Google hates Black People
Created on: September 4th, 2006
Google hates Black People
None ( ._.)

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(3.92) 380 36 92

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 0 0 0 15,129

Inbound links:

views url
5 http://www.ytmnsfw.com/users/MikeDamrat/
3 http://www.stumbleupon.com/su/
1 http://legacyofthevoid.proboards.com/index.cgi?board=humour&acti
1 http://www.google.com/search?q=google+hates+black+people&ie=UTF-
1 https://www.google.com/

Add a comment

Please login or register to comment.
September 4th, 2006
(0)
LMAO THATS SO WRONG AHAHAHA
September 4th, 2006
(0)
omg lol
September 4th, 2006
(1)
lol screenshot
September 4th, 2006
(0)
Wowzahz... Awesome.com
September 4th, 2006
(0)
what tree said
September 4th, 2006
(0)
Ahaha nice.
September 4th, 2006
(0)
why were you searching for black people buying cats?
September 4th, 2006
(0)
LMAO RACISIM RULES!!! no it doesn't
September 4th, 2006
(0)
ROFL
September 4th, 2006
(0)
The google fad is fin. Definitely not deck.
September 4th, 2006
(0)
LOL
September 4th, 2006
(0)
I lol'd my pants.
September 4th, 2006
(0)
If you search whit people buying cats, it doesn't display Buy White People.
September 4th, 2006
(0)
should be cheap
September 4th, 2006
(0)
LOL
September 4th, 2006
(0)
lol, slavery
September 4th, 2006
(0)
I love black people, and I love cats. It's win-win!
September 4th, 2006
(0)
Intriguing
September 4th, 2006
(0)
XDD
September 4th, 2006
(0)
WIN!
September 4th, 2006
(0)
Hahahahaha
September 4th, 2006
(0)
Google's HQ is originated in the 1800's american isn't it?
September 4th, 2006
(0)
Wow, you really CAN find anything on Google...
September 4th, 2006
(0)
Flawless. ^_^
September 4th, 2006
(0)
ahahahahahaha
September 4th, 2006
(0)
If Google hated black people it would say DON'T buy black people.
September 4th, 2006
(0)
Should actually read "Shopping.com hates black people" but fair enough
September 4th, 2006
(0)
Dear Pixiesfan, I'm drunk! It doesn't matter! LOL!
September 4th, 2006
(0)
"it doesn't display Buy White People." Of course not. Selling white people is just wrong
September 4th, 2006
(0)
google ads ftw
September 4th, 2006
(0)
Funniest thing I have seen in a while. :D
September 4th, 2006
(0)
I'll take 2!!!
September 4th, 2006
(0)
lol, i gotta buy some
September 4th, 2006
(0)
perfect
September 4th, 2006
(0)
I 1 all sites that use that god damn f*cking sound. 2449 sites! Let it rest in pease, PLEASE!
September 4th, 2006
(0)
LOL Nice discovery
September 4th, 2006
(0)
ill buy 2
September 4th, 2006
(0)
10,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000 this is a googol
September 4th, 2006
(0)
been done
September 4th, 2006
(0)
Thats funny but why were you looking up black people buying cats...
September 4th, 2006
(0)
5 for searching for "Black People Buying Cats"
September 4th, 2006
(0)
yo screw racism
September 4th, 2006
(0)
-1 for overdone music
September 4th, 2006
(0)
\_OL.
September 4th, 2006
(0)
Looked it up myself, and I'm appalled. However, it is not your fault, so I'll give you a 4.
September 4th, 2006
(0)
two'd for not using We Like To Party by the Venga Boys (racist ytmnds)
September 4th, 2006
(0)
