Punch Out: Minor Circuit *Timeguy*
Created on: May 10th, 2006
Punch Out: Minor Circuit *Timeguy*
Inspired by punchoutthekeys.ytmnd.com/, jeanlucpunchout.ytmnd.com/, & ytmndgameboy.ytmnd.com/. Just want to keep the dream alive...So loooonnnnggggg. sorry.

Add a comment

Please login or register to comment.
<< 1 2 >>
May 10th, 2006
(0)
Shortfilm-ish but I can dig it.
September 17th, 2007
(0)
Way to add in the Snoopy Games level
May 10th, 2006
(0)
Meh
May 10th, 2006
(0)
vinnar
May 10th, 2006
(0)
the ending makes it.
May 10th, 2006
(0)
WHAT?!
May 10th, 2006
(0)
Can anyone say "Top 15?"
(0)
Thats Tight!
May 10th, 2006
(0)
Hahaha! :D
May 10th, 2006
(0)
long and kinda boring if you ask me...
(0)
very well done
May 10th, 2006
(0)
haha nice one nutnic
May 10th, 2006
(0)
insanity
May 10th, 2006
(0)
I'm not quite sure about why Mac got owned because they traveled back in time?
May 10th, 2006
(0)
very very nice
May 10th, 2006
(0)
Clever, a little confusing, but clever...
May 10th, 2006
(0)
he f*cking blasts him with rome.
May 10th, 2006
(0)
Sweet
May 10th, 2006
(0)
Nice surprise.
(0)
wtf is clever about it? f*ggy short film. prepare for the downvoters
May 10th, 2006
(0)
i couldn't make it to the end waaay to long
May 10th, 2006
(0)
He won in the end because traveling in time means your safety is not guaranteed
May 10th, 2006
(0)
Very well done!
May 10th, 2006
(0)
Possibly the best YTMND ever?
May 10th, 2006
(0)
use the original theme song not a midi
May 10th, 2006
(0)
Wow.. awesome work, gotta love the Time Guy
May 10th, 2006
(0)
this is so weird. I don't follow the plot.
May 10th, 2006
(0)
I was waiting for a NSMB moment.
May 10th, 2006
(0)
Uhhh, Winner?
May 10th, 2006
(0)
Awesome
May 10th, 2006
(0)
wow man... you just rolling out hit after hit.
May 10th, 2006
(0)
nice ending
May 10th, 2006
(0)
Where is the King Hippo!? T_T
May 10th, 2006
(0)
didnt really find it that funny but 4 for all the work you probably put into it
May 10th, 2006
(0)
is this how you upvote?
(0)
f*gGY SHORT FILM, but well made
May 10th, 2006
(0)
Über funny
(0)
too much effort for something that really isn't funny, also way too long
May 10th, 2006
(0)
great job!!!!!!!!!
May 10th, 2006
(0)
Wow
May 10th, 2006
(0)
More! More!
May 10th, 2006
(0)
May 10th, 2006
(0)
ditto schwarg's comment... nice work tho, original idea
May 10th, 2006
(0)
legendary
May 10th, 2006
(0)
downvoters can suck a dick on this one, its clearly hate.
May 10th, 2006
(-1)
Man, you spent like 5 years making an unfunny fad YTMND with a midi sound file. I feel sorry for you
May 10th, 2006
(0)
seems like it should've been made and put on newgrounds or something. kinda lame, but to each his own.
(0)
That is the best f*ckin' thing I've ever seen. Two thumbs up and five stars!
May 10th, 2006
(0)
You're the coolest :D
May 10th, 2006
(0)
Was gonna give it a 2 or 3 until the between-round comments, and the ending just rocked. Maybe the first round should be shorter. It's less accurate, but who cares?
May 10th, 2006
(0)
Someone could easily make modded rom, and put ytmnd fad faces on the character, with the boss being Connery of course.
(0)
4 because Mac should've lost the star when he got hit.
