BAH BAH Sheep!
Created on: September 30th, 2006
BAH BAH Sheep!
A sheep learns his lesson. Don't mess with xbox360 sheep.

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.34) 700 72 124

View metrics:

today yesterday this week this month all time
1 1 0 0 19,322

Inbound links:

views url
16 http://ytmnsfw.com/users/dewm/
13 http://www.gametrailers.com/user-movie/police-24-7-ii-project-natal/341963
10 https://www.facebook.com/
9 https://www.google.com/
7 http://blog.beholdthecheese.com/

Add a comment

Please login or register to comment.
September 30th, 2006
(0)
direct copy
September 30th, 2006
(-3)
no patience for this also she +bah already done f*g
September 30th, 2006
(0)
HAHAHAHA
September 30th, 2006
(0)
Link? I didn't find anything...
September 30th, 2006
(0)
lawl
September 30th, 2006
(0)
lol
September 30th, 2006
(0)
ROFL
September 30th, 2006
(0)
good one
September 30th, 2006
(0)
you stole my idea you bitch! but i wasnt going to do it like this
September 30th, 2006
(-1)
F, Sh*tty as can be. Bah sucks.
September 30th, 2006
(0)
She hates him because hes black
September 30th, 2006
(0)
Sumguy21 approves of this message.
September 30th, 2006
(0)
lol, funny sh*t dude.
September 30th, 2006
(0)
Sumguy21 approves of this message.
September 30th, 2006
(0)
People downvoting because they say this has been done, can you provide a link please?
September 30th, 2006
(0)
^it was only one guy. and he's a downvoter
September 30th, 2006
(0)
September 30th, 2006
(0)
Oh alright. Good, cuz I searched and couldn't find anything.
September 30th, 2006
(-2)
you fail, please try again ^_^
September 30th, 2006
(0)
Brilliant!
September 30th, 2006
(0)
OMG !
September 30th, 2006
(0)
I lol'd, and I lol'd, and I lol'd, and I lol'd, and I lol'd, and I lol'd, and I lol'd, and I lol'd, and I lol'd, and I lol'd, and I lol'd, and I lol'd, and I lol'd, and I lol'd, and I lol'd, and I lol'd.
September 30th, 2006
(0)
tighten up the graphics for a 5
September 30th, 2006
(0)
i bahwl'd
September 30th, 2006
(0)
a sheep one was already made
September 30th, 2006
(0)
Show me gunhaver. I haven't found one other than on my test page...
October 1st, 2006
(0)
amazing
October 1st, 2006
(0)
That's one of the funniest thing I've ever seen. Ever.
October 1st, 2006
(0)
stop, stop please stop, this is too funny!
October 1st, 2006
(0)
lawl, very nicely done, like how she scares the other sheep away
October 1st, 2006
(0)
needs more bah.
October 1st, 2006
(0)
i'd like it more if you made the head of the other sheep the 'pow' guy... :? ? ? ?
October 1st, 2006
(0)
OLOLol!ol!o!l!
October 1st, 2006
(0)
Oh yeah good idea Sitsu XD. I didn't even think about that.
October 1st, 2006
(0)
hahaha
October 1st, 2006
(0)
Although thinking about it now, they were kinda fighting together, not against each other. I'll try it and see how it looks.
October 1st, 2006
(0)
Well f*cking done! Sites like these are what the Up & Comming list is all about. Enjoy your rest and then your eventual ressurection on the Worthwhile list!
October 1st, 2006
(0)
best one yet
October 1st, 2006
(0)
me like
October 1st, 2006
(0)
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH
October 1st, 2006
(0)
hah! best BAH site so far
October 1st, 2006
(0)
LOL! Greatest BAH entry ever.
October 1st, 2006
(0)
-2 because the gif is too far down the screen
October 1st, 2006
(0)
n0g use firefox
October 1st, 2006
(0)
it's true, sheep don't move their legs when they walk. also asum.
October 1st, 2006
(0)
the gif is terrible quality.
October 1st, 2006
(0)
thats the best Bah yet loool
October 1st, 2006
(0)
lol
October 1st, 2006
(0)
f*cking hilarious
October 1st, 2006
(0)
surrealistic!
October 1st, 2006
(0)
I love this fad! try gijoepsa13.ytmnd.com/
October 1st, 2006
(0)
BAAAAAAAAAHHHH!!!!!!!!!11111111111111111111
October 1st, 2006
(0)
I had this idea at one point. Glad to see someone made it.
