Sexymofo's sad past.
Created on: August 27th, 2006
Sexymofo's sad past.
If you don't know about the ytmnd user "Sexymofo" please do not vote.

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.26) 980 29 311

View metrics:

today yesterday this week this month all time
1 0 0 0 19,424

Inbound links:

views url
No one has linked to this site. ( ._.)

Add a comment

Please login or register to comment.
<< 1 2 >>
August 27th, 2006
(0)
haha
August 27th, 2006
(0)
LMFAO- funniest thing I've seen in weeks.
August 27th, 2006
(0)
I know one person who's gonna downvote this one...
August 27th, 2006
(0)
5 for teh win
August 27th, 2006
(0)
+5
August 27th, 2006
(-7)
[ comment is below rating threshold and has been hidden ]
(-7)
You fail, please try again ^_^
August 27th, 2006
(0)
I lol'd
August 27th, 2006
(0)
Aw c'mon lyger
August 27th, 2006
(0)
Ha.
August 27th, 2006
(-2)
I like it, but i -hate- that song.
August 27th, 2006
(0)
Every time I masturbate think about my girlfriend felating a black man with an enormous penis.
August 27th, 2006
(0)
YOU TOO??! I think of your girlfriend felating a black man, too.
August 27th, 2006
(0)
Needs different music
August 27th, 2006
(0)
If you destroy the satellite, we can go straight for Venom.
August 27th, 2006
(0)
Seansyyyy the song is a joke. I hate it too...
August 27th, 2006
(0)
amazing image
August 27th, 2006
(0)
but yeah needs a different song, we know its a joke, its just overused and SO bad.
August 27th, 2006
(-9)
[ comment (and 2 replies) is below rating threshold and has been hidden ]
(-9)
you fail, please try again ^_^
August 27th, 2006
(0)
Aw he made it! The guest of honor, PS looking for new song as we speak.
August 28th, 2006
(0)
sweet
August 28th, 2006
(0)
Hahahaha
August 28th, 2006
(0)
5 for alice cooper
August 28th, 2006
(0)
Funny.
August 28th, 2006
(0)
you call THAT sixth grade math?
August 28th, 2006
(0)
i still dont like sound, but its an improvement and its the best i can think of as well. i guess there is no sound that can match up with the awesomeness of that picture.
August 28th, 2006
(0)
funny ftw, encouraging the biggest downvoter evar ftl. 4'd :]
May 15th, 2009
(0)
ahh the days before punisher and decisi8ns
August 28th, 2006
(0)
^_^
August 28th, 2006
(-1)
you fail, please try again ^_^
August 28th, 2006
(-1)
haha and with that vote, you are off up and coming
August 28th, 2006
(0)
"You fail, please try again ^_^" bt-Lyger = sexymofo? Oh, wait... he does leave different comments sometimes. He's a terrible copy-cat, then.
August 28th, 2006
(0)
Hmm... sexyloser, sexymofo and bt-Lyger need to be looked into. also c*cks.
August 28th, 2006
(0)
lmao.....thus the hatred in his black heart!!!
August 28th, 2006
(0)
Unexpected and imaginative. 5
August 28th, 2006
(0)
It all makes sense now. How about trying this song? http://wowbannedfromytmnd.ytmnd.com/
August 28th, 2006
(-1)
has it occured to any of you affection-starved computer nerds that maybe, just maybe, sexymofo is entitled to his own opinion? and until max implements a rule stating that all comments must be insightful and constructive, sexymofo is free to leave whatever comment he pleases. get the f*ck over it
August 28th, 2006
(0)
why aren't more people saying you fail please try again
August 28th, 2006
(0)
How do we know, sexyloser, that you aren't an alt account? We're entitled to our opinions too, you know. This is this user's opinion of sexymofo. Don't like it, how about practicing what you preach, dear?
August 28th, 2006
(0)
sorry sexyloser, did he insult your hero?
August 28th, 2006
(0)
Oh, and you don't know any of us. Quit making assumptions you f*cking jackass. You're on this site as much as we are.
August 28th, 2006
(0)
he's not trying to be anything. he's demonstrating how sheepish and mobbish you all are
August 28th, 2006
(0)
Maybe we like fads? Is that such a problem? Want a society of freethinkers, go to a f*cking art site. This is comedy, in case you haven't gotten it through your f*cking skull, sexyloser.
August 28th, 2006
(0)
he wants to be made fun of.i say give it to him
August 28th, 2006
(0)
awww.. you should of put a word problem created by the one user he upvoted.