May 10th, 2006
(0)
Adverb man...could you be more obvious with your jealousy? Don't hate, dude.
May 10th, 2006
(0)
Heheh I still remember the code to Tyson from my childhood: 007 373 5963
May 10th, 2006
(0)
5, but the music got old after a while
May 10th, 2006
(0)
Nice. Why does Adverb overplay his complaints? It's extra childish.
May 10th, 2006
(0)
Love Punch-Out!!, and great edits, so you get the 5!
May 10th, 2006
(0)
So awesome! Are you going to make more. Please?
May 10th, 2006
(0)
hay
May 10th, 2006
(0)
MORE
May 10th, 2006
(0)
its good.
May 10th, 2006
(0)
whee.
May 10th, 2006
(0)
Awesome. Even tho hard work seldom gets rewarded around here, I hope you make more like this.
May 10th, 2006
(0)
"Why does Adverb overplay his complaints?": Overly-dramatic = attention
May 10th, 2006
(0)
XD
May 10th, 2006
(-1)
lol quite good :)
May 10th, 2006
(0)
well done sir
May 10th, 2006
(0)
Yay!
May 10th, 2006
(0)
super punch out ga-dong-ki-dong-dong
May 10th, 2006
(0)
This needs sound effects. If you add sounds, I will vote 5.
May 10th, 2006
(0)
win
May 10th, 2006
(0)
Win!
May 10th, 2006
(0)
^ someone tell me where to get sound effects!!!
May 10th, 2006
(0)
Win.
May 10th, 2006
(0)
I think it was a little weird how he won. I think he should have used his time power to warp around the ring, or reverse punches and regain health... or something... I dunno
(0)
5'ing for everything that went into it, but I personally thought the ending was kinda meh
May 10th, 2006
(0)
Nice.
May 10th, 2006
(0)
lol, I get why little mac died. Safety was not guaranteed! Win!
(0)
I wish this was a real game =]
May 10th, 2006
(0)
i started the tyson punch out fad with my strokin' site in '04
May 10th, 2006
(0)
wow, this kicks ass
May 10th, 2006
(0)
another hall of fame masterpiece !
(0)
That's seriously good stuff.
May 10th, 2006
(0)
5/5 could be longer though. emo butt party 4ever
May 10th, 2006
(0)
Awesome. Although, for future reference, "Timeguy" as you call him is more widely known as "The Time Traveller" or "Mullet Man".
May 10th, 2006
(0)
Really nice.
May 10th, 2006
(0)
wow, this is brilliant
May 10th, 2006
(0)
I'm confused by the ending? Mac couldn't withstand the pressures of timetravel? Lots of effort, but the point is lost on me. I'd give it a 3, but I don't want to kill your time in the top 5 :) Maybe later...
May 10th, 2006
(0)
Sorry, I don't believe in critiquing sites using one-word insults
May 10th, 2006
(0)
amazing I think little mac would own his soul in a rematch!!
May 10th, 2006
(0)
Epic lulz
May 10th, 2006
(0)
How is this not in the top 15, but a wow site is?
(0)
genious, 5 for the idea, but i wish it was a bit shorter
May 11th, 2006
(0)
Am I the only one who expected this ending?
May 11th, 2006
(0)
Expected n*gg* stealing a bike... Sorry its a tad boring.
May 11th, 2006
(0)
UNIVERSE TIER
May 11th, 2006
(0)
brillaint!
May 11th, 2006
(0)
lol, glass joe
May 11th, 2006
(0)
"I HAVE ONLY DONE THIS ONCE BEFORE" I love it.
May 11th, 2006
(0)
WIN WIN WIN WIN WIN!!!!!! Oh I hope this becomes a fad. Excellent work on this and props for authenticity.
May 11th, 2006
(0)
wow this is ridiculously good
May 11th, 2006
(0)
I'm honored to have partially inspired such an excellent site. :)
May 11th, 2006
(0)
Very nice work! Now if you could just add an 8-bit "push it to the limit" at the beginning of the round.
