Animalympics Fer Shyuure!
Created on: November 25th, 2006
Animalympics Fer Shyuure!
The otter from Animalympics, 1979

Add a comment

Please login or register to comment.
November 25th, 2006
(0)
Fer Shyuuuuuuuure rad..
November 25th, 2006
(0)
What the fuuuuuu...
November 25th, 2006
(0)
yes
November 25th, 2006
(0)
That otter looked high.
November 25th, 2006
(0)
fer suhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuureeeeeeeeeeeeeeeeeeeee duuuuuuuuuuuuuuuuuudeeeeeeeeeeeee i hope hope hope i hope new fad new fad new fad new fad new fdaad d faad n ew fasdn newa fad newa nfad
November 25th, 2006
(0)
The Olympics are furries? Nooooooo!
November 25th, 2006
(0)
what the f*ck is this sh*t
November 25th, 2006
(0)
lol?
November 25th, 2006
(0)
When are they going to get to the fireworks factory?!
November 25th, 2006
(0)
This is why I eat animals, lol
November 25th, 2006
(0)
Nice, nice.
November 25th, 2006
(0)
Uh? What is this animalympics and how do I get some?
November 25th, 2006
(0)
What the f*ck is this otter talking about, man? Couldn't this have just been 'fer shyure?" Still, it's 4 worthy.
November 25th, 2006
(0)
i liked the part where it goes "we're both vegetarians" how non sequitur lawlz. also fur shure
November 25th, 2006
(0)
Where do u find sh*t like this?
November 25th, 2006
(0)
I loled
November 25th, 2006
(0)
ROFL @ 70's cartoons
November 25th, 2006
(0)
I think I am going to have switch from baby seal clubbing to baby otter clubbing to prevent them from being this f*cking annoying.
November 25th, 2006
(0)
those surfing otters will be the death of the olympics
November 25th, 2006
(0)
sounds like bill murray
November 25th, 2006
(0)
He's high on something, and I don't think it's life
November 25th, 2006
(0)
lol, what a pot-head...
November 25th, 2006
(0)
omg that wendy otter is so hot... i want to just steal her after murdering her druggy boyfriend otter, tape her mouth shut, tie her up and plow her until she screams so hard i can hear her threw the tape. then i would rip the tape off so hard it causes her to bleed... then id choke and gag her with my penis. i love the feeling i get when my penis is deep in the throat of an otter.
November 25th, 2006
(0)
I loved that movie.
November 25th, 2006
(0)
I watched this movie all the frickin time when i was a kid, heres a 5.
November 25th, 2006
(0)
Im high on life too man!
November 25th, 2006
(0)
If he's supposed to be Californian, why does he have a Canadian accent?
November 25th, 2006
(0)
This is like a bad mash-up of all Californian stereotypes.
November 25th, 2006
(0)
Fer Shyuure!
November 25th, 2006
(0)
Sounds a little similar to that one wolf in the Droopy cartoons.
November 25th, 2006
(0)
Fer Shyuure!
November 25th, 2006
(0)
dude, thats an awesome van...
November 25th, 2006
(0)
I REMEMBER THAT SH*T YESSSS
November 25th, 2006
(0)
im high on PCP
November 25th, 2006
(0)
I must upvote otters.
November 25th, 2006
(0)
The west is the best The west is the best Get here, and we'll do the rest The blue bus is callin us The blue bus is callin us Driver, where you taking us
November 25th, 2006
(0)
5 for effort.... cant say im familier with this show
November 25th, 2006
(0)
thats so 10 years ago?
November 25th, 2006
(0)
haha, the ending made it, didn't expect that
November 25th, 2006
(0)
The west is the best. The west is the best. Get here, and we'll do the rest.
November 25th, 2006
(0)
Oh man. Like it. 4'd
November 25th, 2006
(0)
See comment #7.
November 25th, 2006
(0)
What the hell was that?
November 25th, 2006
(0)
Oh my God. The second "For Sure" sold me so f*cking hard. If only this wasn't so long. If only I could think of a way of working that quote into something other than this. Argh!
November 25th, 2006
(0)
usted es dinero
November 25th, 2006
(0)
Why does everything that otter says sound like the ramblings of someone in a nursing home?
November 25th, 2006
(0)
WTF? (also, vegetarians suck)
November 25th, 2006
(0)
STFU Hippy
November 25th, 2006
(0)
wendy loves my van!
November 25th, 2006
(0)
He looks totally stoned in his van.
November 25th, 2006
(0)
don't stop smoking the reeeeeeeeferrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
November 25th, 2006
(0)
good find
November 25th, 2006
(0)
YEAH MAN
November 25th, 2006
(0)
Good Find
November 25th, 2006
(0)
Damn hippies
November 25th, 2006
(0)
The guys were naked. Together. In a hot tub. With fur. And their legs open. CAN'T. . . HOLD . . . BACK. . . INNUENDO. . .
November 25th, 2006
(0)
lol
November 25th, 2006
(0)
That's an otter?
November 25th, 2006
(0)
Never thought I'd see the Animalympics again.
November 25th, 2006
(0)
O_o o_O O_o o_O O_O XD XD XD XD XD
November 25th, 2006
(0)
FER SHYURRRE! The west is the best.
November 25th, 2006
(0)
WHAT THE F*CK
November 25th, 2006
(0)
we're both vegetarians
November 25th, 2006
(0)
OMG I USED TO WATCH THIS MOVIE ALL THE TIME. I loved this movie
November 25th, 2006
(0)
4 because, sadly, I actually remember seeing this movie.
November 25th, 2006
(0)
for sure...
November 25th, 2006
(0)
hey maaaAAAn
November 25th, 2006
(0)
I have watched this so many times that I might have to watch it stoned for a funnier effect.
November 26th, 2006
(0)
FER SHYUUURE
November 30th, 2006
(0)
Fav'd, lol.
February 5th, 2007
(0)
I'm sure that life isn't the only thing he's high on. Y'see, this is the exact reason why i'm not a vegetarian, because I don't want to have anything to do with druggie hippy surfing otters.
February 5th, 2007
(0)
February 9th, 2007
(0)
Weasels cannot be vegitarians, they are obligate carnivores.