Conan is...A STAPLER!
Created on: April 20th, 2005
Conan is...A STAPLER!
None ( ._.)

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4) 3,268 119 227

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 2 0 0 267,979

Inbound links:

views url
3,218 http://knowyourmeme.com/memes/conan-is
104 https://www.google.com/
56 http://www.desiredcraft.net/profile/3938821
51 http://www.4ducky.com/all/view/2015/09/7d66573bae
37 http://knowyourmeme.com/memes/conan-is?ref=related-entries

Add a comment

Please login or register to comment.
April 20th, 2005
(1)
GENIUS!
April 20th, 2005
(0)
Funny and well mixed. Four stars. (The editing was a little zonky.)
April 20th, 2005
(0)
Awesome.
April 20th, 2005
(0)
BRILLIANT.
April 20th, 2005
(0)
WIN!
April 20th, 2005
(0)
Oh my god, this site wins.
April 20th, 2005
(0)
MasterSturm ( ) 2005-04-20 17:40:47 BRILLIANT.
April 20th, 2005
(0)
Did I co-start a fad? :o
April 20th, 2005
(0)
brilliant
April 20th, 2005
(0)
LOL
April 20th, 2005
(0)
haha
April 20th, 2005
(0)
Wow. wth happened. apologies to Dasyati, rofl.
April 20th, 2005
(0)
Hopefully this fad will end the PSP fad
April 20th, 2005
(0)
Genious
April 20th, 2005
(0)
FIVED!
April 21st, 2005
(0)
Well played nibbzious, well played.
April 21st, 2005
(0)
hahahha too funny
April 21st, 2005
(0)
hahahaha! GREAT REMIX!
April 21st, 2005
(-1)
I hate Conan about as much as I hate the PSP
April 21st, 2005
(0)
Nice editing. 5/5
April 22nd, 2005
(0)
Nice job. 5/5
April 22nd, 2005
(0)
Gay.
April 22nd, 2005
(0)
OMG TEH FIEV!
April 23rd, 2005
(0)
haha golden
April 23rd, 2005
(0)
Nooo, he's crushing the stapler. Swingline>Boston, it doesnt bind up as much
April 24th, 2005
(0)
yes remix
April 24th, 2005
(0)
This is the greatest fad ever.
April 24th, 2005
(0)
A bit choppy on the audio, but great overall. Excellent video editing! 4/5 :D
April 25th, 2005
(-1)
http://beoriginal.ytmnd.com
April 25th, 2005
(0)
dude fantastic work... the audio mix you did is professional quality, you actually made stapler a catchy tune, I listened for like 5 minutes LOL
April 25th, 2005
(0)
lol staplers > alligators
April 26th, 2005
(0)
lol....it was only a matter of time
April 26th, 2005
(0)
whats the song?
April 27th, 2005
(0)
deepbluevibes is a f*g
April 27th, 2005
(0)
brilliant indeed
May 2nd, 2005
(0)
< 1) { alert(vbphrase["must_enter_subject"]); return false; } // check for minimum message length else if (strippedMessage.length < minLength) { alert(construct_phrase(vbphrase["message_too_short"], minLength)); return false; } // everything seems oka
(0)
mesmerizing 5/5
May 12th, 2005
(0)
Burrito -> Nope, the guy who originally posted the conan gif started the fad.
May 13th, 2005
(0)
FANTASTIC
May 17th, 2005
(0)
EXCELLENT BISCUITS!!!
May 18th, 2005
(0)
pwnage
May 20th, 2005
(0)
milton is not funny
May 21st, 2005
(0)
Awesome :D rolf
May 21st, 2005
(0)
And what's the song?
May 21st, 2005
(0)
I can't hear Milton very well 4/5
May 24th, 2005
(0)
fiven
(0)
Ugh sh*t.
May 31st, 2005
(0)
Beautiful mix.
June 2nd, 2005
(0)
hehe
June 4th, 2005
(0)
^_^
June 8th, 2005
(0)
fh
June 22nd, 2005
(0)
Great job mixing it!
June 23rd, 2005
(0)
awesome.
June 23rd, 2005
(0)
That was a damn good audio cut man!
