300TMND The Persian's Fate...
Created on: March 11th, 2007
300TMND The Persian's Fate...
This is the fate of the Persian...

Add a comment

Please login or register to comment.
March 11th, 2007
(-2)
is that the best Tetris music you could find?
March 11th, 2007
(0)
HAHAHAHA
March 11th, 2007
(0)
Sorry, I like this one. I'd like to apologize for 5ing this... I'm almost sorry.
March 11th, 2007
(0)
March 11th, 2007
(0)
BYAHHHH DEAN SCREAM turns into Korobeiniki.
March 11th, 2007
(0)
Hahaha.
March 11th, 2007
(0)
So that's what is at the bottom!!!
March 11th, 2007
(0)
F*cking win
March 11th, 2007
(1)
i'm starting to hate the 300 fad, but this one is funny
March 11th, 2007
(0)
thats awsome
March 11th, 2007
(6)
You never get the straight Persian when you need it.
March 11th, 2007
(0)
man, i dont care if ive seen one too many 300 sites, this one is my fave.
March 11th, 2007
(0)
hahahahahahahahahahahahahahaha
March 11th, 2007
(0)
5 for Necronomicon's comment
March 11th, 2007
(0)
oops
March 11th, 2007
(0)
LOL that was too funny!
March 11th, 2007
(0)
best 300 yet
March 11th, 2007
(0)
could use a better quality GIF IMO
March 11th, 2007
(0)
5 stars for tetris. yesss
March 11th, 2007
(0)
oh and the midi version of the Tetris theme SUCKS, get an 8-bit version in mp3 format
March 11th, 2007
(0)
1
March 11th, 2007
(0)
The "Next" box should have one of the guards in it ^_^.
March 11th, 2007
(0)
There are worse fates . . .
March 11th, 2007
(1)
you fop0gto rthe apostrophe
March 11th, 2007
(0)
Necronomicon: "You never get the straight Persian when you need it. " Rofl...
March 11th, 2007
(0)
lol nice
March 11th, 2007
(0)
This movie gets a 3, Necronomicon's comment gets a 10
March 11th, 2007
(1)
My comment is getting better reviews than the vast majority of my sites...
March 11th, 2007
(0)
5 for Tetris
March 11th, 2007
(0)
VERY origional.
March 11th, 2007
(0)
Non-Whites actually add lines, read the faq.
March 11th, 2007
(0)
now THAT is funny
March 11th, 2007
(0)
Stop making good 300tmnds. You are keeping this fad alive. :P
March 11th, 2007
(0)
I was looking for the cake song
March 11th, 2007
(0)
MASSIVE WIN!
March 11th, 2007
(0)
nice.
March 11th, 2007
(0)
THERE WAS A GOAT-MAN!!!!! WHY WAS THERE A GOAT-MAN!?
March 11th, 2007
(0)
Luaghing out loud... i primosise
March 11th, 2007
(0)
Fav'd and 5'd.
March 11th, 2007
(0)
5d for Tetris
March 11th, 2007
(0)
GENIUS.
March 11th, 2007
(0)
best 300tmnd I have seen yet
(0)
You should make a sequel to this where you're playing tetris with that wall of dead Persians.
March 11th, 2007
(0)
-1 because... why the cam rip?
March 11th, 2007
(0)
lol
March 11th, 2007
(0)
Hahaha
March 11th, 2007
(0)
I'm not much of a fan of the 300 sites but this one plain kicks butt. Very clever, imaginative and wonderfully executed. The only way you could possibly improve this would be make it able to stay in sync while looping.
March 11th, 2007
(0)
So THAT's where they come from...
March 11th, 2007
(0)
Why am I unenthused about this?
March 11th, 2007
(0)
Oh my god I haven't laughed this hard since I was a little schoolgirl.
March 11th, 2007
(0)
This is YTMND
March 11th, 2007
(0)
Should have made it a tetris.
(0)
Creative, nice.
March 11th, 2007
(0)
I'd fav this after some fine tuning.
March 12th, 2007
(0)
best one yet.
March 12th, 2007
(0)
very good
March 12th, 2007
(0)
What's this? One of the greatest fads ever mized with one of the greatest games ever? You WIN! Good DAY sir!
March 12th, 2007
(0)
Haha, very witty.
March 12th, 2007
(0)
I laughed...
March 12th, 2007
(0)
OMG LOL! I'd give extra points for not using the long, drawn out "SPARTAAAAAAAAAA" too if I could. ty
March 12th, 2007
(0)
It is green.
March 12th, 2007
(0)
Hahahaha
March 12th, 2007
(0)
Oh no another 300ytmd.... click.... LOL it's actually funny!
March 12th, 2007
(0)
loloollololo nice idea
March 12th, 2007
(0)
ROFL
March 12th, 2007
(0)
LMAO!!
