The NEDM Prophecies
Created on: May 22nd, 2006
The NEDM Prophecies
f*ggy short film

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.26) 764 83 102

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 0 0 0 55,859

Inbound links:

views url
3 https://www.google.com/
3 http://www.facebook.com/
3 http://www.stumbleupon.com/su/
1 http://www.animesushi.com/smf/index.php?PHPSESSID=ae16rk0jh1fk989sksvilo9kq7&topic=2764.15
1 http://www.google.com/search?q=ytmnd+nedm+prophecies&ie=utf-8&oe

Add a comment

Please login or register to comment.
May 22nd, 2006
(0)
lol. nice
May 22nd, 2006
(0)
just because you said it yourself in the desciption "f*ggy short film" and this is the only NEDM i like ill give it a 5
May 22nd, 2006
(0)
chapstick...
May 22nd, 2006
(0)
Ohhhhh my goodness you freaking WIN
May 22nd, 2006
(0)
omg nice editing with the chapstick
(0)
It works on so many levels!
May 22nd, 2006
(0)
Wow this is one of the best!!
May 22nd, 2006
(0)
bad sound levels... balance the end music and the dialogue so i dont have to constantly be pounding the volume button in some direction, and i'll 5 it.
May 22nd, 2006
(0)
That was actually a pretty damn good movie. I want to see it while sitting in the middle of a giant, cold, dark building with lots of open doors in the middle of nowhere just to make it as creepy as possible.
May 22nd, 2006
(0)
DIE NEDM
May 22nd, 2006
(0)
OMG ROFLMAO!!! I had sex with a ham sandwich once.
May 22nd, 2006
(0)
this works well.
May 22nd, 2006
(0)
Y? O RLY? No.
May 22nd, 2006
(0)
OMG WTFOIZY
May 22nd, 2006
(0)
chapstick.
(0)
-4 for no happy cat. chapstick is gay along with wii
May 22nd, 2006
(0)
chapstick!
May 22nd, 2006
(0)
This was pretty made destined to become used this way.
May 22nd, 2006
(0)
Stunning. Needs higher votes. Using a clip with chapstick already in it like this is amazing.
May 22nd, 2006
(0)
ha perfect
(0)
May 22nd, 2006
(0)
awesome
(0)
Priceless.
May 22nd, 2006
(0)
"balance the end music and the dialogue" - you fail to grasp the point of NEDM
May 23rd, 2006
(0)
hahaha. holy f*ck, was that in the movie. wow, i remember seeing it and don't remember anything about chapstick...wow.
May 23rd, 2006
(0)
I have that cell phone! Its a motorola. Oh, and lmao at cheesellama!
May 24th, 2006
(0)
omg hhahaha i do remember that in the movie, wow good job
(0)
lol, chapstick
May 25th, 2006
(0)
Nice.
May 26th, 2006
(0)
f*ckING OWNED!
(0)
The second I realized it was the Mothman Prophecies, I knew the Chapstick would be involved. I was not disapointed.
May 27th, 2006
(0)
5 for Mothman Prophecies
(0)
CHAPSTICK FTW!
(0)
http://billymadisonnedm.ytmnd.com/
May 31st, 2006
(0)
awesome
May 31st, 2006
(0)
i crapped myself seeing that movie as a young child.
November 17th, 2007
(0)
as a young child? the movie came out 5 years ago.
June 2nd, 2006
(0)
HAHAHAHAHAHAHAH
June 3rd, 2006
(0)
5 cuz you gave your self a bad score and i
June 3rd, 2006
(0)
that movie was awesome :(
June 7th, 2006
(0)
amazing! ROFL!
June 8th, 2006
(0)
Lol! A great take on a great movie. Congratulate yourself! 5'd.
June 8th, 2006
(0)
5'd for Point Plesant, WV
June 13th, 2006
(0)
1'd and http://picturesoundtext.ytmnd.com
June 26th, 2006
(0)