May 11th, 2006
(0)
too long
(0)
It was just a matter of time til someone better than syncan, money-hat et al came along.
May 11th, 2006
(0)
^ Those guys are f*cking awesome. I love their work. They compel me to do better work all the time. The high water mark is always raised if you look around...
May 11th, 2006
(0)
An unfunny short film based on a tired old joke that wasn't ever really a joke.. hmm.. yeah, I think I'll vote 1.
May 11th, 2006
(0)
"I HAVE ONLY DONE THIS ONCE BEFORE" with Glass Joe's record is 5 worthy.
May 11th, 2006
(0)
awwsseomeeeeee
May 11th, 2006
(0)
Phenominal. Superb. HoF. Push It To The Limit playing when they travel in time would win the internet.
May 11th, 2006
(0)
Hey, you found that secret level too? Now what makes me special?
May 11th, 2006
(0)
Pretty good!
May 11th, 2006
(0)
LOL, I was about to +1 this until the ending. Well done sir, you win 6 internets.
May 11th, 2006
(0)
lol
May 11th, 2006
(0)
WHAT!??? MAC LOST!? NOOOOOO!
May 11th, 2006
(0)
Nice work, but next time just do it on Newgrounds or something.
(0)
ohsh*t that was GREAT!
May 11th, 2006
(0)
Very GOod
May 11th, 2006
(0)
Brilliant.
May 11th, 2006
(0)
Definitely should have been something at the end with a bike. And it's Time TRAVELER, not "Time Guy". Mullet Man would have been acceptable
May 11th, 2006
(0)
that nust have taken forever
May 11th, 2006
(0)
Perfect!
May 11th, 2006
(0)
THe only way I'd change it is to have the Push it to the Limit sound instead. Maybe made to sound like an NES game...?
May 11th, 2006
(0)
A. Don't know why this needed synching B. f*ggy short film C. Am confused about how Mac was beaten D. It's Mullet Man, not Timeguy E. It failed to make me laugh.
May 11th, 2006
(0)
very impressive
May 11th, 2006
(0)
Mighty fine damn great work nutnics. must of taken you some time. ROFL I would of named him time traveler but excellent work on everything!
May 11th, 2006
(0)
I fail to be swept away in "awe" of the time you took to make the gif. It's technically impressive, but really, really boring. And unfunny. Sorry. Still merits a 3 though.
May 11th, 2006
(0)
How can Little Mac die instantly after time traveling, instead of dissapearing (As where he doesn't exist when mullet man travels)? Doesn't seem to make sense dieng, but whatever. Anywho, 5 for the nice effort!
(0)
change "time guy" to "mullet man" or "safety guy" and we'll talk
May 11th, 2006
(0)
this is f*cking lame
May 11th, 2006
(0)
how the hell did you make this??
May 11th, 2006
(0)
-1 for making him with a skin tight shirt. Normally it's hard to see a belly button through clothes.
May 11th, 2006
(0)
Not bad
May 11th, 2006
(0)
why did u go thru so much work, just for a sh*tty fad site?
May 11th, 2006
(0)
it was cool but you're supposed to lose your stars when you get hit
May 11th, 2006
(0)
so unbelievably well done xD
May 11th, 2006
(0)
Purely genius. time ohko ftw
May 11th, 2006
(0)
nice, but his name is Mulletman, not "Timeguy"
May 11th, 2006
(0)
are you serious?
May 11th, 2006
(0)
awesome, add more fads to it
May 11th, 2006
(0)
I demand a sequel?
May 11th, 2006
(0)
The "I have only done this once before" part made me laugh.
May 11th, 2006
(0)
quite good
May 11th, 2006
(0)
The random Snoopy coliseum background made this even better.
