YTMND finds a New Advertising Location
Created on: August 23rd, 2006
YTMND finds a New Advertising Location
The Loader is a Good Place for Everyone to See...

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.15) 457 8 101

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 0 0 0 7,472

Inbound links:

views url
1 https://www.google.com/

Add a comment

Please login or register to comment.
August 23rd, 2006
(0)
Thats from the new Need For Speed game isn't it?
August 23rd, 2006
(0)
Hehe
August 23rd, 2006
(0)
CREATIVE.
August 23rd, 2006
(0)
that's an awesome idea
August 23rd, 2006
(0)
WHERE IS YOUR GOD NOW?!
August 23rd, 2006
(0)
sadly so true
August 23rd, 2006
(0)
more beef better taste
August 23rd, 2006
(0)
We give Burger King enough free advertising as it is! Not that I would mind being surrounded by the emblem of my lord...
August 23rd, 2006
(0)
LMAO that's good
August 23rd, 2006
(0)
HaHa! - Your Friendly Neighborhood Spider-Man
August 23rd, 2006
(0)
wooooooooooooooooooot
August 23rd, 2006
(0)
lol that would own
August 23rd, 2006
(0)
This would work well, max should do he'd made money.
August 23rd, 2006
(0)
That's actually not a bad idea.
August 23rd, 2006
(0)
What a whopper of a YTMND!~
August 23rd, 2006
(0)
queer
August 23rd, 2006
(0)
great idea... 5'd for the thought
August 23rd, 2006
(0)
I can just sense the fads that are coming.
August 24th, 2006
(0)
Genius
August 24th, 2006
(0)
hell, I wouldn't mind it
August 24th, 2006
(0)
going by sexymofos voting im going to downvote this because of its CONSUMER ATTITUDE
August 24th, 2006
(0)
hmm...not a bad idea
August 24th, 2006
(0)
hmm, interesting advertising medium lol.
August 24th, 2006
(0)
Shhht! >:-(
August 24th, 2006
(0)
Genius
August 24th, 2006
(0)
you smart
August 24th, 2006
(0)
whose your god now?
August 24th, 2006
(0)
That would be the greatest spot. Good call Aguado.
August 24th, 2006
(0)
Wake up with the King
August 24th, 2006
(0)
i'll find a way to adblock that too
August 24th, 2006
(0)
Hail to the King!
August 24th, 2006
(0)
:/ Not really that funny to me...
August 24th, 2006
(0)
I love that background loop.
August 24th, 2006
(0)
that's not a bad idea at all
August 24th, 2006
(0)
reminds me of fight night round 3...
August 24th, 2006
(0)
belive it or not, that actually may be a decent idea.
August 24th, 2006
(0)
better than macdonalds anyway
August 24th, 2006
(0)
Clever.
August 24th, 2006
(0)
lawl.
August 24th, 2006
(0)
Not exactly original (see heavy.com and GameSpot for examples of ads before site load) but 5 because Xiu is still not perma-banned.
August 24th, 2006
(0)
huh? Why doesn't it finish loading the image? Mmmm.... Burger King... :P
August 24th, 2006
(0)
It's better then pop ups, and that damn video on the front page.
August 24th, 2006
(0)
-1 read comment 79 in Mo money Mo problems.
August 24th, 2006
(0)
That would be cool
August 24th, 2006
(0)
clever.
August 24th, 2006
(0)
Reminds me of Fight Night Round 3. Does anyone else suddenly have a craving for a whopper?
August 24th, 2006
(0)
Thats not a bad idea...
August 24th, 2006
(0)
I'll have a Whopper with cheese combo, and a large 5.
August 24th, 2006
(0)
August 24th, 2006
(0)
Replace the Burger King Logo with the King and I'll give you a 5.
August 24th, 2006
(0)
thats a wicked good idea actually
August 24th, 2006
(0)
hahaha
August 24th, 2006
(0)
Needs more BK King
August 24th, 2006
(0)
have you been peeking at my development code?
August 24th, 2006
(0)
^ It's Great Reading Material.
August 24th, 2006
(0)
actually wouldn't be a bad idea.
August 24th, 2006
(0)
is that all? just some stupid loader?
August 24th, 2006
(0)
this isnt a bad idea. also nice ytmnd.
August 24th, 2006
(0)
Needs the king
August 24th, 2006
(0)
Very nice. And I think it's an iChat logo. I googled for a decent speech bubble and came across it. That's not a problem, is it?
August 24th, 2006
(0)
that is a great idea...
August 24th, 2006
(0)
5 for Rinrse
August 24th, 2006
(0)
lol
August 24th, 2006
(0)
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11eleven
August 24th, 2006
(0)
superbe
August 24th, 2006
(0)
mmm
August 24th, 2006
(0)
pretty neat...
August 24th, 2006
(0)
Burger King sucks now, but it use to be better than McDonalds like 10 years ago.
August 24th, 2006
(0)
in for watch this happen
August 24th, 2006
(0)
This suit is NOT black.
August 24th, 2006
(0)
thats a good idea, but not all sites have the preloader, so how would the number of views be tracked??
August 24th, 2006
(0)
that's not a bad idea, I could get used to that!
August 24th, 2006
(0)
i wouldn't mind that actually.
August 24th, 2006
(0)
hahahaha
August 24th, 2006
(0)
Good idea, but if it was really made, ditch the music. 3 for idea with lack of funnay.
August 24th, 2006
(0)
Yaknow, that's actually not a bad idea!
August 24th, 2006
(0)
I was actually expecting for it to load. Nice idea.
August 24th, 2006
(0)
doooo eeeet, Max!
August 24th, 2006
(0)
I vouch for cigarette loader ads. I do not think Burger King would sink so low as to advertise on this site. everyonefails.ytmnd.com
August 24th, 2006
(0)
August 24th, 2006
(0)
BRILLIANT!
August 24th, 2006
(0)
ew, jpg
August 24th, 2006
(0)
brilliant.
August 24th, 2006
(0)
I didn't lol hard, but it's a great idea.
August 24th, 2006
(0)
Dude... That's actually a good idea.
(0)
Oddly enough... a good idea. As much as I hate advertising, this site does need to stay up.
August 24th, 2006
(0)
Everything about this YTMND blows me away.
August 24th, 2006
(0)
My king's right here...
August 24th, 2006
(0)
sweet bk
August 24th, 2006
(0)
You know how much more well known it would be?
August 24th, 2006
(0)
That's a really good idea...
August 24th, 2006
(0)
You don't need to click on image text if you're not going to enter any text. Doing so makes the image off-center vertically in some browsers.
August 24th, 2006
(0)
Whoah, that's actually...good...
August 25th, 2006
(0)
They should so use this form of advertising...
August 25th, 2006
(0)
lol
August 25th, 2006
(0)
I hope it's loading chicken fries, cuz I'm hungry...
August 25th, 2006
(0)
Cool.
August 26th, 2006
(0)
BK should get YTMND kid's meal toys!
August 26th, 2006
(0)
For anyone who cares, the song is: Rinrse - Cubicle... It's also used in an iPod commercial. Now you can cite it!
September 2nd, 2006
(0)
Pretty good idea, I wasn't gonna vote, but I want to even out that "Ebaum supporting" attention whore.
January 8th, 2007
(0)
thanks for making me hungry