300TMND: This is outrageous! (Updated)
Created on: March 18th, 2007
300TMND: This is outrageous! (Updated)
This is fad is outrageous! (Site spawned from Cassio's http://trulyoutrageous.ytmnd.com/) Tried to spice up the ending a bit. Hopefuly doesn't ruin the site.

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.39) 1,231 224 224

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 4 7 8 89,725

Inbound links:

views url
56 http://social.bioware.com/forum/Mass-Effect-3/Mass-Effect-3-Game
55 http://social.bioware.com/forum/1/topic/347/index/13065431
39 http://search.daum.net/
28 http://social.bioware.com/forum/1/topic/347/index/13065431/1
16 https://www.google.com/

Add a comment

Please login or register to comment.
March 18th, 2007
(0)
This is Sparta!
April 23rd, 2008
(0)
BEST 300TMND EVUR
March 18th, 2007
(-7)
[ comment is below rating threshold and has been hidden ]
(-7)
Sort of gay.
March 18th, 2007
(0)
tis is teh best
March 18th, 2007
(0)
^^^Good observation genius.
March 18th, 2007
(2)
This is homosexual! This is f*ggotry!
March 18th, 2007
(-1)
F, I was hoping to see Xerxes and his gay *ss jewelry...
March 18th, 2007
(0)
i was hoping it would have something to do with jem! also, i like how all the 300 sites have a f*ggotry theme tonight. everyone has the gay fever! also, c*cks.
March 18th, 2007
(0)
Note the star shades on the queen. So is there anything to this fad other than its being gay?
March 18th, 2007
(0)
That is totally outrageous
March 18th, 2007
(0)
lol nice
March 18th, 2007
(0)
Fad crossover FTW
March 18th, 2007
(0)
wow, this is serious...ly homosexual.
March 18th, 2007
(2)
the balogna is in the nest, the pastrami is recyclable.
March 18th, 2007
(0)
I don't think this is funny, but it is well done.
March 18th, 2007
(0)
Hah, nice.
March 18th, 2007
(0)
lol just noticed the star glasses on his wife in the background nice touch there
March 18th, 2007
(-1)
Glasses half off the nose: awesome. Shot of the other guy standing there: no.
March 18th, 2007
(0)
lol
March 18th, 2007
(0)
i like freezepop
March 18th, 2007
(0)
Goddammit, Jem.
March 18th, 2007
(0)
f*ck yes. You win.
March 18th, 2007
(0)
[ comment is below rating threshold and has been hidden ]
(0)
look out, a new crap fad!
(2)
LMAO! YES!!!! hahahahahaha!
March 18th, 2007
(-2)
Party Girl > This song
March 18th, 2007
(0)
Imagery is breathtaking!
March 18th, 2007
(0)
I hate 300tmnds, but ok.
March 18th, 2007
(-1)
So instead of doing something original, you just copied the exact same effects and look that Cassio used? Nice.
(0)
what in gods name have you done to Leonidas?? THIS IS MADNESS!
March 18th, 2007
(0)
HAHA
March 18th, 2007
(1)
Yeah. Cassio was probably pretty upset when his fad took off and spawned a bunch of sites like he'd hoped for. His keywords certainly didn't include "Make" "own" "outrageous" anywhere in it, so I can see why you'd be here attacking his fad. Madness?... This is OUTRAGEOUUUUUUUUS!
March 18th, 2007
(0)
I edited my description to point back to Cassio's original "Arnold is Outrageous" site. I'm new to making YTMNDs so I'm still learning fad etiquette. thx 4 teh laffz cas.
(0)
I'd hit that.
March 18th, 2007
(0)
BLASPHEMY! Except that in ancient Sparta it really *wasn't* blasphemy. loloz, greek flamers. And apparently there's a Freezepop song i've completely never heard of before? Where'd you get this?
March 18th, 2007
(0)
OUTRAGEOUS FAD FTW! keep em coming boys and girls
March 18th, 2007
(0)
I heard about the song on Cassio's YTMND (http://trulyoutrageous.ytmnd.com/) and looked it up on Demonoid after Limewire failed to find it. Used his loop though because I figured it'd make the citations cleaner and whatnot. (Dunno if actual file name matters on citations or not)
March 18th, 2007
(0)
now that i think of it you shoulda put a diamond on that n*gg*s nose piercing or something........someone's gotta do some gay *ss nipple rings soon
March 19th, 2007
(0)
Gayest song I ever heard.
March 19th, 2007
(0)
lol, the queen in the background is wearing star shaped glasses
March 19th, 2007
(0)
lol, just noticed the queen in the background with the glasses. good work.