October 1st, 2006
(0)
scariest farm ever
October 1st, 2006
(0)
Excellent. The other sheep looks so sad. :(
October 1st, 2006
(0)
BAAAH. ♥♥♥
October 1st, 2006
(0)
mortherf*cking fantastic
October 1st, 2006
(0)
Professor, I think you were the one on Gilligan's Island...they would've all died...OF LAUGHTER!
October 1st, 2006
(0)
lol
October 1st, 2006
(0)
hahahah beautiful combination
October 1st, 2006
(0)
4 for the site, +1 for actually putting where this fad came from.
October 1st, 2006
(0)
this is so amazing. good work.
October 1st, 2006
(0)
for some reason, I want fruit smoothie skittles...
October 1st, 2006
(0)
Yea...this is a 5.
October 1st, 2006
(0)
i'll 5 it when she freaks the f*ck out more with the BAHs.
October 1st, 2006
(0)
awesome
(0)
the picture could've been edited a little better. but u get a 5 for the sound clip.
October 1st, 2006
(0)
hehe
October 1st, 2006
(0)
Avg
October 1st, 2006
(0)
I LOVE YOU.
October 1st, 2006
(0)
nice, could have been smoother, though... scratch that, it could't.
October 1st, 2006
(0)
bah is the best fad ever.
October 1st, 2006
(0)
LOL
October 1st, 2006
(0)
You win. Please make more. ^_^
October 1st, 2006
(0)
:D
October 1st, 2006
(0)
I love it.
October 1st, 2006
(0)
Damn! Also, I hate you nugget and n4rvst.
October 1st, 2006
(0)
ROFL YES!!!!!!!!!!!!!!!!
October 1st, 2006
(0)
Your sync is way off.
October 1st, 2006
(0)
lmfao pure gold man.. hahahahaa sh*t xD
October 1st, 2006
(0)
My first favorite site
October 1st, 2006
(0)
I think the choppy image editing makes this better. And the sync is just fine.
October 1st, 2006
(0)
needs more bah and more skill , but its funny
October 1st, 2006
(0)
RPFL!
October 1st, 2006
(0)
I hate that woman and all subsequent sites trying to use here as humor. This sucks, you fail, get over it. everyonefails.ytmnd.com
October 1st, 2006
(0)
lol
October 1st, 2006
(0)
predictable, but well done
October 1st, 2006
(0)
GOLD!!!
October 1st, 2006
(0)
oh mah god
October 1st, 2006
(0)
What the f*ck? THIS is on the Up and Comming? THIS? Sh*tty animation, bad photoshopping, and a forced fad? This is DICKSH*T and I take a dump on your sh*tty site.
October 1st, 2006
(0)
id probably have to fave this if you go through with sitsus suggestion
October 1st, 2006
(0)
Good idea, crappy execution.
October 1st, 2006
(0)
could be done a little better
October 1st, 2006
(0)
lold slightly.
October 1st, 2006
(0)
This is a delightfully refreshing YTMND - although it's stupid and quite unfunny, it's NEW! And for YTMND, that's a treasured rarity.
(0)
you win the internets!
October 1st, 2006
(0)
LOL
October 1st, 2006
(0)
lol wtf bbq
October 1st, 2006
(0)
I lol'd.
October 1st, 2006
(0)
I like to eat carpet.
October 1st, 2006
(0)
This is why I love YTMND 5'd
October 1st, 2006
(0)
-1 for no spyro. +1 because im gay.
October 1st, 2006
(0)
LOL
October 1st, 2006
(0)
I love these animal adaptations of fads.
October 1st, 2006
(0)
I love the bah fad. best fad since shoe on head.
October 1st, 2006
(0)
lmao
October 1st, 2006
(0)
owned
October 1st, 2006
(0)
lmmfao that was great
October 3rd, 2006
(0)
lol
October 5th, 2006
(0)
lame. worthless sync. 1
October 6th, 2006
(0)
obvious, but you were the first, and it was a bit funny.
October 6th, 2006
(0)
October 8th, 2006
(0)
this deserves at least 50,000 views
October 15th, 2006
(0)
poor sync just kills the joke, but i like the idea
October 15th, 2006
(0)
It sync's perfectly in Firefox and IE...
October 21st, 2006
(0)
This is.... ingenius. Seriously, where can I get one of those sheep?
October 21st, 2006
(0)
BAH!? FTW!
October 22nd, 2006
(0)
wow. ftw
October 22nd, 2006
(0)
ELL-OHH-ELLS!!! ROFL WAFFLES!
October 23rd, 2006
(0)
Oh...my...god XD
October 25th, 2006
(0)
haha lawl
October 25th, 2006
(0)
lmao
December 26th, 2006
(0)
LOL'd
May 19th, 2013
(0)
As immersive as Avatar.