Lex Luthor > Kaz Hirai
Created on: May 23rd, 2006
Lex Luthor > Kaz Hirai
http://media.putfile.com/Lex-Luthor-vs-Kaz-Hirai-38 -- http://www.youtube.com/watch?v=5Ir2Pyez9Ok -- The site works fine on several machines(including mine).Too bad, so many users are having sync-problems with it.Looks like it's working better now.

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.53) 4,549 807 717

View metrics:

today yesterday this week this month all time
6 4 8 31 335,975

Inbound links:

views url
3,016 http://www.reddit.com/r/gaming/comments/1t1t1o/i_made_this_graph
555 http://knowyourmeme.com/memes/wrong-lex-luthor-ytmnds
539 http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=733252
229 http://www.youtube.com/watch?v=5Ir2Pyez9Ok&feature=youtu.be
211 http://www.reddit.com/r/gamernews/comments/1bx182/ps4s_8gb_ram_w

Add a comment

Please login or register to comment.
<< 1 2 3 >>
May 23rd, 2006
(1)
LOL
July 6th, 2007
(0)
[ comment (and 1 replies) is below rating threshold and has been hidden ]
(0)
second
October 2nd, 2007
(0)
we don't know what kaz hiraj is refering to as ridge racer in this context, so maybe he is refering to something that isn't ridge racer...but the playstation 3 DOES retail for 599 us dollars? so lex luthor is probably wrong the first time and then absolutely wrong the second time
October 2nd, 2007
(0)
how did that question mark get in there?
May 23rd, 2006
(1)
well done
May 23rd, 2006
(1)
gold
May 23rd, 2006
(1)
WRONG!
May 23rd, 2006
(1)
LMAO
May 23rd, 2006
(0)
XD Luthor pwned his ass!
May 23rd, 2006
(0)
hiLOLarious!
May 23rd, 2006
(0)
funny
(0)
for me the first run syncs perfect, then it goes a little out of sync and then it syncs perfectly again.
May 23rd, 2006
(0)
Sync could use work. However, this ytmnd is GOING places.
(0)
Well done!
May 23rd, 2006
(0)
The sync messes up when he goes, "WRONG!", but believe you me, this is freaken hilarious.
May 23rd, 2006
(0)
It's in up and coming people! Let's get it to the Top 15!
(0)
rofl.
May 23rd, 2006
(0)
I smell fad potential
February 16th, 2009
(0)
You have a very good nose.
May 23rd, 2006
(0)
Ya fix the sync
May 23rd, 2006
(1)
lol, not even lex luthor can afford one.
May 23rd, 2006
(0)
3 for effort -2 for I am sick of people bitching about the PS3 price.
May 23rd, 2006
(0)
haha
May 23rd, 2006
(0)
Wow dude you are in Top 5 now. Fix Sync before everyone wakes up and your golden.
May 23rd, 2006
(0)
LOLOOLOL
May 23rd, 2006
(0)
lol this is hilarious can't get enough of Riiiidge Raceeer
May 23rd, 2006
(0)
riiiiidge raiiiser
May 23rd, 2006
(0)
needs more sync FTW
(0)
sync it and i'll up the rating
May 23rd, 2006
(0)
jeez, kevin spacey is creepy as lex
(0)
Now that's funny, I open both files in Quicktime and play them simoultaneously and they snyc so well I almost wet my pants. What programs do you guys use to synce gifs and mp3s?
(0)
HElarious
May 23rd, 2006
(-5)
[ comment (and 1 replies) is below rating threshold and has been hidden ]
(-5)
no fad potential here, the site is alright though
May 23rd, 2006
(0)
zero sync problems here
May 23rd, 2006
(0)
fix the sync
(0)
dyskrasia has spoken!
May 23rd, 2006
(0)
OH MY GOD! ROFL!!!!
May 23rd, 2006
(0)
great!
