You Save: $723,427.01
Created on: November 20th, 2006
You Save: $723,427.01
Amazon is being generous this holiday season.
None ( ._.)

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.18) 511 26 105

View metrics:

today yesterday this week this month all time
1 0 0 0 17,359

Inbound links:

views url
1 http://news.google.com/
1 http://www.stumbleupon.com/su/

Add a comment

Please login or register to comment.
November 20th, 2006
(0)
Yo es dinero.
November 20th, 2006
(0)
lol wtf
November 20th, 2006
(0)
OMG LOL ^___^
November 20th, 2006
(0)
Thats a good deal
November 20th, 2006
(0)
Put that sh*t on ebay
November 20th, 2006
(0)
WHAT A DEAL
November 20th, 2006
(0)
sounds like good deal to me
November 20th, 2006
(0)
I save 100% BUT THE PRICE ISN'T $0 AMAZON MATH IS PWNED!!!!!
November 20th, 2006
(0)
I should probably get something like that. Looks like a good deal (even with the savings aside, lol)
November 20th, 2006
(0)
Damn those must be good batteries then lol.
November 20th, 2006
(0)
I see signs of photoshop, but it's still good.
November 20th, 2006
(0)
5'd for Bulk and Skull
November 20th, 2006
(0)
nope, no photoshop - link in source now for great justice!
November 20th, 2006
(0)
haha
November 20th, 2006
(0)
BARGAIN!
November 20th, 2006
(0)
4663
November 20th, 2006
(0)
You gotta add the comments.
November 20th, 2006
(0)
That actually is a great deal, 48 AA batteries for 13 bucks. I also love that used batteries are available for purchase on Amazon.
November 20th, 2006
(0)
AND you can buy used batteries to save even more
November 20th, 2006
(0)
ROFL used batteries!
November 20th, 2006
(0)
Nice find.
November 20th, 2006
(0)
damn, seems like they're desparate to get that off their hands
November 20th, 2006
(0)
Where did you find the Bulk and Skull theme music?
November 20th, 2006
(0)
"Thats better then saving i got when i switched to geico.... "
November 20th, 2006
(0)
lol
November 20th, 2006
(0)
lol did you buy em
November 20th, 2006
(0)
im going to have to 5 this for putting in the power-rangers reject song
November 20th, 2006
(0)
bulk and skull ftw
November 20th, 2006
(0)
5 for bulk and skull, new theme for anything incredibly corny or stupid, a winner is you!
November 20th, 2006
(0)
I WANT THAT KIND OF VALUE!
November 20th, 2006
(0)
Buy this item with MAXELL 723849 Alkaline Battery Multipacks (AAA 20pk) by Maxell today! Total List Price: $723,447.99, Buy Together Today: $18.98!
November 20th, 2006
(0)
Niccccccccccccccccccccccccce.
November 20th, 2006
(0)
lmfaoroflol
November 20th, 2006
(0)
... ... IT'S OVER NINE-THOUSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAND!!!!!!!111!!111111!eleven!
November 20th, 2006
(0)
screenshot--;
November 20th, 2006
(0)
hahahahah!
November 20th, 2006
(0)
lol, holiday sales.
November 20th, 2006
(0)
rofl f*ck
November 20th, 2006
(0)
Must be some high quality batteries.
November 20th, 2006
(0)
wait, you mean batteries DONT cost $700,000?
November 20th, 2006
(0)
Now THAT's value!
November 20th, 2006
(0)
1 Billion Stars for Bulk and Skull theme music.
November 20th, 2006
(0)
uuuu win unless ur a jew then you f*cking lose your penis
November 20th, 2006
(0)
I never thought AA batteries could be so expensive.
November 20th, 2006
(0)
...... what the hell? Nice find, and it looks like somebody is a 1337 H4XX0RZ.
November 20th, 2006
(0)
Yo es dinero.
November 20th, 2006
(0)
i hate downvoters. upvoters get laid more anyway
November 20th, 2006
(0)
lmao
November 21st, 2006
(0)
heh i like it
November 21st, 2006
(0)
