Japanese girl sounds an awful lot like...
Created on: June 13th, 2006
NSFW image hider
watch the original video hyere! http://www.filecabi.net/u.php?file=1149641762.wmv *nsfw!*

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.39) 601 112 109

View metrics:

today yesterday this week this month all time
4 33 96 167 212,748

Inbound links:

views url
26,115 http://www.reddit.com/
4,517 http://www.reddit.com/r/funny/comments/q2ps8/america_vs_japan/
2,470 http://www.reddit.com/r/funny/
2,243 http://www.reddit.com/toolbar/inner?id=t3_dvjd1
1,066 http://www.reddit.com/r/humor/comments/dvjd1/japanese_girls_sound_a_lot_likensfw/

Add a comment

Please login or register to comment.
June 13th, 2006
(2)
Awesome...ftw!
October 24th, 2010
(0)
wut?
October 24th, 2010
(0)
HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HTPAT HT
(1)
DRAMATIC READING BREAK UP LETTER DRAMATIC READING BREAK UP LETTER DRAMATIC READING BREAK UP LETTER DRAMATIC READING BREAK UP LETTER DRAMATIC READING BREAK UP LETTER DRAMATIC READING BREAK UP LETTER DRAMATIC READING BREAK UP LETTER DRAMATIC READING BREAK UP LETTER DRAMATIC READING BREAK UP LETTER DRAMATIC READING BREAK UP LETTER DRAMATIC READING BREAK UP LETTER DRAMATIC READING BREAK UP LETTER DRAMATIC READING BREAK UP LETTER DRAMATIC READING BREAK UP LETTER DRAMATIC READING BREAK UP LETTER DRAMATIC READING BREAK UP LETTER DRAMATIC READING BREAK UP LETTER DRAMATIC READING BREAK UP LETTER DRAMATIC READING BREAK UP LETTER DRAMATIC READING BREAK UP LETTER DRAMATIC READING BREAK UP LETTER
June 13th, 2006
(0)
xfd
June 13th, 2006
(0)
Excelente!
June 13th, 2006
(0)
Sad to say it, but I lol'd
June 13th, 2006
(1)
FFS I LOL'd, damn it. 5.
June 13th, 2006
(0)
Haha, those crazy Japanese.
June 13th, 2006
(0)
seen it before, but first time on YTMND deserves this a 5
June 13th, 2006
(0)
DO A BARREL ROLL
June 13th, 2006
(0)
do i smel sum loli?
June 13th, 2006
(0)
ucking brilliant. 5 for azn orgasm
June 13th, 2006
(0)
lol
June 13th, 2006
(0)
Win-powered motorcar
June 13th, 2006
(0)
they have such damn high voices
June 13th, 2006
(9)
I dont know if I should touch myself or change gears...
June 13th, 2006
(0)
June 14th, 2006
(0)
hahaha something original. finally.
June 14th, 2006
(2)
lol, f1
June 14th, 2006
(0)
HAHAHAHAHAHA!
June 14th, 2006
(0)
LOL
June 14th, 2006
(0)
ROFLMAO!!!
June 14th, 2006
(0)
Genius.
(0)
LOL INTERNET!!
June 14th, 2006
(0)
This could be bigger than the Crazy frog!
June 14th, 2006
(0)
this should be a fad
June 14th, 2006
(0)
"I dont know if I should touch myself or change gears..." lol! 5 for the YTMND too
June 14th, 2006
(0)
wow just wow
June 14th, 2006
(0)
OMG, hahahahahaha! Very funny!
June 14th, 2006
(0)
good one.....
June 14th, 2006
(0)
ridingdingdingding bopboooooooonngbooongbrbrbrbrbrbrummmmmm
June 14th, 2006
(-8)
[ comment (and 1 replies) is below rating threshold and has been hidden ]
(-8)
the only thing i hate more than japanese people are fat nerds who like japanese girls
June 15th, 2006
(0)
HA HA HA!!!, oh sh*t, sometimes nsfw is golden.
June 16th, 2006
(0)
What the f*ck?
(0)
HOT!
June 16th, 2006
(0)
lolin
June 16th, 2006
(0)
I lol'd.
June 16th, 2006
(0)
neat
June 17th, 2006
(0)
It's a lot like that insanity test.
June 17th, 2006
(0)
June 17th, 2006
(0)
------somebody needs to combine this ytmnd with the "ring ding ding da da ding ding ding" sound effect
June 17th, 2006
(0)
ROFL ROFL!
June 17th, 2006
(0)
i lol'd.
June 18th, 2006
(0)
I came back to let you know that you are my hero for this.
June 18th, 2006
(0)
lolol
June 18th, 2006
(0)
thats great....rice burning just got a new meaning
June 18th, 2006
(0)
BRB FBI. OH SNAP!!
June 19th, 2006
(0)
I knew I should've got around to making this. Damn laziness
June 19th, 2006
(0)
sounds like a cat on fire to me.