August 28th, 2006
(0)
hot sex after class mmk
August 28th, 2006
(0)
i wasnt even referring to what it is that you all like. i was speaking of you react to and treat those whom do not share your gaiety in a particular site
August 28th, 2006
(0)
*of how you react
August 28th, 2006
(0)
so that's where he got it!
August 28th, 2006
(0)
sexyloser, the fact of the matter is that he doesn't even leave more of a goddamn comment. Now, if he went to more constructive crit, then I'd gladly back him. But the comment he uses gives NO crit. It gives NO reason why the site-maker 'failed' in his vision. We all have a different vision, and I think sexymofo fails to understand that.
August 28th, 2006
(0)
also, being 'mysterious' with his sites doesn't help much, either. And that one with all the horrible images isn't even ARTSY in the least... it's horrid.
August 28th, 2006
(0)
That's pretty funny.
August 28th, 2006
(0)
very nice
August 28th, 2006
(0)
haha nice
August 28th, 2006
(0)
I lawled
August 28th, 2006
(0)
ROFLMAO!!!
August 28th, 2006
(0)
HAHAHA
August 28th, 2006
(0)
Haha, very nice. I love the scratched out number.
August 28th, 2006
(0)
You get an A+ in LOL!
August 28th, 2006
(0)
LOL
August 28th, 2006
(0)
August 28th, 2006
(0)
Grade 6? Jesus christ kids have gotten stupid. Back in the 80s, we were doing that sh*t in Grade 2.
August 28th, 2006
(0)
Whoops, hit the "submit" button there. This is just sheer genius. You win, no need to try again.
August 28th, 2006
(0)
brilliant
August 28th, 2006
(0)
I think sexymofo's just some prick. A wannabe "high brow" anti-fad prick with pretty good photoshop ability, mind you, but a prick none the less. Prolly someone's alt account, but who knows. Also the sexymofo wannabe is funny, too.
August 28th, 2006
(0)
I hate to feed the troll, but this is too funny to pass up. It explains so much...
August 28th, 2006
(0)
instant 5
August 28th, 2006
(0)
THANK YOU!!! I hate Sexymofo!
August 28th, 2006
(0)
LOL!!!!
August 28th, 2006
(0)
Genius!!
August 28th, 2006
(0)
lol sexymofos a douche
August 28th, 2006
(0)
you win.x__x
August 28th, 2006
(0)
win
August 28th, 2006
(0)
Nice.
August 28th, 2006
(0)
VERY Witty. Bravo.
August 28th, 2006
(0)
Ya'know, sexymofo would've looked a lot better if he had just ignored this ytmnd, but he 1'd it, so now he looks like a bitch.
August 28th, 2006
(0)
As much as I dislike feeding trolls, this is hilarious. The scratched out number is genious. Also, there's something hilariously wrong about a teacher signing homework with that stupid ^_^ emoticon.
August 28th, 2006
(0)
HAHAHA.
August 28th, 2006
(0)
Im sheepish and mobbish? Well exuuuuse me princess
August 28th, 2006
(0)
You win...please try again.^_^
August 28th, 2006
(0)
"there's something hilariously wrong about a teacher signing homework with that stupid ^_^ emoticon." Most def.
August 28th, 2006
(0)
I like wood.
August 28th, 2006
(0)
hahahahahahahahahahhahahahahaha thats the funniest thing ive ever seen
August 28th, 2006
(0)
lame
August 28th, 2006
(0)
"You fail. Please try again."
August 28th, 2006
(0)
FLAWLESS. VICTORY.
August 28th, 2006
(0)
Looks more like 3rd grade math to me..
August 28th, 2006
(0)
HAHA Sexymofo OWNED
August 28th, 2006
(0)
^_^
August 28th, 2006
(0)
sexymofo will be the next school shooter thanks to flashes like this. I hope all the jocks who laugh at him stay home that day!
August 28th, 2006
(0)
10010100101001010111001001010010101001010100101010100101111100100101010101010010101101100010100010101101100010100010101101100010100010100010100010100010100010100010101010010100010100010100010101010010100010100010100010101010001010110110010100010100010101101101001010001010110110001010001010110110001010010101000101010101111010010101010010001011010101110101111010010101010010001011010110101111010010101010010001011010110101111010010101010010001011010110101111010010101010010001011010110101111010010101010010001011
August 28th, 2006
(0)
sexymofo does fail!
August 28th, 2006
(0)
Haha. Excellent, man.
