lol, stingray.
Created on: September 4th, 2006
lol, stingray.
RIP, Steve Irwin. I am NOT ridiculing Steve or his death; I wanted to make an amusing, affectionate tribute to counter all the solemn and somber ones. I loved his show and thought he was a great character with even greater spirit.

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(2.94) 1,192 55 328

View metrics:

today yesterday this week this month all time
1 6 10 20 81,238

Inbound links:

views url
767 http://knowyourmeme.com/memes/lol-internet
57 http://www.vayatele.com/entretenimiento/el-cazacocodrilos-muere-
29 http://www.vayatele.com/entretenimiento/el-cazacocodrilos-muere-mientras-rodaba-un-documental
16 http://m.vayatele.com/entretenimiento/el-cazacocodrilos-muere-mi
14 http://www.trafficfaker.com

Add a comment

Please login or register to comment.
<< 1 2 >>
September 4th, 2006
(0)
woosh
September 4th, 2006
(0)
Ѕ
September 4th, 2006
(0)
holy crap that sting ray looks like a space shuttle
September 4th, 2006
(0)
So tasteless. So funny.
September 4th, 2006
(0)
lol, i just came
September 4th, 2006
(0)
Tasteless, yet clever. I think we're all going to hell for this.
September 4th, 2006
(0)
Love it!
September 4th, 2006
(0)
And this is what he's doing right now, in croc hunter heaven.
September 4th, 2006
(0)
Stingray surfin!
September 4th, 2006
(0)
He's finally dead. Our crocodiles are safe once again.
September 4th, 2006
(0)
hey porplemontage, stfu f*ggot
September 4th, 2006
(0)
That's pretty gay, but 2 for effort.
September 4th, 2006
(0)
I disapprove
September 4th, 2006
(0)
4 for steve
September 4th, 2006
(0)
⋆★⋆★⋆★⋆★⋆★⋆★⋆★⋆★⋆★⋆★⋆★⋆★⋆★⋆★⋆★⋆★⋆★⋆★⋆★⋆★⋆★⋆★⋆★⋆★⋆★⋆★⋆★⋆★⋆★⋆★⋆★⋆★⋆★⋆★⋆★⋆★⋆&
September 4th, 2006
(0)
really dont want to laughg at this but i sorta have to
September 4th, 2006
(0)
lol dead!
September 4th, 2006
(0)
F*cking die you stupid c*nt.
September 4th, 2006
(0)
At least wait a week, cmon...
September 4th, 2006
(0)
And that's terrible.
September 4th, 2006
(0)
He has conquered the sting ray. Brilliant!
September 4th, 2006
(0)
So mean... yet so funny... lol
September 4th, 2006
(0)
Flawless. ^_^
September 4th, 2006
(0)
No respect...
September 5th, 2006
(0)
you are scum
September 5th, 2006
(0)
f*ck you
September 5th, 2006
(0)
love the comments! XD
September 5th, 2006
(0)
crikey lol
September 5th, 2006
(0)
Gayrrific!
September 5th, 2006
(0)
Finally! Let that be a lesson...put yourself in harms way enough times and a stingray will get ya!
September 5th, 2006
(0)
best lol site in probably 6 months. Too bad it's uncited.
September 5th, 2006
(0)
http://stingrayslol.ytmnd.com/
September 5th, 2006
(0)
http://stingrayslol.ytmnd.com/ This ones better.
September 5th, 2006
(0)
Terrific. "Photoshopped googled images" made me laugh, too. Oh, the age of the internets.
September 5th, 2006
(0)
only people with no sense of humour downvote this.
September 5th, 2006
(0)
Irwin sites arent funny yet.
September 5th, 2006
(0)
Almost as tasteless as spamming us with images of burning cats.
September 5th, 2006
(0)
that fad is unfunny and boring.
September 5th, 2006
(0)
thats terrible especially since its so soon
September 5th, 2006
(0)
Yar, ye be walking the plank. Set a course for a better ytmnd!
September 5th, 2006
(0)
because im still sad about his death :(
September 5th, 2006
(0)
A sting ray may have killed him but the man loved nature. He wouldnt be bitter about it at all, and i think he would have rather been killed by a critter, doing what he loved. But you're still an *ssh*l*e. 1'd
September 5th, 2006
(0)
Show some goddamn respect...
