The Nintendo DS's Secret To Success
Created on: January 16th, 2006
The Nintendo DS's Secret To Success
Wow, you know a YTMND site is popular when people start copying your ideas. I rule.

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.06) 895 32 122

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 3 2 2 43,555

Inbound links:

views url
41 http://search.daum.net/
3 http://www.stumbleupon.com/su/
1 http://bradofarrell.tumblr.com/page/671
1 http://bradofarrell.tumblr.com/page/873
1 http://themushroomkingdom.net/board/index.php?topic=9745.60

Add a comment

Please login or register to comment.
January 16th, 2006
(0)
Roofles x bajillion FOOniEs!!!111!oneone lolorzone!
January 16th, 2006
(0)
ROFL
January 16th, 2006
(0)
gimmie! mine! mine! mine! mine!
January 16th, 2006
(0)
yey bendilin
January 16th, 2006
(0)
Made me laugh.
January 16th, 2006
(0)
OH man, I had a hard time breathing, those asians sure can laugh
January 16th, 2006
(0)
hahah that song is hillarious. new gman song maybe?
January 16th, 2006
(0)
Haha! This one really caught me off guard.
January 16th, 2006
(0)
Made me burst! XD Man, those faces!
January 16th, 2006
(0)
Naw, everyone knows that the DS produces LSD. That what makes the games feel mor fun.
January 16th, 2006
(0)
Clicked on this by accident, but got me to laugh hard.
January 16th, 2006
(-1)
f*ckIN RETARDED THE DS IS OUT SELLING ITS COMPITITION 4 TO 1 AT LEAST BITCH
January 16th, 2006
(0)
lol caught me off guard also
January 16th, 2006
(0)
^ has a psp with dead pixels hahah
January 16th, 2006
(0)
Hllarious. But in all seriousness, the DS owns the PSP.
January 16th, 2006
(0)
Now I'm getting one! LMAO
January 16th, 2006
(0)
Nice music. xD
January 16th, 2006
(0)
xD
January 16th, 2006
(0)
thats pwnage
January 16th, 2006
(0)
lol slant eyes. Excellent music choice and ytmnd.
January 16th, 2006
(0)
I have a DS, and I still find this hilairous.
January 16th, 2006
(0)
Hah XD
January 16th, 2006
(0)
DS = FTW
January 16th, 2006
(0)
ROFL OMG that is so good.
January 16th, 2006
(0)
...from my personal point of view, pick an ugly girl to marry you. 5.
January 16th, 2006
(0)
That song alone is ultimate ownage.
January 16th, 2006
(0)
They make me so happy! Five for making me smile.
January 16th, 2006
(0)
I have no idea what manman is IMSing about ( Male PMS, incase ya don't know ). Perhaps he's just jealous that he can't make a good YTMND? :( I updated the info to give credit for the pic. This is the greatest thing the French have done since Tintin.
January 16th, 2006
(0)
Hahah look at Miyamoto and Iwata..They look so happy. Accually Miyamoto looks rather Consipated. Anyway 5'd. The New Castlevania Game for the DS = FTW
January 16th, 2006
(0)
I lol'd
January 16th, 2006
(0)
REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!
January 16th, 2006
(-1)
I signed on just to give this a 1.
July 14th, 2007
(0)
suck mah ballz
January 16th, 2006
(0)
Well you know what...i just signed on to give this a 5!
January 16th, 2006
(0)
When will mine print some money?! :)
January 16th, 2006
(0)
AHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA! 5! OH MY GOD!
January 16th, 2006
(0)
ROFFLEMAYO EL OH EL
January 16th, 2006
(0)
A winnar is you
January 16th, 2006
(0)
I give you 1/5 because I see this picture last week ! http://www.playfrance.com/forum/viewtopic.php?t=52183 Aha !
January 16th, 2006
(0)
lowl
January 16th, 2006
(0)
Hey look people! http://dsmoneh.ytmnd.com/ Made almost two hours after mine. Send in the clones...
January 16th, 2006
(0)
lolercoaster
January 16th, 2006
(0)
*was expecting touch dic*
January 17th, 2006
(0)
that and, y'know, good games. rofl, though.
January 17th, 2006
(0)
LOL, nice music
January 17th, 2006
(0)
January 17th, 2006
(0)
I lol'D
January 18th, 2006
(0)
Outstanding! Dude, you gotta tell me what song is this. Please? ^_^
January 18th, 2006
(0)
yea i really need to kno what song that is too. do tell 0_(.)
January 18th, 2006
(0)
hahahhahah!
January 19th, 2006
(0)
Alright!1!1 Now I can buy more bells for Animal Crossing off eBay!
January 21st, 2006
(0)
Their faces are hypnotic. I Lol'd, big time.
January 23rd, 2006
(0)
