The ongoing WOW
Created on: February 12th, 2006
The ongoing WOW
right now

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(2.38) 462 1 134

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 0 0 0 39,951

Inbound links:

views url
35 http://www.google.com/search
32 http://sensibleerection.com/entry.php/85379
30 http://www.sensibleerection.com/entry.php/85379
5 http://belikethesquirrel.tumblr.com/page/7
3 http://www.stumbleupon.com/su/

Add a comment

Please login or register to comment.
February 12th, 2006
(0)
i like.
February 12th, 2006
(0)
Deep, man, deep.
February 12th, 2006
(0)
And it stole all my friends.
February 12th, 2006
(0)
+1 for loop
February 12th, 2006
(0)
This is the gayest YTMND I've seen to date
February 12th, 2006
(0)
Then why did you give it a 4 you f*ck-up?
February 12th, 2006
(0)
Hehe well maybe he is gayfuel powered. Thus likes it.
February 12th, 2006
(0)
perhaps because gay is not a synonym for awful, asshat
February 12th, 2006
(0)
Expected World Of Warcraft...
February 12th, 2006
(0)
4 for not being world of warcraft.
February 12th, 2006
(0)
great movie.
February 12th, 2006
(0)
wierd
February 13th, 2006
(0)
Goddamn, now that's an obscure movie reference. Funny enough, I own the damn thing...
February 13th, 2006
(0)
lol
February 13th, 2006
(0)
points simply because it is wow and not WoW
February 13th, 2006
(0)
No it's not wow nore WoW. Because it's not just a small wow, it's "the WOW" ;)
February 13th, 2006
(0)
Dang, I was hoping for World of Warcraft. 10'ed just for fooling me.
February 13th, 2006
(0)
1'd for taking a gif from that stupid f*cking movie 'waking life'
February 13th, 2006
(0)
no
February 13th, 2006
(0)
One for WoW. >_>
February 13th, 2006
(0)
gayest thing I've ever seen
February 13th, 2006
(0)
WoW is the gayest thing ive ever seen
February 13th, 2006
(0)
hahahaha @ shiut for being the stupidest motherf*cker alive. not just for creating this sh*t, but for sponsoring it. LOSE.
February 13th, 2006
(0)
what a terrible movie. +1 for not being WoW and + the rest for donating
February 13th, 2006
(0)
I totally saw this movie
February 13th, 2006
(0)
Fail
February 13th, 2006
(0)
5 because people think this has to do with WoW
February 13th, 2006
(0)
Good movie.
February 13th, 2006
(0)
umm funny voice... hold on let me unstick my plus key.... +2 GOT IT
February 13th, 2006
(0)
philosophy? idealist? maybe pertain to the movie, but not this really crappy ytmnd
February 13th, 2006
(0)
well this certainly looks..retarded
February 13th, 2006
(0)
retardism ftw
February 13th, 2006
(0)
woww. if i could vote you a billion stars for the fact that's it's not world of warcraft, i would. but i'd take away one star because you donated to your own site, which is kinda weird. still 5.
February 13th, 2006
(0)
The Robots have taken me. Please send help.
February 13th, 2006
(0)
somewhat disturbing in a strange way...
February 13th, 2006
(0)
I was f*cking high when I saw that movie and I still didn't understand it....
February 13th, 2006
(0)
i hate this ytmnd
February 13th, 2006
(0)
wtf?!
February 13th, 2006
(0)
gay
February 13th, 2006
(0)
ghey...I'd rather see goatse lips around your mother.
February 13th, 2006
(0)
What a f*cked up movie it was
February 13th, 2006
(0)
It's annoying and gay and, annoyingly gay.
February 14th, 2006
(0)
Phew, 5'd for not being a sucky WoW ytmnd. Besides Waking Life rocks.
February 14th, 2006
(0)
This is getting viewed alot because alot of people are checking out just to review it as WoW crap heh.
February 14th, 2006
(0)
Lame
February 14th, 2006