(0)
You win. Please make more. T_T
August 28th, 2006
(0)
i bet something like that really damage his life.
August 28th, 2006
(0)
Hahahha
August 28th, 2006
(0)
sexyloser likes to suck sexymofo's c*ck
August 28th, 2006
(0)
Not funny
August 28th, 2006
(0)
Sexyloser is right you nerds have no lives.
August 28th, 2006
(0)
Sexyloser needs to quit crying.
August 28th, 2006
(0)
Oh, and yes, its back on upandcoming. lolololowned.
August 28th, 2006
(0)
You win, please pull up to the next window ^_^
August 28th, 2006
(0)
looool at ^_^
August 28th, 2006
(0)
lawl
August 28th, 2006
(0)
He wants attention retard. Stop strokin' his balls and delte this site.
August 28th, 2006
(0)
you succeed, no need to try again :-)
August 28th, 2006
(0)
This will make top15 in no time
August 28th, 2006
(0)
PINK FLOID IT NOOBS
August 28th, 2006
(0)
ownage!
August 28th, 2006
(0)
a winner on multiple levels. ^_^
August 28th, 2006
(0)
hahahahaha
August 28th, 2006
(0)
i LOL'd
August 28th, 2006
(0)
lol, hey now! don't go makin' fun of tehpwner2's butt-lover!
August 28th, 2006
(0)
hhahaha
August 28th, 2006
(0)
I smiled.
August 28th, 2006
(0)
lol, a bit...
August 28th, 2006
(0)
lol nice
August 28th, 2006
(0)
lolol.
August 28th, 2006
(0)
I know about him, so I have the right to 1 this.
August 28th, 2006
(0)
Only reason I 1 this is because he isn't a true downvoter, so much he just 1's any site without artistic value...And no I am not friends with him Ive just looked at his voting records.
August 28th, 2006
(0)
very creative :D
August 28th, 2006
(0)
Although I'm a fan of Sexymofo, that was funny
August 28th, 2006
(0)
hi :-)
August 28th, 2006
(0)
I'm not trying to aggrivate you, or make a point, or anything. I just didn't find it that funny.
August 28th, 2006
(0)
lol alice cooper
August 28th, 2006
(0)
You fail, please try again ^_^ But 5 cause I lol'd
August 28th, 2006
(0)
LOL, sexyloser, you're a lame-brain
August 28th, 2006
(0)
Genius
August 28th, 2006
(0)
so true
August 28th, 2006
(0)
That was pretty damn good.
August 28th, 2006
(0)
Awesome.
August 28th, 2006
(0)
That's, like, thrid grade math.
August 28th, 2006
(0)
Stop blowing his c*ck.
August 28th, 2006
(0)
F*CKING AWESOME!
August 28th, 2006
(0)
You succeed.
August 28th, 2006
(0)
You win, please do it again ^_^
August 28th, 2006
(0)
haha, nice.
August 28th, 2006
(0)
i'm happy I was the first one to expose him ;D
August 28th, 2006
(0)
you know, i had looked into this "sexymofo" before, due to unrelated incidents, but when viewing this ytmnd i didn't even put the pieces together. it wasn't until later in the day that i noticed the telltale comment again and put 2 and 2 together. my vote went from a 2 to a 5. excellent.
August 28th, 2006
(0)
5
August 28th, 2006
(0)
Lol at sexymofo
August 28th, 2006
(0)
lol nice, but 6th grade math? o_O
August 28th, 2006
(0)
I know that your just feeding the troll but this is damn funny
August 28th, 2006
(0)
I have no clue who sexymofo is :/
August 28th, 2006
(0)
I made it 6th grade math cuz of the name i chose for the teacher. And I think my teacher was gay, so the " ^_^ " was more funny for me. And yes, the reason I hate sexymofo is because he doesnt explain his opinions and he only votes 5 and 1's.
August 28th, 2006
(0)
and he continuously gives 1's without explaining them.He IS entitled to his opinion, but the comments section is to tell the author what was good/bad about the ytmnd to help him improve himself and create better ones for everyone. Sexymofo gives 1's without explaining them, which helps nobody.
August 28th, 2006
(0)
THe fact is that he is entiltled to his opinion, but he doesnt even share it. He just says you fail, and slaps down an emoticon.
August 28th, 2006
(0)
sexymofo = not sexy lol
August 28th, 2006
(0)
5+d for sexymofo :D
August 28th, 2006
(0)
LOL
August 28th, 2006
(0)
Thanks for all the comments guys, I didn't really make it to troll against sexymofo. I just thought of the idea and I couldn't not-do it.
