No Pirated Movies for Riker
Created on: July 23rd, 2006
No Pirated Movies for Riker

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.06) 506 32 108

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 2 0 1 13,925

Inbound links:

views url
3 http://www.stumbleupon.com/su/
1 http://ytmnsfw.com/search?q=riker+&o=7|all|SC|D|2
1 http://www.weneverforgot.com/tjc/viewtopic.php?f=31&t=2476&start

Add a comment

Please login or register to comment.
July 23rd, 2006
(0)
5'D :O
July 23rd, 2006
(0)
nice ;)
July 23rd, 2006
(0)
get some
July 23rd, 2006
(0)
proper use of NEDM = 5
July 23rd, 2006
(0)
I LOVE NEDM
July 23rd, 2006
(0)
good man.
July 23rd, 2006
(0)
(^_^)
July 23rd, 2006
(0)
yes. NEDM FTW
July 23rd, 2006
(0)
Nice, but can you at least please credit me? I'm the original author.
July 23rd, 2006
(0)
lolololol...all my internets are belong to you.
July 23rd, 2006
(0)
Haha, Riker's expression makes it look like he gets NEDM'd everytime he tries to download something
July 23rd, 2006
(0)
LOL
July 23rd, 2006
(0)
nedm = 1. every time
(0)
I WAS EXPECTING THAT. =D
July 23rd, 2006
(0)
It's really sad when he gets so exited. :(
July 23rd, 2006
(0)
NEDM
July 23rd, 2006
(0)
What is it about that cats expression that is so damn funny?
July 23rd, 2006
(0)
NEDM!
July 23rd, 2006
(0)
Had potential but NEDM ruined it.
July 23rd, 2006
(0)
unexpected NEDM ftw.
July 23rd, 2006
(0)
Gotta love Riker's defeated expression as the lively music continues to play.
July 23rd, 2006
(0)
NEDM: More effective than lawsuits.
July 23rd, 2006
(0)
wow, you actually used NEDM correctly! WIN FTW
July 23rd, 2006
(0)
def. didn't see it coming
July 23rd, 2006
(0)
UNIVERSE TIER
July 23rd, 2006
(0)
lame
July 23rd, 2006
(0)
heart
July 23rd, 2006
(0)
ahaha gotta love NEDM
July 23rd, 2006
(0)
Cool, needs a less grainey Gif though
July 23rd, 2006
(0)
another good example of how nedm should be used. ^_^
July 23rd, 2006
(0)
great
July 23rd, 2006
(0)
OMG NEDM! LOL riker cant get snakes on a plane ROFL!
July 23rd, 2006
(0)
unexpected NEDM = always FTW
July 23rd, 2006
(0)
:D
July 23rd, 2006
(0)
I'd suggest either using less grainy sh*t, or learning how to use the Clone Stamp tool so your text actually blends in.
(0)
Fav'd
July 23rd, 2006
(0)
NEDM!
July 23rd, 2006
(0)
I should know better by now that the joke of most ytmnd's is NEDM. 5 anyways.
July 23rd, 2006
(0)
ROFLOL!!! I'm gurgling blood over here...
July 23rd, 2006
(0)
Did i lol at this one, 5'd
July 23rd, 2006
(0)
This gets a 5.
July 23rd, 2006
(0)
NEDM + Riker + Snakes on a Plane = a whole lot of win.
(0)
win
(0)
NEDM FTW
July 23rd, 2006
(0)
Proper use of NEDM + SoaP + Riker's expression = 5.
July 23rd, 2006
(0)
rofl NEDM 4t3h winz0rz
July 23rd, 2006
(0)
nedm sucks major cock, it just dosent stop sucking, it loves cock
July 23rd, 2006
(0)
this was 5 till the nedm.
July 23rd, 2006
(0)
set phasers to NEDM
July 23rd, 2006
(0)
proper use of nedm
July 23rd, 2006
(0)
f*cking brilliant!!
July 23rd, 2006
(0)
Haha I wasnt expecting the happy cat. Btw I love this riker gif
July 23rd, 2006
(0)
NEDM makes Riker :*(
(0)
Ok, you win.
July 23rd, 2006
(0)
O_O -_- O_O -_- O_O XD XD XD XD XD
July 23rd, 2006
(0)