September 5th, 2006
(0)
Man, you guys need to get a sense of humour. This is a tribute---he's conquered the stingray! He laughs in its face! Sheesh.
September 5th, 2006
(0)
He is definantly f3cking up stingray in his afterlife.
September 5th, 2006
(0)
1d for not even using a stingray
September 5th, 2006
(0)
wow.
September 5th, 2006
(0)
4, -1 for I miss steve :'(
September 5th, 2006
(0)
Ah, quit bashing. This one is good.
September 5th, 2006
(0)
I actually like Steve Irwin. LOL TASTELESS
September 5th, 2006
(0)
Uh, guys...I loved Steve too. Again, this is more of a tribute--I'm not bashing him at all.
September 5th, 2006
(0)
no
September 5th, 2006
(0)
In poor taste.
September 5th, 2006
(0)
i knew this one was coming yesterday I thought to myself "someone is gonna make a lol stingray, I hope they do a good job." you sir disappointed me, for this sucks. Try to get the font and word bubble right next time sparky.
September 5th, 2006
(0)
lol, 1
September 5th, 2006
(0)
Better lol stingray. but kind of odd hes riding on top of it instead of getting hit by it.
September 5th, 2006
(1)
roflmao. I laughed. It was funny. "In poor taste?" GTFO this is YTMND, not disney.com. I KNOW, LETS MAKE ANOTHER R.I.P. STEVE SITE WITH TEH SAD MUSIK!
April 3rd, 2007
(0)
full ack
September 5th, 2006
(0)
September 5th, 2006
(0)
It's really not tasteless at all. On the other hand, I just didn't think it was particularly good. I think there could be a good "lol, stingray" site, although it likely would actually be in bad taste. (Doesn't mean it wouldn't be funny.)
September 5th, 2006
(0)
lol
September 5th, 2006
(0)
I'm one of those people who mourn for about 5 minutes, and then begin with the humor. Great site.
September 5th, 2006
(0)
It's not tasteless, it's awesome. Think about it...that's exactly how Irwin would want to go.
September 5th, 2006
(0)
:(:(:(:(:(:( Rip steve.
September 5th, 2006
(0)
i approve for awesome
September 5th, 2006
(0)
Tasteless
September 5th, 2006
(0)
who gives a sh*t if you're a fan you f*ck
September 5th, 2006
(0)
Hell, here I come. 5'ed
September 5th, 2006
(0)
Kill yourself.
September 5th, 2006
(0)
Heal Yourself
September 5th, 2006
(0)
to downvoters: death is just a transition, its no reason to grieve, stop using it as an excuse to make ppl feel bad, we should be happy
September 5th, 2006
(0)
Dude. Not cool. Not cool at all.
September 5th, 2006
(0)
lol!
September 5th, 2006
(0)
Too soon, far too soon.
September 5th, 2006
(0)
Jesus f*cking christ.
September 5th, 2006
(0)
TERRIBLE
September 5th, 2006
(0)
Great contributions to the environment or not, I'm not going to shed a tear for a guy who poked dangerous animals with sticks every day of his life and finally got killed by f*cking with the wrong one.
September 5th, 2006
(0)
Meh, I don't know what to think of this, 3'd
September 5th, 2006
(0)
1 for sponsoring. Money for ytmnd but i doubt that's your reasoin for donating.
September 5th, 2006
(0)
man... not cool
September 5th, 2006
(0)
The worst YTMND Ever. I'd give it 0.1 stars if YTMND would let me. First you make fun of Steve Irwin, then you stick in the WORST FAD MUSIC EVER.
September 5th, 2006
(0)
F*ck you for bad taste.
September 5th, 2006
(0)
rofl
September 5th, 2006
(0)
funny how he has to sponsor it, since that is the only way it will be on the frontpage
September 5th, 2006
(0)
try to get on the front page w/out sponsoring and 5'ing your sites.
September 5th, 2006
(0)
Instead of writing separate messages: I had no idea sponsoring put you on the front page. I wanted to give money to the site for a while and figured my page would be a good place to start. So, I apologise for that error on my part. 2. I didn't "5" my sites, just so you know. I have this account only and you can't vote for yourself. 3.Relax, people. It's a ytmnd page.
