Raiders of the Lost Slayer
Created on: August 19th, 2006
Raiders of the Lost Slayer
This is what's in the Ark.

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.16) 539 37 104

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 2 0 11 17,871

Inbound links:

views url
9 http://www.facebook.com/
8 http://www.ytmnsfw.com/search?q=SLAYER&x=0&y=0
5 https://www.facebook.com/
5 http://search.yahoo.com/search;_ylt=At_M9kuoQxyWj0f9xk7meYubvZx4
4 http://www.google.com/search?q=raiders+of+the+lost+slayer&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a

Add a comment

Please login or register to comment.
August 19th, 2006
(0)
god that clip always comes on when I am eating pizza. I lost my appetite AGAIN!
August 19th, 2006
(0)
SLAYER
August 19th, 2006
(0)
5.
August 19th, 2006
(0)
Fun-ny. Nazi facemelts FTW.
August 19th, 2006
(0)
LOLOLOLOLOL. SPAM
August 19th, 2006
(0)
+5 FOR ANGEL OF DEATH!!!!!
August 19th, 2006
(0)
YES!
August 19th, 2006
(0)
August 19th, 2006
(0)
I love that movie for that scene.
August 19th, 2006
(0)
ironic..."auschiwitz. the meaning of pain. the way that i want you to die." and RotLA nazis. i like it, march to the kingdom of the damned
August 19th, 2006
(0)
Awesome song
August 19th, 2006
(0)
scary
August 19th, 2006
(0)
SLAYER FTW
August 19th, 2006
(0)
NOW THAT'S A MOTHERF*CKING FACEMELTUHRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR! BTW, I was also just listening to this song today. So you win the universe and stuff like that.
August 19th, 2006
(0)
ANGEL OF DEATH
August 19th, 2006
(0)
INFAMOUS. BUTCHER.
August 19th, 2006
(0)
i dont get it
August 19th, 2006
(0)
ANGEL OF DEATH
August 19th, 2006
(0)
http://theislandsrealsecret.ytmnd.com/
August 19th, 2006
(0)
To all the f*ggots who don't get it - THIS VIDEO RIP IS ORIGINAL BECAUSE IT CREATES A NEW PURPOSE OUT OF IT WITH THE AUDIO. YOUR PIECE FOR PIECE RIP OF SOME OTHER MOVIE IS NOT THE SAME.
August 19th, 2006
(0)
Holy motherf*ckton. Inkdrinker. 5. *gets tackeled by Bizarro*
August 19th, 2006
(0)
LMAO!!!!!!!!!!!!!
August 19th, 2006
(0)
f*cking metal.
August 19th, 2006
(0)
wow good job
August 19th, 2006
(0)
That guys face melted like tomato soup. Possibilities!
August 19th, 2006
(0)
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH.
August 19th, 2006
(0)
lol, that's pretty funny
August 19th, 2006
(0)
I like good Metal, sorry.
August 20th, 2006
(0)
5 for Angel of Death
August 20th, 2006
(0)
5'd for Slayer.
August 20th, 2006
(0)
best song ever.
August 20th, 2006
(0)
Did that tool up there seriously just big-up Dave "Worthless Hack" Mustaine over Slayer?
August 20th, 2006
(0)
Excellent use of slayer.
August 20th, 2006
(0)
Like it a LOT. But I have to keep my eyes closed!
August 20th, 2006
(0)
You think ANYTHING Dave Mustaine has been involved with is better than SLAYER? You, sir, are a f*cking idiot.
August 20th, 2006
(0)
Amazingly awesome.
August 20th, 2006
(0)
F*CKIN SLUUUURRRR!!!!!
August 20th, 2006
(0)
Damn that love that scene.
August 20th, 2006
(0)
Ghost belts out a face melter.
August 20th, 2006
(0)
awesome ytmnd. goes out of sync after the 3rd or 4th time viewing, otherwise i would have 5'd it. DaveMustaine:"I like good Metal, sorry." WTF? Does it get any better than Slayer? What is your definition of "good" metal... christian rock or something?
August 20th, 2006
(0)
awesome
August 20th, 2006
(0)
2006-08-20 00:40:17 ForkHead 5'd for Slayer.
August 20th, 2006
(0)
LOL!! YES!! SLAYER!!! I was going to use that exact same part of the song in one of my ytmnd's though :(. Oh well, this one would've been better anyway :P
August 20th, 2006
(0)
This really works... Im still scared 20 years after it
August 20th, 2006
(0)
ooooooooooooh snap!
August 20th, 2006
(0)
5'd for my freind mistaking the begining of the scream for the whail of a guitar. Tom Araya winz.
August 20th, 2006
(0)
TRAPPED IN PURGATORY
August 20th, 2006
(0)
SLAYER.
August 20th, 2006
