Cheney's got a gun (v3)
Created on: February 12th, 2006
Cheney's got a gun (v3)

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.19) 2,233 45 455

View metrics:

today yesterday this week this month all time
4 9 32 49 413,439

Inbound links:

views url
291 http://encyclopediadramatica.com/Dick_Cheney
73 http://encyclopediadramatica.ch/Dick_Cheney
70 http://search.daum.net/
64 http://encyclopediadramatica.se/Dick_Cheney
53 http://encyclopediadramatica.com/Darth_Cheney

Add a comment

Please login or register to comment.
<< 1 2 >>
February 12th, 2006
(-1)
#50 and they start getting more original considdering that the first 30 of them just had news-websites as image.
February 11th, 2009
(-1)
February 12th, 2006
(0)
LMAO I did one of those annoying news-websites, which I thought was pretty genius, but this one wins the internet. ollj is a douche for only 4'ing it.
February 12th, 2006
(0)
soon to be oft imitated
February 12th, 2006
(0)
rofl
February 12th, 2006
(0)
nice!
February 12th, 2006
(0)
Most Awesome Indeed.
February 12th, 2006
(0)
Great
February 12th, 2006
(0)
yes! cleverness points!!
February 12th, 2006
(0)
Why is he pumping the action of a flintlock?
February 12th, 2006
(0)
f*cking brilliant
February 12th, 2006
(0)
Very witty. I made mine a little after your's http://hunterdick.ytmnd.com/
February 12th, 2006
(0)
Great work!
February 12th, 2006
(0)
geniously classic, good song, too xD
February 12th, 2006
(0)
dog, you are now the man
February 12th, 2006
(0)
omg good job
February 12th, 2006
(-1)
5 for cunning -4 because you clearly suck at image editing
February 12th, 2006
(0)
I smell a fad. Oh, wait... that's just the macaroni boiling in the kitchen! LOL
February 12th, 2006
(0)
this is great
February 12th, 2006
(0)
Oh my god...Brilliant from image to sound. Hahaha, 5'er in all directions.
February 12th, 2006
(0)
WOW! you rule!
February 12th, 2006
(0)
lols, zorgzorg remembered "poland"
February 12th, 2006
(0)
Eh. Nothing that special, really.
February 12th, 2006
(0)
5 for dick hunt
February 12th, 2006
(0)
Bravo.
February 12th, 2006
(0)
I just saw this on the news lol.
February 12th, 2006
(0)
The title of the game alone warrants a 5.
February 12th, 2006
(0)
Here's a possible fad starter guys. I quite like when the big snare syncs with the gunshot :) 5'd.
February 12th, 2006
(0)
February 12th, 2006
(0)
5'd for Dick Hunt
February 12th, 2006
(0)
FTW! be proud.. too bad none shot cheney
February 12th, 2006
(0)
haha nice music
February 12th, 2006
(0)
The victim was 78, the guy in the image clearly isn't 78. Other than that, win.
February 12th, 2006
(0)
Careful--Ebaum is watching.
February 12th, 2006
(0)
i like
February 12th, 2006
(0)
DeathZero: Because you touch yourself at night.
February 12th, 2006
(0)
perfect.
February 13th, 2006
(0)
Wow, that sounds suprisingly like Cheney.
February 13th, 2006
(0)
yes!
February 13th, 2006
(0)
+5 for the perfect audio fo rthe situation The pic kinda sux tho -1
February 13th, 2006
(0)
5/5, would view again.
February 13th, 2006
(0)
Cheney's a stupid bald prick.
February 13th, 2006
(0)
pretty good.
February 13th, 2006
(0)
I swear thats not how you use a gun.
February 13th, 2006
(0)
Dude, this is SOOOOOOOOOOOOOO much better than that other guys. I don't know how the f*ck he ended up higher than you!
February 13th, 2006
(0)
Wait, LOL, did you just make him cock a musket?!?!?!?!?!?!?
February 13th, 2006
(0)
looks more like he's moving his hand to pull the trigger. excellent choice of music :p
February 13th, 2006
(0)
This would be a lot better if the gunshot coincided with the music.
February 13th, 2006
(0)
lol.
February 13th, 2006
(0)
1'd because you have no concept of firearms what-so-ever. You even made the gun ejaculate.