May 23rd, 2006
(0)
:D
May 23rd, 2006
(0)
yea, stratos, i have a lot of clout around here.
May 23rd, 2006
(0)
Ugh. You fell off top 5. Great idea man. Sync up next time!
May 23rd, 2006
(0)
It's perfectly sync'd. This is great.
May 23rd, 2006
(0)
This is amazing. Btw, it syncs perfectly for me.
May 23rd, 2006
(0)
Hahahahaha, that's excellent, and it loaded so well. It was practically in sync for me on the first go!
May 23rd, 2006
(0)
Worthy.
May 23rd, 2006
(0)
I have everything PERFECTLY syncing until "wrong"
May 23rd, 2006
(0)
Great ytmnd but the sync need a tuning
May 23rd, 2006
(0)
xD
May 23rd, 2006
(0)
Needs better sync at the end. But this is so brilliant, how could I give it anything less.
May 23rd, 2006
(0)
these pretzles are making me thirsty
May 23rd, 2006
(0)
HA HA HA!!!, dude Stratos you've struck oil!. HOLY FUK!!!. Golden diamonds and bloody hell thats hilarious!!!!
May 23rd, 2006
(0)
Anyone else notice the expression as Lex shouts "WRONG"? Hehehe. Niiiiiice.
May 23rd, 2006
(0)
Perfection
May 23rd, 2006
(0)
I've noticed that these YTMNDs don't sync properly for me anymore since the pre-loader. Oh well, good show!
May 23rd, 2006
(0)
So here we have a giant, enemy Lex Luthor...
May 23rd, 2006
(0)
LAWL
May 23rd, 2006
(0)
the sync doesn't work for me
May 23rd, 2006
(0)
:D
May 23rd, 2006
(0)
Ridgeeee racer!
May 23rd, 2006
(0)
Hahahaha.
May 23rd, 2006
(0)
hahahahaha
May 23rd, 2006
(0)
Awesome, just fix the sync at the end
May 23rd, 2006
(0)
I actually LOL'd.Thats the first e3 ytmnd I like.
May 23rd, 2006
(0)
doesn't synch
May 23rd, 2006
(0)
Good job
May 23rd, 2006
(0)
ownage
May 23rd, 2006
(0)
It's Ridge Racer. Riiiiiiiiidge Racer!
May 23rd, 2006
(0)
Funny but the sync is bad.. needs fixing
May 23rd, 2006
(0)
5 for Stratos! Yea, I was getting way too comfortable in that #3 slot. Thanks for knocking me down a notch. Honestly, videogame sites are among my least favorite type of site, but this is way too funny for me not to 5. Plus you're Stratos-the-Bratos.
May 23rd, 2006
(0)
lol, good job stratos
May 23rd, 2006
(0)
The sync starts to lose it after 3 loops for me. Other than that, awesome.
May 23rd, 2006
(0)
Luthor is a Nintendo Fanboy
May 23rd, 2006
(0)
Genius.
May 23rd, 2006
(0)
i'm 5ing it but please fix the sync
May 23rd, 2006
(0)
lol wut
May 23rd, 2006
(0)
Oh yes.
May 23rd, 2006
(0)
rofl... I see fad.
May 23rd, 2006
(0)
god hates console fanboys
May 23rd, 2006
(0)
God hates idiots without a sense of humour. True story.
May 23rd, 2006
(0)
Kevin Spacey for the win.
May 23rd, 2006
(0)
RIIIIIDGE RAAACER!
(0)
HAHAHAHAHA
May 23rd, 2006
(0)
roflcopter
May 23rd, 2006
(0)
i dont get it but im five'ing it
May 23rd, 2006
(0)
-1 for sync, the rest is perfect. Fav!
May 23rd, 2006
(0)
console wars + i didn't find any real humor in it. but i could be wrong.
May 23rd, 2006
(0)
It actually syncs fine. I think people are just too f*cking stupid to realise that he screams before cutting to his face.