March 19th, 2007
(0)
Ha! I love how the Persian grins. Fav'd.
March 19th, 2007
(0)
Best.
March 19th, 2007
(0)
I like yours better than Cassio's anyway
March 19th, 2007
(0)
This made me go O_O in real life
March 19th, 2007
(-3)
Oh FFS
March 19th, 2007
(0)
Win.
March 19th, 2007
(0)
I love how the persian changes facial expressions
March 19th, 2007
(0)
like they're gonna do it or something roflcopter
March 19th, 2007
(0)
BEST 300TMND!!!
March 19th, 2007
(0)
Still waiting for Xerxes's f*ggatory face.
March 19th, 2007
(0)
Five'd for truth. Funny how they cut out all the gay stuff from Sparta that actually took place in Sparta. I guess fratboys would have a harder time wanking over a sh*tty movie if Leonidas went around buttf*cking people like he did in real life.
March 19th, 2007
(0)
what's outragoeus is the worst 300 ytmnd ever making it to #1.
March 19th, 2007
(0)
Needs moar xerx
March 19th, 2007
(0)
you know what would make it even better.. an eye wink to go with that smirk
March 19th, 2007
(0)
donkeypun: Totally have been tryin' to do that for a while now. I keep makin' his face look melted though.
March 19th, 2007
(0)
Good stuff
March 19th, 2007
(0)
GRINNNNNNNNN
March 19th, 2007
(0)
Gah.. THis fad. I'm so f*cking pissed off that I didn't think of it that I'm not even making one. I'll just 5 all of you guys's.
March 19th, 2007
(0)
well played
March 19th, 2007
(0)
This is, like, so totally outrageous! JAM!
March 19th, 2007
(0)
Definitely a break from the crappy drama on my forum.
March 19th, 2007
(0)
I support this fad.
March 19th, 2007
(0)
the edits are just too good to pass this one up.
March 19th, 2007
(0)
LOL YOU OUTRAGOUSD MY H3ART
March 19th, 2007
(0)
This fad made me gay.
March 19th, 2007
(0)
i love you
March 19th, 2007
(0)
This fad is amazing.
March 19th, 2007
(0)
lmao....
March 19th, 2007
(0)
YES! OMG! THANK YOU! FAV!
March 19th, 2007
(0)
LostTrousers: They eye? I've been tryin' to figure that out now for the last 5 minutes. You mean the bedroom eyes on Leonidas? The twinkling? The quirked brow on the Persian?
March 19th, 2007
(0)
Love the smirk at the end
March 19th, 2007
(0)
this fad is dumb
March 19th, 2007
(0)
What the... xD
March 19th, 2007
(0)
Gem!
March 19th, 2007
(0)
buahaha
March 19th, 2007
(0)
i lol'd
March 19th, 2007
(0)
gaytmnd
(0)
I took the sandwich from your litterbox
March 19th, 2007
(0)
this is stupid and not funny. plus use the real gem song, might earn you an extra star.
March 19th, 2007
(0)
Wink wink, nudge nudge.
March 19th, 2007
(0)
GAYTMND.
March 19th, 2007
(0)
awsome man ^_^
March 19th, 2007
(0)
lmao this fad rocks!
March 19th, 2007
(0)
I f*cking love you.
March 19th, 2007
(0)
*ssh*le.
March 19th, 2007
(0)
good for 300
March 19th, 2007
(0)
5'd for Freezepop.
March 19th, 2007
(1)
lawl outrageous
March 19th, 2007
(-2)
This is homosexual! This is f*ggotry!
March 19th, 2007
(0)
5 for Freezepop
March 19th, 2007
(0)
This site is outrageous. Outrageously funny, that is.
March 19th, 2007
(0)
this fad suks but this is the best one ive seen. funy
March 19th, 2007
(0)
I love this fad
March 19th, 2007
(0)
this is indeed outrageous
March 19th, 2007
(0)
Truly Outrageous
March 19th, 2007
(0)
ROFL.
March 19th, 2007
(0)
4'd because Queen Gorgo looks like a tramp
March 19th, 2007
(0)
High score'd for smirk.
March 19th, 2007
(0)
5'd for smirk. edit to show how inability to search for 300tmnd is more important than making mods.
March 19th, 2007
(0)
epic win..
March 19th, 2007
(0)
lol
March 19th, 2007
(0)
x D
March 19th, 2007
(0)
Bwahahahahahahahahahahhahaaaaaaaaa!
(0)
Hooray
March 19th, 2007
(0)
I've seen so many 300TMND's that I actually don't want to see the movie now. Gay f*g. Sorry, I mean't 'fad'.