June 30th, 2005
(0)
AHAHAHAHAHAHA Ownage. ::: Nice. http://f*ckharrygoddammit.ytmnd.com - My tribute to Cage (replace * with a 'u')
July 1st, 2005
(0)
STAPLER KHAN MOSKAU CONAN-GATOR YOU'RE-THE-MAN-NOW-DOG CHOSEN-ONE SONIC-ADVICE n*gg*-STOLE-MY-BIKE YEP-I-WANT-CHICKEN... Sorry, went off on a tangent. Anyway, this RULES!
July 1st, 2005
(0)
XD
July 5th, 2005
(0)
the audio is really good
July 13th, 2005
(0)
hypnotic, and catchy.
July 25th, 2005
(0)
the wav is funny is hell.. "EXCUSE ME" is the funniest.
July 27th, 2005
(0)
f*cking lame, lame...person
July 29th, 2005
(0)
aghagshfas
July 30th, 2005
(0)
BRILLIANT!!! but where do u find the milton stapler qoute thingys?
August 1st, 2005
(0)
LMFAO
August 1st, 2005
(0)
LOL, perfect loop timing!!!
August 4th, 2005
(0)
so they switched from the boston to the swingline eh?
August 5th, 2005
(0)
AWESOME!!
August 13th, 2005
(0)
Heh.
August 14th, 2005
(0)
Nice!
August 23rd, 2005
(0)
Im starting to like this conan fad xD
September 1st, 2005
(0)
ablablieveabablabalieveabielve you have my stapler? XD
September 4th, 2005
(0)
good mixing
September 6th, 2005
(0)
Wow, nice mix.
September 13th, 2005
(0)
One of my favorite parodies.
September 14th, 2005
(0)
conanstapler ftw
September 26th, 2005
(0)
Oh wow this is f*cking amazing
October 5th, 2005
(0)
ROFL!
October 5th, 2005
(0)
You could have at least made it Conan hands working like a stapler to put a bunch of papers together.
October 6th, 2005
(0)
awesome! song link plz!!
October 7th, 2005
(0)
LOL Nice mix.
October 24th, 2005
(0)
heh...
November 1st, 2005
(0)
The audio is a little wonky but I like it all the same! Five.
November 4th, 2005
(0)
lol
November 6th, 2005
(0)
lol. I just got the office space special edition, with flair! it owns, so does this.
November 6th, 2005
(0)
I love this song. A tribute to Picard: http://picardmemory.ytmnd.com
November 7th, 2005
(0)
What is this SONG?????? I must know.
November 11th, 2005
(0)
zorg, he could mean Conan is a stapler in the fact that he staples (by means of a stapler).
November 15th, 2005
(0)
Great combo of two fads. 5'd
November 21st, 2005
(0)
nice sound
November 21st, 2005
(0)
thats freakin' sweet
December 5th, 2005
(0)
Music so awesome!
December 8th, 2005
(0)
I believe you have the win?
December 10th, 2005
(0)
I beleive you have my 5?
December 11th, 2005
(0)
Conan is teh PWNz0r!
December 23rd, 2005
(0)
awesome sound
December 31st, 2005
(0)
ahahaha
December 31st, 2005
(0)
5 for the remix audio. God bless you man if that is original.
January 9th, 2006
(0)
I don't know if you made that sound file for purpose or it just happened that way, anyways, its so great :)
January 14th, 2006
(0)
http://idontlikefingersupmybutt.ytmnd.com/
January 16th, 2006
(0)
Awesome sound clip
January 21st, 2006
(0)
they should make a conan stapler. conan gets.... a 5/5
January 21st, 2006
(0)
The Conan ytmnds are just not that funny
January 22nd, 2006
(0)
rofl @ the sound
January 22nd, 2006
(0)
HAHAHAHAHAHA AWSOME sh*t SUCH A CLASSIC
January 30th, 2006
(0)
Yes.
February 2nd, 2006
(0)
The Robots have taken me. Please send help.
February 5th, 2006
(0)
Wats with the gibberish? This is such a bad rip off the alligator one. No offence but, all u people have no taste.
February 6th, 2006
(0)
^ obvious this guy hasent seen office space :)
February 7th, 2006
(0)
Thou art talented
February 9th, 2006
(0)
Heh, it would be funny if there was a piece of paper, and it would be stapled by Conan. .-.