February 13th, 2006
(0)
Audio needs a bit of editing.
February 13th, 2006
(0)
Well DONE!!!
February 13th, 2006
(0)
lol @ music
February 13th, 2006
(0)
lmao
February 13th, 2006
(0)
February 13th, 2006
(0)
Change the sound and exclude "her" and "she" otherwise it's good.
February 13th, 2006
(0)
Shorten the loop to just "Cheney's got a gun." The rest of the song doesn't really fit, or at least God I hope not.
February 13th, 2006
(0)
hahahaha! Awesome!
February 13th, 2006
(0)
Sadly,it is not possible for me to give you more then 5 stars.
February 13th, 2006
(0)
her daddy? lol
February 13th, 2006
(0)
YTMND's Safety is not guaranteed. http://ytmndsng.ytmnd.com/
February 13th, 2006
(0)
Unfortunately, the scoring doesn't go past 5. Otherwise, the Aerosmith alone would have earned you approximately 79 billion stars from me. Pretty funny too
February 13th, 2006
(0)
t-riffic
February 13th, 2006
(0)
thats one of the better YTMNDs.
February 13th, 2006
(0)
Poorly edited title. The "I" stands out. Do the title over again. Make all the letters to make it look more natural.
February 13th, 2006
(0)
5 for ejaculating gun
February 13th, 2006
(0)
1'd for insulting our great VP.
February 13th, 2006
(0)
not as good as some of the others
February 13th, 2006
(0)
What a Dick move... =)
February 13th, 2006
(0)
^^newblewaffer must be joking. This is made of God and win.
February 13th, 2006
(0)
Peter Pan has abducted me. Please Send help.
February 13th, 2006
(0)
lol
February 13th, 2006
(0)
BOOM HEADSHOT!
February 13th, 2006
(0)
Oh Emm Gee! Guns KILLS ppl!
February 13th, 2006
(0)
You win at life.
February 13th, 2006
(0)
Who needs a newspaper when you have YTMND?!!
February 13th, 2006
(0)
The president has been kidnapped by ninjas.
February 13th, 2006
(0)
One of the best i'v ever seen, great work 5/5
February 13th, 2006
(0)
too easy
February 13th, 2006
(0)
Janie sounds like Cheney.. so 5/5 :D
February 13th, 2006
(0)
Good, and pretty humorous, but looping the sound at the target point would work better. Everything else in the song kind of ruins it.
February 13th, 2006
(0)
omg that's frickin perfect!
February 13th, 2006
(0)
HAAHAHAHAHAA
February 13th, 2006
(0)
Sorry, but I don't think it's a close enough match. But I'll be nice and not vote at all rather than 1 you.
February 13th, 2006
(0)
Heh...
February 13th, 2006
(0)
I LOVE it!
February 13th, 2006
(0)
brilliant
February 13th, 2006
(0)
first good one of this fad that i've seen.
February 13th, 2006
(0)
nice one
February 13th, 2006
(0)
February 13th, 2006
(0)
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA
February 13th, 2006
(0)
A+
February 13th, 2006
(0)
definitely sounds like "Cheney"
February 13th, 2006
(0)
I lolled. Clever.
February 13th, 2006
(0)
It looks like hes firing the gun by jacking it off.
February 13th, 2006
(0)
Perfect, absolutely perfect.
February 13th, 2006
(0)
+5 for NES
February 13th, 2006
(0)
good idea, horrible execution
February 13th, 2006
(0)
This. Is. Brilliant.
February 13th, 2006
(0)
amazing work...nice and witty
February 13th, 2006
(0)
lol, I knew this would happen eventually.
February 13th, 2006
(0)
rofl es muy buen!
February 13th, 2006
(0)
suweeet http://rlbftwo.ytmnd.com/
February 13th, 2006
(0)
lol, birdshot.
February 13th, 2006
(0)
gay f*ck you
February 13th, 2006
(0)
Brilliant. I love it!
February 13th, 2006
(0)
Crap
February 13th, 2006
(0)
+5 for song, +3 for title, -5 for WRONG VICTIM!!!!... fix it for 5'd goodness
February 13th, 2006
(0)
Lol, I heard about cheney on the radio today and I come home to find this, rofl ftw
February 13th, 2006
(0)
Cheney said knock you out.
