bleach myspace suicide
Created on: March 24th, 2006
bleach myspace suicide
Aizen, you emo bastage, you.

Add a comment

Please login or register to comment.
March 24th, 2006
(0)
That emo guy.>_>
March 24th, 2006
(0)
Aizen master of the extreme suicide
December 1st, 2007
(2)
Nah, his zanpakuto is emo
March 24th, 2006
(0)
this again?
March 24th, 2006
(0)
5 for Bleach
March 24th, 2006
(0)
Awesome. If this had been done before last sunday i wouldn't have gotten it.
March 29th, 2006
(0)
April 11th, 2006
(0)
haha! It would have been funnier if he were actually dead
May 23rd, 2006
(0)
Wow S*** e r jajajaj
May 28th, 2006
(0)
He's in mexican heaven now. Or soonish. LOL SPOILER.
July 28th, 2006
(0)
Oh, Aizen. You had me fooled from the start. ;_;
August 3rd, 2006
(0)
ahha too bad this is targeted twoards a specific audience but it fits
August 18th, 2006
(0)
wow, what a loser.
August 29th, 2006
(0)
LOLLERSKATES =D
September 17th, 2006
(0)
Lmao.
October 29th, 2006
(0)
lol, spoilers!
February 1st, 2007
(1)
IT'S A TRAP!
March 15th, 2007
(0)
SPOILERS: he's not really dead
April 18th, 2007
(1)
F*cking win. Hilarious. You win the internets. Maybe it's just because I'm a bleach junkie.
(0)
Yeah Im a bleach fan too, ahaha clever though, love the background song to, it always seems to come on during the rather sad parts so it makes it hard to enjoy >_>; So thats why I downloaded it :3
November 27th, 2007
(0)
*re-vote* ...Too bad that it IS his Zanpakuto...Aizen, your Zanpakuto is emo!!! XD