March 19th, 2007
(0)
TragicallyWired: That would make you an idiot. Thnx 4 sotpping by~!!11
March 19th, 2007
(0)
HAHA!! I love this!
March 19th, 2007
(0)
300 = manly and you're trying to make it homosexual? what are you? a f*cking homo?
March 19th, 2007
(4)
barneymaniac: 300 was an awesome movie, but you're defending men in leather speedos from gay jokes?... Alright, I guess. Though I'd try to pick my battles a little better, personally.
March 19th, 2007
(0)
marvelous
March 19th, 2007
(0)
Fav'd
March 19th, 2007
(0)
i try to avoid extreme homosexuality.
March 19th, 2007
(0)
Legendary. Ofcourse.
March 19th, 2007
(0)
what compelled you to put those 2 things together?
March 19th, 2007
(0)
urbuddybtg: Genius.
March 19th, 2007
(0)
300 looks boring.
March 19th, 2007
(0)
Perfect execution. 5'd.
March 19th, 2007
(0)
This is silly! This is outrageous! THIS IS FABULOUS!
March 19th, 2007
(0)
5 for the chick in the background wearing shades too. Very detailed.
March 19th, 2007
(0)
Damn that's annoying
March 19th, 2007
(0)
Who started this fad. A new mod needs to be dubbed.
March 19th, 2007
(0)
jacknife: That would be Cassio and his(?) http://trulyoutrageous.ytmnd.com/
March 19th, 2007
(0)
That's hot.
March 19th, 2007
(0)
ha ha so funny. especially the look on leonidas' face
March 19th, 2007
(0)
PEW PEW
March 19th, 2007
(0)
Outrageous!
March 19th, 2007
(1)
gay fad
March 19th, 2007
(0)
Excellent!!
March 19th, 2007
(0)
This is blasphemy! This is MADNESS!!! But it's still funny...
March 19th, 2007
(0)
true, gem is truly outrageous contagious
March 19th, 2007
(0)
this fad is getting old fast but still funny
March 19th, 2007
(0)
JEM IS TRULY OUTRAGEOUS TRULY TRULY TRULY OUTRAGEOUS OOOOOOH JEM !
March 20th, 2007
(0)
So very outragous!
March 20th, 2007
(0)
ROFL! The little smirk you added upgrades you from a 5 to a fav'd
March 20th, 2007
(0)
Just noticed "This is fad is outrageous!" how unbarassing
March 20th, 2007
(0)
these 300tmnds would have been done anyway. 300 is making all its money off guys our age.
March 20th, 2007
(0)
Godly
March 20th, 2007
(0)
No... THIS... IS... FAAAAAAAAAABULOUS!!!
March 20th, 2007
(0)
.......truly
March 20th, 2007
(0)
OMG! love it
March 20th, 2007
(0)
Shucks. This was on it's way to top voted until top viewed reset. First real YTMND to go Top Viewed would've pwn'd too. Oh well. Thx 4 sotpping by evry1ne~
March 20th, 2007
(0)
np. :)
March 21st, 2007
(0)
lol
March 21st, 2007
(0)
This site is.... outrageous! The facial expressions are perfect.
March 21st, 2007
(0)
I love the "update" animation for the Persian. Not only is this a great Jem spoof, but it's a great 300 spoof. Together, it wins my life.
March 21st, 2007
(0)
Oh my... this is just FAD-U-LOUS!
March 21st, 2007
(0)
I still can't believe this site got over 16,000 views, and 600+ votes. I didn't even think this thing would make it to up and coming.
March 21st, 2007
(0)
I lawled.
March 22nd, 2007
(0)
HAHA I LOVE THIS, the look on his face and those f*ggy glasses wit that catchy music just owns! u lil bitch! good job
March 22nd, 2007
(0)
you need to do more with the persian other than having him smirk, like SHADES!
March 22nd, 2007
(0)
HAHAHAH If only he'd worn those glasses through the whole movie. That would have been majorly OUTRAGEOUS btw- I love the queen lady's star glasses. hahahah
(0)
The Parsian's facial expression at the end is pure win.
March 22nd, 2007
(0)
Best of this fad so far!
March 22nd, 2007
(0)
Derka Derka Mohammed Jihad
March 22nd, 2007
(0)
I considered adding Outgz factor to the Persian, but I wanted him to be oucasted. He's still the messenger, only in this Sparta, there's no hardcore warriors. Only homofegs. So when he sees out Blasphemous and Outrageous Leonidas is, he can't help but smirk.
