Tom Hanks has to pee
Created on: September 21st, 2006
Tom Hanks has to pee

Add a comment

Please login or register to comment.
September 21st, 2006
(0)
btw I would have included "A League of their Own" but I don't own that DVD and couldn't find any clips of that scene online. Also, strange thing about Green Mile and Cast Away is that the "peeing scene" happens at the same time in the movie, around 53:00.
September 21st, 2006
(0)
Needs more relevant music
September 21st, 2006
(0)
Like what? Figured "number one" was relevant :P
September 21st, 2006
(0)
5'd for yellow background
September 21st, 2006
(0)
2 sites on the up and coming wasnt enough
September 21st, 2006
(0)
Heh, on second thought, you're right
September 21st, 2006
(0)
wtf is up with the music? because he's taking a #1 or something?
September 21st, 2006
(0)
As a sidenote, I find it strange that he's taken a piss in so many movies.
September 21st, 2006
(0)
this is amazing, but the framerate suffers alot. you're on a roll tonight
September 21st, 2006
(0)
Find me any other music more fitting and I'll add it. I actually stumbled across the song while searching for something and didn't even realize the obvious connection at first until I was listening to it.
September 21st, 2006
(0)
disregard my previous comment.
September 21st, 2006
(0)
the music is hilarious and makes this ytmnd. don't change it.
September 21st, 2006
(0)
Kayne.. you had something good going.. now you're just beating it to death.
September 21st, 2006
(0)
its the last one, just felt like pumping a few last YTMNDs out before taking a short break and going solely back to games as a pasttime :P
September 22nd, 2006
(0)
^nooooo. now who will i bug to get my sound fixed or to see if my site syncs?
September 22nd, 2006
(0)
on a sidenote -- I need a cathader for my early morning liquidations, so I dont have to wake up.
September 22nd, 2006
(0)
never realized he peed so much.
September 22nd, 2006
(0)
I would downvote you because you don't own "A League of their Own" but...
September 22nd, 2006
(0)
Yes!
September 22nd, 2006
(-1)
you fail, please try again ^_^
September 22nd, 2006
(0)
Wow.. Hanks DOES piss alot in his movies.. what's up with that? Wierd..
September 22nd, 2006
(0)
The only thing I think you could do better is the music, but I'm not shure what you could use.
September 22nd, 2006
(0)
i love all of your tom hanks/cast away sites. LOVE them
September 22nd, 2006
(0)
September 22nd, 2006
(0)
doesnt he use the restroom in the terminal? Im pretty sure he does.
September 22nd, 2006
(0)
thanks now i have to piss
September 22nd, 2006
(0)
win. don't change a thing.
September 22nd, 2006
(-1)
shut up
September 22nd, 2006
(0)
Michael J Fox is from Canada. He has parkinsons. when i grow, i want to be just like him.
September 22nd, 2006
(0)
I love this music. It's great!
September 22nd, 2006
(0)
you win, keep up the good work. ;D
September 22nd, 2006
(0)
Kayne hearts Tom Hanks.
September 22nd, 2006
(0)
The song is called 'One', not 'One is the Loneliest Number'
September 22nd, 2006
(0)
this is brilliant
September 22nd, 2006
(0)
Sumguy21 approves of this message.
September 22nd, 2006
(0)
KAYNE- Whatever you do, LEAVE the three dog night song. One is the Loneliest number is so brilliant.
September 22nd, 2006
(0)
-1 for blinding yellow background. Funny as hell otherwise.
September 22nd, 2006
(0)
i knew u made this site before even looking at the author
September 22nd, 2006
(0)
September 22nd, 2006
(-1)
downvoting all your sites ;)
September 22nd, 2006
(0)
If I'm not mistaken, he pees onscreen in Apollo 13 too.
September 22nd, 2006
(0)
great
September 22nd, 2006
(0)
meeds more polend
September 22nd, 2006
(0)
i gotta go peeeeee
September 22nd, 2006
(0)
brilliant
September 22nd, 2006
(0)
Three Dog Night!? Fif'd!
September 22nd, 2006
(0)
kayne is becoming one of my favorite ytmnds. Please send autograph.
September 22nd, 2006
(0)
Why the hell do I keep imagining that he's ejaculating in that one where he's on his knees? o_O
September 22nd, 2006
(0)
if you find me a clip of him in a League of their Own I'll replace the Forrest Gump clip with it. Even though I have two of the Green Mile in there they're both too good to replace.
