Jack Sparrow vs. Alderaan
Created on: August 5th, 2006
Jack Sparrow vs. Alderaan
This musket ball is now the ultimate power in the universe.

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.38) 717 75 130

View metrics:

today yesterday this week this month all time
1 0 0 0 24,592

Inbound links:

views url
127 http://www.reddit.com/r/tipofmytongue/comments/zv4mj/tomt_gif_lo
5 https://www.google.ca/
5 http://www.sdubz.com/forums/showthread.php/64242-post-some-amazi
3 http://pocketacespaintball.com/phpBB3/viewtopic.php?f=7&t=8
3 http://www.google.co.uk/search?hl=en&client=safari&q=ytmnd+jack+

Add a comment

Please login or register to comment.
August 5th, 2006
(0)
first.
August 5th, 2006
(0)
not bad
August 5th, 2006
(0)
haha well done...also 3rd!
August 5th, 2006
(0)
dedcat has really become something special
August 5th, 2006
(0)
YES! f*ck that damn cliffhanger ending...
August 5th, 2006
(0)
thats pretty f*cking nifty, sir.
August 5th, 2006
(0)
Another nice one Ded. Good editing.
August 5th, 2006
(0)
f*cking excelent!
August 5th, 2006
(0)
I like.
August 5th, 2006
(0)
Welcome to my brown hole, it is your kingdom.
August 5th, 2006
(0)
Freaking ownz!
August 5th, 2006
(0)
lol not bad
August 5th, 2006
(0)
Good edit.
August 5th, 2006
(0)
Mind blowing. Absolutely, mind blowing. Also, 13th!
August 5th, 2006
(0)
words fail me
August 5th, 2006
(0)
Laughed, but wtf xD
August 5th, 2006
(0)
1e38j of pure win
August 5th, 2006
(0)
M-M-M-M-M-M-Monsterkill!!!
August 5th, 2006
(0)
Random yet feels in place. xD
August 5th, 2006
(0)
4'ed for splicing together PotC & StarWars. I think changing title to "Jack Sparrow vs. Alderaan" might help your views. (I didn't want to click at first since I thought it would be about Jack Bauer)
August 5th, 2006
(0)
yay for pirates, yay for alderaan, yay for internet wins 5'd
August 5th, 2006
(0)
August 5th, 2006
(0)
Big Money. Big Prizes. I LOVE IT!
August 5th, 2006
(0)
Five for capitalization and no exclamation points in the title. Also, lol.
August 5th, 2006
(0)
I was like "Is that the death star? Why it is!"
August 5th, 2006
(0)
... Jack dies at the end. RUN!!!
August 5th, 2006
(0)
For sheer image wizardry...but how in the world did this pop into your head?
August 5th, 2006
(0)
August 5th, 2006
(0)
I agree with Trebar how the f*ck did this pop into your head, hahaha
August 5th, 2006
(0)
lol
August 5th, 2006
(0)
That is an awesome gif, really well done!
August 5th, 2006
(0)
a not too long time ago, not far, far away
August 5th, 2006
(0)
????
August 5th, 2006
(0)
Woops sorry last comment was using hiragana input....i said "haha nice"
August 5th, 2006
(0)
...
August 5th, 2006
(0)
to hell with the Hokey Pokey: this is what it's all about!
August 5th, 2006
(0)
Lowlz®
August 5th, 2006
(0)
I just cant get enough of the potc soundtrack
August 5th, 2006
(0)
hahaha! wtf? so unrelated tis awesome!
August 5th, 2006
(0)
very good there.
August 5th, 2006
(0)
HAHAHAHA. SWEET
August 5th, 2006
(0)
Sparrowned!
August 5th, 2006
(0)
August 5th, 2006
(0)
Incredibly cool.
August 5th, 2006
(0)
Words cannot describe the awesomeness of this YTMND.
August 5th, 2006
(0)
seamless
August 5th, 2006
(0)
The awesomeness of PotC and SW all in one! I would a billion-star this if I could. Instead, I will just favorite it.
August 5th, 2006
(0)
5 for watermarking your own YTMND because I was just thinking "This will be on eBaums tomorrow." I really like your new stuff
August 5th, 2006
(0)
Reminds me of http://lopanattacks.ytmnd.com/ Because every evil on YTMND should destroy Alderaan once in a while.
August 5th, 2006
(0)
That was different.
August 5th, 2006
(0)
haha! Bootlegged!
August 5th, 2006
(0)
Wicked.
(0)
11111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111
August 5th, 2006
(0)
I want that gun.
August 5th, 2006
(0)
Kraken FTW.
August 5th, 2006
(0)
lololol great idea
August 5th, 2006
(0)
I liked it, good job!
August 5th, 2006
(0)
It's like millions of voice cried out in horror, and were suddenly silenced...Again.
August 5th, 2006
(0)
lose the watermarks
August 5th, 2006
(0)
i was expecting bauer when i clicked and was disappointed to see sparrow. but then the site was good.
