PTKFGS' Plague: YTMND
Created on: March 17th, 2006
PTKFGS' Plague: YTMND
Well of course it had to happen sooner or later. :)

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.29) 1,261 19 203

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 2 1 1 41,146

Inbound links:

views url
80 http://knowyourmeme.com/memes/ptkfgs
3 http://knowyourmeme.com/random
1 http://knowyourmeme.com/memes/ptkfgs/
1 https://www.google.ca/

Add a comment

Please login or register to comment.
March 17th, 2006
(0)
Ha ha, it beats the sh*t outta my photoshop skills, so I gotta 5 ya.
March 17th, 2006
(0)
5 for skillz, but you could have done better on the titles of the sites.. D:
March 17th, 2006
(0)
Purple stars. Excellent.
March 17th, 2006
(0)
lawl 5'd
March 17th, 2006
(0)
Woah. Nice photoshop skills.
March 17th, 2006
(0)
800,000 users? holy sh*t, that planet is overpopulated
March 17th, 2006
(0)
To the top 15 with you!
March 17th, 2006
(0)
Yes, f*ck PTKFGS.
March 17th, 2006
(0)
5 stars for you.
March 17th, 2006
(0)
So Max is PTKFGS Rob ? I need to know
March 17th, 2006
(-1)
5, but you need to change the year to make it say "established 2006" is actually when the PTKFGS fsd started. ;)
March 17th, 2006
(0)
that is quite good I applaud you sir
March 17th, 2006
(0)
GCNMario, 2001 is correct, since time was changed and PTKFGS was created in 2001 instead of YTMND
March 17th, 2006
(0)
Good job Joe!
March 17th, 2006
(0)
PTKFGS is f*cking lame. This site is YMTND now PTKFGS.
March 17th, 2006
(0)
not*
March 17th, 2006
(0)
I LOL'd at Rob's news bit.
March 17th, 2006
(0)
5 for changing mine to Polish Pirate
March 17th, 2006
(0)
finally, better than mine. I'll delete mine now...
March 17th, 2006
(0)
YTMND secret socialist? how about secret nazi...
March 17th, 2006
(0)
nazis = socialists
March 17th, 2006
(0)
clever, rob lol
March 17th, 2006
(0)
National Socialist, not Socialist. Significant difference.
March 17th, 2006
(0)
My mind is blown.
March 17th, 2006
(0)
My arms are healed!
March 17th, 2006
(0)
Oh well...hey, it's not like a kitten died or something...
March 17th, 2006
(0)
Awesome YTMND... errr.... awesome PTKFGS... but I noticed you spelled tornado wrong in the ad
March 17th, 2006
(0)
I also accidently left the bauman letters in the hall of fame too...I'll fix it tomorrow when I'm not half dead. The nazi thing too.
March 17th, 2006
(0)
tornado is spelt wrong
March 17th, 2006
(0)
someone should host the site ptkfgs and compete with max, fat chance
March 17th, 2006
(0)
Genius
March 17th, 2006
(0)
AverageJoe, use this instead of the bauman letters...http://dgaumletters.ytmnd.com/
March 17th, 2006
(0)
omg time paradox
March 17th, 2006
(0)
VinnyWeapons has juvenile diabetes. Please send insulin.
March 17th, 2006
(0)
Good photographic editing skillz... five.
March 17th, 2006
(0)
Ok, got three complaints, everything should now fixed.
March 17th, 2006
(0)
Awesome, I bet this will end up in the daily top 15
March 17th, 2006
(0)
Very Very nice. The Cussing was unnecessary though
March 17th, 2006
(0)
Kinda nitpicky: Some of the ptkfgs letters are smudgy. Maybe change the alias settings. And why are there tick marks at the end of them?
March 17th, 2006
(0)
lol, it was the "Ads by Yahoo: Help TORNADO VICTIMS Rite Aid relief fund" that got me roffling.
March 17th, 2006
(0)
buzoo: I have no idea what you're talking about. They are displayed exactly as how I see them.
March 17th, 2006
(0)
WOW! this fad has progressed so quickly that not even I am understanding it!
