TEST SITE -Dont VOTE! (new fad?)
Created on: October 1st, 2006
TEST SITE -Dont VOTE! (new fad?)
Test site that got voted on UAC!!!

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(3.81) 143 2 59

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 0 0 0 3,231

Inbound links:

views url
1 http://ytmnsfw.com/keywords/5%20stars

Add a comment

Please login or register to comment.
October 1st, 2006
(0)
October 1st, 2006
(0)
October 1st, 2006
(0)
October 1st, 2006
(0)
;)
October 1st, 2006
(0)
:)
October 1st, 2006
(0)
delete it
(0)
October 1st, 2006
(0)
I'm crying from laughter.
October 1st, 2006
(0)
*sigh*
October 1st, 2006
(0)
BURN I VOTED!!!
October 1st, 2006
(0)
5 stars!!!!!
October 1st, 2006
(0)
Wow...haunting.
October 1st, 2006
(0)
6/22
October 1st, 2006
(0)
Genius!
October 1st, 2006
(0)
Test sites are getting a special tonight, 5's from me.
October 1st, 2006
(0)
lol, provocation :)
October 1st, 2006
(0)
XD
October 1st, 2006
(0)
Don't delete it. Please keep it!!!
October 1st, 2006
(0)
A, Only because that is my cell phone ring tone and I went to go answer it...
October 1st, 2006
(0)
PHONEY
October 1st, 2006
(0)
^ oh shi paradox!
October 1st, 2006
(0)
October 1st, 2006
(0)
October 1st, 2006
(0)
AWW YEAH
October 1st, 2006
(0)
http://phoneboothsoul.ytmnd.com/
October 1st, 2006
(0)
I get dizzy from looking at it while it rings.
October 1st, 2006
(0)
I upvote all test sites out of spite
October 1st, 2006
(0)
i lol'd
October 1st, 2006
(0)
omg its a "test" this is now a fad
October 1st, 2006
(0)
Piece of crap.
October 1st, 2006
(0)
Pick up that phone!!!!!
October 1st, 2006
(0)
LOL FAV'D
October 1st, 2006
(0)
Hello?
October 1st, 2006
(0)
stunning
October 1st, 2006
(0)
SHENS! pay phones no longer exist
October 1st, 2006
(0)
f*ck yo phone n*gg*
October 1st, 2006
(0)
Disturbing. Five for you, good sir.
October 1st, 2006
(0)
October 1st, 2006
(0)
also this reminds me of the matrix.
October 1st, 2006
(0)
October 1st, 2006
(0)
i uh....didn't vote
October 1st, 2006
(0)
I remember when upvoting crap was cool
October 1st, 2006
(0)
thanks to sh*t like this, i cant put up a real test site without getting eighty eleven pricks looking over my shoulder
October 1st, 2006
(0)
GOTTA ANSWER THE DAMN PHONE!
October 1st, 2006
(0)
Labelling something as a "Test Site" is the quickest way onto the up-and-coming isn't it?
October 1st, 2006
(0)
5
October 1st, 2006
(0)
6/22
October 1st, 2006
(0)
You can't tell me what to do.
October 1st, 2006
(0)
why is a test site on the up and coming? ytmnd is going to hell =P
October 1st, 2006
(0)
you tell us to do something, and we are gonna do it foo.. answer the phone already, sheeit!
October 1st, 2006
(0)
wow! u made it in the up & coming and it's just a test site...amazing d(^-^)b
October 1st, 2006
(0)
What the sh*t? THAT'S MY PHONE!
October 1st, 2006
(0)
Stupid bullsh*t. It isn't funny. It isn't interesting. It is pseudoartistic sh*tspew. Delete your face, you c*ckswaggler. The fact that this is on the UAC shows that most ytmnd'ers will upvote ANYTHING
October 1st, 2006
(0)
Okay, I won't vote.
October 1st, 2006
(0)
WOW naaar is having a real bad day! Someone send him flowers! ASAP
October 1st, 2006
(0)
lol naaar is f*ckin' up!
October 1st, 2006
(0)
Naaar, I hate to give you attention, but seriously... this is a test site. they're used for syncing tests.
October 2nd, 2006
(0)
naaarbeauty.ytmnd.com
October 21st, 2006
(0)
Christ almighty.