it doesnt even matter what the image was, that music would have made me laugh anyways.
November 21st, 2006
(0)
5 for bulk and skull
November 21st, 2006
(0)
"...... what the hell? Nice find, and it looks like somebody is a 1337 H4XX0RZ." Seems like they just goofed and entered the product # or whatever into the 'List Price' field by mistake. MAXELL 723440 AA Battery -> $723,440.00
November 21st, 2006
(0)
haha "buy new and USED"
November 21st, 2006
(0)
XD
November 21st, 2006
(0)
lmfao :D
November 21st, 2006
(0)
what a deal!
November 21st, 2006
(0)
is the new bulk and skull falure song taking the place of the price is right falure song?
November 21st, 2006
(0)
way to just take somethin off of fark and make a sh*tty ytmnd
November 21st, 2006
(0)
whoever marked that Fails@life.
November 21st, 2006
(0)
holy fark!!!!
November 21st, 2006
(0)
OGMZ TEH BARGAINS!!! Also Bulk and Skull FTW
November 21st, 2006
(0)
simple, yet hilarious
November 21st, 2006
(0)
HAHAHAHAHAHAHAH
November 21st, 2006
(0)
Lmao Win!
November 21st, 2006
(0)
Cheap as chips
November 21st, 2006
(0)
Wow wtf is wrong with Amazon...
November 21st, 2006
(0)
Anything with the Bulk and Skull theme gets an automatic five
November 21st, 2006
(0)
best pwnage ever!
November 21st, 2006
(0)
Oh wow, Bulk & Skull music FTW.
November 21st, 2006
(0)
lol, used batteries
November 21st, 2006
(0)
OMGLOLOLOL T3h l33t s4v1ng5
November 21st, 2006
(0)
gagagaga
November 21st, 2006
(0)
5 for bulk and skull
November 21st, 2006
(0)
I can only imagine, what cooler deals that penguin could bring me!
November 21st, 2006
(0)
Damn, they fixed it. Still, 5'd.
November 21st, 2006
(0)
I could buy 1207 PS3s with that.
November 21st, 2006
(0)
also, J&R Music and Computer World.
November 21st, 2006
(0)
now that's a bargain!
November 21st, 2006
(0)
Holy crap, you'd have to be an idiot NOT to buy it!
November 21st, 2006
(0)
lol, great savings
November 21st, 2006
(0)
Cant... handle... THE SAVINGS!
November 21st, 2006
(0)
phat deal
November 21st, 2006
(0)
Just bought it
November 21st, 2006
(0)
From the lost Power Rangers episode where Bulk and Skull attempt to buy batteries on Amazon!
November 21st, 2006
(0)
They fixed it. :'( I missed out on this amazing savings.
November 21st, 2006
(0)
que?
November 21st, 2006
(0)
Was on Digg hours before it showed up here.
November 21st, 2006
(0)
...4 customer reviews for a battery pack? XD at this whole thing
November 21st, 2006
(0)
100% savings?! Wouldn't it be free??
November 21st, 2006
(0)
Lol, I love these little slip ups.
November 21st, 2006
(0)
http://amazon.ytmnsfw.com/
November 21st, 2006
(0)
lol it went from 4 cooments to 11 since this came up...ahh the power of ytmnd on the internets
November 21st, 2006
(0)
F*g in the beginning said "I is money". Oh, and I think the price got mixed up with the title? Notice how the number in the title, is the same as the original price. Skow.
November 21st, 2006
(0)
I'll take ten!
November 21st, 2006
(0)
billyea, math pwned you, its ROUNDING. there you go, you are a dumbsh*t
November 21st, 2006
(0)
That's a great deal! Seriously, corporate America fails at common sense, especially this time of year.
November 21st, 2006
(0)
Amazing!
November 21st, 2006
(0)
Also very cheap batteries.
November 21st, 2006
(0)
5 for music
November 21st, 2006
(0)
5 because of Qnslaught.
November 21st, 2006
(0)
Damn, that's a good deal.
November 21st, 2006
(0)
epic error!
November 24th, 2006
(0)
Thats a bargain.
November 25th, 2006
(0)
it makes me sad that i could immidieately(spelling) point out what music that was
November 27th, 2006
(0)
holy sh*t! Buy Now!