March 17th, 2006
(0)
@ mrtuesday: Oh okay, I see. Well 5 from me then. But I jut assumed since hte fad started in 2006. But because of time paradox, you are right. It is STILL 2001.
March 17th, 2006
(0)
The Robots have taken me. Please send help.
March 18th, 2006
(0)
OH! buzoo: I couldn't find the right font and they have apostrophys...pluralized-o-matic...
March 18th, 2006
(0)
When will people learn! The YTMND fad is not funny!
March 18th, 2006
(0)
A genious of legendary proportions.
March 18th, 2006
(0)
excellent ptkfgs
March 18th, 2006
(0)
mindf*ck
March 18th, 2006
(0)
Ya, if someone hasn't done a PTKFGS by now, they're SOL on ever understanding what happened.
March 18th, 2006
(0)
Rob FTW
March 18th, 2006
(0)
March 18th, 2006
(0)
haha great. I'm liking the PTKFGS being more of a parallel universe. (makes no difference when the fad began)
March 18th, 2006
(0)
I'll have to cut you back some stars since the edits look extremely fake. Still a good idea, though.
March 18th, 2006
(0)
RuBBa-cHiKiN plays BF2 OMFG I KNOW HIM!11111111111111!!!!!!!!!!!!!!!
March 18th, 2006
(0)
You made my stomach explode. Thank you.
March 18th, 2006
(0)
OMG. This wins. This wins so bad. 5'd for ROB.
March 18th, 2006
(0)
I'm suprised this hasn't already been done...nice job
March 18th, 2006
(0)
hahhaahh! "omg, internet"
March 18th, 2006
(0)
lol, for the YTMND fad on the site.
March 18th, 2006
(0)
woah
March 18th, 2006
(0)
You got everything right, even down to a "Yahoo" ad. Super 5'd
March 18th, 2006
(0)
Pure and simple. Can't believe I didn't think of this. 5'd
March 18th, 2006
(0)
clever
March 18th, 2006
(0)
You get a 1 just because of those idiots yelling "MAD SKILLZZ!!1" But I raise it up to 3 because rob is so f*cking right. PTKFGS is gay
March 18th, 2006
(0)
Clever.
March 18th, 2006
(0)
Like... a mirror into a different reality.
March 18th, 2006
(0)
Yuo win!
March 18th, 2006
(0)
maybe he didn't foto but he did the write a new site.
March 18th, 2006
(0)
i love ptkfgs and its weird 'ytmnd' fads!
March 18th, 2006
(0)
Great quality.
March 18th, 2006
(0)
ha ha, this was funny
March 18th, 2006
(0)
Psychadellic Could have used a better song though
March 18th, 2006
(0)
Nice.
March 18th, 2006
(0)
Damn, that is some FINE photoshopping. Or he actually went to PTKFGS and took a picture...
March 18th, 2006
(0)
my name is rob! yay! i am the admin of ptkfgs!
March 18th, 2006
(0)
Mindf*ck!
March 18th, 2006
(0)
XD
March 18th, 2006
(0)
why not be more creative? why wouldnt PTKFGS have a different web layout (like the old ytmnd layout for example), or operate on a system other than stars, or maybe not rate at all?
March 18th, 2006
(0)
damn parallel universe...
March 18th, 2006
(0)
very nice
March 18th, 2006
(0)
You get a 5 IF YOU put established 2006.
March 18th, 2006
(0)
Lol HAX
March 18th, 2006
(0)
love it
March 18th, 2006
(0)
boom headshot!
(0)
Perhaps we will see something similar on April 1....
March 18th, 2006
(0)
nice stuff
March 18th, 2006
(0)
lol, rob.
March 18th, 2006
(0)
LOL YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111
March 18th, 2006
(0)
I see it now: THE EPIC CLASH BETWEEN MAX AND ROB! This site's a winner. :P
March 18th, 2006
(0)
Perfect if it said "rob is Peter Griffin" :D
March 18th, 2006
(0)
OMG PERFECT GENIUS
March 18th, 2006
(0)
GOD DAMMIT I WAS WORKING ON THIS!!!!! f*ck!!!
