this is a test dont vote
Created on: March 9th, 2006
this is a test dont vote
None ( ._.)

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4) 646 2 184

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 1 3 7 7,237

Inbound links:

views url
1 http://ytmnsfw.com/users/rubberbulletkisses/

Add a comment

Please login or register to comment.
March 9th, 2006
(0)
5 lol
March 9th, 2006
(0)
you fail.
March 9th, 2006
(0)
ZOMG YTMND of the year
March 9th, 2006
(0)
So true- I do this myself sometimes, but I don't add the "LOL DONT VOTE" and all the obnoxious crap that goes with it.
March 9th, 2006
(0)
He said don't vote, that means don't vote! Jesus...
March 9th, 2006
(0)
THIS IS THE GREATEST YTMND EVER! Im sponsering.
(0)
March 9th, 2006
(0)
BRILLANT
March 9th, 2006
(0)
I'll upvote anything if Rush is involved
March 9th, 2006
(0)
They've gone to plaid!
March 9th, 2006
(0)
holy schnikeys this is taking off
March 9th, 2006
(0)
Absolute comedic gold. You brought me to tears with the sheer awesomeness of this YTMND. You win, sir, you win, the whole damn factory.
March 9th, 2006
(0)
WINNAR
March 9th, 2006
(0)
Man you asked for it when you said don't vote plz
March 9th, 2006
(0)
*votes*
March 9th, 2006
(0)
This is a test, don't ackknoweldge please. 5
March 9th, 2006
(0)
history in the making
March 9th, 2006
(0)
lol I have one too http://mytestsite.ytmnd.com
March 9th, 2006
(0)
5'd for Bob Saget.
March 9th, 2006
(0)
This is f*cking awesome. I'm not gay, but... *licks j00r ballz*
(0)
You win YTMND!
March 9th, 2006
(0)
lol i'm voting, you can't stop meh.
March 9th, 2006
(0)
WOO, AWESOME!
March 9th, 2006
(0)
you had Rush music. I couldnt resist!
March 9th, 2006
(0)
picture here ftw!
March 9th, 2006
(0)
Max should really just close down YTMND submissions entirely. The art is perfected here. Nay.. ART is perfected here. I will kill myself now having viewed beauty in its ultimate form.
March 9th, 2006
(0)
LMAO, reverse psyhcology works wonders, i am but a slave
March 9th, 2006
(0)
Watch this make top five
March 9th, 2006
(0)
u rock
March 9th, 2006
(0)
i came
March 9th, 2006
(0)
5 because it's assplumber
March 9th, 2006
(0)
send this to top 5
March 9th, 2006
(0)
All the way to the top, baby!
March 9th, 2006
(0)
5'd for spite!
March 9th, 2006
(0)
Best YTMND ever.
March 9th, 2006
(0)
BRIL-f*ckIN-LIANT
March 9th, 2006
(0)
YES! Please god, let this get on the top 5.
March 9th, 2006
(0)
OMG, this is gonna be #1 soon...you all are weird...
March 9th, 2006
(0)
Sorry, but Rush forces me to 5 this.
March 9th, 2006
(0)
also cocks
March 9th, 2006
(0)
Logged in to 5 this.
March 9th, 2006
(0)
Pwnt
March 9th, 2006
(0)
This is what we call the minimalism period of YTMND.
March 9th, 2006
(0)
Dew YTMNDs and Irony dominate the Up and Coming. It is truly a golden age.
March 9th, 2006
(0)
Photoshop expert.
March 9th, 2006
(0)
>:)
March 9th, 2006
(0)
YOU CAN"T CONTROL ME!
March 9th, 2006
(0)
you win the internet by accident
March 9th, 2006
(0)
This isn't working.
March 9th, 2006
(0)
5'd for Rush
March 9th, 2006
(0)
It won't work until it reaches a certain number of votes methinks, but I want to see this hit top 5
(0)
Zen and the Art of YTMNDing.
March 9th, 2006
(0)
what if i do vote... oh crap too late
March 9th, 2006
(0)
Screw the "Batman" and "Blue Ball Factory" crap! This one is going to the TOP!
March 9th, 2006
(0)
as well as dicks
March 9th, 2006
(0)
genius
March 9th, 2006
(0)
and possibly schlongs
March 9th, 2006
(0)
fart
March 9th, 2006
(0)
Assplumber's a vote whore and all of you are idiots.
March 9th, 2006
(0)
It takes a lot of stupidity to get this to the top 5! Come on, let's keep at it!
March 9th, 2006
(0)
