You Betrayed the Lawlawlawlawlawlawlawlaw doo in doo in doo doo, AHHHHHHHHHHHHHHH!

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.26) 363 35 66

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 1 0 0 11,091

Inbound links:

views url
11 http://hardforum.com/showthread.php?t=1252619&page=3
9 http://hardforum.com/showthread.php?t=1252619&page=2
8 http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fbit.ly%2Fc9cbkT&h=77312
7 http://www.meneame.net/notame/
4 http://www.facebook.com/

Add a comment

Please login or register to comment.
January 25th, 2007
(0)
Vote changed from three to four when he closed his eyes. Also, the inclusion of "RAAAAHHH" at the end.
January 25th, 2007
(0)
great, but sync is off a bit.
(0)
Doot-en-doot-en-doo-ahhh. AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!
January 25th, 2007
(0)
LOL
January 25th, 2007
(0)
Ha..
January 25th, 2007
(0)
And another 5 for the facial expression, lawl
January 25th, 2007
(0)
RAAAAAHHHHHH!!!!!!!
January 25th, 2007
(0)
Wtf??? lol! That's great man!
January 25th, 2007
(0)
LOVVVVVVING UUUUUUUU IS EASAAAASSSSSSSY CAUSE UR BEAAUUUUUTIFUUULLLLL
January 25th, 2007
(0)
Man, it was about to get 1's, but then the eye close and the high-note... nice save.
January 25th, 2007
(0)
You Stay Classy Sylvester Stallone
January 25th, 2007
(0)
HAAAHAHHAHHAHAAHAHA HIS EYES!!! LOOOOOOOOOOL!!!
January 25th, 2007
(0)
OMG WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN CONGRADULAITONS SIR OU GET MONEY
January 25th, 2007
(0)
http://ledfordclawlaw.ytmnd.com/
January 25th, 2007
(0)
lolololol
January 25th, 2007
(0)
RUARWWWWw XD
January 25th, 2007
(0)
lmaozzzzzzzz D:
January 25th, 2007
(0)
closes eyes ftw!
January 25th, 2007
(0)
I had it on a 4 until he closed his eyes LMFAO!
January 25th, 2007
(0)
F*cken retarded
January 25th, 2007
(0)
this rules
January 25th, 2007
(0)
when his eyes closed I lol'd. well done.
January 25th, 2007
(0)
incoming new fad!
January 25th, 2007
(0)
5zored
January 25th, 2007
(0)
5'd for facial expression change
January 25th, 2007
(0)
loooovin you, is easy cuz ur beautiful!
January 25th, 2007
(0)
the eyes made it
January 25th, 2007
(0)
needs some serious sync
January 25th, 2007
(0)
:O nevermind, just refreshed, syncs perfectly
January 25th, 2007
(0)
I love it when he closes his eyes
January 25th, 2007
(0)
This, it YTMND.
January 25th, 2007
(0)
The eye close was good.
January 25th, 2007
(0)
deserves a 8!
January 25th, 2007
(0)
lol what law is that?
January 25th, 2007
(0)
Very good
January 25th, 2007
(0)
sync
January 25th, 2007
(0)
For animating his eyes, I laughed out loud. I laffed... and then I laffed. LAF! I'm 5ing one of your other sites now.
January 25th, 2007
(0)
Ha ha, I love you man.
January 25th, 2007
(0)
January 25th, 2007
(0)
i lolled
January 25th, 2007
(0)
http://endgamethelaw.ytmnd.com/
January 25th, 2007
(0)
lol
January 25th, 2007
(0)
hahahahaha
January 25th, 2007
(0)
this is serious.
January 25th, 2007
(0)
I think someone killed her while she was singing that.
January 25th, 2007
(0)
Eye change FTW
January 25th, 2007
(0)
omfg
January 25th, 2007
(0)
god i hate this fad, but this is good so here's your 4
January 25th, 2007
(0)
MOVE HIS MOUTH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
January 25th, 2007
(0)
UPVOTED!!!!
January 25th, 2007
(0)
This is made of insane win. I almost fell I was laughing so hard. Good show.
January 25th, 2007
(0)
YES!
January 25th, 2007
(0)
I was going to 3 this at first for boringness and lack of visual editing, but +1 for the eye work and the ending grunt. Stallone should do something right at the beginning of the sound, though.
January 25th, 2007
(0)
5'd for the response
January 25th, 2007
(0)
incredibly creepy.
January 25th, 2007
(0)
Eye closing makes it.
January 25th, 2007
(0)
i was thinking about this
January 25th, 2007
(0)
oh sh*t, eyes closing comedic genius, LOL
January 26th, 2007
(0)
I was just going to say "Aw, now if only Sly would do something with his eyes I'd 5 this..." And then he did.
January 26th, 2007
(0)
g1 thur. eye work was nice
January 31st, 2007
(0)
AAAIIOOOOOOHHHH!!!
February 2nd, 2007
(0)
I actually don't l ike the grunt at the end... Maybe another clip of Laaa or something.
February 3rd, 2007
(0)
you wrock, i offer a imitation=highest form of flattery type complement in teh form of http://youbetrayedthelalalalalayeahhhhhhhhhhhhhhh.ytmnd.com/
February 4th, 2007
(0)
saved
November 2nd, 2007
(0)
OMG! I laughed out loud so hard at this my chest hurt! This is one of the greatest of all time! The animation was so completely unexpected, and the end just made it a true win.
March 10th, 2009
(0)
This gets 5 from me