March 18th, 2006
(0)
I like the message from Rob. Why doesn't Max ever leave messages like that for us?
March 18th, 2006
(0)
why doesn't somebody make a real www.ptkfgs.com site?
March 18th, 2006
(0)
"Ads by Yahoo" made me lol
March 18th, 2006
(0)
hahahaha, thats awesome
March 18th, 2006
(0)
5'd.
March 18th, 2006
(0)
Awesome.
March 18th, 2006
(0)
brilliant
(0)
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!
March 18th, 2006
(0)
Haha, 5'd!
March 18th, 2006
(0)
5 for your skill
March 18th, 2006
(0)
Funniest part is the 'PTKFGS NEWS'. That is great!
March 18th, 2006
(0)
I demand a real PTKFGS version of YTMND to be made, even if it's just a skin change of the exsisting YTMND site layout. =P
March 18th, 2006
(0)
lol 5d
March 18th, 2006
(0)
Silly n00b, the song is called "Push it to the limit", and it originated in Scarface just as much as you originated from my sperm.
March 18th, 2006
(0)
Thanks frankenberry, I didn't notice that at first. Once again, you own my soul sir.
March 18th, 2006
(0)
5 for all the work. "ads by yahoo!" ... god you know over half the people looking won't even catch that. This is perfect
March 18th, 2006
(0)
lol 4 tornado katrina
March 18th, 2006
(0)
Flawless victory.
March 18th, 2006
(0)
Wouldn't PTKFGS not have any ads because we have so many?
March 18th, 2006
(0)
Hahahaha. Awesome
March 18th, 2006
(0)
Too well done.
March 18th, 2006
(0)
much better
March 18th, 2006
(0)
I like that!
March 18th, 2006
(0)
lolz, aint it the truth.
March 18th, 2006
(0)
haha, 5'd for the ad
March 18th, 2006
(0)
Excellent.
March 18th, 2006
(0)
nice photoshopping dog
March 18th, 2006
(0)
zomg the opposite is here!! : www.ytmnd.com
March 18th, 2006
(0)
Nice
March 18th, 2006
(0)
wtf. no no no no
March 18th, 2006
(0)
It sould say established 2006
March 18th, 2006
(0)
+7 for site, -1 because the possesive would be "PTKFGS's", -1 for making it plural by adding a '
March 18th, 2006
(0)
I didn't think this was that great until i saw the "news" item XD
March 18th, 2006
(0)
someone make this site right now!!
March 18th, 2006
(0)
not funny anymore.
March 18th, 2006
(0)
Oh wow this is awsome
March 18th, 2006
(0)
Decent..the names of the sites aren't good at all though they need to be more PTKFGS-like
March 18th, 2006
(0)
we rly need to make a ptkfgs site
March 18th, 2006
(0)
this keeps getting crazier
March 18th, 2006
(0)
drinkerofink upvotes over there. :D
March 18th, 2006
(0)
That looks REALLY good.
March 18th, 2006
(0)
Fix the logo, please.
March 18th, 2006
(0)
You should switch the left and right sides of the page. Otherwise, win
March 18th, 2006
(0)
Even has ads by Yahoo!
March 18th, 2006
(0)
ROFL AT "ROB"
March 18th, 2006
(0)
nice work
March 18th, 2006
(0)
-1337 for having anything to do with PTKFGS, +2 for truth, +1340 for "Go f*ck yourselves and die."
March 18th, 2006
(0)
Wow, great work on this one and that's the truth
March 18th, 2006
(0)
Why does the PTKFGS website have YTMND-titled submissions?
March 18th, 2006
(0)
Why would YTMND have PTKFGS-titled submissions?
March 18th, 2006
(0)
Nice.
March 18th, 2006
(0)
1'd because it's not a very "Alternate Universe" page. The YTMND ideas are already there (they wouldn't be) and "Rob" says things that Max would say anyway... not thought out.