February 13th, 2006
(0)
If this wasn't all over the god damn news and [PIVN] I wouldn't downvote this
February 13th, 2006
(0)
LOL 5
February 13th, 2006
(0)
Pretty spiffy.
February 13th, 2006
(0)
You needa change the "her" and "she"'s, but other than that, awesome. You guys are uptight, "OMG HE DIDN'T USE THE GUN RITE FTL!!1"
February 13th, 2006
(0)
The Robots have taken me. Please send help.
February 13th, 2006
(0)
LOL cheney just add another pic of him with his enormous penis and you'd have a 5
February 13th, 2006
(0)
xD
February 13th, 2006
(0)
Sorry, but I hate song. And the animation is pretty gay too... I have no idea why this is so amazing.
February 13th, 2006
(0)
Jesus christ people!!! CALM THE f*ck DOWN AND ENJOY THE PRINCIPLE OF THE SITE, YOU f*ckING CRYBABY *ssholeS.
February 13th, 2006
(0)
YES I KNOW I AM THE ONLY ONE YELLING
February 13th, 2006
(0)
I guess Cheney is a bad enough dude to shoot a lawyer.
February 13th, 2006
(0)
thats not who he shot though...
February 13th, 2006
(0)
how do i shot whittington?
February 13th, 2006
(0)
lol pwned.,
February 13th, 2006
(0)
They did the exact same joke on the daily buzz(news show) this morning.
February 13th, 2006
(0)
Thanks, now everytime I hear this song I'm gona think about Cheney, nice :)
February 13th, 2006
(0)
5 for music.
February 13th, 2006
(0)
That's good on no fewer than two levels.
February 13th, 2006
(0)
BOOM, HEADSHOT!!!!!!!!!!
February 13th, 2006
(0)
the best part is cheney is so uber that with the mere stroke of a black powder rifle he can set it off. other than that, it's not really that funny.
February 13th, 2006
(0)
LOL!!! 5/5
February 13th, 2006
(0)
D*ck Cheney
February 13th, 2006
(0)
haha hopefully they lock that criminal f*cker up
February 13th, 2006
(0)
when steve tyler says janie, he sounds like he saying cheney!!!
February 13th, 2006
(0)
Would work better if it was just "Cheney's got a gun" rather than the additional lyrics
February 13th, 2006
(0)
5
February 13th, 2006
(0)
Corn-on-the-cob +politics +recent events + good photoshop =awesome!
February 13th, 2006
(0)
lol
February 13th, 2006
(0)
ahahha
February 13th, 2006
(0)
It was obviously going to happen.
February 13th, 2006
(0)
Cheney's gun is so powerful it shoots the lawyer completely out of the video game case.
February 13th, 2006
(0)
Hilarious. Because its TRUE.
February 13th, 2006
(0)
u win so much
February 13th, 2006
(0)
you win 5000 internets, sir
February 13th, 2006
(0)
Alright, the music did it for me lol
February 13th, 2006
(0)
5'd for the clever song choice.
February 13th, 2006
(0)
I'll five it for the perfect music but please consider making the gunshot look less like a watergun.
February 13th, 2006
(0)
5'd for Aerosmith
February 13th, 2006
(0)
A clever gag with an awful image. Make something new and this score will rise.
February 13th, 2006
(0)
OMG I never realized how similar Janie sounds to Cheney
February 13th, 2006
(0)
Cheney got a gun....oh wow. That gets a 5 for cleverness.
February 13th, 2006
(0)
Whoa...do you realize your image of Cheney holding that gun was just used on The Daily Show? As was the quote "Cheney's got a gun".
February 13th, 2006
(0)
Yeah, what Hoya there said. Someone at the Daily Show must like YTMND :).
February 13th, 2006
(0)
rofl
February 13th, 2006
(0)
lawl
February 13th, 2006
(0)
And now they just used a Duck Hunt skit to describe what happened...>.>...Coincidence? I think not.
February 13th, 2006
(0)
THE DAILY SHOW JUST USED BOTH OF THESE!!
