PTKFGS: Link on AIM
Created on: February 10th, 2007
PTKFGS: Link on AIM
made by cianjr
None ( ._.)

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.32) 456 37 81

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 0 0 0 22,455

Inbound links:

views url
11 http://home.myspace.com/index.cfm?fuseaction=home
3 http://www.stumbleupon.com/su/
1 http://stadiumplaza.proboards.com/index.cgi?action=userrecentpos
1 http://ytmnsfw.com/search?q=ptkfgs
1 http://webchat.freenode.net/?nick=commander8864&channels=%23team

Add a comment

Please login or register to comment.
February 10th, 2007
(0)
A winner for me. Looks time consuming too...
February 10th, 2007
(0)
lol... it's actually spelled Ciancijr... but... i appreciate the credit. ^_^ it was fun making the image/sound for you haha.
February 10th, 2007
(0)
Not bad.
February 10th, 2007
(0)
you sir are a genius. 5'd
February 10th, 2007
(0)
thanks :D
February 10th, 2007
(0)
WINAR
February 10th, 2007
(0)
awesome
February 10th, 2007
(0)
5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5
February 10th, 2007
(0)
kekeke
February 10th, 2007
(0)
5 DAMNIT!
February 10th, 2007
(0)
COOKIE 4 U ^_^
February 10th, 2007
(0)
are you sure you are not too young to reproduce?
February 10th, 2007
(-1)
Annoying
February 10th, 2007
(0)
lol the aim music made this a 5
February 10th, 2007
(0)
nice music
February 10th, 2007
(0)
oh yea, definitely, the music skills ytmnd puts up is unbelievable.
February 10th, 2007
(0)
i like things like this
February 10th, 2007
(0)
A wiinar is me
February 10th, 2007
(-2)
█ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █
February 10th, 2007
(0)
this is frightening.
February 10th, 2007
(2)
i dont get it though. if ciancijr made both the image and the sound, why didnt he just post it himself?
February 11th, 2007
(0)
PLEASE GO TAKE A SH*T SIR!
February 11th, 2007
(0)
win
February 11th, 2007
(0)
gold for humor and effort
February 11th, 2007
(0)
I actually thought one of my buddies was entering...
February 11th, 2007
(0)
kick ass
February 11th, 2007
(0)
WTF
February 11th, 2007
(0)
EPIC
February 11th, 2007
(0)
4'd. Would have been a 5 had you said rofl instead of lol.
February 11th, 2007
(0)
de de de de de dum dum 5'd gj :)
February 11th, 2007
(0)
Props for credit, but if Ciancijr made it why did you post it?
February 11th, 2007
(0)
Awesome. I love it.
February 11th, 2007
(0)
I like this fad
February 11th, 2007
(0)
quite annoying...
February 11th, 2007
(0)
wow
February 11th, 2007
(0)
Very cool.
February 11th, 2007
(0)
This is actually pretty good.
February 11th, 2007
(0)
Yeah why isn't this Ciancijrs?
February 11th, 2007
(0)
Johnny Sokko and his Flying Robot
February 11th, 2007
(-1)
SPAM HIM SPAM HIM... SPAM HIM please spam him!!!!!!! http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=1 20785620
February 11th, 2007
(0)
that's the most awful thing i've ever seen/heard. 5
February 11th, 2007
(0)
Your music is ear rape
February 11th, 2007
(0)
Nice.
February 11th, 2007
(0)
h3r3tic's blessing of awesomeness are with you.
February 11th, 2007
(0)
haha it works so well cuz it all slowly comes together as you recognize the music
February 11th, 2007
(0)
this fad owns
February 11th, 2007
(0)
Zelda=Fave!
February 11th, 2007
(0)
Impressive.
February 11th, 2007
(0)
5 for subliminal christianity
February 11th, 2007
(0)
rofl
February 11th, 2007
(0)