(1)
Well, it sucks that it goes out of sync for so many people. I guess, I'll stick to non-snyc YTMNDs.
May 23rd, 2006
(0)
fix the sync a little
May 23rd, 2006
(0)
It syncs fine stratos, tried it on 3 different computers. People are just f*cking retarded.
May 23rd, 2006
(0)
LAWL
(0)
thx Mech
May 23rd, 2006
(0)
you've got a really high frame rate, which may cause resource issues on some machines. i've got a few programs running in the background now, and there is a noticable difference.
May 23rd, 2006
(0)
RIDGE RACER!
May 23rd, 2006
(0)
ha
May 23rd, 2006
(0)
LMAO!!! ROFL!!! I wish it had continued for awhile longer.
May 23rd, 2006
(0)
if only there was a GIANT ENEMY CRAB
(0)
@Jekku I'll make a longer YTMND when the DVD is out...in about 8 months from now!
May 23rd, 2006
(0)
This would be soooooooooooo much better if the sync worked.
May 23rd, 2006
(0)
add in the giant enemy crab and ill give you a 7
May 23rd, 2006
(0)
It's ridge racer! RIIIDGE RACER!!! FIVED!!!
May 23rd, 2006
(0)
WRONG!
(0)
Hilarious. 5'd!
May 23rd, 2006
(0)
nice job
May 23rd, 2006
(0)
i love the ps3 conference meeting ytmnds!
May 23rd, 2006
(0)
Made me laugh. The sink breaks up for me at the end, but that doesn't break the ytmnd. "Oh, well, I tried it on 3 different computers = every computer on the internet."
May 23rd, 2006
(0)
The photo edit's even done well. 5 stars!
May 23rd, 2006
(0)
LOL
(0)
WIN but minor sync issues
May 23rd, 2006
(1)
lol i dont get it
May 23rd, 2006
(0)
hehe, that was fun :) 5'd!
May 23rd, 2006
(0)
lmao, sync is a bit off at the end, but otherwise made of win and stuff
May 23rd, 2006
(0)
WRONG!!
May 23rd, 2006
(0)
good idea but sync is completely lose, sorry
May 23rd, 2006
(1)
what is ridge racer
(0)
So I put up two vids which are completely synced. Btw, he starts to scream WROOONG before the cut to his head.
May 23rd, 2006
(0)
Needs WAY better synch.
May 23rd, 2006
(0)
Oh hell yea!
May 23rd, 2006
(0)
lol
May 23rd, 2006
(0)
riiiidge racer! how lame! 5'd
May 23rd, 2006
(0)
lmfao
May 23rd, 2006
(0)
XDDDDDDD
May 23rd, 2006
(0)
Lex Luthor isn't happy. LOLOL
May 23rd, 2006
(0)
LOL.
(0)
Haha
May 23rd, 2006
(0)
Funny, but way out of sync.
May 23rd, 2006
(0)
Win
May 23rd, 2006
(0)
lololololol
May 23rd, 2006
(0)
haha. stupid sony.
May 23rd, 2006
(0)
olo
May 23rd, 2006
(0)
I must say....I laughed
May 23rd, 2006
(0)
this is absolute pure ubelievable gold
May 23rd, 2006
(0)
ha
May 23rd, 2006
(0)
loop is terrible, but ps3 phails... 5
May 23rd, 2006
(0)
fix the sync. or delete it, its that bad.
May 23rd, 2006
(0)
lol, dam u expensive ps3 >__
May 23rd, 2006
(0)
WROOOOONG!!!
May 23rd, 2006
(0)
You, sir, win the internets
May 23rd, 2006
(0)
Funny, but poorly executed.
May 23rd, 2006
(0)
koryoko you are so f*cking stupid it hurts.
