Vader: Bring out your dead!
Created on: January 18th, 2007
Vader: Bring out your dead!
I'm not dead yet!

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.58) 658 155 110

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 1 0 0 25,304

Inbound links:

views url
62 http://www.lonestarball.com/2010/6/9/1510442/32-27
30 http://www.squidoo.com/funny-darth-vader
29 http://www.uodivinity.com/forum/showthread.php?t=26019
22 http://donrosenberger.150m.com/ytmnd/ytmnd.html
10 http://www.lonestarball.com/2010/8/11/1617798/rangers-with-record-ratings-last

Add a comment

Please login or register to comment.
January 18th, 2007
(7)
★★★★★
May 28th, 2008
(0)
★★★★★
May 28th, 2008
(1)
square square square square square
November 6th, 2008
(0)
★★★★★
January 18th, 2007
(0)
I loled a bit.
January 18th, 2007
(0)
I LIKE THIS VERY MUCH
January 18th, 2007
(0)
lol holy grail
January 18th, 2007
(0)
5ed for Python and the holy grail
January 18th, 2007
(0)
lololololol
January 18th, 2007
(0)
Im not dead!
January 18th, 2007
(0)
this is good. very
January 18th, 2007
(1)
Five stars for you, Holy Grail + Star Wars = 5 no matter what
January 18th, 2007
(0)
YESSSSSSSSSSSS!!! omg i lolled sooo much at this! FTW!
January 18th, 2007
(1)
COOKIE 4 U ^_^
January 18th, 2007
(0)
I have to say I don't remember the part that the image was taken from. Good stuff, but which part is the image from?
October 6th, 2008
(0)
Right after vader kills the emperor, luke takes him out of the room and takes his mask off.
January 18th, 2007
(1)
I think I'm gonna go get a burrito. This made me feel like I should be eating a burrito.
January 18th, 2007
(0)
you win internets
January 18th, 2007
(0)
5 for monty python
January 18th, 2007
(-5)
[ comment (and 1 replies) is below rating threshold and has been hidden ]
(-5)
I have no sound, 1
January 18th, 2007
(-8)
[ comment is below rating threshold and has been hidden ]
(-8)
And what's the deal with nerds and monty python? that's not funny.
January 18th, 2007
(0)
:D Niiiiiiiiice
January 18th, 2007
(0)
Hahaha!
January 18th, 2007
(0)
So what if we're nerds 5 and FTW!!!!!
January 18th, 2007
(0)
Winnar is you!
January 18th, 2007
(0)
Ittttttttttttssssssssssssssssss.......
January 18th, 2007
(0)
brilliant
January 18th, 2007
(0)
★★★★★
May 28th, 2008
(0)
★★★★★
January 18th, 2007
(0)
how could you not love this
January 18th, 2007
(0)
GENIUS!!
January 18th, 2007
(1)
Nii!
January 18th, 2007
(1)
Whoever does not give this 5 stars either has not seen both movies or has down syndrom.
January 18th, 2007
(0)
I never thought combinding Star Wars with Monty Python was possible!
January 18th, 2007
(0)
Star Wars with Monty Python quotes? BRILLIANT!!!
January 18th, 2007
(0)
HAHAHAHA!!!!!!!!
January 18th, 2007
(0)
This is pure gold.
January 18th, 2007
(0)
brilllllliant
January 18th, 2007
(0)
Genius
January 18th, 2007
(0)
a ytmnd that actually makes you laugh
January 18th, 2007
(-1)
★★★★★
January 18th, 2007
(0)
fun
January 18th, 2007
(0)
good job sir.
January 18th, 2007
(0)
i guess a 4 is ok.
January 18th, 2007
(0)
January 18th, 2007
(0)
Best ymndt ever
January 18th, 2007
(0)
Wow, I haven't laughed like that in ages. Thanks! 5'd!!
January 18th, 2007
(0)
I feel happy. I feel happy.
January 18th, 2007
(0)
you have somewhat renewed my faith in ytmnd