would 5 but picture doesn't look that great and sound is bad later on.
February 11th, 2007
(0)
same thing i told the Mario guy....you have ALOT of time on your hands after pr0n
February 11th, 2007
(0)
lol wut?!
February 11th, 2007
(0)
looks better in preview
February 11th, 2007
(0)
That's really annoying. These don't work even half as well as the XP ones.
February 11th, 2007
(-2)
LOST is a student project. The aim of LOST is to show how 7 million people connect to one another, and break the record for the game with the most players ever! ----------------------http://www.lost.eu/18c82 http://www.lost.eu/18c82 http://www.lost.eu/18c82 http://www.lost.eu/18c82 http://www.lost.eu/18c82 http://www.lost.eu/18c82 http://www.lost.eu/18c82 http://www.lost.eu/18c82 http://www.lost.eu/18c82 http://www.lost.eu/18c82 http://www.lost.eu/18c82 http://www.lost.eu/18c82 http://www.lost.eu/18c82
January 13th, 2008
(0)
Nice Spam. Go flood ebaumsworld or something, and leave actual humor sites alone.
February 11th, 2007
(0)
http://telemarketerpetition.ytmnd.comhttp://telemarketerpetition.ytmnd.comhttp://telemarketerpetition.ytmnd.comhttp://telemarketerpetition.ytmnd.comhttp://telemarketerpetition.ytmnd.comhttp://telemarketerpetition.ytmnd.comhttp://telemarketerpetition.ytmnd.comhttp://telemarketerpetition.ytmnd.comhttp://telemarketerpetition.ytmnd.comhttp://telemarketerpetition.ytmnd.comhttp://telemarketerpetition.ytmnd.comhttp://telemarketerpetition.ytmnd.comhttp://telemarketerpetition.ytmnd.comhttp://telemarketerpetition.ytm
February 11th, 2007
(0)
I fived it for the sound, but can you make link a little more visable? I can barely tell its him.
February 11th, 2007
(0)
music ftw
February 11th, 2007
(0)
annoying
February 11th, 2007
(0)
Both of those fads are so, so dead.
February 11th, 2007
(0)
yeah, hard to tell it's link in full view, preview works better
February 11th, 2007
(0)
Haha, that's great, even though it's quite possibly the most annoying sound in the world.
February 11th, 2007
(0)
cool
February 11th, 2007
(0)
had to look at preview to actually see him :) but good
February 11th, 2007
(0)
There's colored smiley's? When did this happen?
February 11th, 2007
(0)
I upvote this fad.
February 11th, 2007
(0)
http://telemarketerpetition.ytmnd.comhttp://telemarketerpetition.ytmnd.comhttp://telemarketerpe tition.ytmnd.comhttp://telemarketerpetition.ytmnd.comhttp://telemarketerpetition.ytmnd.comhttp: //telemarketerpetition.ytmnd.comhttp://telemarketerpetition.ytmnd.comhttp://telemarketerpetitio n.ytmnd.comhttp://telemarketerpetition.ytmnd.comhttp://telemarketerpetition.ytmnd.comhttp://tel emarketerpetition.ytmnd.comhttp://telemarketerpetition.ytmnd.comhttp://telemarketerpetition.ytm nd.comhttp://telemarketerpe
February 11th, 2007
(0)
saved - i kinda like the idea of AIM sounds being PTKFGS.
February 11th, 2007
(0)
I still can't see the f*cking sailboat!!!
February 11th, 2007
(0)
www.lost.eu/1bdec
February 11th, 2007
(0)
That took me a while see... but worth it nonetheless :D
February 11th, 2007
(0)
i want this site inside me
February 11th, 2007
(0)
OH SHI!!
February 14th, 2007
(0)
could be a lot better
February 15th, 2007
(0)
STOP DOWNVOTING
May 29th, 2007
(0)
yes sir!
June 14th, 2007
(0)
5 for the sound and the picture.
June 22nd, 2007
(0)
cmon people fill in that last star
June 28th, 2007
(0)
DAMN, that must have taken FOREVER. Great job!