Superman ruins RACISM
Created on: November 26th, 2006
Superman ruins RACISM
Superman cover from WWII

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(3.68) 90 0 19

View metrics:

today yesterday this week this month all time
1 0 0 0 3,126

Inbound links:

views url
3 http://forums.projectcovo.com/showthread.php?t=811356
1 http://hk.search.yahoo.com/search;_ylt=Axt7wJMaHG5PXVIAz8yzygt.?
1 http://us.yhs4.search.yahoo.com/yhs/search?p=Superman+ytmnd&fr=g

Add a comment

Please login or register to comment.
November 26th, 2006
(0)
hahaha is that for real take that you jap....SLAP
November 26th, 2006
(0)
fix the sound!
November 26th, 2006
(0)
Yeah, its real. I thought of this when I saw the other very UNpolitically correct superman ytmnd.
November 26th, 2006
(0)
Sound should be fixed. My bad yo.
November 26th, 2006
(0)
Superman is a dick.
November 26th, 2006
(0)
:O
November 26th, 2006
(0)
I guess the sound was ok it just didnt load the 1st time I viewed it.
November 26th, 2006
(0)
stupid japs lol
November 26th, 2006
(0)
I wouldn't say he ruins racism.... more like he does it really well.... good image, tho
November 26th, 2006
(0)
F*cking Japs, soon enough theyre gonna be wanting to improve on our technology and help develop Video Games
November 26th, 2006
(0)
Maybe I should change it to "Superman ruins RACIAL EQUALITY"
November 26th, 2006
(0)
http://youjustgotfived.ytmnd.com/
November 26th, 2006
(0)
superdickery.com is awesome. 5'd
November 27th, 2006
(0)
Little does he know that we're almost finished developing out super-big-time-happy kryptonite death ray!
November 27th, 2006
(0)
omg
November 28th, 2006
(0)
You're a bad neighbor Superman!
November 28th, 2006
(0)
awesome
November 28th, 2006
(0)
title doesnt make sense. pic is old. gtfo.
November 28th, 2006
(0)
the image is old, and the title makes no sense