March 12th, 2007
(0)
probably the best 300tmnd i've seen. and i've liked most of them.
March 12th, 2007
(0)
lol it wins on randomness!
March 12th, 2007
(0)
brilliant. These 300TMND sites rock.
March 12th, 2007
(0)
This is Epic.
March 12th, 2007
(0)
cinnamon-sprinkled rofl smax.
March 12th, 2007
(0)
ZLEE.
March 12th, 2007
(0)
5 for 0mgz lawlz
March 12th, 2007
(0)
http://xerces.ytmnd.com
March 12th, 2007
(0)
f*cking win
March 12th, 2007
(0)
O_o XD
March 12th, 2007
(0)
makes me think of the tetris game in Monty Python and the Quest For the Holy Grial PC game. The one where the guys that arent dead yet move around on their own. Nice job none the less.
(0)
you can never see too many 300 sites.
March 12th, 2007
(0)
Winner.
March 12th, 2007
(0)
the balogna is in the nest, the pastrami is recyclable.
March 12th, 2007
(0)
You could have made this better, I didnt even laugh but nice idea
March 12th, 2007
(0)
Finally, a ytmnd of this that's actually GOOD.
March 12th, 2007
(0)
Sorta Long, but funny
March 12th, 2007
(0)
5'D
March 12th, 2007
(0)
lawl
March 12th, 2007
(0)
Wtf?
March 12th, 2007
(0)
Level 5
March 12th, 2007
(0)
You're so close to perfection. All you need is to set one of the other guys kicked into the pit as the upcoming piece.
March 12th, 2007
(0)
Wow I didn't know tetris was at the bottom of the well.
March 12th, 2007
(0)
daddy...is tetris where all the bad people go?
March 12th, 2007
(0)
this was pretty good, although not better than the MK one
March 12th, 2007
(0)
Clever! You win!
March 12th, 2007
(0)
hahahhahahhaa!!!!!
March 12th, 2007
(0)
Mix in the original NES track rather than a MIDI remix, and I will five. Because that's the only way it could be more awesome than it is now.
March 12th, 2007
(0)
lolololololollolololololololololololollololololololololololollooloololl
March 12th, 2007
(0)
lol
March 12th, 2007
(0)
Blasphemy+Madness=Sparta Tetris+Sparta=5'd
March 12th, 2007
(0)
Did I hear a Dean Scream in there??
March 12th, 2007
(0)
Damn, you're kinda late, but i love it nonetheless. What's wrong with this song clip? 'Song A' is probably the most recognizable song from the Tetris collection.
March 12th, 2007
(0)
You need to win the Nobel Prize for this or something. Genius!
March 12th, 2007
(0)
Best 300 yet
March 12th, 2007
(0)
I was going to give it 4 stars but Necronomicon's comment gives it perfection.
March 13th, 2007
(0)
March 13th, 2007
(0)
...DON'T RUIN YOUR PUNCHLINE WITH SOURCES.
March 13th, 2007
(0)
Tetris: The Spartan Challenge.
March 13th, 2007
(0)
finally a good one
March 13th, 2007
(0)
f*cking nice! I seriously laughed out loud
March 13th, 2007
(0)
Pretty good, pretty good.
March 13th, 2007
(0)
hooray for tetris!
March 13th, 2007
(0)
U MADE ME LOL
March 13th, 2007
(0)
This is... TETRIS!
March 13th, 2007
(0)
so thats where tetris peices come from!
March 13th, 2007
(0)
WIN!!
March 13th, 2007
(0)
you know what...I actually lolled at that! that's great! Five.
March 13th, 2007
(0)
Finally! We know what is at the bottom of the pit!
March 13th, 2007
(0)
you sir win
March 13th, 2007
(0)
retarded. i laugh more at other 300 sites, and they all f*ckin suck.
March 13th, 2007
(0)
The 'aaaaaaaa' was not long enough but the the rest made up for it!
March 13th, 2007
(0)
It might be a cool idea instead of having him yell sparta replace it with that techno tetris song that says "Tetris motherf*cker" in that robotic voice
March 13th, 2007
(0)
LOVE
March 13th, 2007
(0)
Holy f*ck! I did not expect that! Great job!@!!!!!!!!!!111111111111
March 14th, 2007
(0)
5'd for tetris music
March 14th, 2007
(0)
=]
March 14th, 2007
(0)
THIS IS TETRIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!
March 14th, 2007
(0)
This is a funny idea!
(0)
Hooray
March 14th, 2007
(0)
Thank you for returning the tetris tune to my subconcious for eternity.
March 14th, 2007
(0)
5'd because of a very, interesting thing you've done there, FAV'd because you made some 300 haters like this.
March 14th, 2007
(0)
5 well deserved
March 14th, 2007
(0)
F*ckin win!
(0)
so thats where the blocks come from....