May 23rd, 2006
(0)
Sync's better in Mozilla over IE. 5'd
May 23rd, 2006
(0)
rotf all over the place
May 23rd, 2006
(0)
you jackass
May 23rd, 2006
(0)
1 time sync, then it fails. But still win :)
May 23rd, 2006
(0)
needs better syncing
May 23rd, 2006
(0)
lol!
May 23rd, 2006
(0)
FIX THE FRUCKIN SYNC
May 23rd, 2006
(0)
indEEd
May 23rd, 2006
(0)
This site should show up in the Search feature. My latest site did after an hour.
May 23rd, 2006
(0)
Ow, my stomach hurts.
May 23rd, 2006
(0)
But despite the three men laying on my stomach - this is really damn clever and I laughed.
May 23rd, 2006
(0)
Nicely done
May 23rd, 2006
(0)
Fix the sync and you are a godzilla among men...
May 23rd, 2006
(0)
My God...
May 23rd, 2006
(0)
lawl
May 23rd, 2006
(0)
ROFL
May 23rd, 2006
(0)
HORRIBLE SYNC.
May 23rd, 2006
(0)
its a bit off :( still hilarious
May 23rd, 2006
(0)
Ridge Racer! RIIIIIDGE RACER!
May 23rd, 2006
(0)
Absolutely stunning YTMND. This is going to the top 5. Well done.
May 23rd, 2006
(0)
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
May 23rd, 2006
(0)
benryhenson: "jeez, kevin spacey is creepy as lex" ... you really mean kevin spacey is creepy in general, right?
May 23rd, 2006
(0)
man thats actually really funny, +5 because kevin spacey makes an awesome luthor... true you had nothing to do with that but i wager you probably agree.
May 23rd, 2006
(0)
Fix the sync and not only will i up this to a 5, ill also fav it.
May 23rd, 2006
(0)
WRONG!
May 23rd, 2006
(0)
lol I love this
(0)
Awesomeness!
May 23rd, 2006
(0)
SOny sucks baaalllls!
May 23rd, 2006
(0)
lol
(0)
It syncs up for me fine. Haha, fav'd!
May 23rd, 2006
(0)
LMAO hirai got pwned
May 23rd, 2006
(0)
god thats amazing
May 23rd, 2006
(0)
WRONG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
May 23rd, 2006
(0)
ROFL
May 23rd, 2006
(0)
LOL, hilarious.
May 23rd, 2006
(0)
WROOOOOOOONG
May 23rd, 2006
(0)
Rofl, amazing work!
May 23rd, 2006
(0)
growing pains theme song.
May 23rd, 2006
(0)
best part is how kaz squints as he's being yelled at
May 23rd, 2006
(0)
RIIIIIIIIIIIIIIDGE RACER!
May 23rd, 2006
(0)
I hear alot of NO WAY! but I'm not sure how many of you'll be sitting on your wallets and not waiting in line outside bestbuy come November
May 23rd, 2006
(0)
haha lmao
May 23rd, 2006
(0)
Very nice, well done.
(0)
Wonderfully edited.
(0)
it's not matching up at the end for me. he yells wrong waaay too soon.
May 23rd, 2006
(0)
RIiiiiiiiiiiiiiDgE RACER!
(0)
lawl
May 23rd, 2006
(0)
RIDDDDGE RACER! omg..
May 23rd, 2006
(0)
haha that's funny
May 23rd, 2006
(0)
Great idea, but you lose MAJOR SYNC at "WRONG!!!!", fix it for deserved 5!!
May 23rd, 2006
(0)
It better not be that expensive!
May 23rd, 2006
(0)
Ridge Racer teh sh*t bro.
May 23rd, 2006
(0)
needs better sync
May 23rd, 2006
(0)
LMAO!!
May 23rd, 2006
(0)
GIANT ENEMY CRAB?
May 23rd, 2006
(0)
Silly Azns.
May 23rd, 2006
(0)
I love the mouth movement
May 23rd, 2006
(0)
Kevin Spacey is awesome. He may well save that movie from completely sucking.