(0)
hmm, slept on it and this is still a sh*tty ytmnd
February 14th, 2006
(0)
waking life was so... weird
February 14th, 2006
(0)
waking life: pretentious wankery at it's finest.
February 14th, 2006
(0)
lol
February 14th, 2006
(0)
Erm... what? *confused*
February 14th, 2006
(0)
my buddy has this movie.
February 14th, 2006
(0)
nice old school ytmnd flavor, plus tricksey WoW tilting.
February 14th, 2006
(0)
Gayer than Richard Simmons.
February 14th, 2006
(0)
Kinda trippy, I like it
February 14th, 2006
(0)
not World of Warcraft = 3'd
February 14th, 2006
(0)
What a bad movie..
February 14th, 2006
(0)
also cocks
February 14th, 2006
(0)
Why is this in the top 15?
February 14th, 2006
(0)
The top 15 you refer to, are the most viewed ones. You can imagine why it is viewed much ;)
February 14th, 2006
(0)
wow sux, stop your inside jokes nobody gets them
February 14th, 2006
(0)
You should be struck down.
February 14th, 2006
(0)
teh gays
February 14th, 2006
(0)
"The top 15 you refer to, are the most viewed ones. You can imagine why it is viewed much ;)" Probably because you're spamming it somewhere...
February 14th, 2006
(0)
good movie, bad ytmnd
February 14th, 2006
(0)
GAY
February 14th, 2006
(0)
I hope you continue to make more and more waking life themed YTMNDs. If u keep em coming, I'll keep 5in em.
February 14th, 2006
(0)
Makes me want to teabag a running garbage disposal.
February 14th, 2006
(0)
ahh i remember that movie
February 14th, 2006
(0)
Incredibly.... ....gay... WUZ DAT DEEP OR WUT?!
February 14th, 2006
(0)
"Probably because you're spamming it somewhere..." Lol, well no, because I sponsored it and ppl think WOW stands for WoW. BTW I sponsor to donate to ytmnd and to my own because I wanted ppl to hear this message. Seems without the movie context some
February 14th, 2006
(0)
have a hard time to get the message.
February 14th, 2006
(0)
You wanted ppl to hear your message of "The ongoing WoW is happening right now" Who the f*ck let you out of the psycho institute? Your lucky you donated or I would one this so fast
February 14th, 2006
(0)
BEST. MOVIE. EVAR> By the way, I've been racking my brains to figure out how this got in the top, and I'm guessing it's because of the World of Warcraft connection. Or the sponsorship. Or both.
February 14th, 2006
(0)
lol bruce, well always hear behind the words, thats when a message is brought to one, what the words mean not what they say. Here Im feeling more of an ongoing stfu ;) But I try to maintain the onging WOWiness of life, existence or whatever it is :D
February 14th, 2006
(0)
good flick
February 14th, 2006
(0)
Stroker and Hoop, Waking life, all in one bunch. When will you die and try to wake up?
February 14th, 2006
(0)
Horrible
February 14th, 2006
(0)
retarted why the f*ck is this on the top?
February 14th, 2006
(0)
Waking Life
February 14th, 2006
(0)
this really is the gayest thing I've ever seen. I watched Brokeback Mountain last night to make sure. this is gayer.
February 14th, 2006
(0)
GET THIS f*ckING sh*t OFF THE MOST VIEWED.
February 14th, 2006
(0)
good movie... this hasnt been done yet?
February 14th, 2006
(0)
+5 for being weird, -4 for makeing me think it was going to be about world of warcraft =(
February 14th, 2006
(0)
5 for Waking Life
February 14th, 2006
(0)
yeah, that guy's pretty gay XD... but the movie is amazing
February 14th, 2006
(0)
pretty gay
February 14th, 2006
(0)
i might lose some sleep
February 14th, 2006
(0)
wtf
February 14th, 2006
(0)
i thought it was gonna be world of warcraft which would be dumb anyways, but its just pretty gay. a 2 cuz i dont get it
