Max pushed it to the Limit (Updated)
Created on: May 31st, 2006
Max pushed it to the Limit (Updated)
Max pushed it too far. 4th Ranked Top 15? I might cry =')

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(3.88) 527 12 82

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 1 0 0 24,098

Inbound links:

views url
1 http://ytmnsfw.com/users/rybuda/
1 http://drugs-store24.com/
1 http://bigreplicastore.com/
1 http://vipgod.ru/

Add a comment

Please login or register to comment.
May 31st, 2006
(0)
I liked it
May 31st, 2006
(0)
i skeet to this while listening to kids bop and crying, and you tell me im normal?
May 31st, 2006
(0)
I hope he brought weapons. :)
June 1st, 2006
(0)
He only did that once before though..
June 1st, 2006
(0)
look below
June 1st, 2006
(0)
i was laughing when i read the title. the site was good too.
June 1st, 2006
(0)
It's "Mullet Man", dammit!
June 1st, 2006
(0)
Great, Just slow the music down some.
June 1st, 2006
(0)
loled
June 1st, 2006
(0)
Our sites' safety was NOT guaranteed. :(
June 1st, 2006
(0)
5'd for Beatles - Yellow Submarine stamp on the postcard
June 1st, 2006
(0)
lol
June 1st, 2006
(0)
Remember kids, don't mess with the spacetime continuum without adult supervision.
June 1st, 2006
(0)
(Golf clap)
June 1st, 2006
(0)
Why don't you have it so Max lost all the information, goes back in time, and gets it back. What you have here doesn't even make sense.
June 1st, 2006
(0)
lol, win
June 1st, 2006
(0)
Herald the day of the 30th of May, YTMNDs lost to the net. We had our laughs and in our minds, we never shall forget...
June 1st, 2006
(0)
Limits are there to be pushed.
June 1st, 2006
(0)
I love max's voice =]
June 1st, 2006
(0)
Hahaha! It was him!!
June 1st, 2006
(0)
LIMIT GUY
June 1st, 2006
(0)
dont like the music. use the real time traveler music
June 1st, 2006
(0)
Why did this need a preloader?
June 1st, 2006
(0)
lol
June 1st, 2006
(0)
lol @ sped up limit song
June 1st, 2006
(0)
Win, f*cking win. also I was going to make one of those f*ggy storytelling ytmnds where max loses the info. Because there was no mention of the grey goose. (p.s. he puled the plug out on his comp by accident. He hasn't shut that thing down in years. When he turned it back on he had windows 98.)
June 1st, 2006
(0)
i liked the disappearing comments ala back to the future.
June 1st, 2006
(0)
ZZZZZZZZZzzzzzzz....zzz..zz...z...
June 1st, 2006
(0)
screenshot of the front page, FAIL.
June 1st, 2006
(0)
-5 for teh boring and unfunny, +3 for chipmunk limit music.
June 1st, 2006
(0)
The Beatles stamp FTW
(0)
5 for smudge.
June 1st, 2006
(0)
dude, I don't care if he traveled back in time, stamps cost 39 cents in 2006 - they haven't been 33 cents for years. FAIL
June 1st, 2006
(0)
nice
June 1st, 2006
(0)
Lame. Choke yourself.
June 1st, 2006
(0)
hahaha
June 1st, 2006
(0)
Use the real limit song, still 5'd though.
June 1st, 2006
(0)
I like the different song, it shows a little effort.. but look at the news, doesn't match the idea
June 1st, 2006
(0)
5'd for "This was deleted too?" at the bottom of the comments shot. I also note that you rearranged the comments.
June 1st, 2006
(0)
Best thing in the world. ★ ★ ★ ★ ★
June 1st, 2006
(0)
It was good
June 1st, 2006
(0)
This is my favorite dramatic work of all time.
June 1st, 2006
(0)
LOL Genius!! I was waiting for someone to make a YTMND of the Great Deletion. Now we know how it happened!!
June 1st, 2006
(0)
rofl hahah
June 1st, 2006
(0)
I didn't get it at first, but now I do. :D Made me laugh once I figured it out.
(0)
Lollersaurus.
June 1st, 2006
(0)
good stuff!
June 1st, 2006
(0)
Leave the song at normal speed.
June 1st, 2006
(0)
haha
June 1st, 2006
(0)
Music change.... -2 Stars
June 1st, 2006
(0)
Haha apparantly fast music = more stars. Of course!
June 1st, 2006
(0)
yum.
June 1st, 2006
(0)
Wow, he did it.
(0)
http://shezlemonparty.ytmnd.com/ http://shezlemonparty.ytmnd.com/ http://shezlemonparty.ytmnd.com/ http://shezlemonparty.ytmnd.com/ http://shezlemonparty.ytmnd.com/ http://shezlemonparty.ytmnd.com/
June 1st, 2006
(0)
changing vote to 5 for new music
June 1st, 2006
(0)
That explains everything.
June 1st, 2006
(0)
Firesaftey?
(0)
i agree, black power
June 1st, 2006
(0)
5'd cuz it's.. umm... idk, i just felt like 5'ing it.
June 1st, 2006
(0)
That was awesome!
June 1st, 2006
(0)
Wow... nicely done.
June 1st, 2006
(0)
June 1st, 2006
(0)
incorrect postage
June 1st, 2006
(0)
Yeah, i'd have 5'd if you kept the old music....
June 1st, 2006
(0)
June 1st, 2006
(0)
Hahahaha, nice
June 1st, 2006
(0)
My god...it all makes sense.
June 1st, 2006
(0)
googling for mouse? wtf.
June 1st, 2006
(0)
... oh n/m i know why you did it but why do you still have that there in your google search bar?
June 1st, 2006
(0)
Why does this have such a lower than deserved rating?
(0)
pwned
June 1st, 2006
(0)
lol, so thats what happened
June 1st, 2006
(0)
XD
June 1st, 2006
(0)
v for victory
June 1st, 2006
(0)
LOL
(0)
recursive ytmnds ftw
June 1st, 2006
(0)
just another downvoting f*ggot on ytmnd
June 1st, 2006
(0)
I missed SNG!
June 1st, 2006
(0)
5'd for 'max' using fasterfox extension.
August 20th, 2006
(0)
DO ALL YUR YTMNDS SUCK THIS MUCH!! SH*T MAN!
August 24th, 2006
(0)
Apparently they do. I wish I could make 2-star YTMNDs like you...
April 28th, 2007
(0)
Apparently they do. I wish I could make 2-star YTMNDs like you... LOLZ PWNT