June 21st, 2006
(0)
....*FAPFAPFAP*
(0)
Best god damn thing ever.
July 21st, 2006
(0)
omg holy crap awesome
July 30th, 2006
(0)
Ridin...
August 7th, 2006
(0)
I LOVE IT
August 8th, 2006
(0)
That's so sick it's funny XD
August 9th, 2006
(0)
The winnar is yuo!
August 12th, 2006
(2)
5 for Monte Carlo
August 24th, 2006
(0)
August 29th, 2006
(0)
I wish my car sounded like this. Oh, and lovethyconan, maybe Asian porn might justify a cat on fire.
September 7th, 2006
(0)
Olivia Munn has unfortunately never posed for FHM. I'd gladly make her or Morgan Webb make this noise. Or almost any Asian, for that matter.
September 29th, 2006
(0)
I Loved your site http://orgasmpoweredcar.ytmnsfw.com 5'ed, check out my page votecoder5.ytmnd.com when you have time!
October 6th, 2006
(0)
yeah it owns =)
December 4th, 2006
(0)
pr0n?
December 16th, 2006
(0)
December 19th, 2006
(0)
WOW
December 19th, 2006
(0)
Hahah, reeks of awesome.
January 17th, 2007
(0)
lol imho colon parathesis
January 20th, 2007
(0)
Is that Yoko? Singing?
January 25th, 2007
(-2)
[ comment is below rating threshold and has been hidden ]
(-2)
Asian chicks can't even make sex noises right. Christ.
January 25th, 2007
(0)
haha
January 28th, 2007
(1)
I can't watch Japanese porn with the sound on anymore, because they all sound like this :P
January 30th, 2007
(0)
good work sir
January 30th, 2007
(1)
HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!! And yeah, I never watch Jap porn with sound on, I just can't stand the noise they make.
February 4th, 2007
(0)
I lol'd. For some reason, this reminds me of that old race car sanity test thing.
February 5th, 2007
(0)
loling out loud!
February 6th, 2007
(-4)
[ comment is below rating threshold and has been hidden ]
(-4)
█ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █
February 11th, 2007
(0)
LMBBBBOO
February 18th, 2007
(0)
Hmmm...I see you found out about the newly released Honda F1 engine sounds too! 5 fo' j00!
February 22nd, 2007
(0)
LOL I liked that one.
March 12th, 2007
(0)
Nice. Thumbs up for originality!
March 14th, 2007
(0)
WELL DONE.
March 15th, 2007
(0)
that's uncanny!! 5'd for ferrari
March 18th, 2007
(0)
Cite link doesn't work.
March 20th, 2007
(1)
I thought it was a car at first, then laughed my *ss off.
March 24th, 2007
(0)
listen to that engine pur...
March 26th, 2007
(0)
Tax and title included?
April 19th, 2007
(-3)
Chinks have the most annoying voices.
April 27th, 2007
(0)
Wow, that sound freaked my cats out. My girl cat immediately ran in the room to see what that sound was. First ytmnd to freak the kitties out!
May 8th, 2007
(1)
Japanese female orgasm: +5 damage to cats
May 21st, 2007
(1)
hit that nitro!
June 19th, 2007
(0)
i'd hit it
June 29th, 2007
(0)
rolf
July 4th, 2007
(0)
I'd like to f*ck one of those, but i won't forget to wear ear protection for sure.
November 12th, 2007
(0)
thanks for the heads-up, going to wear earphones if An opportuinity Ever Prestents itself!!!1!! shift plus one
November 21st, 2007
(0)
perfection!
January 11th, 2008
(0)
o_o whoa
January 13th, 2008
(1)
Now THAT's winsauce. We should totally research this technology.
January 29th, 2008
(0)
Yoku dekimash*ta
June 26th, 2008
(0)
thats f*cking awesome
April 15th, 2009
(0)
i felt a throop in teh tip ohf meh pns when i realized that girl was having a SHAKER
October 24th, 2010
(0)
Alain Prost was amazing in the Ferrari at Monaco, mostly because of the orgasm-powered V12.
October 24th, 2010
(0)
We need other racers
October 24th, 2010
(-2)
I saw that this had over 40,000 views today and 1'd it out of principle.
October 24th, 2010
(0)
F1 Asian Racing
November 15th, 2010
(0)
Fuck yeah im hard :D
February 23rd, 2012
(0)
i hate scrawny moany bitches... they dont feel good.
February 24th, 2012
(0)
ROFL AWESOME!