Malkovich Hates YTMND v3.0
Created on: June 15th, 2006
Malkovich Hates YTMND v3.0
Version 3.0 40% shorter and new audio effects.

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(3.99) 215 5 40

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 0 0 0 5,421

Inbound links:

views url
1 http://www.google.com.au/search?client=safari&rls=en&q=malkovich+ytmnd&ie=UTF-8&oe=UTF-8&redir_esc=&ei=LbK6TOvgG5TevQPFuK2oDQ

Add a comment

Please login or register to comment.
June 15th, 2006
(0)
can tell a lot of effort went into this, best part was the sound in the ytmnd world
June 15th, 2006
(0)
I just dont get why people like this. Completely obvious joke, mediocre-at-best edit, and you keep resubmitting rather than just editing the one you have
June 15th, 2006
(0)
I so want to give this a five. I really do. BUT, Jesus didn't wink at me. Make Jesus wink and I'll register 10 new accounts, just to five this.
June 15th, 2006
(0)
Much better audio than before, but still... resubmitting it the THIRD time to get more views ain't cool.
June 15th, 2006
(0)
downvoters don't usually come back to reevaluate a ytmnd. The people who give it a 4 or a 3 might come back if they requested a change. I respect your opinion Sitsu, but I think resubmission is ok to whipe out the downvoting or votes from people who wouldn't bother to come back, and I think I made enough changes to warrant a resubmission. There's no rules written in stone. I guess everybody has different opinions.
June 15th, 2006
(0)
"downvoters don't usually come back to reevaluate a ytmnd." - but as you can tell from above, that will be balanced out by those who dont like you resubmitting over and over, as well as those who forget who made the first and will think you just 'stole' it. something to consider.
June 15th, 2006
(0)
Fived.
June 15th, 2006
(0)
i know what you mean. well, i can see the results anyway, not doing as well as it did before. i'll remember that next time. well, there is now winking jesus..
June 15th, 2006
(0)
5 for effort
June 15th, 2006
(0)
lol
June 15th, 2006
(0)
David firth is a f*ggot! "Send me abusive f*ggy fanboy emails"
June 15th, 2006
(0)
Very funny and orignal
June 15th, 2006
(0)
HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH hah
June 15th, 2006
(0)
I gave the original a 5, this deserves a 1
June 15th, 2006
(0)
this is not a site for showing videos
June 16th, 2006
(0)
The original was far better because the different fad theme tunes coincided with the appearance of their corresponding characters. This is now just an amalgamation of nonsense, which isn't really a bad thing.
June 17th, 2006
(0)
to discourage resubmitting...
June 17th, 2006
(0)
"seen a world that NO MAN should ever see." wins it. That quote.
June 17th, 2006
(0)
too long didnt watch
June 17th, 2006
(0)
Edit the heads a little better, thats my only real complaint. Top notch YTMND however.
June 17th, 2006
(0)
for some reason the quality seems a little ... lacking, but +5 because other users seem to be giving you a lot of greif
June 17th, 2006
(0)
Ohhhh I'm so happy you put this back up! I had a stroke when I couldn't find this on my favorites!
June 17th, 2006
(0)
holy hell i'm watching that on HBO right now
June 17th, 2006
(0)
IFC actually. sorry.
June 17th, 2006
(0)
i bet the 1ners just click "X" after the first 3 seconds. I MEAN THEY WOULD AT LEAST GIVE A TWO! Meh, in the real movie, what did he go through?
June 17th, 2006
(0)
haha lax, I just watched the movie probably the exact time you were too!
June 17th, 2006
(0)
rofl
June 17th, 2006
(0)
Mean mean downvoters. Don't be spiteful. Counter-5.
(0)
eh, f*ggy short film
June 17th, 2006
(0)
Good, but forgot fundamentals
June 17th, 2006
(0)
hey I totally agree its long, and if inkdrinker saw me in person he'd probably analy rape me but you know what, whatever, just whatever man, life's gotta be one huge f*cking infinite orgy man, cuz like, this pursuit for internal meaning and divinity is f*cking us all up, lets just get wasted and get laid, whats the f*cking point anymore, seriously man, wtf is going on
June 17th, 2006
(0)
omg when the f*ck did thiss go to get views wt fm ax you gott ytmndd all fukiing messsged to wholly f*cking hell what that was in my shoulder
June 17th, 2006
(0)
boris is a cat, and he's in myy room mast7rerbating on myc shirt, stupid cat
June 17th, 2006
(0)
what si this place, where the fucjk am I, capital t, diddely d, f*cker
June 17th, 2006
(0)
I COME FROM ZIMBABWE
June 17th, 2006
(0)
wjho the f*ck tmade this sh*t 1'd TOO LONG< f*ckING FUNDAMENTALS f*gGOT
June 17th, 2006
(0)
that is so great!
September 10th, 2006
(0)
LOL, I have seen the dark side
October 10th, 2006
(0)
haha!
June 28th, 2009
(0)