March 22nd, 2007
(0)
win
March 22nd, 2007
(0)
O_O -_- O_O -_- O_O XD XD XD XD XD
March 22nd, 2007
(0)
lol he smirks
(0)
oh yeah
March 22nd, 2007
(0)
4rd for the Persian Smile.
March 22nd, 2007
(0)
Woah. This made Top Voted? I gave up on this thing makin' it after it lost Most Viewed the other day. Awesome'd.
March 22nd, 2007
(0)
GAY300TMND
March 22nd, 2007
(0)
I just noticed the Persian's facial expression changing. pretty cool.
March 22nd, 2007
(0)
holy f*ck wow.
March 23rd, 2007
(0)
This is.....San Francisco?
March 23rd, 2007
(0)
you somehow mixed two fads im not fond of and made it a winner!
March 23rd, 2007
(0)
Panning does not a 5-star make.
March 23rd, 2007
(0)
I one'd it...then I saw the glasses on the chick in the back.
March 23rd, 2007
(0)
Goodly
March 23rd, 2007
(0)
lol this site is hilarious
March 24th, 2007
(0)
awesoem.
March 24th, 2007
(0)
Too bad they never mention "outrageous" in that scene, but rather "madness,"... but I couldn't help 5ing it anyway because the editing is so good.
March 24th, 2007
(0)
This... basically sums up the entire movie.
(0)
Up-Voted? ...This is mandness!
March 24th, 2007
(0)
This is madness!
March 24th, 2007
(0)
GAYTMND?
March 24th, 2007
(0)
This is the gayest music I have ever heard. It's up there with the Star Wars christmas music.
March 24th, 2007
(0)
Okay.
March 24th, 2007
(0)
that smirk......
March 24th, 2007
(0)
"This is homosexual! This is f*ggotry!" ^best quote.
March 25th, 2007
(0)
Wondabar!
March 25th, 2007
(0)
Fav. for Freezepop.
March 25th, 2007
(0)
lol, this is SspAR-TA!
March 25th, 2007
(0)
absolutely brilliant
March 25th, 2007
(0)
5 for good audio looping :)
(0)
Nice combination of fads. 5'd.
March 25th, 2007
(0)
The song is theme song from the tv show jem :P
March 25th, 2007
(0)
That look on Leonidas's face is priceless.
March 25th, 2007
(0)
hahah
March 25th, 2007
(0)
May you live forever.
March 25th, 2007
(0)
its funy cuz 300
March 26th, 2007
(0)
hilarious lol good job.
March 26th, 2007
(3)
This site amuses me to no end. I just noticed the star sunglasses on his wife. Nice
March 27th, 2007
(1)
OSHII i hadn't noticed that before
March 26th, 2007
(0)
I hate you
March 26th, 2007
(0)
Sorry, just not too creative...
March 26th, 2007
(0)
TRLY
March 26th, 2007
(0)
The worlds first guido.
March 26th, 2007
(0)
Why is this fad so awesome?
March 26th, 2007
(0)
I lol'd.
March 26th, 2007
(-6)
[ comment is below rating threshold and has been hidden ]
(-6)
ohmygod i hate this f*cking fad so bad.
March 26th, 2007
(0)
That is f*cking outrageous!!
March 27th, 2007
(0)
you just stripped all testosteron from leonidas by combining the two fads.
March 27th, 2007
(0)
the gayest f*cking fad ever
March 27th, 2007
(0)
outrageous
March 27th, 2007
(0)
lmmfao!!! this is a good lmao!!
March 27th, 2007
(0)
Needs his voice.
March 28th, 2007
(-1)
March 29th, 2007
(0)
Best 300TMND there is.
March 29th, 2007
(0)
Thuper!
March 30th, 2007
(0)
I lol'd.
April 2nd, 2007
(0)
I'm interested in what font you used. Hit me up with a PM
April 3rd, 2007
(0)
sugoi desu ne
April 8th, 2007
(0)
I could watch this for hours.
April 15th, 2007
(0)
Best 300TMND, GAYTMND, and Outrageous site. 3 fads in one site, you win sir.
April 16th, 2007
(0)
The Persians creepy smirk gets a 5.
May 21st, 2007
(0)
dewd
June 9th, 2007
(0)
ROFLMFAO, this sh*t deserves to be 5'd by everyone All hoes that downvote probably have no social lives :'
June 9th, 2007
(0)
where's your logic on that one?
July 14th, 2007
(0)
sparta suks
August 6th, 2007
(0)
5'd for freezepop.
August 10th, 2007
(0)
This site makes me lol every time I see it.
August 20th, 2007
(0)
wo-oheJEM
November 4th, 2007
(0)
That was a bit odd... I still four j00.