And the reverse psychology works in his favor.
March 9th, 2006
(0)
POWER TO THE COMMON MORON
March 9th, 2006
(0)
Best YTMND ever.
March 9th, 2006
(0)
DON'T TELL ME WHAT I CAN'T DO!
March 9th, 2006
(0)
FOUR LEGS GOOD! TWO LEGS BAD!
March 9th, 2006
(0)
wooooooow. this is insane. keep it going!
March 9th, 2006
(0)
Lol, so true. It isn't funny, well a bit. and its top five
March 9th, 2006
(0)
WAR IS PEACE. FREEDOM IS SLAVERY. IGNORANCE IS STRENGTH.
March 9th, 2006
(0)
so that is how conan enslaved mullet man!! you rock dude!
March 9th, 2006
(0)
LOL TEST TEST TEST
March 9th, 2006
(0)
HAH! This is in the top 5!
March 9th, 2006
(0)
lol whut
March 9th, 2006
(0)
To Downvote this is Pointless. I LOL'D
March 9th, 2006
(0)
inspiring
March 9th, 2006
(0)
this inspired me: http://testingtesting64.ytmnd.com
March 9th, 2006
(0)
BRILLIANT
March 9th, 2006
(0)
I think you found the secret for a top ytmnd. Tell people not to vote.
March 9th, 2006
(0)
Hahaha, what the hell, a test site got to the #2 slot out of all of YTMND. Oh, what the hell, I'll go along with it.
March 9th, 2006
(0)
PEER PRESSURE! Everybody's doing it.
March 9th, 2006
(0)
BIG BROTHER IS WATCHING YOU
March 9th, 2006
(0)
LOL LOL WIN =D
March 9th, 2006
(0)
i laughed, i cried, i lol'd all over myself and i'm now covered in rofl
March 9th, 2006
(0)
This ytmnd is my orgasm :ind:
March 9th, 2006
(0)
Bullsh*t aside, this can't stay on the top five. Not that I'm going to try to stop it.
March 9th, 2006
(0)
fifen
March 9th, 2006
(0)
I have been kicked in the penis. I'm hurt real bad.
March 9th, 2006
(0)
top rated? Die.
March 9th, 2006
(0)
I'm a little old school... so I'll just go ahead and gives the site what it's actually worth, sry? ...or am i?
March 9th, 2006
(0)
If this enters the Hall of Fame, I quit YTMND.
March 9th, 2006
(0)
best one evar
March 9th, 2006
(0)
OMG 10 OUTTA 5!!!
March 9th, 2006
(0)
This.....is genius.
March 9th, 2006
(0)
RUSH!!
(0)
DELICIOUS!
March 9th, 2006
(0)
Azalea, does it really matter this much? It's merely an appreciation of sheer irony, not a mindless herding instinct. At least, that's why I voted 5, anyway.
March 9th, 2006
(0)
i'm jumping on the bandwagon
March 9th, 2006
(0)
Let's all jump on the bandwagon
March 9th, 2006
(0)
tyeh qwaiinae!
March 9th, 2006
(0)
i hope this is some forum joke, otherwise i am definitly missing something.
March 9th, 2006
(0)
5'd!
March 9th, 2006
(0)
k LOL
March 10th, 2006
(0)
logged in to vote
March 10th, 2006
(0)
You should make a test site so you can test sites like this before you release them.
March 10th, 2006
(0)
1 for being named assplumber
March 10th, 2006
(0)
I'M AN INTERNET GANGSTAH NOW HAHAHAHA
March 10th, 2006
(0)
Full points, sir.
March 10th, 2006
(0)
Owned.
March 10th, 2006
(0)
4, it was a good ytmnd however not an OMGWTFPWNZR ytmnd. I found that this ytmnd is best watched with a friend and in the light. Although this isn't a rofl, I'd still reccomend this ytmnd for a good smile.
March 10th, 2006
(0)
:( Damn, I had the highest rated Test site before this came around. Check out the comments, even Max replied... http://test68.ytmnd.com/
March 10th, 2006
(0)
My test site was rated pretty high until the scores of people who hate me came along. :o
March 11th, 2006
(0)
I will not vote.
March 11th, 2006
(0)
This is seriously one of the best YTMNDs I have ever seen. This totally deserves my 5. Keep up the good work!
March 11th, 2006
(0)
5
March 12th, 2006
(0)
5 for rush
March 12th, 2006
(0)
a SALESMAN
March 12th, 2006
(0)
Well? Did it work? DID IT?!?! DID IT WORK?!?!? NO WAI!!!1!!>??!1
March 14th, 2006
(0)
Subtle genius.
March 14th, 2006
(0)
ROFL MY WOFL
March 15th, 2006
(0)