March 14th, 2007
(0)
Original
March 15th, 2007
(0)
Absolutely Brilliant
March 15th, 2007
(0)
5 for howard dean sound snuck in, even if you didn't site it.
March 15th, 2007
(0)
We want your Tetris as a token of your surrender! "Dig it out for yourselves!"
(0)
WHAT IN THE HELL? Well, Its funny anyway.
March 15th, 2007
(0)
not witty
March 15th, 2007
(0)
yes, Yes, YES! Absolutely brilliant, hilarious, and original! +5
March 15th, 2007
(0)
LOL... What about the other guys?
March 15th, 2007
(0)
Cool (sync?)
March 15th, 2007
(0)
Where's my Sync at?
March 15th, 2007
(0)
That... Was... Amazing...
March 15th, 2007
(0)
and you still get to use the bodyguards to make more lines!
March 15th, 2007
(0)
Fix sync for 5. Maybe it's my browser...
March 16th, 2007
(0)
This. Is. Genioussssssss!
March 16th, 2007
(0)
LOL, awesome
March 16th, 2007
(0)
happy fall
(0)
win
March 16th, 2007
(0)
Funny, but it would've been just a tiny bit funnier if you got a Tetris with the guy falling. :)
March 16th, 2007
(0)
I didn't expect that!
March 16th, 2007
(0)
5'd for the originality alone
March 17th, 2007
(0)
ROFL
March 17th, 2007
(0)
GENIUS!
March 17th, 2007
(0)
I like
March 17th, 2007
(0)
alright
March 17th, 2007
(0)
Not quite perfect. It hangs after the line clear for too long with nothing happening. You should either have changed it to stage clear music or made the animation drag to fit the music, but that would mean it was even slower. In any case despite the minor flaw I don't have the heart to give it any less than a 5 due to the roflfactor.
March 17th, 2007
(0)
My mother, she woke me up today. She poured a hot pan of grease all over my chest and my *ss and genitals and I fell down the stairs and my shoes fell off.
March 18th, 2007
(0)
THIS IS MADNESS!
March 18th, 2007
(0)
(0)
I laughed
March 18th, 2007
(0)
Add the other guy who was kicked down the well (One of the two riders who came with the persian) to the "next piece" picture, and I'll 5 this.
March 18th, 2007
(0)
LMAO XD
March 18th, 2007
(0)
Never would have thought of that. 5ness!
March 18th, 2007
(0)
win!
March 18th, 2007
(0)
WIN!!
March 18th, 2007
(0)
GOLD
March 18th, 2007
(0)
You definately should've added more persian soldiers :D
March 18th, 2007
(0)
This..is... QUITE FUNNY!!!!!
March 18th, 2007
(0)
March 18th, 2007
(0)
Lawl
March 18th, 2007
(0)
This is one of the few 300TMND's on this crazy site. =P
March 18th, 2007
(0)
good
March 18th, 2007
(0)
A fate worse than death
(0)
lolz!
March 19th, 2007
(0)
Just watched the movie last weekend. It was crazy...though the plot sucked.
March 19th, 2007
(0)
lol
March 19th, 2007
(0)
Words can't describe this goodness.
March 19th, 2007
(0)
5 for epic plot twist!
March 19th, 2007
(0)
Very creative and great success. HIGH FIVE!
March 19th, 2007
(0)
LOL!!! 2007-03-11 20:00:23 hamjamt 0 stars you fop0gto rthe apostrophe yea hahah...
March 19th, 2007
(0)
How clever. I ENJOYED THIS YTMND. 5'D.
March 20th, 2007
(0)
He should have waited for the four block!
March 20th, 2007
(0)
F*cking awesome
March 20th, 2007
(0)
bwahahhahaah
March 20th, 2007
(0)
Godly
March 20th, 2007
(0)
kk
March 20th, 2007
(0)
IN SOVIET RUSSIA SPARTA IS YOU!
March 20th, 2007
(0)
The most random funny thing ever!
March 20th, 2007
(0)
THIS IS TETRIS!
March 20th, 2007
(0)
May this be the highest rated YTMND ever!!
March 21st, 2007
(0)
we should dump the outrageous fad into the tetris board
March 21st, 2007
(0)
superlative adjectives abound.
March 21st, 2007
(0)
f*g attack
March 21st, 2007
(0)
AWESOME! You gotta include the other persians who fell in.
March 24th, 2007
(0)
You Deserve 5 Stars! youdeservedpizzastars.ytmnd.com
March 25th, 2007
(0)
Best TETRIS site ever...
April 5th, 2007
(0)
Hahahahahahahaha, gold!
July 5th, 2007
(0)
In Soviet Russia, Tetris plays YOU!
August 20th, 2007
(0)
lol there were already blocks in the pit...SPOILERSPOILERS SPOILF*CKINGERS maybe now you could add the extra persians he kicked down next from the group that came with him