August 28th, 2006
(0)
^_^
August 28th, 2006
(0)
Am I the only one who thinks that a math test only covering basic multiplication in a SIXTH GRADE CLASS is a little disturbing? Hell, I'm pretty sure I was starting prealgebra in sixth grade.
August 28th, 2006
(0)
Clever.
August 28th, 2006
(0)
Winner.
August 28th, 2006
(0)
STOP ASKING WHY IT'S 6th GRADE, I did that for my own personal comedy, because of who my 6th grade teacher was. This isn't a real test obviously. Or maybe Sexymofo took special ED classes. The grade isnt the point of the joke.
August 28th, 2006
(0)
You succeed! By all means, go for it again. Unlike the c*ckf*g presented here.
August 28th, 2006
(0)
I wouldn't know of dälek were it not for Sexymofo upvoting the LOSTMND sites, so.. I'm a fan, but this is still amusing.
August 28th, 2006
(0)
5'd for the truth
August 28th, 2006
(0)
rofl
August 28th, 2006
(0)
i hate downvoters... they suck penis...
August 28th, 2006
(0)
Seansy you hate this song? rofl... You one of those columbine kids? That'd be funny
August 28th, 2006
(0)
Eat your five. I don't care if you have a tummy ache!
August 28th, 2006
(0)
5 for truth
August 28th, 2006
(0)
Don't even care about the song, the image is comedy gold
August 28th, 2006
(0)
Going to have to give you -1 for encouraging him. :/
August 28th, 2006
(0)
Fived for truf!!!
August 28th, 2006
(0)
5'd.
August 28th, 2006
(0)
-(e^(pi*i))
August 28th, 2006
(0)
see the thing is he doesn't 1 every site so no.
August 28th, 2006
(0)
The only good sexymofo YTMND I've seen yet.
August 28th, 2006
(0)
lol, upvoted
August 28th, 2006
(0)
Mwahah ^-^
August 28th, 2006
(0)
I hate sexymofo
August 28th, 2006
(0)
Winnar!
August 28th, 2006
(0)
lol
August 28th, 2006
(0)
How much do you want to bet that he's going to say the same thing he always says on every YTMND he doesn't like?
August 28th, 2006
(0)
Oh, he already did. I need to pay more attention.
August 28th, 2006
(0)
Yes yes~! I was so hopin someone would notice that guy...
August 28th, 2006
(0)
after reading comments, everyone who 1d this ...burn in hell
August 28th, 2006
(0)
LOL you should've made the test longer added at least one or two 5's in there for good measure.
August 28th, 2006
(0)
thats sixth grade? is it the special class?
August 28th, 2006
(0)
i lol'ed
August 28th, 2006
(0)
a great way to stop someone downvoting for popularity's sake is to give them more popularity. Nice work.
August 28th, 2006
(0)
pwnt
August 28th, 2006
(0)
He's not trying to stop them from downvoting. He's trying to entertain us, which he seems to have done very well.
August 28th, 2006
(0)
ahaha I love it...and damn I miss those kinds of tests...oh god f*ck calculus.
August 28th, 2006
(0)
you fail, please try again ^_^ =P
August 28th, 2006
(0)
5'd For Sexymofo
August 28th, 2006
(0)
its ok, but your just giving him attention, which is what he wants.
August 28th, 2006
(0)
LOL. I HAVN'T LOLED THAT HARD IN A WHILE. AHHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
August 28th, 2006
(0)
It's funny, but should we really be giving him all this attention that he so desperately wants?
August 28th, 2006
(0)
It makes sense.
August 28th, 2006
(0)
hahaahhahaah
August 28th, 2006
(0)
sexymofo prolly did not make it to 6th grade.
August 28th, 2006
(0)
You have your downvoters, your upvoters and you midvote. So what if someone 1s all except artsy stuff? Stop making a big deal out of it..
August 28th, 2006
(0)
You spelled "A+" wrong...
August 28th, 2006
(0)
lol loved it, but this is what he wants he wants the attention and mr-voter you spelled probably wrong you fail please try agan ^_^
August 28th, 2006
(0)
He'll randomly vote 5, but for all the wrong sites....
August 28th, 2006
(0)
here it is
August 28th, 2006
(0)
sexymofo is a f*g the test is real
August 28th, 2006
(0)
1'd because you're a hater.
August 28th, 2006
(0)
do
August 28th, 2006
(0)
Hehehehhehehe... rofl.