Eh, NEDM ruined it for me
July 23rd, 2006
(0)
Why didn't I expect NEDM...
July 23rd, 2006
(0)
poor bastard.
July 23rd, 2006
(0)
Needs blue screen of death.
July 23rd, 2006
(0)
was a 1 until NEDM
July 23rd, 2006
(0)
Haha. Great! but -1 for dithering and incorrect color pallet
July 23rd, 2006
(0)
sweet! I love the look on his face
July 23rd, 2006
(0)
2'd lol, jk
July 23rd, 2006
(0)
Maybe copy/paste a section of the original gray-black into the pure black behind the "opening..." and the name of the file.
July 23rd, 2006
(0)
You know, after NEDM appears and the scene switches, you should have the music restart from it's last position. But that's just my opinion. Still, good.
July 23rd, 2006
(0)
In homage to this site- http://npfrwc.ytmnd.com/
(0)
roofl
July 23rd, 2006
(0)
Bobizzled!
July 23rd, 2006
(0)
Improper use of NEDM. "Had potential but NEDM ruined it."
July 23rd, 2006
(0)
NEDM!
July 23rd, 2006
(0)
He seems quite sick of NEDM.
July 23rd, 2006
(0)
lol totally did not expect that
July 23rd, 2006
(0)
Riker is not having a wonderful time. We...are not...getting...a video...=(
July 24th, 2006
(0)
So f*cking great; 5's
July 24th, 2006
(0)
I love unexpected NEDM ! 5d
July 24th, 2006
(0)
WHY DID I SEE THAT COMING!!
July 24th, 2006
(0)
f*ck yeah! Proper NEDM use = 5
July 24th, 2006
(0)
5 - 2 = 3
July 25th, 2006
(0)
nedm made riker sad :C
July 25th, 2006
(0)
RIKER+NEDM=LEET
July 25th, 2006
(0)
NEDM > commander riker
July 27th, 2006
(0)
Hey, stop downloading motherf*cking movies on a motherf*cking plane!
July 30th, 2006
(0)
lmfao
July 30th, 2006
(0)
good on ye, y'ole whore!
July 31st, 2006
(0)
Hah, nice.
August 1st, 2006
(0)
Come on, NEDM, and noticable ugly editing. You can do better
August 5th, 2006
(0)
3 for it being alright...the nedm is getting really old
August 5th, 2006
(0)
5'd for 3 fads rolled into one great site
August 6th, 2006
(0)
I don't know why I still laugh at that stupid cat, but I do.
August 6th, 2006
(0)
NEDM = auto 1.
August 13th, 2006
(0)
dfssdf43
August 13th, 2006
(0)
There was no need for NEDM in that. We don't need to whore the fad, even though it's already been done.
August 13th, 2006
(0)
Very hysterical and I don't know why.
August 14th, 2006
(0)
hulk sad song?
August 15th, 2006
(0)
The sound is inappropriate... why would he be lamenting before he even finds out that he got a fake avi? Other than that, a worthy ytmnd.
August 17th, 2006
(0)
1'd for NEDM :/
August 17th, 2006
(0)
YESSSSS
August 17th, 2006
(0)
NEDM~~!!
August 18th, 2006
(0)
I haven't laughed so hard in a long time.
August 21st, 2006
(0)
there there riker
August 22nd, 2006
(0)
Probably the worst use of NEDM I've ever seen. But since I'm an NEDM whore, I loved it!
August 22nd, 2006
(0)
It makes me sad that the best NEDM sites will be almost impossible to find since no one puts it in the keywords. But I know you don't want to give it away :)
August 22nd, 2006
(0)
NEDM = -2
September 8th, 2006
(0)
if only peterguy believed in nedm.
September 9th, 2006
(0)
Sync sucks, but the overall impact is funny.
September 18th, 2006
(0)
NOOO
September 26th, 2006
(0)
dude, that happened to me. F*cking mavenssupplier bullsh*t raring
March 17th, 2007
(0)
nice NEDM