do i wanna know why u searched for "black people buying cats?"
September 4th, 2006
(0)
lol screenshot
September 4th, 2006
(0)
old
September 4th, 2006
(0)
i dont care if it was "just a screenshot", I laughed
September 4th, 2006
(0)
"black people buying cats"? WTF kinda search is that? Weirdo...
September 4th, 2006
(0)
I'VE BEEN LOOKING FOR DEALS ON NEGROES, I'VE BEEN GETTING RIPPED OFF.
September 4th, 2006
(0)
Winnah1
September 4th, 2006
(0)
lool
September 4th, 2006
(0)
1 for n*gg*rs in your url.
September 4th, 2006
(0)
Google hates black people along with everyone else. :o
September 4th, 2006
(0)
Ahahahahaa.
September 4th, 2006
(0)
black people buying cats - awesome
September 4th, 2006
(0)
oh so wrong and yet oh so funny
September 4th, 2006
(0)
Lol, I laughed so hard I teared. 5'd.
September 4th, 2006
(0)
Pretty easily done on google but that still made me lol.
September 4th, 2006
(0)
all your n*gg*rs are belong to teh internets
September 4th, 2006
(0)
+2 for your search..
September 4th, 2006
(0)
LOL N*GG*RS
September 4th, 2006
(0)
Cite your resources...
September 4th, 2006
(0)
"why were you searching for black people buying cats?"
September 4th, 2006
(0)
I... I... don't.. remember.
September 4th, 2006
(0)
lol black people buying cats?? wtf
September 4th, 2006
(0)
Why the hell did you google "black people buying cats"?
September 4th, 2006
(0)
Why were you searching for black people buying cats?
September 4th, 2006
(0)
Whoa, what the heck?
September 4th, 2006
(0)
omfggggg
September 4th, 2006
(0)
LMFAO X INFINITY!!! BWAHAHAHHAAHHAHAHAHHAAHHAHAHAHHAAHHAHAHAHHAAHHAHAHAHHAAHHAHAHAHHAAHHAHAHAHHAAHHAHAHAHHAAHHAHAHAHHAAHHAHAHAHHAAHHAHAHAHHAAHHAHAHAHHAAHHAHAHAHHAAHHAHAHAHHAAHHAHAHAHHAAHHAHAHAHHAAHHAHAHAHHAAHHAHAHAHHAAHHAHAHAHHAAHHAHAHAHHAAHHAHAHAHHAAHHAHAHAHHAAHHAHAHAHHAAHHAHAHAHHAAHHAHAHAHHAAHHAHAHAHHAAHHAHAHAHHAAHHAHAHAHHAAHHAHAHAHHAAHHAHAHAHHAAHHAHAHAHHAAHHAHAHAHHAAHHAHAHAHHAAHHAHAHAHHAAHHAHAHAHHAAHHAHAHAHHAAHHAHAHAHHAAHHAHAHAHHAAHHAHAHAHHAAHHAHAHAHHAAHHAHAHAHHAAHHAHAHAHHAAHHAHAHAHHAAHHAHAHAHHAAHHAHAHA!
September 4th, 2006
(0)
lol
September 4th, 2006
(0)
well you did search for buying black people, so it doesn't make it completely racist.
September 4th, 2006
(0)
No, I searched for "Black people buying cats"... I don't remember WHY I searched that, but.. yeah..
September 4th, 2006
(0)
already made before. fail
September 4th, 2006
(0)
And why were you searching for "black people buying cats?"
September 4th, 2006
(0)
ROFL
September 4th, 2006
(0)
LMAO nice.
September 4th, 2006
(0)
You don't have to hate something to sell something.
September 4th, 2006
(0)
haha
September 4th, 2006
(0)
this was done a LONG time ago, only it was much funnier cause they actually used the phrase "African American Slaves"
September 4th, 2006
(0)
you searched for "black people buying cats"?
September 4th, 2006
(0)
5
September 4th, 2006
(0)
Ah, well, sorry I didn't do my ytmnd research, *ssh*l*es. Get over it.
September 6th, 2006
(0)
Hmm... I could have sworn they stopped selling those
September 6th, 2006
(0)
SLAVES!!!
September 6th, 2006
(0)
Wow, very original.
September 6th, 2006
(0)
ZOMG it works!!!
September 30th, 2006
(0)
Sorry I only buy my black people on ebay.
October 5th, 2006
(0)
lol indeed