February 14th, 2006
(0)
should be world of warcraft
February 14th, 2006
(0)
what the f*ck is this.
February 14th, 2006
(0)
It's not even funny, and the image is just, wierd.
February 14th, 2006
(0)
usually i dont down vote but uh.... this is the gayest thing i ever say in my life
February 14th, 2006
(0)
I can't 5 the ytmnd, but I have to give it a 4 for waking life
February 14th, 2006
(0)
actually, i'm changing to a 3 for the big letdown Warcraft fans are getting. the movie is still trash.
February 14th, 2006
(0)
Waking Life for teh win.
February 14th, 2006
(0)
I wish I can -236631616 star this gay piece of sh*t.
February 14th, 2006
(0)
LOL OMFG 1 FOR WoW!! ... nah 1 because it sucks
February 14th, 2006
(0)
haha f*g
February 14th, 2006
(0)
waking life, nice
February 14th, 2006
(0)
I believe that the voice sounds like Hoop from "Stroker and Hoop".
February 14th, 2006
(0)
it just works
February 14th, 2006
(0)
waking life winnar 5 for grate justice
February 14th, 2006
(0)
Pretty annoying. What's happened to the top 15?
February 14th, 2006
(0)
"hope you continue to make more and more waking life themed YTMNDs. If u keep em coming, I'll keep 5in em." Funny, I'll keep 1'ing them.
February 14th, 2006
(0)
5'dfor Waking Life
February 14th, 2006
(0)
2... it's beautiful if I were autistic.
February 14th, 2006
(0)
I rented that movie but I got bored in the beginning and never finished it. Duh, it was like five minutes of stupid piano music.
February 14th, 2006
(0)
What a fruitcake.
February 14th, 2006
(0)
kill yourself if you clicked this for "WoW" .. Waking Life wins
February 14th, 2006
(0)
this is f**king gay
February 14th, 2006
(0)
5 for WOW
February 14th, 2006
(0)
5'd for best movie eva
February 14th, 2006
(0)
world of warcraft sucks lmao
February 14th, 2006
(0)
Sorry, I couldn't seriously give this a 4. This is the most annoying flaming sh*t I've ever seen.
February 14th, 2006
(0)
wtf? im not even going to vote for this..what the hell is this?
February 14th, 2006
(0)
I love when I come across something from Waking Life. Very, very good!
February 14th, 2006
(0)
gay. i cant believe you put money on this
February 14th, 2006
(0)
These "Waking Life" comments makes me think the movie has the mark of great art b/c: those who see it either LOVE it or LOATHE it, and everyone else is just perplexed and annoyed.
February 14th, 2006
(0)
I want to find every single copy of this movie,and burn the sh*t out of it.The sound is incredibly annoying and I cant stand that animation.
February 14th, 2006
(0)
so confusing, but I like it
February 14th, 2006
(0)
Very gay. The pic scares the crap outta me. The voice scared me to death.
February 14th, 2006
(0)
I... don't know what this is but I laughed out loud so 4
February 14th, 2006
(0)
haha, i saw that guy on weezer's video capture device a few days ago. crazy sh*t.
February 14th, 2006
(0)
This is really annoying. I mean really f*cking anoying by the YTMND standard.
February 14th, 2006
(0)
I have no idea what is going on in this ytmnd, I came expecting to get in a moral outrage over another WoW ytmnd and downvote but now I'm just confused :(
February 14th, 2006
(0)
ONEderful
February 14th, 2006
(0)
Ah, Waking Life...
February 14th, 2006
(0)
Meh...
February 17th, 2006
(0)
Waking Life was a f*ggy feature length film.
February 21st, 2006
(0)
You should do more from Waking Life.
April 9th, 2006
(0)
Waking life wins.
June 24th, 2006
(0)
my bro's WoW is happening, right now....lol
August 8th, 2006
(0)
why is this rated so low? I like that guy