It's not a defect, it's a feature.
January 24th, 2006
(0)
applause!
January 29th, 2006
(0)
I love Miyamoto's smile.
February 2nd, 2006
(0)
http://www.australian-postcodes.com/ds-money.gif
February 2nd, 2006
(0)
Change the picture and I'll give you a 3. Change the music to something more relevent and better, 5.
February 3rd, 2006
(0)
So this is original!
February 10th, 2006
(0)
INTERNET WIN !!
February 19th, 2006
(0)
LAWL
February 25th, 2006
(0)
The Best
March 12th, 2006
(0)
March 22nd, 2006
(0)
My, do they look happy.
March 28th, 2006
(0)
No wonder they're always happy!
April 12th, 2006
(0)
Awesome. xD
May 8th, 2006
(0)
lol, you started it
May 14th, 2006
(0)
win
June 19th, 2006
(0)
i'd buy that for a dollar
June 19th, 2006
(0)
lol, clever
June 26th, 2006
(0)
June 29th, 2006
(0)
hahahaha they look so funny btw loop=fixed...i think
(0)
Shiggy won this one. Good job, sir.
July 12th, 2006
(0)
WRONG!!!!!
July 14th, 2006
(0)
the whackest thing like, ever.
July 15th, 2006
(0)
The DS rocks!
July 17th, 2006
(0)
As a Ds owner, I find this hillarious... But not the funniest dang thing in the world.... Now to go find the hidden button that prints 100's.
(0)
yay!
July 21st, 2006
(0)
I rofl'd.
July 21st, 2006
(0)
lol that rox
August 1st, 2006
(0)
haha lovely...secret number 2: Dstralala.ytmnd.com
August 1st, 2006
(0)
When they add that feature, I'll buy a DS...
August 3rd, 2006
(0)
Hah.
August 5th, 2006
(0)
5 for funny, -1 for it not being true....::sniffle::
August 10th, 2006
(0)
Useful!
August 16th, 2006
(0)
you fail, please try again ^_^
August 16th, 2006
(0)
ROFL ME A WAFFLE BABY
August 17th, 2006
(0)
I dunno why, but that jsut cracked me up 5
August 17th, 2006
(0)
sexymofo wishes he had a DS so he could get his own computer and stop using the one at the library. lol @ his situation of poverty.
August 22nd, 2006
(0)
shigeru miyamoto = 5.
August 22nd, 2006
(0)
hahah
August 24th, 2006
(0)
I wish it could... :(
August 24th, 2006
(0)
manman: 4 to 1? last time I checked it was about 21 to 1
August 30th, 2006
(0)
at least 100 years old
August 30th, 2006
(0)
:D You started my day with a smile.
August 30th, 2006
(0)
awesome 5'd
August 30th, 2006
(0)
^_^
August 30th, 2006
(0)
F*ck YES, it does.
August 30th, 2006
(0)
they need a tooth brush
August 30th, 2006
(0)
How bout a one for posting an image you didn't make?
August 30th, 2006
(0)
How bout a one for posting an image you didn't make? This dumbass doesn't know how YTMND was started...
August 30th, 2006
(0)
You posted an image that you didn't create and a song which doesn't fit.
August 30th, 2006
(0)
Not Even Doom Music would make this funny.
August 30th, 2006
(0)
yay for DS!!
August 30th, 2006
(0)
Old picture, delete this sh*tty site please.
August 30th, 2006
(0)
I'm glad I bought my cusins for 60 bucks.
August 30th, 2006
(0)
I made this site back in January, you f*cking retarded downvoters.
August 30th, 2006
(0)
If you have a pc problem, if no one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team. (machinegun noise)
August 30th, 2006
(0)
nice
August 30th, 2006
(0)
I wish.
August 30th, 2006
(0)
heh I remember seein this a while ago, still hilarious
August 30th, 2006
(0)
that's not a secret
August 30th, 2006
(0)
yea stop trashing it, if you noobs didnt register just yesterday you would realize this site was made back in jan 2006 - actually i have heard the DS lite thumb pad sucks balls -> breaking parts = money
August 30th, 2006
(0)
Theys gonna have a tough time spending those $$s in Japan XD. Nice work Bendilin.
August 30th, 2006
(0)
+5 for music
September 15th, 2006
(0)
OKAY...............YEAAAAAAA..
September 17th, 2006
(0)
ROR
September 18th, 2006
(0)
lol, that's fantastic.
September 21st, 2006
(0)
narf
October 26th, 2006
(0)
It's funny 'cause it's pretty much true. Nintendo's profits are up 74% this year, and they won't lose a dime on any of the Wiis they sell. Meanwhile, Sony profits are down 94% and they're gonna lose $2 billion on the PS3.
January 28th, 2007
(0)
Sadly, it is also devaluing the US dollar with every bill printed. :(
March 25th, 2007
(0)
XD Soo Funny...
August 14th, 2007
(0)
GIMME DAT DEE-ESH!