YOUUSELESSFUCKINGMONGYTMND: YOU STINKING DOUCHEFACE
Created on: February 12th, 2007
NSFW image hider
YOU STINKING DOUCHEFACE
None ( ._.)

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.03) 355 15 74

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 0 0 0 12,601

Inbound links:

views url
4 http://ytmnsfw.com/users/Shino41/votes
1 http://www.google.com/search?mmns=0&hl=en&redir_esc=&client=ms-a
1 http://www.google.ca/url?sa=t&rct=j&q=you%20stinking%20douchefac
1 https://www.google.com/

Add a comment

Please login or register to comment.
February 12th, 2007
(0)
CAK3
February 12th, 2007
(0)
MASTERPIECEZ OMG THEREIOSEGSKDGNSDLVSDVNSDL"VKD
February 12th, 2007
(0)
best ytmnd universe ever except for THATSTRUEYTMND
February 12th, 2007
(0)
downvoted
February 12th, 2007
(0)
doucheface
February 12th, 2007
(0)
More universes MOAR MOAR
February 12th, 2007
(0)
Coming to intrude American internet.
February 12th, 2007
(0)
has anyone else noticed how awesome the albatross is?
February 12th, 2007
(0)
universe inspired by http://lotrjourney.ytmnd.com/ btw, i would have cited it but i wanted french fried pertaters more
February 12th, 2007
(0)
YES!
February 12th, 2007
(0)
You stinkin twofaced sneak!
February 12th, 2007
(0)
February 12th, 2007
(0)
LOL! Is that what he actually says in the movie?
February 12th, 2007
(0)
lol
February 12th, 2007
(0)
You stinkin twofaced sneak!
February 12th, 2007
(0)
it's "filth face" but sounds nothing like it, for the longest time I thought he was saying douchebag until I heard it on loop when making this and it still sounds like douche, THAT'S TRUE, THAT IS TRUE, THAT'S TRUE, THAT IS TRUE
February 12th, 2007
(0)
ah nm it is two faced sneak, i read filth face from a bad interweb source, thats what i get for using teh google
February 12th, 2007
(0)
YOU NOW HAVE AIDS!
February 12th, 2007
(0)
Taters.
February 12th, 2007
(0)
that is true
February 12th, 2007
(0)
that's true
February 12th, 2007
(0)
YOU STINKING DOUCHEFACE
February 12th, 2007
(0)
voted "best"!
February 12th, 2007
(0)
What's... taters?
February 12th, 2007
(0)
doucheface haha. I don't get the useless mongy thing ho
February 12th, 2007
(0)
Poe-tae-toes
February 12th, 2007
(0)
sam started the usage of the word douche i guess ;)
February 12th, 2007
(0)
URGH! YOUR STINKING TOOTHPASTE REEKS!
February 12th, 2007
(0)
YOU STINKING JEWFACED CHINK!
February 12th, 2007
(0)
OK BUT NOW LET THIS AUDIO RUN IN THE BACKGROUND WHILE WATCHING CALVINHOBBES.YTMND.COM/
February 12th, 2007
(0)
What...
February 12th, 2007
(0)
This site isn't about the Telemarketer site (which would explain the lower rating), but HEY, I'll let it slide this time!
February 12th, 2007
(0)
lawl
February 12th, 2007
(0)
YOUR STINKING TOOTHPASTE
February 12th, 2007
(0)
CHEAPSTICK
February 12th, 2007
(0)
HAHAH YOU USELESS MONG
February 12th, 2007
(0)
wrong corner.
February 12th, 2007
(0)
UNH, you stink of toothpaste!!
February 12th, 2007
(0)
UGH U STINKEN DOUCHEFAIECE
February 12th, 2007
(0)
"What's... taters?"
February 12th, 2007
(0)
2-faced loser
February 12th, 2007
(0)
^POH-TAY-TOEZ. BOIL 'EM, MASH 'EM, STICK EM IN A STEW.
February 12th, 2007
(0)
I think he said twoface, but doucheface is kinda funny...
February 12th, 2007
(0)
MONGY (noun) - "A big fat smelly ugly useless retard who enjoys listening to Andrew Lloyd Webber musicals and masturbating over Compaq servers."
February 13th, 2007
(0)
The sources made me lol
February 13th, 2007
(0)
you know i love you kayne...right? i think this gay. i know it's some sort of parody, but...eh i'm too tired to care.
February 13th, 2007
(0)
Omg it does sound like doucheface lmao....
February 13th, 2007
(0)
ysdf
February 13th, 2007
(0)
GO SAM GO!!
February 13th, 2007
(0)
ysdf
February 13th, 2007
(0)
LOLS! 5
February 13th, 2007
(0)
4 for your effort, but not a fad I would get into
February 13th, 2007
(0)
4 for french fried pertaters.
February 13th, 2007
(0)
5 for the watermark
February 13th, 2007
(0)
February 13th, 2007
(0)
4th corner ftw
February 13th, 2007
(0)
Doucheface! lmao
February 13th, 2007
(0)
ive been saying doucheface for years.
February 13th, 2007
(0)
6
February 13th, 2007
(0)
What y'all got thats good ta eet?
February 13th, 2007
(0)
sounds more like stinking jew face to me. :(
February 13th, 2007
(0)
You stinking two-faced snake.
February 13th, 2007
(0)
February 13th, 2007
(0)
THIS IS SIMPLY AMAZING
February 13th, 2007
(0)
"You stinking two-faced snake." WROOOONG!!!
February 13th, 2007
(0)
4 douchefaced stars.
February 13th, 2007
(0)
YAHlawl
February 13th, 2007
(0)
COOKIE 4 U ^_^
February 13th, 2007
(0)
you stinking douche-face?
February 13th, 2007
(0)
PLEASE GO TAKE A SH*T SIR!
February 13th, 2007
(0)
RAPTOR JESUS
February 14th, 2007
(0)
Now we have to rewatch all three movies to see how many times Sam goes Tourette on someone. :D
March 5th, 2007
(0)
UGH! YOU STINKING DOUCHEFACE
(0)
lol...what was with the slingblade refrence