September 5th, 2006
(0)
Ok. I didn't like the site because the music & fad suck. Lol, internet sucks balls. And this isn't the time to be joking about his death. That is why I downvoted.
September 5th, 2006
(0)
I think Steve Irwin would either approve or not understand the YTMND art form. Plus, I like how someone called you "scum". Kind of a film noir kind of insult if you ask me. Oh, and congrats on getting a top viewed site.
September 5th, 2006
(0)
i've seen one other lol, stingray, and this is the better of the two
September 5th, 2006
(0)
Surf the Stingray, Steve! "CRIKEY! IM IN HEAVEN."
September 5th, 2006
(0)
wrong just wrong
September 5th, 2006
(0)
@shoover: that was a total noob blunder on my part, I freely admit it. When I saw it up there under the sponsored, I wanted to take it back immediately. Mea culpa.
September 5th, 2006
(0)
Hell He's Probably Riding a Stingray to Heaven as we Speak...
September 5th, 2006
(0)
That's just tasteless and cruel.
September 5th, 2006
(0)
lol
September 5th, 2006
(0)
You people suck and are being entirely too oversensitive. This is a great tribute.
September 5th, 2006
(0)
very tasteless, you fail. downvoted.. and i usually don't downvote too. oh and good job at buying fame with the sponsorship you're real cool
September 5th, 2006
(0)
Omg he died LOL! U_U not funny.
September 5th, 2006
(0)
aiight
September 5th, 2006
(0)
I just...I don't know. I don't see how people can laugh about something like this already. No, I never knew the man, and I didn't shed tears, but come on. Doesn't it FEEL like it's too soon? It's almost like YTMND users are vultures, just waaaaaaaaaitiiiiing for someone famous to die and then BAM! One thousand unoriginal sites pop up. Heaven help us when Bill Cosby is laid to rest. One for poor lack of judgement.
September 5th, 2006
(0)
I disapprove
September 5th, 2006
(0)
lame
September 5th, 2006
(0)
Lol, that's a great tribute.
September 5th, 2006
(0)
Was anyone commenting here, here during the Katrina times? Hey it might be tastless but thats YTMND. We poke fun at the things that shouldn't be funny yet. We gotta have a mix. There are already the R.I.P sites so why just mourn when you can remeber him with a little laugh. -1 for wrong speech bubble -1 for wrong font
September 5th, 2006
(0)
Does My Greatness Bother You?
September 5th, 2006
(0)
this is just insensitive
September 5th, 2006
(0)
yeah. sorry, i just see no humor in parodying his death. he was such a beautifully compassionate human being. He's done so much for this earth and ALL its inhabitants. Upon that, It's also way too soon to parody a loss of this magnitude. These are just my opinions though, I'm sure many think otherwise.
September 5th, 2006
(0)
^^also what RockyCliffs said^^
September 6th, 2006
(0)
Self-sponsorship = LOSE.
September 6th, 2006
(0)
terrible.megawoot.
September 6th, 2006
(0)
bad
September 6th, 2006
(0)
ANOTHER ONE GOING ON MY FAVORITES. LOL.
September 6th, 2006
(0)
GREAT! Another Steve Irwin stringray paradoy going on my favorites. ;D
September 6th, 2006
(0)
http://lolstingray2.ytmnd.com/
September 6th, 2006
(0)
wowo awesome site...... wait no ur an *ssh*l*e
September 6th, 2006
(0)
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
September 6th, 2006
(0)
MUCH better. This one, I can get behind. (The much better is in reference to the one with the stuffed stingray doll.) Good job.
September 6th, 2006
(0)
R.I.P. Steve.
September 6th, 2006
(0)
didnt see this one coming.
September 6th, 2006
(0)
Tribute or not, tasteless or not, I couldn't care less. This fad needs to die.
September 6th, 2006
(0)
Croakey!
September 6th, 2006
(0)
bit tight maybe... 4
September 6th, 2006
(0)
this is sad
September 6th, 2006
(0)
RIP Steve.
September 6th, 2006
(0)
gj
September 6th, 2006
(0)
dont mock whit steve erwin
September 6th, 2006
(0)
:goodone:
September 6th, 2006
(0)
NOW POST TITS OR GTFO OF THE FORUMS
September 6th, 2006
(0)
lol, j/k!