February 12th, 2006
(0)
February 15th, 2006
(0)
lol, why is this back in the top 15
February 15th, 2006
(0)
just uped this from a 4 to a 5 for coming back on the top 15 after so long!
February 15th, 2006
(0)
Back on the top 15 FTW
February 15th, 2006
(0)
fantastic job on the wav. hilarious.
February 15th, 2006
(0)
4
February 15th, 2006
(0)
Wooo comeback!
February 15th, 2006
(0)
stop it w/ the conan fad
February 15th, 2006
(0)
Someone must have linked this somewhere becuase this is as old as the hills!
February 15th, 2006
(0)
great to see this on the top 5 again!!
February 15th, 2006
(0)
Ah, this brings back memories when this first came out. That's when I really started getting into YTMND. Oh, and that's when my dad got cable internet. :D
February 15th, 2006
(0)
Look who sponsored this site :). He paying himself of course, but still.
February 15th, 2006
(0)
Great audio mix! Though you need to put Milton womehere in the gif so that it isn't just a copy off the original.
February 15th, 2006
(0)
haha, wow, this takes me back :)
February 15th, 2006
(0)
surprising comeback!
February 15th, 2006
(0)
The sound is amazing.
February 15th, 2006
(0)
Wow... this one takes me back.
February 15th, 2006
(0)
What is this doing back up here?
February 15th, 2006
(0)
Dude, its been done. Let Conan die in pride already ;p
February 15th, 2006
(0)
top 15!!! FTW? good to see an old origional YTMND back up in the top 15!
February 15th, 2006
(0)
Wow, this got a lot of views today.
February 15th, 2006
(0)
lol.. 10 months ago...
February 15th, 2006
(0)
Talk about a rez of a old fad
February 15th, 2006
(0)
lol that is indeed crazy. I never rated the origional one, so im 5-ing it now 'cause of the comeback.
February 15th, 2006
(0)
lolwut?
February 15th, 2006
(0)
i, i believe you, i believe, i believe you have my stapler?
February 15th, 2006
(0)
I never 5 starred this?! Damn. I remember that this was one of my favorites.
February 15th, 2006
(0)
nice sound loop
February 15th, 2006
(0)
Lol @ idiots saying it's been done before and this is an old fad. "Created on: 2005-04-20 12:41:58"
February 15th, 2006
(0)
The Soundfile is hillarious :D
February 15th, 2006
(0)
best site ever
February 15th, 2006
(0)
lol stapler'd again
February 15th, 2006
(0)
Heh, its funny when an old classic returns and it gets attacked by noobs that think they are "experts".
February 15th, 2006
(0)
classic
February 15th, 2006
(0)
hmm.. i haven't 5'd this yet?
February 15th, 2006
(0)
Fortnox loses.
February 15th, 2006
(0)
Old school in top 15. nice
February 15th, 2006
(0)
page views ftw?
February 15th, 2006
(0)
Ahh, a classic.
February 15th, 2006
(0)
Always good to see a classic in the top!
February 15th, 2006
(0)
This is in the top 15 because gorillamask used it as it's YTMND-of-the-day.
February 15th, 2006
(0)
lolllllllllllllllll
February 15th, 2006
(0)
SO OLD why is this on the top 15 NOW?
February 15th, 2006
(0)
Jesus Christ, older than Jesus Christ
February 15th, 2006
(0)
howd this get back onto top 15? lol
February 25th, 2006
(0)
The sound editing makes this one gold. I would love a full two minute mix of it. Five'd.
March 1st, 2006
(0)
Very nice!
March 4th, 2006
(0)
Really nice melody, really catchy one, finally i found a ringtone for my cell :P
March 11th, 2006
(0)
Great
March 12th, 2006
(0)
the worst site on the internet. period. if you disagree, you are wrong.
March 12th, 2006
(0)
Our team name is Initech at work, because we all adore Office Space. My boss loves this.
March 29th, 2006
(0)
Good mix.
March 31st, 2006
(0)
brilliant mate! f*ckin brilliant
April 6th, 2006
(0)
brilliant, well-done sound, pretty good image
April 11th, 2006
(0)
CATCHY. o____o
April 16th, 2006
(0)
I hate when people try to analyze this. It's hilarious, simple as that!