(0)
lol slayer, nice
August 20th, 2006
(0)
I totaly wanna see that in concert.
August 20th, 2006
(0)
5 for SLAYER!
August 20th, 2006
(0)
The first synch is actually pretty good.
August 20th, 2006
(0)
Don't look at the light Marian!
August 20th, 2006
(0)
cool
August 20th, 2006
(0)
omg holy spirit 0.o
August 20th, 2006
(0)
August 20th, 2006
(0)
5'd for Slayer
August 20th, 2006
(0)
RAINING BLOOD
August 20th, 2006
(0)
\m/ o_o \m/
August 20th, 2006
(0)
the left slash doesn't show up, testing test // \ // \m/ \m/
August 20th, 2006
(0)
f*cking A ♀‼ ♂ ╩ ↨ █
August 20th, 2006
(0)
aha angel of death!
August 20th, 2006
(0)
ANGEL OF DEATH
August 20th, 2006
(0)
5'd for Slayer
August 20th, 2006
(0)
To people downvoting this because it's slayer, get a f*ckin clue, it's funny regardless of the song he used, and it fits
August 20th, 2006
(0)
LOL
August 20th, 2006
(0)
SHOWERS THAT WILL CLEANSE YOU OF YOUR LIFE
August 20th, 2006
(0)
5'd by inkdrinker
August 20th, 2006
(0)
What's with these "I don't like 'whatever', so I'm going to not vote this out of how I think it performs, but rather my opinion of the content. Which is always 1. Always."
August 20th, 2006
(0)
This was so metal, I had no choice but to 5 it!
August 20th, 2006
(0)
That was intense.
August 20th, 2006
(0)
Thanks for all the votes everybody. I am still pretty new to YTMND so the synchronization and whatnot is a bit shaky. At first I was going to include the line about "melting flesh, drips away" but it was too hard. Dlad you all liked it.
August 20th, 2006
(0)
holy sh*t
August 20th, 2006
(0)
indiana jones ftw :)
August 20th, 2006
(0)
5 for SLAYER, always.
August 20th, 2006
(0)
*HEADBANG* *HEADBANG* *HEADBANG* *HEADBANG* *HEADBANG* *HEADBANG* *HEADBANG* *HEADBANG* *HEADBANG* *HEADBANG* *HEADBANG* *HEADBANG* *HEADBANG* *HEADBANG* *HEADBANG* *HEADBANG* *HEADBANG* *HEADBANG* *HEADBANG* *HEADBANG* *HEADBANG* *HEADBANG* *HEADBANG* *HEADBANG* *HEADBANG* *HEADBANG* *HEADBANG* *HEADBANG* *HEADBANG* *HEADBANG* *HEADBANG* *HEADBANG* *HEADBANG* *HEADBANG* *HEADBANG* *HEADBANG* *HEADBANG* *HEADBANG* *HEADBANG* *HEADBANG* *HEADBANG* *HEADBANG* *HEADBANG* *HEADBANG* *HEADBANG* *HEADBANG*
August 20th, 2006
(0)
5 for Angel of Death and melting Nazis.
August 20th, 2006
(0)
Don't change it. It's great.
August 20th, 2006
(0)
"I like good metal, sorry." hahaha, his user name is DaveMustaine.
August 20th, 2006
(0)
SLAYER ARE BEST!!!!!!!
August 20th, 2006
(0)
5'd for best song ever
August 20th, 2006
(0)
F*ckin A.
August 20th, 2006
(0)
Dear God. Nazi bitches getting their sh*t ruined *and* great music. This man is a genius.
August 20th, 2006
(0)
Brilliant
August 20th, 2006
(0)
Soo many favorites here.... Indiana Jones, Slayer, Nazis, face melting... ahhh
August 21st, 2006
(0)
ANGEL OF DEATH!!!!!!
August 28th, 2006
(0)
Damn good job sir! Damn good job.
August 29th, 2006
(0)
one of the best moments in movie history.
August 30th, 2006
(0)
Uh, Do something to make a YTMND?
September 7th, 2006
(0)
Ho-ho! Ho-ho-ho-ho!
September 9th, 2006
(0)
Warlock'd. YOU WIN, SIR.
September 13th, 2006
(0)
how f*cking kick-ass is that
September 18th, 2006
(0)
LOL, facemelter.
September 19th, 2006
(0)
Props for Slayer.
September 20th, 2006
(0)
Excellent timing. Also Slayer.
September 21st, 2006
(0)
lol face melter
September 21st, 2006
(0)
lol...I can't listen to slayer, but I liked this due to creativity......plus angel of death fits w/ it perfectly!
September 21st, 2006
(0)
boost that one up kids. angel of death = automatic 5. melting faces plus wicked ghost effects from rotla = 5 more if i could give em. so ill just smoke a fatty for you instead. in like 5 mins.
September 24th, 2006
(0)
Angel of Death = 5
September 27th, 2006
(0)
ANGEL OF DEATH BELTS OUT A FACE MELTER?!?!??!?!?
October 10th, 2006
(0)
AMAZING.. 5'd.
January 7th, 2007
(0)
Also facemelter.
March 22nd, 2007
(0)
Slayer=good
February 27th, 2010
(0)
Face melter