He-man and Teela see so much beauty
Created on: July 5th, 2006
He-man and Teela see so much beauty
He-man and Teela see so much beauty.

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.12) 684 23 95

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 1 0 0 30,797

Inbound links:

views url
1,211 http://knowyourmeme.com/memes/he-man-sees
3 http://knowyourmeme.com/random
3 http://rdir.pl/1b5b1g
3 http://www.twitch.tv/rwwwwwwwwwww
2 http://cdn1.knowyourmeme.com/memes/he-man-sees

Add a comment

Please login or register to comment.
(0)
I'm going to work on how crappy the gif is... It was quick earlier.
(0)
There, the GIF is now jump-free. =D
July 5th, 2006
(0)
niiice
July 5th, 2006
(0)
Haha. Great.
July 5th, 2006
(0)
hahahahahahaaaaa
July 5th, 2006
(0)
:( I was just working on this
July 5th, 2006
(0)
Is that music from Shawshank Redemption?
July 5th, 2006
(0)
Nope, nvm. American Beauty. Wrong fantastic movie.
July 5th, 2006
(0)
BEST ONE YET! YOU WIN 1,000,000 INTERNETS!!!
July 5th, 2006
(0)
It... it... brings a tear... to my eye.... the beauty...............
July 6th, 2006
(0)
Masterful
July 6th, 2006
(-1)
http://medievalimagination.ytmnd.com/
July 6th, 2006
(0)
Utterly awesome.
July 6th, 2006
(0)
i seriously don't get it, is it a shirt or a tooth? please enlighten me
July 6th, 2006
(0)
I think it's a plastic bag
July 6th, 2006
(0)
:D
July 6th, 2006
(0)
Victoly!
(0)
O RLY?
July 6th, 2006
(0)
YTMND's a poor excuse, I know. But it helps me remember... and I need to remember...Sometimes there's so much beauty in the world I feel like I can't take it, like my heart's going to cave in.
July 6th, 2006
(0)
fad
July 6th, 2006
(0)
I GET IT
July 6th, 2006
(0)
:]
July 6th, 2006
(0)
LOL, f*cking CLEVER, SMART, and FUNNY. This He-Man site truly is a MASTER of the YTMND universe.
July 6th, 2006
(0)
Wow... Sometimes there's so much beauty in the world I feel like I can't take it, like my heart's going to cave in.
July 6th, 2006
(0)
Amazing
July 6th, 2006
(0)
haha, dangly parts
July 6th, 2006
(0)
I AM AMUSED. Five stars
July 6th, 2006
(0)
tighten up the animation, boys!
July 6th, 2006
(0)
It's riding spinnas..
July 6th, 2006
(0)
That was on family guy, so you get five.
July 6th, 2006
(0)
Neat.
July 6th, 2006
(0)
My heart asplode.
(0)
I laughed so freaking hard that i screamed!!!
July 6th, 2006
(0)
go family guy
July 6th, 2006
(0)
haha
July 6th, 2006
(0)
Amazing.
July 6th, 2006
(0)
i used that same bag for a ytmnd i made, but i deleated it. its kinda funny urs.
July 6th, 2006
(0)
LOLS!!!!!!111!!ONE BITCH!
July 6th, 2006
(0)
Is that supposed to be something like from Family guy? Because There is an episode where Peter films a flying plastic bag.
(0)
*sigh* Ok I will take it upon myself to fill some people in. It is a parady of teh scene from American Beauty where a guy dies and gives a narrative talking about the beauty in everyday life people ignore and the camera pans over the town and you see a bag flying in the breeze.
July 6th, 2006
(0)
win win win
July 6th, 2006
(0)
Excelcior!
July 6th, 2006
(0)
that makes sense i guess, so thats what they were doing when peter started filming a bag in the wind, allways thought they were parodying stupid touchy feely people.
(0)
haha well done
July 6th, 2006
(0)
So god damn fun, should be more Kevin Spacey-ish.
(0)
awesome
July 6th, 2006
(0)
YES!
July 6th, 2006
(0)
I don't get it
July 6th, 2006
(0)
Its just a f*cking bag, Do you know how complicated your circulatory system is?!
July 6th, 2006
(0)
:')
July 6th, 2006
(0)
it looks like a toof
July 6th, 2006
(0)
its a reference to the movie "American Beauty", where a guy videotapes a plastic bag being blown about in the wind, believing it to be the most beautiful thing he has ever seen.
July 6th, 2006
(0)
YES!!!!
July 6th, 2006
(0)
excellent.
July 6th, 2006
(0)
good job
(0)
It's just a plastic bag floating around in the wind! Do you know how complicated your nervous system is?!
July 6th, 2006
(0)
I am the Alpha and the Omega.
July 6th, 2006
(0)
Wondering who would make this connection first.
July 6th, 2006
(0)
It is nice
July 6th, 2006
(0)
U nead the actual bag.. not ure four position GIF.
(0)
American Beauty totally sucked, but I love the YTMND.
July 6th, 2006
(0)
affirmative.
July 6th, 2006
(0)
5 for Thomas Newman, -2 for I don't get it. + 1 I probably will later.
July 6th, 2006
(0)
That made me giggle
July 6th, 2006
(0)
lazy, but brilliant
July 6th, 2006
(0)
I hated that f*cking bag
July 6th, 2006
(0)
This YTMND is so much beauty.
July 6th, 2006
(0)
this is amazing
July 6th, 2006
(-1)
I must be retarded, since I don't get this at all.
July 6th, 2006
(-1)
Oh, that's a bag? Looked like a giant tooth to me...
July 6th, 2006
(0)
what truely is beautiful is how the bag flies around in one circle over and over. now that is beauty!
July 6th, 2006
(0)
that movie blew, yes that kid was gay, and then it started bluring and they all were
July 6th, 2006
(0)
this SSUKs.
July 6th, 2006
(0)
looks like the national bird of panama to me.
July 6th, 2006
(0)
a tank top?
July 6th, 2006
(0)
looks like a tooth, but still funny.
(0)
It needs Thora Birch's tits for the five.
July 6th, 2006
(0)
Music/Sound is also from the Road to Perdition soundtrack. "Just the Feller".
(0)
House music, 5'd
July 6th, 2006
(0)
And my fad lives on and on and on :)
July 6th, 2006
(0)
xD
July 6th, 2006
(0)
roflmao this is genius
July 6th, 2006
(0)
Lol, it was in not another teen movie too... *sigh* I HATE plastic bags... I work at Jewel.
July 6th, 2006
(0)
:*(
July 6th, 2006
(0)
i also thought it was a tooth
(0)
that's from not another teen movie, right?
July 7th, 2006
(0)
quite good... NEED MEDIEVAL MUSIC!! lol j/k... ROCK ON WTF!!!1!!
July 28th, 2006
(0)
nice!
August 8th, 2006
(0)
LOL
August 13th, 2006
(0)
August 22nd, 2006
(0)
UNIVERSE TIER
August 23rd, 2006
(0)
wow, super original and hilarious. 5'd
September 8th, 2006
(0)
yes
January 25th, 2007
(0)
I've watched them all (god help me) and this is the best of the lot. Good job, you depressive recluse with a camcorder.
July 7th, 2007
(0)