Gravity Cat on a Plane
Created on: August 23rd, 2006
Gravity Cat on a Plane
lol.

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.07) 428 27 73

View metrics:

today yesterday this week this month all time
2 2 1 0 30,774

Inbound links:

views url
5 http://www.facepunch.com/showthread.php?t=192218
1 http://www.facepunch.com//showthread.php?t=192218
1 http://gcmug.com/
1 http://gclubfc.com/
1 http://flashcdn.iminlikewithyou.com/Main.swf?av=906,http://flashcdn.iminlikewithyou.com/Main.swf?av=906

Add a comment

Please login or register to comment.
August 23rd, 2006
(0)
Hey that's the same plane I flew on, like a year ago.
March 28th, 2007
(-1)
August 23rd, 2006
(0)
I like this fad
August 23rd, 2006
(0)
This is one of the better ones. I solute you
August 23rd, 2006
(0)
funny tbh
August 23rd, 2006
(0)
win
August 23rd, 2006
(0)
you know im not nit picking but shouldnt it be anti graviy cat ?
August 23rd, 2006
(0)
you can tell by the planes reflection that the pic was taken with the cat on the ground. btw what is a gravity cat?
August 23rd, 2006
(0)
Smooth animation... mildly funny... 5'ed
August 23rd, 2006
(0)
"you can tell by the planes reflection that the pic was taken with the cat on the ground. btw what is a gravity cat?" Kid, you're a moron.
March 28th, 2007
(1)
I agree with xcrissxcross he's absolutly right u can tell it the pic was taken while the plane was on the ground u can see the ground on the planes reflection on the bottom.
March 29th, 2007
(0)
WHY DOES IT MATTER
August 23rd, 2006
(-1)
i am not amused. gcat sucks
August 23rd, 2006
(0)
you stole my ytmnd's name, but at least it's not the same idea ^_^
August 23rd, 2006
(0)
lol gravity cat
August 23rd, 2006
(0)
That's it, I've had it with that motherf__kin' gravity cat on that motherf__kin' plane!
August 24th, 2006
(0)
this needs to be rated higher.
August 24th, 2006
(0)
I like how you included the bowl
August 24th, 2006
(0)
Balance in all ratings; balance in all things.
August 25th, 2006
(-1)
NEDM!
August 27th, 2006
(0)
LOL! The food for a 5!
August 27th, 2006
(0)
August 31st, 2006
(0)
Gravity cats on a plane
September 4th, 2006
(0)
very well done.
October 20th, 2006
(0)
^_^
January 31st, 2007
(0)
Holy sht!, Hang on dude!
February 2nd, 2007
(0)
kitty
March 2nd, 2007
(0)
WTF? I leave for 4 months and this is in the top 10?
March 6th, 2007
(0)
March 9th, 2007
(0)
767 = upvote
March 9th, 2007
(0)
GCNA!
March 11th, 2007
(0)
GCNM, Gravity cat not amused XD
March 11th, 2007
(0)
Exactly one year ago to the second, I left my very first comment on a YTMND (2006-03-11 at 20:41:05 on Harry Potter and the Breakfast of Champions). Looks like I picked a good site to leave my one year anniversary comment on. By the way, the comment was "Genius!" so I'll say it again - only I'll be talking about this site. Ok, here goes... Genius!
March 11th, 2007
(0)
^CRAP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1 SECOND OFF!!!!!!
March 11th, 2007
(0)
Gravity cat is not amused. >:|
March 11th, 2007
(0)
For the love of god, hook us up with that hot track!!!
March 12th, 2007
(0)
Ha. Wow. You win teh 5. How did I miss this?
March 12th, 2007
(0)
sweet!
March 13th, 2007
(0)
GRAVITY CAT FTW
March 14th, 2007
(0)
gcna was from a while ago, good memory
March 14th, 2007
(0)
such an underrated fad
March 14th, 2007
(0)
"you can tell by the planes reflection that the pic was taken with the cat on the ground. btw what is a gravity cat?" lolllllll
March 15th, 2007
(0)
"gcna was from a while ago, good memory"... This was made on August 23, 2006... You do realize this?
March 16th, 2007
(0)
lol nice image editing
March 17th, 2007
(0)
GNAA
March 18th, 2007
(0)
lol wtf?
March 19th, 2007
(0)
Gravity cat death :D
March 20th, 2007
(0)
freaking great
March 24th, 2007
(0)
http://ratedeforeveryone.ytmnd.com/
March 25th, 2007
(0)
Song is Cascada - Miracle. 3 until properly cited. lol
March 25th, 2007
(0)
Gravity Cat Not Amused, i loved this fad
March 25th, 2007
(0)
still awesome
March 25th, 2007
(-1)
Stick your dick in a toaster
March 25th, 2007
(0)
why does the cat have to hang on but the bowl still sit on the plane? =\
March 25th, 2007
(0)
The bowl doesn't have to hang on because the gravity is holding the bowl down. Gravity Cat has anti-gravity, so he has to hold on. Jesus Christ, someone didn't physics...
March 26th, 2007
(0)
Real life version of: http://www.google.com/url?sa=t&ct=res&cd=15&url=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3D3H-VoPVFNyw&ei=ZXIHRvO0C5GygwOM2qXmBg&usg=___XdNwYkgPR-PkarP0GKT8tIGu-U=&sig2=7vN-dV6vDPNbZ-dtnFctEA
March 26th, 2007
(0)
Sorry, link: http://www.youtube.com/watch?v=3H-VoPVFNyw
March 26th, 2007
(0)
eh.... it's good, but lacks citation, which someone already called you out on and you didn't cite :)
March 26th, 2007
(0)
lol
March 27th, 2007
(-1)
funny stuff
March 27th, 2007
(0)
I actually like gravity cat
March 28th, 2007
(0)
GCNA!
March 28th, 2007
(0)
gravity cat is not amused fdsfdsgravity cat is not amused fdsfdsgravity cat is not amused fdsfdsgravity cat is not amused fdsfdsgravity cat is not amused fdsfdsgravity cat is not amused fdsfdsgravity cat is not amused fdsfdsgravity cat is not amused fdsfdsgravity cat is not amused fdsfdsgravity cat is not amused fdsfdsgravity cat is not amused fdsfdsgravity cat is not amused fdsfdsgravity cat is not amused fdsfdsgravity cat is not amused fdsfdsgravity cat is not amused fdsfdsgravity cat is not amused fdsfds
March 28th, 2007
(0)
WTF
March 29th, 2007
(0)
Save the cat or the catfood.....Damnit the food!
March 29th, 2007
(0)
See, this is why I didn't want this to get resurrected. Are half of you just plain retarded? This was made one August 23, 2006. No one even bothered to read the creation date, so everyone is downvoting this.
March 30th, 2007
(0)
Why is this so perfect?!
March 30th, 2007
(0)
http://gsna.ytmnd.com
March 31st, 2007
(0)
Gravity cat really is pretty damn hard core. I've got to hand it to em on this one.
April 1st, 2007
(0)
The plan used in the picture was not in the air.
April 7th, 2007
(0)
Awesome...what song is that.
April 13th, 2007
(0)
AlexGrania, just because I don't know what the song is, does not mean you should downvote the site, alright? The song came from the hundreds of other GCNA sites made oh... I don't know... 6 months ago? When this one was made? If it bothers you that badly, why not just search up GCNA and find the song yourself?
April 18th, 2007
(0)
http://lsdcat.ytmnd.com/