March 18th, 2006
(-1)
Yeah, this is exactly the same as PTKFGS: PTKFGS. How many more of you wastes are going to think this worthless trash is funny?
March 18th, 2006
(0)
awesome photoshop, man!
March 18th, 2006
(0)
Very nice.
March 18th, 2006
(0)
Did you know that there shouldn't be an apostrophe after PTKFGS? Well, there shouldn't be one, dipsh*t.
March 18th, 2006
(0)
Rob is an ass. lol
March 18th, 2006
(0)
should have made the date say est. 1002 imho
March 18th, 2006
(0)
+10 for teh funny. -5 because I'm a downvotting fraud.
March 18th, 2006
(0)
You stole my idea and did a very good job of it. 5!
March 18th, 2006
(0)
You are jesus.
March 18th, 2006
(0)
I WAS f*ckING WAITING FOR SOMETHING LIKE THIS!
March 18th, 2006
(0)
Change the "established 2001" to "established 2006" and I'll five you.
March 18th, 2006
(0)
Best PTKFGS out there, really "mirrors" ytmnd
March 18th, 2006
(0)
sweet
March 18th, 2006
(0)
I was actually thinking of making this, figured someone would
March 18th, 2006
(0)
OMG YOU WIN YTMND!!!!!!!lol~
March 18th, 2006
(0)
sweet zombie jesus!
March 18th, 2006
(0)
March 19th, 2006
(0)
You forgot the part where Home and Garden Television holds a PTKFGS contest where the winner gets his creation aired on the newest episode of I Want That!
March 19th, 2006
(0)
I love it.
March 19th, 2006
(0)
Great touch with changing the Google Ad's to Yahoo :D
March 19th, 2006
(0)
You punched the keys to the limit.
March 19th, 2006
(0)
*head a splode*
March 19th, 2006
(0)
YEEEEESSSSS!
March 20th, 2006
(0)
WIN!
March 21st, 2006
(0)
Shouldn't the opposite of "Max" be "Minn"?
March 21st, 2006
(0)
WIN!
March 21st, 2006
(0)
You are the smartest man alive.
March 21st, 2006
(0)
omg
March 21st, 2006
(0)
People who say it should be changed to "established 2006" are morons.
March 24th, 2006
(0)
o
March 24th, 2006
(0)
lol paradox
March 25th, 2006
(0)
funny
March 26th, 2006
(0)
Tornado victims, lol
March 29th, 2006
(0)
its happening there too
April 4th, 2006
(0)
lol i liked da Yahoo ads
April 4th, 2006
(0)
XD.
April 15th, 2006
(0)
I wonder what would happen if Max made YTMND into PTKFGS for April Fools?
April 16th, 2006
(0)
LOL WIN
April 26th, 2006
(0)
alternate universe
(0)
It is green.
May 14th, 2006
(0)
awesome
May 27th, 2006
(0)
awsome
June 10th, 2006
(0)
5 for news and Rob.
June 19th, 2006
(0)
lol ads should be yahoo
June 20th, 2006
(0)
lol @ teh news part by Max's counterpart, Rob.
June 29th, 2006
(0)
Ahhh! Zombies!
July 3rd, 2006
(0)
4'd because wouldnt it have looked nicer if you went in and hacked the source code except for the logo but i woulndt expect the logo like that
July 17th, 2006
(0)
Original? Sorta. Well done? Yell yeah. 5.
July 19th, 2006
(0)
Nice.
July 20th, 2006
(0)
Decent photoshopping.
July 24th, 2006
(0)
I like purple stars.
July 27th, 2006
(0)
I like the new thing. How come max never yells at us like that? :(
August 2nd, 2006
(0)
I forgot to credit you, but I love this ytmnd so much. ptkfgs is awesome, so I used it in this ytmnd. http://ytmndsiteconference.ytmnd.com/ Tell me what you think.
August 20th, 2006
(0)
i lol'd at rob.
September 1st, 2006
(0)
yahoo ad sells it.
November 25th, 2006
(0)
max's post that day was hilarious ^_^
November 25th, 2006
(0)
^_^
February 11th, 2007
(0)
clever