August 28th, 2006
(0)
01011001011011110111010100100000011001100110000101101001011011000010110000100000011100000110110001100101011000010111001101100101001000000111010001110010011110010010000001100001011001110110000101101001011011100010111000100000010111100101111101011110 Translate that Binary with http://nickciske.com/tools/binary.php.
August 28th, 2006
(0)
i am amused, call me sheepish f*ggot (i f*cked your mother, weak lay)
August 28th, 2006
(0)
lol
August 28th, 2006
(0)
Sexymofo rocks BTW
August 28th, 2006
(0)
WTF GRADE 9??? more like 3...
August 28th, 2006
(0)
wow, there goes my dyslexia again. it's a 6 not a 9. I'm retarded
August 28th, 2006
(0)
HAHHAHAA, very clever and smart ^_^
August 28th, 2006
(0)
Owned?
August 28th, 2006
(0)
6/5 YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
August 28th, 2006
(0)
Sexymofo so sad :(
August 28th, 2006
(0)
it all makes since now......
August 28th, 2006
(0)
LOFL
August 28th, 2006
(0)
you get a 5, for the little details such as the 4th question where he rubs it out as if he were going to answer something other than 1. And for the spelled out "one" in the bonus question. The poor penmanship in the name at the top, ETC.
August 28th, 2006
(0)
I admire your ability to so excellently portray such a high amount of *ss stompage in one ytmnd. Please accept this five as a token of the YOSHMASTER societies' gratitude.
August 28th, 2006
(0)
Thanks Mrs. Wilkonson!
August 28th, 2006
(0)
awesome
August 28th, 2006
(0)
I don't know the guy in question, but this made me laugh anyway. I think 4/5 is fair here.
August 28th, 2006
(0)
win
August 28th, 2006
(0)
^^
August 28th, 2006
(0)
So thats why...
August 28th, 2006
(0)
You win!
August 28th, 2006
(0)
I got an idea for another. Comming soon, hopefully tonight.
August 28th, 2006
(0)
You WIN AT LIFE. Simply because you do not like *ssh*l*es. Your intellegence of doing such things is great.
August 28th, 2006
(0)
As much as I don't like giving the attention whores what they want, this is funny.
August 28th, 2006
(0)
making YTMNDs about other YTMNDers is gay
August 28th, 2006
(0)
I is an imiginary number you twit. Lulz.
August 28th, 2006
(0)
That sexymofo has to be like 12.
August 28th, 2006
(0)
lol, sexymofo
August 28th, 2006
(0)
"nostradomus" I actually like your comment. Downvoters, notice how he said why he was displeased, instead of just clicking star one, and writing some random thing. He told WHY he didnt like it. If only downvoting was always like that.
August 28th, 2006
(0)
zomg inside joke.
August 28th, 2006
(0)
5
August 28th, 2006
(0)
lol
August 28th, 2006
(0)
UNIVERSE TIER
August 28th, 2006
(0)
I can't believe you gave him the attention he has always wanted. And guess what? You proved him right, all we care about is people that *ss around on YTMND.
August 28th, 2006
(0)
Who cares if he wants attention and this is giving it to him. We can still laugh at how ridiculous he is, and if people laughing at him is what he wants, thats what he gets. We laugh at a douche, he gets attention. Everybody wins.
August 28th, 2006
(0)
You win the internets!
August 28th, 2006
(0)
Hahaha, I've been waiting for something like this to pop up. I personaly think sexymofo-bashing should become a fad. As far as I see it, he's nothing but a plague to the ytmnd community.
August 28th, 2006
(0)
Hahaha...5'd
August 28th, 2006
(0)
hah
August 28th, 2006
(0)
Lol.
August 28th, 2006
(0)
ABSOLUTELY BRILLIANT. A SHINING PINNACLE OF HUMOR AND DERROGATORY. YOU WIN. PLEASE, FOR GOD'S SAKE, TRY AGAIN. ^_^
August 28th, 2006
(0)
dear jabberwocky39, this really is no inside joke if you look about 21 comments down from the top (if you can read that far) you can see who he is...
August 29th, 2006
(0)
sexy mother f*cker? I don't think it's sexy that he f*cks his mother. But everyone has their own kinks
August 29th, 2006
(0)
it seems that this is not making above 4.2 rating due to people being unaware of who he is. Everyone who has been affected by him should find this funny at least.
August 29th, 2006
(0)
I hate this guy, too! http://sexymofosidenty.ytmnd.com
August 29th, 2006
(0)
Haha, kill Sexymofo!
<< 1 2 >>