We're definitely trapped
Created on: March 19th, 2007
We're definitely trapped

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.19) 332 6 53

View metrics:

today yesterday this week this month all time
1 0 0 0 1,475

Inbound links:

views url
1 http://www.gunzfactor.com/f14/porkchop_others-68583.html
1 http://ytmnsfw.com/keywords/trapped
1 http://www.google.co.in/m?hl=en-in&q=http%3A%2F%2Fdefinitely

Add a comment

Please login or register to comment.
March 19th, 2007
(0)
A fantastic achievement in YTMNDery. 5'd.
March 19th, 2007
(0)
WE ARE INDEED TRAPPED!
March 19th, 2007
(1)
Didn't expect it. 5'd for an original fad entry.
March 19th, 2007
(0)
lol. definitely trapped.
March 19th, 2007
(0)
March 19th, 2007
(0)
i approve of this message
March 19th, 2007
(-1)
trash
March 19th, 2007
(0)
March 19th, 2007
(0)
this is the best one
March 19th, 2007
(0)
lol nice
(0)
March 19th, 2007
(0)
Wow, better than I expected it to be. Clever take
March 19th, 2007
(0)
bravo
March 19th, 2007
(0)
at least it's different. in fact, rather clever.
March 19th, 2007
(0)
This is very good.This is very good.This is very good.This is very good.This is very good.This is very good.This is very good.This is very good.This is very good.This is very good.This is very good.This is very good.This is very good.This is very good.This is very good.This is very good.This is very good.This is very good.This is very good.This is very good.This is very good.This is very good.This is very good.This is very good.This is very good.This is very good.This is very good.This is very good.ThiThis is very good.This is very good.This is very good.This is very good.This is very good.This is very good.This is very good.This is very good.This is very good.This is very good.This is very good.This is very good.This is very good.This is very good.This is very good.This is very good.This is very good.This is very good.This is very good.This is very good.This is very good.This is very good.This is very good.This is very good.This is very good.This is very good.This is very good.This is very good.Thi
March 19th, 2007
(0)
This one's funnier IMO. http://kurtrussellsdilemma.ytmnd.com/
March 19th, 2007
(0)
March 19th, 2007
(0)
big trouble in little vagina
March 19th, 2007
(-1)
damn you made it before me. i hate you.
March 19th, 2007
(0)
we already had one like this
March 19th, 2007
(0)
Clever twist! Me likey!
March 19th, 2007
(0)
Blooper'd.
March 19th, 2007
(0)
I'd 5 it if I didn't hate this fad so much.
March 19th, 2007
(0)
rofl
March 19th, 2007
(0)
jam, its truely outrageous
March 19th, 2007
(0)
lol
March 19th, 2007
(0)
Hot, indeed
March 19th, 2007
(0)
lol, sigh...
March 19th, 2007
(0)
YUS
March 19th, 2007
(0)
eh, done before.
March 19th, 2007
(0)
Yeah, but I thought that the lack of a second fad made it *somewhat* different
March 19th, 2007
(0)
Now THAT was good
March 19th, 2007
(0)
i lol'd really good. good one
March 19th, 2007
(0)
FTW!!!!!!! hahaha. this has to be like a PTKFGS version, because he cant even open the door, haha.
March 19th, 2007
(0)
Too bad, it's a scary trap!
March 19th, 2007
(0)
sorry, none of these are funny. u sux megabux.
March 19th, 2007
(0)
haha that was unexpected lol
March 19th, 2007
(0)
NICE
March 19th, 2007
(0)
Hahahaha!!!!
March 19th, 2007
(0)
a little different. but, definitely crapped.
March 19th, 2007
(0)
That wasn't funny. NOT
March 19th, 2007
(0)
hahahaha very nice. Wasn't expecting that at all.
March 20th, 2007
(0)
FAVF*G.ytmnd.com
March 20th, 2007
(0)
That was original!
March 20th, 2007
(0)
This was done just before you did it, so no dice.
March 20th, 2007
(0)
lol faved
March 20th, 2007
(0)
You could have done something spicy with it
March 20th, 2007
(0)
s*it
March 20th, 2007
(0)
It's been done before.
March 20th, 2007
(0)
What a twist.
March 20th, 2007
(0)
Did not expect that, well done.
April 1st, 2007
(0)
the balogna is in the nest, the pastrami is recyclable.
October 6th, 2010
(0)
Stupid door!