February 13th, 2006
(0)
daily show rips off ytmnd, news at 11
February 13th, 2006
(0)
hey.... i was going to comment that daily show ripped off from ytmnd lmao
February 13th, 2006
(0)
UH OH STEWART'S GOIN DOOOWN
February 13th, 2006
(0)
QUICK! someone make a fad of Jon going on ytmnd on his laptop with his notes and his cup of coffee and him going.. "hmm...thats good"
February 13th, 2006
(0)
The song, and the image, it's just...too much goodness to handle!
February 13th, 2006
(0)
What the crap? I give this a 1 and I come back and find my vote gone and its rated 4.4? Who upvotes this sh*t?
February 13th, 2006
(0)
shrug
February 13th, 2006
(0)
five because down-voter is in here
February 13th, 2006
(0)
It's "upvoted" because it's funny, now gtfo.
February 13th, 2006
(0)
Sounds like Chenny's got a gun
February 13th, 2006
(0)
This wins one (1) or more internet(s).
February 13th, 2006
(0)
Haven't seen the Daily Show thing yet. Could be coincidence, but either way it's damned funny.
February 14th, 2006
(0)
5d! hilarious
February 14th, 2006
(0)
wait, how did the daily show use both of these? i just saw the duck hunt thing
February 14th, 2006
(0)
shameless self-plug and a 5 for good measure: HTTP://SECRETGAYNAZI.YTMND.COM
February 14th, 2006
(0)
The Daily Show ripped off your title for a headline, good job!
February 14th, 2006
(0)
Haha!
February 14th, 2006
(0)
this is probably the best thing i've ever seen.
February 14th, 2006
(0)
that's what I'm talkin about.
February 14th, 2006
(0)
UNIVERSE TIER
February 14th, 2006
(0)
f*ck Chaney
February 14th, 2006
(0)
take my virginity
February 14th, 2006
(0)
GREAT YTMND'ER, GREAT YTMND! ARRIVED AS DESCRIBED IN LISTING. FAST DELIVERY A++++++++++++++ http://alkremix.ytmnd.com
February 14th, 2006
(0)
HAHA
February 14th, 2006
(0)
Did you happen to catch this on Attack of the Show last night? Awesome dude, you should get hall of fame for that right there.
February 14th, 2006
(0)
I LOL'd. Could be five stars with a better image.
February 14th, 2006
(0)
People who downvoted this must be slaves of the Junta.
February 14th, 2006
(0)
LoL political humor
February 14th, 2006
(0)
Hahaha! Awesome
February 14th, 2006
(0)
Come on... certainly someone on ytmnd can do better than that!
February 14th, 2006
(0)
I have to take off some points for the sucky image, but the rest is very clever!
February 14th, 2006
(0)
lol
February 14th, 2006
(0)
Aerosmith's Janie=win and god
February 14th, 2006
(0)
+10 MUSIC tx 4 memories
February 14th, 2006
(0)
Sheer class.
February 14th, 2006
(0)
current event'd!!
February 14th, 2006
(0)
lol i just saw this on aots
February 14th, 2006
(0)
Well done.
February 14th, 2006
(0)
lol
February 14th, 2006
(0)
You should polish the text and fix the picture (Google Harry Whittington) and It'll be flawless.
February 14th, 2006
(0)
New fad!
February 14th, 2006
(0)
HAHA LMAO ROFL
February 14th, 2006
(0)
5 for Aerosmith
February 14th, 2006
(0)
*tries to vote again*
February 14th, 2006
(0)
The concept is good, though. Try to update with an animation of the actual Duck Hunt game (replace the dog with Harry) it will be good.
February 14th, 2006
(0)
ROTFLMAO
February 14th, 2006
(0)
This was stolen by a Kalamazoo radio station.
February 14th, 2006
(0)
Start the Chant... HALL OF FAME! HALL OF FAME!
February 14th, 2006
(0)
The song wins
February 14th, 2006
(0)
lol, much needed!
February 14th, 2006
(0)
lol
February 14th, 2006
(0)
lol http://cheneyindestructable.ytmnd.com/
February 14th, 2006
(0)
WINNAH!
February 14th, 2006
(0)
aerosmith = automatic 5
February 14th, 2006
(0)
already 1000 votes :O
February 14th, 2006
(0)
How come there are no more good YTMNDs any more?
February 14th, 2006
(0)
This is hypnotic!