May 11th, 2006
(0)
You drew it out waaaaay too long. If you got to the punchline sooner it would have been 2-star worthy
May 11th, 2006
(0)
look dude, don't let anyone tell you otherwise. This is the best way to continue a great fad here at ytmnd: quality and class. It's not too long. It's necessary to have it sync'd(for all those firefox users out there). It's also necessary to have 5 stars.
May 11th, 2006
(0)
awesome!
May 11th, 2006
(0)
Needs NES Push it to the Limit. http://scarfacenes.ytmnd.com/
May 11th, 2006
(0)
I WISH I COULD GIVE YOU MORE FIVES!
May 11th, 2006
(0)
dang.
May 11th, 2006
(0)
too long
May 11th, 2006
(0)
MORE LEVELS PLZ
May 11th, 2006
(0)
Ending made it worth it.
May 11th, 2006
(0)
Anyone who downvotes this needs to jump off a cliff..you're life is worthless.
May 11th, 2006
(0)
5'd, can't wait for the next one!
May 11th, 2006
(0)
It could really use sound effects, and to have the music match the image...
May 11th, 2006
(0)
i really don't like this that much. 2 for effort though.
May 11th, 2006
(0)
Wow. This is awesome. Go, Mullet Man!
May 11th, 2006
(0)
Very good xD. Could be better if had push it to the limit at the end.
May 11th, 2006
(0)
ok
(0)
GG
May 11th, 2006
(0)
Beautiful
May 11th, 2006
(0)
I want more
May 11th, 2006
(0)
wtf
(0)
I like the spriting. Good work.
May 11th, 2006
(0)
gooood
May 11th, 2006
(0)
the god of win, 1'ing anyone else who downvotes based on inaccuracy of the game, dumbasses.
May 11th, 2006
(0)
nice
May 11th, 2006
(0)
man i hate to downvote cause a lot of effort was put in to this and it looks really good, but not particularly funny or interesting
May 11th, 2006
(0)
5, but you need to change it from "time guy to mullet man"
May 12th, 2006
(0)
(0)
That is some serious work there. I applaud your work, and I can't wait to see future YTMND fad characters!
May 12th, 2006
(0)
was prepared to downvote this until I saw him use his time traveling for the tko.
May 12th, 2006
(0)
Interesting~
May 12th, 2006
(0)
not actual nes music. 1.
May 12th, 2006
(0)
Why does the timer count up in Round 1? A round in MTPO is 3 "game minutes" as I recall, and it counts down. Also, why is it TKO? It was a single knockdown with no counting...
May 12th, 2006
(0)
^ "But Aquaman you cannot marry her..she doesn't have gills"... *rolls eyes*
May 12th, 2006
(0)
Much too long, I'm growin' a beard (which is also the name of a good documentary)
May 12th, 2006
(0)
PUSH IT TO THE LIMIT!!!
May 12th, 2006
(0)
LOL! Nice work!
May 12th, 2006
(0)
nice
(0)
Hot.
May 12th, 2006
(0)
Awesome. Although, for future reference, "Timeguy" as you call him is more widely known as "The Time Traveller" or "Mullet Man".
May 12th, 2006
(0)
Also for the ending, was that from...some Snoopy game? I forgot the name but the game has a pizza-balancing thing...
May 12th, 2006
(0)
TKO = Time knock out, silly.
May 12th, 2006
(0)
Hah, I guess it was just called "Snoopy"...
May 12th, 2006
(0)
Also my brain is fried from finals and I can't think, so if I mention something about this that's totally obvious and I'm wrong, it's not my fault.
May 12th, 2006
(0)
It starts out slow but the end is nice. Shorten the round 1 part.
May 12th, 2006
(0)
O.M.G. FTW. 5'd FTFUKINGW!
May 12th, 2006
(0)
nice
May 12th, 2006
(0)
nice
May 12th, 2006
(0)
very good until the end, go back to Rome then dead wtf? But great job on animation!
May 12th, 2006
(0)
Good lord man. Brilliant!
May 12th, 2006
(0)
Maybe Mac should've brought his own weapons.