April 19th, 2006
(0)
LOLOLOL
April 23rd, 2006
(0)
Warning: There is NO spoon!!! Details to follow...
April 23rd, 2006
(0)
Awesoem ytmnd. 5/5 stars for this :D
April 29th, 2006
(0)
good remix of classic conan theme musik
April 30th, 2006
(0)
You struck gold, sir.
May 1st, 2006
(0)
well done :)
May 11th, 2006
(0)
Great. The audio's so addicting, I am now forced to attend a YTMND Sound Loop Anonymous meeting every week. [sarcasm] Seriously, this is ingenious.
May 14th, 2006
(0)
Woah funny music clip you got there
May 17th, 2006
(0)
Funny, but shouldn't his hands be putting staples into paper instead?
May 18th, 2006
(0)
great idea, sound sucks and lets it down :( 2'ed
May 20th, 2006
(0)
Good job on the sound.
May 24th, 2006
(0)
The guy who made this sound can probably remixx everything
May 27th, 2006
(0)
LOL!
(0)
his name should be Sven.
June 1st, 2006
(0)
I thought Conan would actually BE the stapler.
June 3rd, 2006
(0)
Great sound edit. Conan fad ftw.
June 4th, 2006
(0)
Very nice mixing in the stapler man. It's sad...I forget his real name.
June 6th, 2006
(0)
You're trying to hard, let it flow.
June 20th, 2006
(0)
Conan is a f*git...who ever likes him is a f*git as well...fads about him are f*cken gay...every single one of him in it is gay...go f*ck yourself
July 8th, 2006
(0)
This fad....is GAY!
(0)
5 for Ryro's use of "zonky".
July 11th, 2006
(0)
But what is Conan stapling?
July 11th, 2006
(0)
you should have peices of paper floating by for him to staple together in a continuous loop
July 22nd, 2006
(0)
yay
(0)
Conan FTW!
July 25th, 2006
(0)
you fail, please try again ^_^
August 5th, 2006
(0)
Conan rules
August 6th, 2006
(0)
5 stars. This song needs to be made into a full version, or something. It's just catchy.
August 12th, 2006
(0)
I love the remix
August 14th, 2006
(0)
Gah! disgracing conan with the stupid stapler fad that doesnt make any sense! how could you . . .
August 14th, 2006
(0)
August 14th, 2006
(0)
the song kicks sooo much stapler ass
August 15th, 2006
(0)
cool
August 16th, 2006
(0)
i believe u have my comment... i hate it... the staple joke is BORING
August 20th, 2006
(0)
Citations?
August 24th, 2006
(0)
Audio = wow
August 29th, 2006
(0)
August 29th, 2006
(0)
OMFG I LOVE YOU
September 1st, 2006
(0)
audio ROX.
September 6th, 2006
(0)
best.remix.ever.
September 13th, 2006
(0)
I believe you have my stapler.
September 16th, 2006
(0)
I
September 16th, 2006
(0)
... love Milton.
September 17th, 2006
(0)
This was the first ytmnd I ever saw. I just didn't 5 it until now. ^_^
September 23rd, 2006
(0)
Conan gets..4/5
September 26th, 2006
(0)
I had a hard time closing the page so... I guess that means you did pretty well!
October 1st, 2006
(0)
October 7th, 2006
(0)
Conan isn't a stapler, he's holding a stapler. >:o
October 12th, 2006
(0)
Heh...this is a mod favorite.
October 15th, 2006
(0)
GENIUS!
October 15th, 2006
(0)
man, i miss the good old days when YTMND was all about sh*t like this.
October 19th, 2006
(0)
November 6th, 2006
(0)
xD
November 6th, 2006
(0)
xDDDDDD!!!!!!!!!!!
November 8th, 2006
(0)
haha, kick-ass remix bro
December 4th, 2006
(0)
December 31st, 2006
(0)
*re-vote* i didn't comment on it...or maybe yeah, anyway, this rocks since 2005 XD
January 16th, 2007
(1)
6
July 20th, 2007
(0)
delicious!
December 6th, 2008
(1)
I watch and listen to this loop constantly.
October 23rd, 2014
(0)
5.