September 6th, 2006
(0)
such an epic way to die...
September 6th, 2006
(0)
worst lol site ever, no respect
September 6th, 2006
(0)
That's what I would have expected to happen!
September 6th, 2006
(0)
Bad taste much? Gotta 5 that, you got balls man!
September 6th, 2006
(0)
That is an eagle ray sir, NOT a stingray!
September 6th, 2006
(0)
Damn, i wish you couldn't sponsor your own sites.
September 6th, 2006
(0)
Hahahahahahahahahhahahahahahahaha!
September 6th, 2006
(0)
STFU
September 6th, 2006
(0)
1'd like a bitch
September 6th, 2006
(0)
i hope you die from a long and slow battle with brain cancer. c*nt
September 6th, 2006
(0)
steeeeve!
September 6th, 2006
(0)
So bad, yet so good...
September 6th, 2006
(0)
You're a brave man. Yeah, we're all going straight to hell.
September 6th, 2006
(0)
This is Scorp, and I disapprove of this message.
September 6th, 2006
(0)
People have no sense of humor anymore. If you can't laugh in the face of death, how else can we deal with the nature of our own mortality? I bet a lot of the children 1-ing this have no idea what it's like to lose someone they actually KNOW. Or maybe it's just that I'm a cynical old bitch but... laughing in the face of death is what Steve Irwin was about. Not whining like a pussy.
September 6th, 2006
(0)
superbe
September 6th, 2006
(0)
lol, this site has completly bombed. XD
September 6th, 2006
(0)
ftw
September 6th, 2006
(0)
ftw
September 6th, 2006
(0)
Fail, Steve Irwin's a legend. Nobody is allowed to mock him in any way shape or form these days.
September 6th, 2006
(0)
Jut read description, so ignore last comment, but I still think it's pretty wrong.
September 6th, 2006
(0)
-5 for Steve Irwin, +1 for creativity
September 6th, 2006
(0)
HeatherChandler: Not everyone find's death amusing. Taking it seriously is not being a child either as you may have implied. But I'll forgive you for that comment and 5 this YTMND for its good intentions.
September 6th, 2006
(0)
please delete this
September 6th, 2006
(0)
Apology accepted on the sponsorship bit. The only bad part is that the background is pretty sh*tty. Put in some of that good ole motionblured- coraly-sea area like in other lol YTMNDs
September 6th, 2006
(0)
needs more poision
September 6th, 2006
(0)
Fudgepies.... I was gonna do something like this, shame you sponsored your own site though!
September 6th, 2006
(0)
I only downvoted for the fact that you sponsored your own site, but i don't hate this, really.
September 6th, 2006
(0)
Sorry, I know I shouldn't but I liked him :(
September 6th, 2006
(0)
You shot down the roflcopter...
September 6th, 2006
(0)
ass
September 6th, 2006
(0)
*sigh* Please read my description...
September 6th, 2006
(0)
Your sh*t
September 6th, 2006
(0)
I am posting the fact that I have given this site a 2.
September 6th, 2006
(0)
ZOMG IM OFFENDED I LIKE TOTALLY CALLED HIS A CRAZY F*CK ALL HIS LIFE BUT NOW HES DEAD HES A SAINT OMG. Maybe people can learn to appreciate what they have now? o.O
September 6th, 2006
(0)
I wasn't offended, But sponsoring to get reactions is just plain sad.
September 6th, 2006
(0)
instant 1 for having a f*ggy username like "Corpsegoddess"
September 6th, 2006
(0)
Don't sponsor your own sites, c*nt.
September 6th, 2006
(0)
Yet again for the record, I HAD NO IDEA SPONSORING YOUR SITE PUTS IT ON THE FRONT PAGE. I would never have done that. I've already emailed and asked them to take it down.
September 6th, 2006
(0)
Not very amusing, make something more orginal and does not dishonor the dead.
September 6th, 2006
(0)
R.I.P Steve :( 5'd
September 6th, 2006
(0)
Why don't you just show this to steve's kids, I'm sure they'll love it. *ssh*l*e.
September 6th, 2006
(0)
lol, entensity.net approves
September 6th, 2006
(0)
Beauty, mate!!
September 6th, 2006
(0)
i never give out ones. you deserve a one.
September 6th, 2006
(0)
ok? It's not really funny.