February 14th, 2006
(0)
"1'd for insulting our great VP." If you are serious you are an *sshole
February 14th, 2006
(0)
cheneyhunts.ytmnd.com
February 14th, 2006
(0)
to the user Kongming: QUIT GIVING 3 KINGDOMS A BAD NAME YOU EMO TURD! this YTMND for the win because the guy getting shot had a heart attack while in the hospital and all the jokes stopped! 5'd!
February 14th, 2006
(0)
http://bananaitrollsoffyourtongueaots.ytmnsfw.com/ otherwise an awesome ytmnd
February 14th, 2006
(0)
best Ever
February 14th, 2006
(0)
Posting in a legendary YTMND.
February 14th, 2006
(0)
im wif joewood... u winz teh prize...LAWL LAWL.. nice for sum1 to NOT use the effin news report
February 14th, 2006
(0)
Why is he pumpming that rifle? it's not a f*cking shotgun you fail at knowing your fire arms so 1.....
February 14th, 2006
(0)
Really sh*tty animation
February 14th, 2006
(0)
very funny.
February 14th, 2006
(0)
your photoshopping is crap
February 14th, 2006
(0)
40k views
February 14th, 2006
(0)
The photoshop on this site is worse than the time I ate chicken bones.
February 14th, 2006
(0)
why is this not in the top 5 rated, yet someone taking a dump in the woods is?
February 14th, 2006
(0)
what's with the f*cking musket?
February 14th, 2006
(0)
The music is what makes it.
February 14th, 2006
(0)
The people who gave this a 1 have pretty stupid reasons. 1. How dare you insult our fine VP. Apparently it takes a bigger man than you to be able to laugh at your own guy. I voted for Bush/Cheney and I think it is hilarious. 2. Musket waaaah. Vinwies
February 14th, 2006
(0)
2. Musket waaaah. Vinwiesel and I grew up shooting more guns than 99% of you so shut it. He knows what a shotgun is but there was an existing AP photo of Dick with a musket. Comedy Central used the same image in their gag (a full day after Vin I might
February 14th, 2006
(0)
Did anyone notice this was on the Daily Show last night?
February 14th, 2006
(0)
(a full day after Vin I might add) so go flame them too.
February 14th, 2006
(0)
3. Crappy Photoshop waaaah. The point of YTMND is to make you laugh. Did you lol? If so this deserves nothing but a 5. If you are so concerned about graphics maybe you should be at http://cgsociety.org/ instead of YTMND.
February 14th, 2006
(0)
Janie and Cheney sound so similer its perfect.
February 14th, 2006
(0)
liked the Lawyer's eyballs
February 14th, 2006
(0)
5 because of "Dick Hunt"
February 14th, 2006
(0)
LOL!, love the song.
February 14th, 2006
(0)
Now they are saying the guy Cheney shot had a heart attack. Please someone put Queen's Sheer Heart Attack song with Cheney and the gun.
February 14th, 2006
(0)
One of the best pages on YTMND right here!
February 14th, 2006
(0)
50k views in 1 day
February 14th, 2006
(0)
Change the song to THIS: http://rickdavismusic.com/cheneysgotagun.mp3
February 14th, 2006
(0)
topical humor ftw
February 14th, 2006
(0)
http://rickdavismusic.com/cheneysgotagun.mp3 - Change it to that dude!!! You'll be insta-Hall of Famed if you do.
February 14th, 2006
(0)
HAHAHA HE SAID DICK
February 15th, 2006
(0)
Newsflash: THIS SITE SUCKS!
February 15th, 2006
(0)
This got better.
February 15th, 2006
(0)
Hehe Im laughing at the people who are like "ZOMG THE MUSIC IS f*ckING BRILLIANT!!!" Are you all f*cking stupid? Its not that hard to make the connection between an old man named cheney holding a gun and a song called "janey's got a gun" f*cktards
February 15th, 2006
(0)
I'm not going to downvote it because it is a clear attempt at being funny and the idea is there for it, but the edit job is horrible. You need better pics or something. Nice choice of music btw
February 15th, 2006
(0)
CHANGE THE SONG NOW...THIS WILL BE INSTANT HALL OF FAME WITH THE NEW LINK - http://rickdavismusic.com/cheneysgotagun.mp3
<< 1 2 >>