRD, URSSRSS ERRTRRPRRRZ"
January 16th, 2006
(0)
This is great.
January 16th, 2006
(0)
haha sooooo true
January 16th, 2006
(0)
A constant problem to my neighbors (since i do have it on full blast)
January 16th, 2006
(0)
haha, I always wonder who I'm keeping awake with ytmnd..
January 16th, 2006
(0)
try opening several windows with this page open, it gets very confusing
January 16th, 2006
(1)
How did you know?!!? Prior to Christmas I put Chewbacca sings on full blast and went out for a quick beer. I got smashed and stayed out all night, the next day I came home in the afternoon and it was still cranked - I could hear it from outside the build
July 2nd, 2007
(0)
YOU WIN! GOOD DAY SIR!
January 16th, 2006
(0)
Brilliant!
January 16th, 2006
(0)
this really is a fun community
January 16th, 2006
(0)
OMFG!@ LMFAO!!J LDSKjflkf This is best with headphones, I didn't get it at first, but then I thought about it and busted out laughing! left neighbor, right neighbor! BRILLIANT! YOU WIN, GOOD DAY SIR!! 5/5!!!!
January 16th, 2006
(0)
We need a better name than YTMNDers.
January 16th, 2006
(0)
ftw
January 16th, 2006
(0)
Edited up to version 1.3 via your requests. Still up for suggestions though.
January 16th, 2006
(0)
Wasn't there one like this a year ago only with the gay fuel music?
January 16th, 2006
(0)
I'd shoot them, then myself.
January 16th, 2006
(0)
It was okay, I guess.
January 16th, 2006
(0)
GET RID OF THE LAUGHTER PLEASE - honestly man it was way better before.. voices and laughter is too gimmicky
January 16th, 2006
(0)
YTMNDers-- We should call ourselves Mandogs. WHERE'S PICARD?????
January 16th, 2006
(0)
I'd like some "lol internet" with that please! :D
<< 1 2 3 >>