September 6th, 2006
(0)
omg this is so wrong, but i'm still laughing, screw the downvoters
September 6th, 2006
(0)
READ THE DISCRIPTION. THIS F*CKING ROCKS
September 6th, 2006
(0)
seriously. this is great. rip steve, but this is gold
September 6th, 2006
(0)
Only three people have died by a stingray in recorded history...
September 6th, 2006
(0)
Maybe if you bastards READ THE DESCRIPTION you'd show he's not making fun of Steve. It's humorous, but it's not making fun of him. >_>
September 6th, 2006
(0)
Easily the best Irwin tribute I've seen. 5 if you fix the break in the sound.
September 6th, 2006
(0)
+4 for nice LOL site +1 for being a heartless bastard ;)
September 6th, 2006
(0)
You lose. Good day, sir.
September 6th, 2006
(0)
teh suck
September 6th, 2006
(0)
give it up
September 6th, 2006
(0)
VERY funny.
September 6th, 2006
(0)
ITS INITIAL D - RUNNING IN THE 90's! PEOPLE GET IT RIGHT PLEASE.
September 6th, 2006
(0)
i'll give you a five cuz i made teh "omg stingray" PTKFGS version and got sh*t from it like you. i actually respected Steve Irwin a lot and just wanted to make something amusing like you.
September 6th, 2006
(0)
tasteless! Funny! F*ck yeah!
September 6th, 2006
(0)
boner
September 6th, 2006
(0)
I agree, I think if Heaven has a computer, Steve is lookin at this and laughin his *ss off
September 6th, 2006
(0)
1'd.
September 6th, 2006
(0)
I dont know what to rate this one, i love it and hate it at the same time, cuz well... steve will n ever surf on a stingray in this world again
September 6th, 2006
(0)
Thats what actually happened.
September 6th, 2006
(0)
+4 funny, -1 too early, -1 sponsering your own site
September 6th, 2006
(0)
shameless. die.
September 6th, 2006
(0)
its funny cause its LOL...i just wish it had been made before he died...but still funny
September 6th, 2006
(0)
Pretty much been there done that.
September 7th, 2006
(0)
I normally don't like these YTMNDs making light of Steve's death, but considering you said that's not the intention of this pic, and this is pretty tame compared to some of the ones I saw, it's a nice tribute.
September 7th, 2006
(0)
I think it was horrible. Belive that he has just die. That, my friends, is lack of respect to the great Steve Irvin.
September 7th, 2006
(0)
That's a big sponsorship for this...
September 7th, 2006
(0)
hahahaha so many f*gs are so mad thats gold
September 7th, 2006
(0)
Because I donated to help the site, not further my own page. This Steve page had already been on the "top viewed" list several times BEFORE I donated, so why the hell would I need to donate to get it on the front page? I just don't like being falsely accused. If I did it on purpose, fine, rake me over the coals for it. But that's just not what happened.
September 7th, 2006
(0)
:(
September 7th, 2006
(0)
very bad taste, and you sponsored your own site, not cool.
September 7th, 2006
(0)
there are certain unwritten laws to ytmnd and i'm pretty sure sponsoring your own site is on that list, someone should make a ytmnd on these laws
September 7th, 2006
(0)
Hey Kunta...read my damn comment. I did not know at the time that sponsoring it would put it on the front page. If I had known, I NEVER would have done it. I have emailed the support team here and asked them to either remove it from the front or to give the donation to another page.
September 7th, 2006
(0)
he's riding that big ol' stingray up in the sky....
September 7th, 2006
(0)
+5 for clever, only -1 for tasteless.
September 7th, 2006
(0)
Wow, you managed to f*ck up TWO fads and also make fun of a dead guy. Good F*cking job, tard.
September 7th, 2006
(0)
instant 5. He had it coming, always poking and picking up animals that were better left alone.
September 7th, 2006
(0)
WTB RES FOR STEVE IRWIN PST
September 7th, 2006
(0)
how is this funny
September 7th, 2006
(0)
How is this NOT funny? There's nothing objectionable in my page. Steve rides the stingray triumphant into the sunset.
September 7th, 2006
(0)
It's very awesome.
September 7th, 2006
(0)
1
September 7th, 2006
(0)
WHERE WHERE WHERE, WHERE'S RONALD?