January 18th, 2007
(0)
You rule. Great editing.
January 18th, 2007
(0)
oh my god, great.
January 18th, 2007
(0)
hahaa! PERFECT!!!
January 18th, 2007
(0)
This is made of Pure win.
January 18th, 2007
(0)
Excellent.
January 18th, 2007
(-3)
damn it i can just barely understand them...
January 18th, 2007
(0)
Logged in to 5.
January 18th, 2007
(-1)
★★★★★
January 18th, 2007
(-2)
overrated
January 18th, 2007
(0)
That was great. Like sex is great.
January 18th, 2007
(0)
I feel happy..i feel happy
January 18th, 2007
(0)
OMG! This is damn funny! Nice mashup!
January 18th, 2007
(0)
easily the funniest ytmnd i've seen in weeks
January 18th, 2007
(0)
That is Awesome
January 18th, 2007
(0)
Monty Python FTW!
January 18th, 2007
(0)
genius.
January 18th, 2007
(0)
Right! See you Thursday!
January 18th, 2007
(0)
Absolutely inspired! Utterly perfect in its randomness!
January 19th, 2007
(0)
That's f*cking awesome!
January 19th, 2007
(0)
I got my name from this skit
January 19th, 2007
(0)
5
(-1)
1 or 2
January 19th, 2007
(0)
I hate how some sites seep into oblivion after they get 300 votes and disappear off the up and coming. Not everyone checks the top rated in the digest
January 19th, 2007
(0)
this is the greatest thing ever to hit the internets
January 19th, 2007
(0)
January 20th, 2007
(0)
Vader's voice totally makes this
January 21st, 2007
(0)
lol i love starwars ytmnds
January 21st, 2007
(0)
Was a little hard to understand what Vader was saying, but I got the gist of it.
January 21st, 2007
(0)
WIN! ABSOLUTE WIN!
January 21st, 2007
(0)
Brilliant. Absolutely brilliant. Random explosions are a sure source of comedy XD
January 23rd, 2007
(-3)
Meh, it wasn't even funny in the movie even though I saw it fairly recently. Slowing down the sound and using some 'decent' images won't earn more than a 3 from me.
January 26th, 2007
(0)
haha awesome
January 31st, 2007
(0)
You win.....
February 5th, 2007
(0)
April 2nd, 2007
(0)
darth vader can never die
April 4th, 2007
(0)
lol
April 6th, 2007
(0)
Hell yes.
June 19th, 2007
(0)
Lol, first ytmnd I've actually laughed at in a while.
July 18th, 2007
(0)
very very good, even if it was a bad .GIF
September 8th, 2007
(0)
olololololololo very good!
April 17th, 2008
(0)
that lol felt classic
May 13th, 2008
(0)
oh. that's why.
May 24th, 2008
(0)
3
May 28th, 2008
(0)
LEGENDARY
May 28th, 2008
(0)
Good use of Monty Python will equal a five, and cake.
May 28th, 2008
(0)
V
May 28th, 2008
(0)
F*ckin sweet dude, a wee'd a little
May 28th, 2008
(0)
brilliant!
May 28th, 2008
(0)
★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
May 28th, 2008
(0)
i wish i could give this 6 stars
May 28th, 2008
(0)
LOL. Why haven't I seen this before?
May 28th, 2008
(0)
No idea what inspired this, but it's freakin' sweet.
May 28th, 2008
(0)
That's five-star work right there.
May 28th, 2008
(0)
★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★ ★★★★★ ★★★★★ ★★★★★ ★★★★★ ★★★★★ ★★★★★★★★★★★★★★&
May 28th, 2008
(0)
I feel happ- *fwoosh* to give this site a 5. Old or not. It's not dead yet!
August 9th, 2008
(0)
this is a vader suit full of win!
September 19th, 2008
(0)
Easily my new favorite ever.
November 8th, 2009
(0)
November 8th, 2009
(0)
April 4th, 2010
(0)
I was laughing so much I had to retreat to my room to calm myself down! XD