September 22nd, 2006
(0)
Fixed sound source to say "One" instead of "One is the Loneliness Number", thanks. Didn't realize the title was that short.
September 22nd, 2006
(-1)
what the f*ck
September 22nd, 2006
(0)
Loneliest... can't spell tonight.
September 22nd, 2006
(0)
"2006-09-22 19:49:35 Particleman If I'm not mistaken, he pees onscreen in Apollo 13 too. " lol he did, didn't he? I think it was in space and he was peeing into one of those containers. Man this is becoming stranger the more I think about it. Starting to wonder if he pees in all his movies now.
September 22nd, 2006
(0)
5 for the yellow thing.
September 22nd, 2006
(0)
"Wow! He has alot of peeing scenes in different movies." He is just making up for the fact that so few movies have peeing scenes. You spend approx 5% of your life doing it so it should be 5% of all movies. At least, I do.
September 22nd, 2006
(0)
KAYNE I HEART YOU SO MUCH
September 22nd, 2006
(0)
lol... he also pees in apollo 13. The song is kinda dumb... I get the "number one" connection, but it's weak at best. What's so lonely about pee? I'd use his line in Forrest Gump where he tells JFK "I gotta pee"
September 22nd, 2006
(0)
lol shake hands
September 22nd, 2006
(0)
Odd.
September 22nd, 2006
(0)
He goes on-screen more often than Kayne uploads a Forrest Gump related YTMND.
September 22nd, 2006
(0)
Ah, here's a god damn 5. I respect you fully. Now to find out what the name of that mafia movie with Tom Hanks was.. that was a good movie..
September 22nd, 2006
(0)
that guy pisses in every f*ckin movie
September 22nd, 2006
(0)
I bet Tom would appreciate this ytmnd. Seriously.
September 22nd, 2006
(0)
too few actors can so accurately portray urinating as tom hanks
September 22nd, 2006
(0)
LOL Took me a while to figure out why you chose this song. AWESOME! FAV'D!
September 22nd, 2006
(0)
Lol. 5 for yellow background.
September 22nd, 2006
(0)
this is good in all aspects. i like this.
September 22nd, 2006
(0)
Wtf?
September 22nd, 2006
(0)
Noice!!
September 23rd, 2006
(0)
penis infections FTW!!!
September 23rd, 2006
(0)
I approve
September 23rd, 2006
(0)
He pees in "Big" too. I just watched it today.
September 23rd, 2006
(0)
this is good. wasn't really that funny to me, but well drawn together.
September 23rd, 2006
(0)
Haha.
September 23rd, 2006
(0)
"Ah, here's a god damn 5. I respect you fully. Now to find out what the name of that mafia movie with Tom Hanks was.. that was a good movie.." Road to Perdition, I think the roles were reversed and he watched his kid pee in that one. Who knows, though, he might have taken a piss himself there as well. I'm going to start a thread on IMDB and see if a list can be compiled :P
September 23rd, 2006
(0)
! yellow background!
September 23rd, 2006
(0)
I was totally gonna say "OMG LEAGUE OF THEIR OWN." Then I read the comments. Go buy that movie, man!
September 23rd, 2006
(0)
Don't forget Apollo 13, constilation "ur-ion"
September 23rd, 2006
(0)
Awesome song
September 23rd, 2006
(0)
^_^
September 23rd, 2006
(0)
rofl I never noticed.
September 23rd, 2006
(0)
It just didn't work for me, sorry.
October 5th, 2006
(0)
hell yes....
October 9th, 2006
(0)
compeelation.
February 3rd, 2007
(0)
In Road To Perdition, says he has to piss when he's in the diner
March 21st, 2007
(0)
_, _ ___ _ ___
March 21st, 2007
(0)
OMG NUGGET DOWNVOTED MY SIT EOGMOGRMOGJEOGHLSFHLKEOFW RGAGEGWGE RAGE SGRAGEG RAGE SAGRAGR SGEEGA EGR AGR RAGEEEE RGAGEGEGR hi btw nice to meet you omg lets f*ck nugget kthx omgomgomgtfo98we7ur9w7rp09wurp09euof =p
January 18th, 2009
(0)
I do enjoy the occasional urination, for I am Tom Hanks.