lol sh*t, I thought of that exact same ytmnd couple days ago, when I saw the movie on TV. Beat me to it though, good one!
June 30th, 2006
(0)
Rofl. "Who is this...?" "...NEDM"
July 10th, 2006
(0)
Good creepy movie, great NEDM!
July 11th, 2006
(0)
awesome
July 14th, 2006
(0)
chapstick
July 18th, 2006
(0)
5'd and faved. good work sir
(0)
Because of the chapstick. And if you thought the movie was creepy, the book is far creepier. The mothman they describe in the book is worse than the one in the movie. I saw a drawing of one in a paranormal encyclopedia when I was a kid and was freaked out for a month.
July 20th, 2006
(0)
CHAPSTICK!
July 24th, 2006
(0)
sweet!
July 24th, 2006
(0)
Not funny.
July 25th, 2006
(0)
HAHAHA! You made me jump so high! The music was frickin' LOUD. 5'd and FAV'd.
July 28th, 2006
(0)
5'd for mothman and amazingness
July 28th, 2006
(0)
just watched this movie. thought of the same thing.
July 29th, 2006
(0)
HAPPY CAT NOOOOOOOOO!
July 29th, 2006
(0)
Great
July 30th, 2006
(0)
Perfection
August 1st, 2006
(0)
5'd so hard NEDM
August 2nd, 2006
(0)
that movie was hella creepy when i saw it. :|
August 3rd, 2006
(0)
amazing
August 3rd, 2006
(0)
who is this? NEDM OK you got my attention...youre reading my mind arent you?....whats in my hand........chapstick...*MUSIC*
August 6th, 2006
(0)
you fail, please try again ^_^
August 7th, 2006
(0)
wow 5'd and faved
August 7th, 2006
(0)
OMFG AWESOME!
August 10th, 2006
(0)
Lol, the faces at the end = priceless.
August 12th, 2006
(0)
LMFAO. hahahaha. +5 for the great use of NEDM. -1 for the ending with the NEDM cat.
August 14th, 2006
(0)
f*ggy short film FTW
(0)
Kick....major....ass....
August 17th, 2006
(0)
ahahaha omfg the cat faces
August 20th, 2006
(0)
lol, internet, whoops, I mean nice.
August 20th, 2006
(0)
very nice man very nice
August 23rd, 2006
(0)
chapstick arrrgggghhhh its going to moisturise me !!!!
August 24th, 2006
(0)
Oh man I totally forgot about the chapstick. This was bound to happen
August 24th, 2006
(0)
5 for nedm music its put to good use
August 27th, 2006
(0)
LOL
September 2nd, 2006
(0)
booooooo.
September 8th, 2006
(0)
U win. please make more sites. :D
September 10th, 2006
(0)
rofl!
September 17th, 2006
(0)
This is perfect!!! XDDD
September 17th, 2006
(0)
"...CHAPSTICK."
September 19th, 2006
(0)
5'd for NEDM.
October 13th, 2006
(0)
4 for changing the cat's facial expression
November 1st, 2006
(0)
Return of the NEDM
December 3rd, 2006
(0)
good work chief
December 8th, 2006
(0)
win sir win!
December 31st, 2006
(0)
This is pure gold.
December 31st, 2006
(0)
NICE find.
January 9th, 2007
(0)
January 31st, 2007
(0)
February 28th, 2007
(0)
How I adore this... the use of not making the line "NEDM" the punchline was brilliant, too
March 2nd, 2007
(0)
5'd for nice mix-up of things I like a lot.
March 2nd, 2007
(0)
That i have had finded funny
June 5th, 2007
(0)
win
June 19th, 2007
(0)
that movie freaked me out
July 22nd, 2007
(0)
lol!
November 5th, 2007
(0)
rofl!!!
December 7th, 2007
(0)
best nedm by far. 5
January 10th, 2008
(0)
i came up with the same idea about a month ago without ever having seen this ytmnd. damn it :(
November 8th, 2009
(0)
i never got what the chapstick meant in the nedm fad :o