May 12th, 2006
(0)
what you couldn't figure out how to make a flash and submit it to newgrounds?
(0)
i'm going to have to agree...its really long, so i'll give you a three for all the work
May 12th, 2006
(0)
Don't ever admit how long this took you to make.
May 12th, 2006
(0)
Long, boring, lame. Why can't I give less than one star?
(0)
Best YTMND fight scene.
May 12th, 2006
(0)
Great concept- but slow-paced.
May 12th, 2006
(0)
Pretty good. It has serious potential, but it just wasnt as funny as it should have been.
May 12th, 2006
(0)
auto top 5
May 12th, 2006
(0)
LOL He should of brought his own weapons.
May 12th, 2006
(0)
Masterful.
May 12th, 2006
(0)
Mac loses his stars when he gets hit
May 12th, 2006
(0)
no downvoters for you. good stuff
(0)
Mullet Man only weighs 110? Damn, he must be on a good diet.
May 12th, 2006
(0)
Noice
May 12th, 2006
(0)
Not funny, too long.
May 12th, 2006
(0)
YAY!
May 12th, 2006
(0)
Jesus H. Cosby, this RULES.
May 12th, 2006
(0)
I also liked how he only had one previous victory (only did this once before)
May 12th, 2006
(0)
one of the best I have seen.. and i don't eevn really care much for the timeguy stuff
May 12th, 2006
(0)
It's awesome! Mulletman forever!
May 12th, 2006
(0)
Wow, nicely done
May 12th, 2006
(0)
how did you do that?
May 12th, 2006
(0)
Lol FTW
May 12th, 2006
(0)
his name is mullet man
May 12th, 2006
(0)
I got to defect. You get points for the obvious effort you put into the music and GIF (it looks like heaps) but ... well ... the final product sucks.
May 12th, 2006
(0)
you deliver
May 12th, 2006
(0)
Great effort
May 12th, 2006
(0)
that was the sh*t.
May 12th, 2006
(0)
hooooly crap. where did you even get that idea?
(0)
I like.
May 12th, 2006
(0)
5
May 12th, 2006
(0)
Time traveller = 1
May 12th, 2006
(0)
I find your lack of comedy disturbing
May 12th, 2006
(0)
picture. sound. text. a singular focus, not a f*ggy short film.
(0)
That's hot.
May 12th, 2006
(0)
much better when you put push it to the limit in
May 12th, 2006
(0)
LoL. 5'd.
(0)
LMAO, that game always had that rubber band effect, as soon as you were winning, it would kick your ass, I HATED THAT
May 12th, 2006
(-1)
:(
(0)
ahh it's cool. I voted kinda harsh last time + you got sweeter music, so i'm changing mine to a 4. (your other sites are sweet too)
May 12th, 2006
(0)
Awesome.
May 12th, 2006
(0)
5'd if for nothing else all the hard work put into it
May 12th, 2006
(0)
WOW THIS sh*t NEVER GETS OLD!!! NEVER!!!!
May 12th, 2006
(0)
If this became a fad of this level of production values, it would be perfect.
May 12th, 2006
(0)
okay.. but i hate the time fad...
May 12th, 2006
(0)
lol gj
May 12th, 2006
(0)
.gif was nicely edited. I never liked the time traveller, but this is decent. Why does Mac die when they go back in time!?
May 12th, 2006
(0)
Great oldskool graphics. Needs more Picard though.
May 12th, 2006
(0)
5 stars for all the work that must have gone into that
May 12th, 2006
(0)
mullet man always wins
May 12th, 2006
(0)
LOL!
May 12th, 2006
(0)
Very nice.
May 12th, 2006
(0)
best punchout attack :D
May 12th, 2006
(0)
brilliant is all I have to say
May 12th, 2006
(0)
Don't shorten it. It is good.
May 12th, 2006
(0)
The non f*ggy variety of short film.
May 12th, 2006
(0)
funny, I like it.
<< 1 2 >>