September 7th, 2006
(0)
FIVE STARS!!!!!!!!!
September 8th, 2006
(0)
f*ck you
September 8th, 2006
(0)
stupid bitch, of course a female would make a crappy ytmnd like this.
September 8th, 2006
(0)
September 8th, 2006
(0)
lol, 1.
September 8th, 2006
(0)
im sorry man but i just dont find it funny. he was too nice a guy 1/5
September 8th, 2006
(0)
i shouldnt laugh but i did, 5 stars.
September 8th, 2006
(0)
LOLOLOLOLOL. we know hes dead lets stop morning and do what he was doing when he was alive. entertaining
September 8th, 2006
(0)
cowabunga
September 8th, 2006
(0)
Ok, ok... Excentric and fun, but it doesn't feel right at the moment, since it's not a long time ago this great Aussie symbol passed on. You couldn't wait a week or two, eh?
September 8th, 2006
(0)
it had to be done
September 8th, 2006
(0)
LYKE U F*GGET HE'S DEAD 5
September 8th, 2006
(0)
thats not nice, but funny rolfed.
September 8th, 2006
(0)
no
September 8th, 2006
(0)
Disrespectful and not funny.
September 8th, 2006
(0)
I know you "weren't trying to ridicule his death" or anything... but it sure does looks like it! Kinda tasteless.
September 8th, 2006
(0)
too soon you *ssh*l*e. give it a couple moths, i might 5 star it ;)
September 8th, 2006
(0)
This has been done so many times...this is one of the better ones though, even though I don't approve of Steve's death...
September 8th, 2006
(0)
WHY THE F*CK WOULD ANY DIPSH*T 5 THIS? THESE YTMND'S ARE ALL THE SAME YOU F*CKING MORONS, STOP MAKING THESE STUPID SH*T SITES THINK OF SOMETHING ORIGINAL YOU F*CKING *SSH*L*E. WHY THE F*CK WOULD ANY DIPSH*T 5 THIS? THESE YTMND'S ARE ALL THE SAME YOU F*CKING MORONS, STOP MAKING THESE STUPID SH*T SITES THINK OF SOMETHING ORIGINAL YOU F*CKING *SSH*L*E. WHY THE F*CK WOULD ANY DIPSH*T 5 THIS? THESE YTMND'S ARE ALL THE SAME YOU F*CKING MORONS, STOP MAKING THESE STUPID SH*T SITES THINK OF SOMETHING ORIGINAL YOU F*CKING *SSH*L*E. WHY THE F*CK WOULD ANY DIPSH*T 5 THIS? THESE YTMND'S ARE ALL THE SAME YOU F*CKING MORONS, STOP MAKING THESE STUPID SH*T SITES THINK OF SOMETHING ORIGINAL YOU F*CKING *SSH*L*E. WHY THE F*CK WOULD ANY DIPSH*T 5 THIS? THESE YTMND'S ARE ALL THE SAM
September 8th, 2006
(0)
LOL!!!
September 8th, 2006
(0)
Fix the loop.
September 8th, 2006
(0)
Great shop. Poor loop.
September 8th, 2006
(0)
The rock is shaped like a bean.
September 8th, 2006
(0)
It's genius. The second I heard about his death I said to myself, I bet if I looked in the top15 ytmnd, it'd have something like "stingrays on a plane" or the like.
September 8th, 2006
(0)
Steve rocked, but I have to say that he WAS a comedian. He was the type that didn't mind jokes on him, and it is all in good fun. 5'd.
September 8th, 2006
(0)
dooga dooga dooga do dooga dooga dooga do
September 8th, 2006
(0)
For a second I thought I was on Myspace instead of YTMND. F*ck all these emotional pieces of sh*ts.
September 8th, 2006
(0)
POSTHUMOROUS FTW
September 8th, 2006
(0)
ur a f*g
September 8th, 2006
(0)
tasteless
September 9th, 2006
(0)
First off, someone already made this. second off, you fail, and so does the original. seriously.
September 9th, 2006
(0)
bad taste
September 9th, 2006
(0)
In future, remember that if you make a tribute site, it must be accepted by all. People have found this bad taste or offensive, therefore you have failed in your attempt.
September 9th, 2006
(0)
This suuuucks.
<< 1 2 >>