August 5th, 2006
(0)
the ridiculousness makes it a winner
August 5th, 2006
(0)
freakin sweet
August 5th, 2006
(0)
Now thats a weapon.
August 5th, 2006
(0)
Haha excellent.
August 5th, 2006
(0)
:)
August 5th, 2006
(0)
random and good
August 5th, 2006
(0)
5 for the loop and coolest pirate ever!
August 5th, 2006
(0)
My dad has that same gun.
(0)
creative.
August 5th, 2006
(0)
Great edit!
August 5th, 2006
(0)
hans zimmer ftw
August 5th, 2006
(0)
@"cooke: lose the watermarks" Why should he, it might get stolen by ebaums :S
August 5th, 2006
(0)
★★★★★
August 5th, 2006
(0)
it won't
August 5th, 2006
(0)
hahah wtf
August 5th, 2006
(0)
Concerning watermarks. A few people have flamed me lately because I now put watermarks on my YTMND’s. A (personal) trend which started after the ‘We’re artists now’ post. The watermark, or signature as I have come to think of it, is here to stay. I consider it a running gag more than anything else; an extension of the satire I tried to convey in the ‘artists’ post. It is a shame if anyone lets this small fact get in the way of entertainment, but I am willing to take that risk.
August 5th, 2006
(0)
awesome.
August 5th, 2006
(0)
Torrent link PLZ! - PM me
August 5th, 2006
(0)
Win!
August 5th, 2006
(0)
OMG YOU USED A WATERMARK THAT I BARELY SAW BECAUSE I HAVE ADD DURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
August 5th, 2006
(0)
you fail, please try again ^_^
(0)
You win at life.
August 5th, 2006
(0)
Pirates > Space Pirates
August 5th, 2006
(0)
Truly great.
August 5th, 2006
(0)
HEADSHOT
August 5th, 2006
(0)
5'd for absurdity factor.
August 5th, 2006
(0)
hawt
August 5th, 2006
(0)
Ha that's great....
August 5th, 2006
(0)
That's not a musket ball... it's a space station.
August 5th, 2006
(0)
Don't be too proud of this technological terror you've constructed.
August 5th, 2006
(0)
dang how long did this take you? you should change the title to Jack Sparrow vs. though because I thought it would be Bauer
August 5th, 2006
(0)
i like the watermark
August 6th, 2006
(0)
yarr, fived for cool edit of most unnecessary bullet time ever!
August 7th, 2006
(0)
Now that's original!
August 7th, 2006
(0)
Oh sh*t. Two great movies make one great ytmnd.
August 8th, 2006
(0)
beautiful.
August 9th, 2006
(0)
It takes a true genius or an extreme nutjob to connect both Alderaan and Jack Sparrow. 5strs
August 10th, 2006
(0)
Johhny Depp is a f*g.
August 11th, 2006
(0)
-1 cause Pirates 2 sucked, but still a good ytmnd.
August 12th, 2006
(0)
lol, you my good sir have won the internet. Here's a toy.
August 13th, 2006
(0)
i dont know what to say
August 14th, 2006
(0)
grats you win the W T F award
August 15th, 2006
(0)
so random
August 17th, 2006
(0)
I HAVE A JAR OF DIRT! AND GUESS WHAT'S INSIDE IT!
August 23rd, 2006
(0)
lol, great mix of ideas! ^_^
(0)
Five....For great justice (b^_^)b
August 25th, 2006
(0)
I dunno why, but I lol'd
August 26th, 2006
(0)
What..the...hell
August 26th, 2006
(0)
Good Idea...?
August 28th, 2006
(0)
LOOFLECOPTER
August 28th, 2006
(0)
It's not bad, but could be done with any ball, so...
August 28th, 2006
(0)
lolololol 5
August 29th, 2006
(0)
two movies with no meaning comming together....
September 7th, 2006
(0)
you win, keep up the good work. ;D
September 7th, 2006
(0)
I would 5 this if it weren't terrible
September 10th, 2006
(0)
hax
September 10th, 2006
(0)
5 for a combination of two great things.
September 14th, 2006
(0)
So Jack shoots a deathstar at the earth, where is Jack and how big does that make him?
September 14th, 2006
(0)
LOL f*ck ya
September 14th, 2006
(0)
i kneel to my internet liege.
September 28th, 2006
(0)
I Loved your sitehttp://jackvsalderaan.ytmnd.com5'ed
September 30th, 2006
(0)
i loled XD
October 5th, 2006
(0)
Ahahhaaaa that was like megaentertaining to me.
October 11th, 2006
(0)
OMFG, you win!
October 12th, 2006
(0)
OMG LOL XD
December 12th, 2006
(0)
This is great. Good edits
December 20th, 2006
(1)
I saw God. He says hello. Also, he's upset that he didn't think of this first.
February 14th, 2007
(0)
Pretty cool
June 3rd, 2007
(0)
where can i get that full song hmm?
August 27th, 2007
(0)
Hilarious.