I'm voting...and there's nothing YOU or RUSH can do to stop me!!!
March 21st, 2006
(0)
easiest way to get a 5 is to tell us not to vote on it, lol.
March 21st, 2006
(0)
I love test YTMNDs
March 21st, 2006
(0)
i heart you
(0)
INCREDIBLE
March 22nd, 2006
(0)
5's for the contrasting use of light and dark colors, and timing their flashing perfectly with the music and the spinning koala heads in the background
March 22nd, 2006
(0)
oh my god. this. this changed me.
March 22nd, 2006
(0)
Oh my god, please let this stay on the top 15.
March 22nd, 2006
(0)
http://testdontvote.ytmnd.com/
March 22nd, 2006
(0)
I bet the test is to see if the downvoting attention whores can resist the temptation
March 22nd, 2006
(0)
5'd for teajae reference
March 22nd, 2006
(0)
omg the wtf lol rotflolwmfumbasj!!!!!!!!!!!!!1
March 22nd, 2006
(0)
comment here?
March 22nd, 2006
(0)
top 15? you're kidding
March 22nd, 2006
(0)
best ytmnd ever.
March 22nd, 2006
(0)
too f*cking bad bitch, we voted.
March 22nd, 2006
(0)
BEST. SITE. EVAR.
March 22nd, 2006
(0)
hell yeah dude.
March 22nd, 2006
(0)
Pure unadulterated Genius I wish I had more 5's to give...
March 27th, 2006
(0)
5'd for test site.
April 1st, 2006
(0)
purepwnage
April 19th, 2006
(0)
DONT TELL ME WHAT TO DO! 5'D!
May 7th, 2006
(0)
Amazing tribute to our fallen soldiers.
May 10th, 2006
(0)
The Bob Saget pornography is what really makes this YTMND. Needs a little more lollicon, though.
May 12th, 2006
(0)
awe inspiring
May 13th, 2006
(0)
What song is this?
May 16th, 2006
(0)
no testing site will ever be as good as this classic.
May 18th, 2006
(0)
55555555555555555555555555555
May 21st, 2006
(0)
Legendary.
May 26th, 2006
(0)
If you tell them not to vote, They will vote. 5'd
June 2nd, 2006
(0)
I nominate this song for the next soundtrack.
June 4th, 2006
(0)
OMG HALL OF FAME
June 18th, 2006
(0)
Why haven't you got an Oscar yet?
June 20th, 2006
(0)
Lol, Top 15, here you come.
June 21st, 2006
(0)
Simple is best. Winner!
June 21st, 2006
(0)
5'd for background!
June 25th, 2006
(0)
Why not? It's got Rush in it.
June 25th, 2006
(0)
5 for Rush
June 26th, 2006
(0)
test site ftw!!
June 26th, 2006
(0)
Hilarious.
June 26th, 2006
(0)
5'd because your name is assplumber.
June 29th, 2006
(0)
5'd because Stanaland is a friend of mine.
June 30th, 2006
(0)
im so evil! voted. >=)
June 30th, 2006
(0)
I voted
July 1st, 2006
(0)
I was going to do it, but I thought, nah I shouldn't. Then I read the comments here and then realized in a flash I had to vote. With urgency. Long live http://testingtesting.ytmnd.com/!!!!!!
July 3rd, 2006
(0)
k
July 5th, 2006
(0)
5'd for Rush!!
(0)
July 6th, 2006
(0)
Rush = instant 5
July 7th, 2006
(0)
5'd for making Worthwhile. Now kill yourself.
July 7th, 2006
(0)
I was joking when I said to kill yourself. Please don't actually do it. Also don't sue me.
July 7th, 2006
(0)
test worked
July 30th, 2006
(0)
5!
August 10th, 2006
(0)
Im voting anyway, just to spite you!
August 25th, 2006
(0)
RUSH FTW!!!!!
August 31st, 2006
(0)
this is a test comment. please ignore. YOU WIN TEH INTERNET SIR! GOOD DAY!
September 2nd, 2006
(0)
oipo
September 7th, 2006
(0)
NOOOOO! It has a score lower then 4. :(
November 28th, 2006
(0)
go go 4.00
November 29th, 2006
(0)
Back to four with my vote in the books!
November 29th, 2006
(0)
HALL OF FAME PLEASE NO JOKE
December 5th, 2006
(0)
...wow, i guess you have to use complete reverse psycology in order to get 5 star votes..
December 8th, 2006
(0)
back up to a 4 after 666 votes...i guess he kept his end of the deal after all.
May 18th, 2007
(0)
You sold your soul to the devil to make this ytmnd great! :o
January 31st, 2007
(0)
4 so as not to ruin the 4!
March 25th, 2007
(0)
noooo 3.99