May 23rd, 2006
(0)
Kevin Spacey?
May 23rd, 2006
(0)
absolute brilliance
May 23rd, 2006
(0)
I'd five it if I got a good sync. For now, I'll just say it's funny.
May 23rd, 2006
(0)
kevin spacey is god
May 23rd, 2006
(0)
AHAHAHAHAAAAHAHAHA!! OMG AHAHAH!!
May 23rd, 2006
(0)
Funny, wish the sync was better.
(0)
PUTTING THE O BACK IN N SYNC
May 23rd, 2006
(0)
Damn the gif slowdown!!! It ruins the ytmnd for me.
(0)
nice job
May 23rd, 2006
(0)
[:
May 23rd, 2006
(0)
YAY!!! WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
(0)
Gold.
May 23rd, 2006
(0)
I love when Lex screams WRONG and Kaz subtly moves back
May 23rd, 2006
(0)
ahhahahaha
May 23rd, 2006
(0)
lmao!
May 23rd, 2006
(0)
pls fix sync k thx woopwoop
May 23rd, 2006
(0)
That was the best part of the Superman trailers.
May 23rd, 2006
(0)
Booya! There's my laugh for the night.
May 23rd, 2006
(0)
LOLOLOL.... long live Nintendo
(0)
May 23rd, 2006
(0)
5'd for awesome
May 24th, 2006
(0)
fix sync on "WRONG!!!"
May 24th, 2006
(0)
LOL WRRRROOOOONNNGG!
May 24th, 2006
(0)
Hahahaha
May 24th, 2006
(0)
599 dollars? That's just wrong.
May 24th, 2006
(0)
UNIVERSE TIER
May 24th, 2006
(0)
Did anyone notice that this is linked to from VGCats.com?
May 24th, 2006
(0)
ROFLMFAO that sounds like that dude is actually there. Perfect.
May 24th, 2006
(0)
This site wins, sync problem dont bother me, audio FTW
May 24th, 2006
(0)
Amazing
May 24th, 2006
(0)
God damn does he ever make a good luthor. He's a way better actor than... for which... people give him credit.
May 24th, 2006
(0)
I agree. If his acting throughout the movie is anything like this clip, its gonna be a gooder.
May 24th, 2006
(0)
Sync doesn't work in IE. Sync'd perfectly in FireFox though....3 or 4 runs thru!!! That is Hi-LAR-EE-OUS. Nice mixing of contrasting vids....how did you get the "cam-behind-the-dude-in-the-pink-shirt" angle?
May 24th, 2006
(0)
hahaha, would give a 5 but the sound is off at the end.
(0)
The "cam-behind-the-dude-in-the-pink-shirt"-angle is from taken some random business guy picture. I changed the color of his shirt et voila!
May 24th, 2006
(0)
RIIIIIIDGE RACER!!
(0)
riiiiidge raaaacer
May 24th, 2006
(0)
Hilarious!
May 24th, 2006
(0)
Making fun of the crap that is the PS3 never gets old.
May 24th, 2006
(0)
Perfect.
May 24th, 2006
(0)
L 0 L
May 24th, 2006
(0)
Love it when Kazuo flinches in Luthor's face...hahahhahhaha, classic.
May 24th, 2006
(0)
HAHAH omg best edit ever!~
May 24th, 2006
(0)
LUTHOR PWNED HIS ASS!
(1)
599 WRONG!!!!
May 24th, 2006
(0)
$20 for first one to id the mystery song----http://unknownsong.ytmnd.com
May 24th, 2006
(0)
FAD IN THE MAKING!
May 24th, 2006
(0)
fix my sink
May 24th, 2006
(0)
+5 for fixing
May 24th, 2006
(0)
Absolute perfection.
May 24th, 2006
(0)
Further reason to laugh at Sony :) I love it.
<< 1 2 3 >>